Dat dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef henrydg het volgende:
TS ljikt op Sieneke maar Sieneke is knapper
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef henrydg het volgende:
TS ljikt op Sieneke maar Sieneke is knapper
jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus TS staat rechts op die foto naast Sieneke?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef menneke2005 het volgende:
Hoi
let niet op alle reacties, ik zit nog niet lang op fok ,maar weet dat dit(volk) heel graag elkaar afkraakt,
je mag er wel wezen, zeker.
maar je moet een beetje toegeven, je lijkt er wel een beetje op(klein klein beetje)
nu is mij vraag kun je zingen,....?
Heb nou het oor van die persoon in die blauwe trui afgebeten?quote:
'tzou mega grappig zijn als die hond dát ineens begint te zingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:44 schreef Tiemie het volgende:
Shalalie shalala
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kei stoer heh, grappig dat jij jezelf beter voelt omdat je post count hoger is![]()
p.s. Ik zat hier al voordat jij met je 2007 account aankwam, stoere jongen. Niet dat 't me enigszins kan schelen maar jouw kennelijk wel.
een partner voor sienke, een achtergrond stem, met een leuk dansjequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
'tzou mega grappig zijn als die hond dát ineens begint te zingen
als enen zingende .gifhond
De hond van de orgelman.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
wie is sieneke?
Nee kan niet zingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef menneke2005 het volgende:
Hoi
let niet op alle reacties, ik zit nog niet lang op fok ,maar weet dat dit(volk) heel graag elkaar afkraakt,
maar je moet een beetje toegeven, je lijkt er wel een beetje op(klein klein beetje)
he alens geod bn jy nog naarr albetr pater gewestt voirigen weekn?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
TS lijkt op Sieneke nou groetjens he van ria gert en de kisd
[..]
Kei stoer heh, grappig dat jij jezelf beter voelt omdat je post count hoger is![]()
p.s. Ik zat hier al voordat jij met je 2007 account aankwam, stoere jongen. Niet dat 't me enigszins kan schelen maar jouw kennelijk wel.
ja was een bloederig gebeuren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb nou het oor van die persoon in die blauwe trui afgebeten?
We zijn niet allemaal uit op complimentjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef moomoo het volgende:
Verkapt geef-mij-complimenten-topic? Gaat niet zo goed of wel?
[..]
quote:geregistreerd op: maandag 5 oktober 2009 @ 20:50
ze zet tenminste een foto neer, en jij,quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef Stranger het volgende:
Ben jij die dikke lelijke van dat mutsenduo dat vorig jaar meedeed aan xfactor?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ze zet tenminste een foto neer, en jij,
en nee de mijne hoeft niet stond al in ander topic
En ik zit al op Fok! sinds 1998, ondanks dat ik een 2010 geregistreerde account heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Jij wel?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En ik zit al op Fok! sinds 1998, ondanks dat ik een 2010 geregistreerde account heb.
quote:
Lees eens terug, pauperquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik gelijk heb tok? Eerste wat je doet is m'n acc. klikken en m'n postcount checken(sneu)? En dan ook nog zo reageren, beetje jammer
Fok! bestaat sinds juli 1999.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En ik zit al op Fok! sinds 1998, ondanks dat ik een 2010 geregistreerde account heb.
Nee, dat niet. TS zou ik geen beurt willen geven. Ze bijt te hard. Die zwartharige Sieneke... daar zou ik best een rol beschuiten mee willen nuttigen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal uit op complimentjes.
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef menneke2005 het volgende:
Hoi
maar zeg er wel bij dat sienke, een dure fotograaf voor had en niet buiten in de kou, met je pup
Ah, daar heb je de witte wereldwijde web ridderquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ze zet tenminste een foto neer, en jij,
en nee de mijne hoeft niet stond al in ander topic
Mensen die niet in de FOK! closed beta zatenquote:
Nog eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
2 gebannde accounts en passwords kwijt.
Ik snapte passchanger niet (faal, ja ik weet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Ah, daar heb je de witte wereldwijde web ridder
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog eensdus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikweetzelf, doe 't altijd, weet precies hoe laat 't is maar wil toch mn gesproken 'gelijk' hebben![]()
p.s. zou je nog steeds doen
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die niet in de FOK! closed beta zaten
Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuckquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die niet in de FOK! closed beta zaten
Mensen die niet weten dat Danny er in het geheim al veel eerder mee bezig was en alleen nog maar een thema hoefde te vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck
jaja wiki shit
Deze afbeelding wil ik al heel lang gebruiken voor mensen die niks beters te doen hebben dan de ganse dag bezig zijn met het haten van Arabieren, maar ik vergeet het steeds dus post 'm hier wel even.quote:
he ik geloof je al is het een goed idee altijd eerst onderzoeken,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Danny er in het geheim al veel eerder mee bezig was en alleen nog maar een thema hoefde te vinden
Waarschijnlijk hangt er al genoeg kaas aan....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik zou die hond mij laten doen.
Moet nog pindakaas staan..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zou die hond echt keihard doen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt er al genoeg kaas aan....
Ah, je bent een puntje aan de harpoen aan 't slijpen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Neu aant fappen op die walvissen..
Hard. (?)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Neu aant fappen op die walvissen..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ah, je bent een puntje aan de harpoen aan 't slijpen?
Als je de smetjes laat zitten mag het ook hoor. 't Is JOUW toetsenbord.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zolang ik te smetjes van het toetsenbord haal mag dat toch?
Hangt er vanaf hoe hard jij er op fapt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee en die beesten laten jou koud zeker?
quote:
Ik zie de gelijkenis wel degelijk en ook je manier van schrijven ("mensen die zeggen da tik op sieneke lijkt terwijl het niet z"quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb nu al een paar keer gehoord dat ik op Sieneke zou lijken terwijl ik dat dus echt niet vind.
Hier Sieneke
[ afbeelding ]
Hier ik
[ afbeelding ]
Heb hier terug in het topic al gevraagd aan een mod of het veranderd kon worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis wel degelijk en ook je manier van schrijven ("mensen die zeggen da tik op sieneke lijkt terwijl het niet z") doet vermoeden dat je prima bij die paupermuziek past.
Doei Sineke
Lust jij eieren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat er nu weer op tafel komt dan.
Bevrucht wellicht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:53 schreef NoBody122 het volgende:
Gekookt of gebakken?
Dat zou jij als vrouw toch moeten weten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat er nu weer op tafel komt dan.
........quote:
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Dat zou jij als vrouw toch moeten weten.
Maar ook bevruchte eieren worden gegeten hoor. Op bepaalde plekken is het een delicatesse.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
........
NEE!
-----------------------------
Vind gekookt en gebakken allebei wel lekker..
Oh bah, ik haal die rode dingetjes en witte draadjes al uit mijn ei.. ja ben er echt vies van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar ook bevruchte eieren worden gegeten hoor. Op bepaalde plekken is het een delicatesse.
Ah, da's wel makkelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind gekookt en gebakken allebei wel lekker..
Ik heb het niet over dingetjes en draadjes. Je moet het meer zien als een kuiken wat nog niet is uitgebroed. En dat dan eten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bah, ik haal die rode dingetjes en witte draadjes al uit mijn ei.. ja ben er echt vies van.
ja dat dat kan op FOK!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ah, da's wel makkelijk
Goeie gesprekken in dit topic.
ik welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:01 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Ja zeg, op het internet doen we niet aan emancipatie.
ga zo over m'n nekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dingetjes en draadjes. Je moet het meer zien als een kuiken wat nog niet is uitgebroed. En dat dan eten.
Oh, daar houd ik wel van op z'n tijd.quote:
Heeft eigenlijk totaal niks met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh, daar houd ik wel van op z'n tijd.
Maar, hoe staat dat in relatie tot internet dan?
Nee, die gedachte had ik dus ook al...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk totaal niks met elkaar te maken.
Dus een lekkere balut laat je liggen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ga zo over m'n nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vinden ze op de Philippijnen een grove belediging.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Maar ik vind het wel leuk dat je dat zomaar ineens typtequote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, die gedachte had ik dus ook al...
Ah bah man maak daar even een spoiler van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dus een lekkere balut laat je liggen?
[ afbeelding ]
Dat vinden ze op de Philippijnen een grove belediging.
Nou en ik vind het leuk dat jij het leuk vind... heerlijk niveautje dit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk dat je dat zomaar ineens typte
'tuurlijk! Maar jij begint daar ineens overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou en ik vind het leuk dat jij het leuk vind... heerlijk niveautje dit.
Ben gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
'tuurlijk! Maar jij begint daar ineens over
riolering?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij neemt de leiding in bed? Water, gas? Please do tell.
Apart, in chrome is het nu wel een spoilerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gespoilerd. Niet dat het iets uitmaakt in Firefox; gespoilerde plaatjes zijn hier gewoon zichtbaar. Zal wel een instelling zijn die ik niet heb gevonden.
Van dat gedoe met dat songfestival en die smurfenvent die dat liedje heeft geschreven sjalalie sjalala ofzoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja ik zie de overeenkomsten wel als ik snel kijk maarree..wie is Sieneke?
Thinkk-Pinkkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja ik zie de overeenkomsten wel als ik snel kijk maarree..wie is Sieneke?
Chrome heb ik een half uur gebruikt, maar ongeschikt bevonden omdat ik geen bookmarks links op het scherm kan zetten. Dan moet ik te vaak klikken op (voor mij) onlogische plekken en dan krijg ik jeuk enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Apart, in chrome is het nu wel een spoiler![]()
Ik heb ze gewoon netjes in een horizontaal rijtje bovenin me scherm staan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Chrome heb ik een half uur gebruikt, maar ongeschikt bevonden omdat ik geen bookmarks links op het scherm kan zetten. Dan moet ik te vaak klikken op (voor mij) onlogische plekken en dan krijg ik jeuk enzo.
Oh, dat liedje:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van dat gedoe met dat songfestival en die smurfenvent die dat liedje heeft geschreven sjalalie sjalala ofzoiets dergelijks.
Het is niet voor niks een klacht.. en ik vind zelf totaal van niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:17 schreef Nickdepick het volgende:
Je lijkt er wel op, weet je zelf ook maar je wilt gewoon
1. stoer doen dat je op haar lijkt.
2. bevestigingen en complimenten van mensen krijgen
helaas fail.
Houden zo.quote:
Dat heeft met het Fok!-theme te maken, niet met je browser.. O.a. Fok!Dark ondersteunt het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gespoilerd. Niet dat het iets uitmaakt in Firefox; gespoilerde plaatjes zijn hier gewoon zichtbaar. Zal wel een instelling zijn die ik niet heb gevonden.
Zo breed is m'n scherm niet. Een kleine 300 stuks gaan niet passen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon netjes in een horizontaal rijtje bovenin me scherm staan.
Houd ik ook zeker zo!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Houden zo.
[..]
Dat heeft met het Fok!-theme te maken, niet met je browser.. O.a. Fok!Dark ondersteunt het niet
En daar kan ik verder je ook niet mee helpen dan sorry.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zo breed is m'n scherm niet. Een kleine 300 stuks gaan niet passen.
En wie zegt dat mijn hond jou wilt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die hond heeft een eigen willetje ja!
Volgens mij weet jij niet wie ik ben:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn hond jou wilt?
Wat romantisch... whahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef amvrosios het volgende:
TS: Wil je met me trouwen?
(verkapte-ik-zou-haar-raken-post)
i knowquote:
Je hond is loyaal en wil alleen jou?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn hond jou wilt?
Voeg me toe!! Dotslash@live.nlquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat romantisch... whahaha
[..]
i know
Ik zou echt eerder die hond neuken dan haar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef amvrosios het volgende:
TS: Wil je met me trouwen?
(verkapte-ik-zou-haar-raken-post)
Ik ben verliefd op de TSquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou echt eerder die hond neuken dan haar!
Je maakt geen kans bij m'n hond... Of heb je leuke snorharen en een kwispelende staartquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou echt eerder die hond neuken dan haar!
En heeft hij genoeg daaraan of spring jij zo nu en dan ook wel eens bij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee mijn hond wil zijn teefje.. m'n andere hond dus...
Ik doe gewoon GHB in zijn drinkbakje!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je maakt geen kans bij m'n hond... Of heb je leuke snorharen en een kwispelende staart
Nee heb mijn hond voor zulke dingen niet nodig,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
En heeft hij genoeg daaraan of spring jij zo nu en dan ook wel eens bij?
Komop zeg, zó erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld in dit topic ben altijd lelijk.
Als je me uit wilt leggen wat dat inhoud.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Kan ik je overtuigen met een NaamTopic?
Die foto in de sneeuw?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
Waar is die onderste foto trouwens genomen...?
LOL!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
Yes!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je me uit wilt leggen wat dat inhoud.
[..]
Die foto in de sneeuw?
oh dammed bedoelde eerlijk .. zo slechtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Komop zeg, zó erg is het nou ook weer niet
Daar vroeg ik dan ook niet naar. Heeft hij aan één teefje echt genoeg?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee heb mijn hond voor zulke dingen niet nodig,
Bij het bos achter vliegveld Seppe, dat is vlakbij Roosendaal.quote:
Nog niet zo lang op fok ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je me uit wilt leggen wat dat inhoud.
[..]
Die foto in de sneeuw?
Wou jij zijn tweede worden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar vroeg ik dan ook niet naar. Heeft hij aan één teefje echt genoeg?
Moet er zelf stiekem ook wel om lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef boekenplank het volgende:
Hilarisch topic eigenlijk. Jammer dat Sieneke nog geen reactie geplaatst heeft.
Dat kutkind loopt nu al over van de kapsones en wil niets met ons fokkers te maken hebben.
Therefore hup Thinkk_Pinkk enSieneke
Nee nog niet zo gek lang. Maar als je dat leuk vind mag je dat doen hoor haha.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Nog niet zo lang op fok ?
Een naam topic is een topic met je naam er in (no shit?! ja echt waar!)
het is op Fok een soort van ongeschreven regel dat als je iemand cool vind dat je dan n naam topic maakt fzo...
(ongeveer)
Dusch... ik dacht zo van,als ik binnen 4 seconden (scroll-tijd naar de foto toe meegerekend) nodig heb om verliefd op je te worden,dan uhh.. tjah..vind ik dat ik wel een naam-topic voor je moet maken,
om te laten zien dat ik je tof vind
Lijkt op een stalkersvraag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
Zo, dat is me een eind uit de buurt zeg... Is dat ook waar je vandaan komt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij het bos achter vliegveld Seppe, dat is vlakbij Roosendaal.
Moment!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee nog niet zo gek lang. Maar als je dat leuk vind mag je dat doen hoor haha.
haha stalkersvraag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo, dat is me een eind uit de buurt zeg... Is dat ook waar je vandaan komt?
Gezien mijn geslacht zou dat knap lastig worden, maar nee.quote:
Professors?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hahaha, tja wat zijn profs tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oh dammed bedoelde eerlijk .. zo slecht
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:40 schreef Tism het volgende:
Bah, wat een vies topic, dierenseks is illigaal!..
Was dat niet al heeel wat jaren duidelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:40 schreef NoBody122 het volgende:
In ieder geval geen mensen die op Fok! posten, heb ik wel door.
Nee, want dit topic is er pas sinds vandaag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was dat niet al heeel wat jaren duidelijk?
Je verandert de wereld,door 1 topic...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dus dankzij dit topic zijn we daar ook weer uit.
Precies.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dus dankzij dit topic zijn we daar ook weer uit.
Schaatsen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef NoBody122 het volgende:
Precies.
Welk vraagstuk des levens zullen we nu gaan behandelen?
De zin des levens?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies.
Dierenseksquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Precies.
Reikishitquote:
quote:
Dat.quote:'Life is not measured by the breaths we take, but by the moments that take our breath away'
Over Thinkk-Pinkk die vergeleken werd met sineke...quote:
Nee was andersom.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:48 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Over Thinkk-Pinkk die vergeleken werd met sineke...
terwijl ze knapper is als die song-festival-trol
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:48 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zo, dat is snel gegaan tussen jullie 2, in PM!quote:Relatie jah
Als je op mijn fobo doelt,dat loopt nogal achter...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:49 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
[..]
Zo, dat is snel gegaan tussen jullie 2, in PM!
Dus je stelt voor dat ze haar, haar laat verven en knippen zoals Sieneke het ook heeft laten doen opdat ze dan knapper zal zijn?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:48 schreef amvrosios het volgende:
[..]
nee,die sieneke is gewoon een mislukte trol...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat ze haar, haar laat verven en knippen zoals Sieneke het ook heeft laten doen opdat ze dan knapper zal zijn?
Zoiets vermoedde ik dus al.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Als je op mijn fobo doelt,dat loopt nogal achter...
Laatste keer dat ik het bij gewerkt heb,toen had ik inderdaad nog een relatie.
Inmiddels ben ik weer vrijgezel(lig)
Interessante interpretatie!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:52 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dus je stelt voor dat ze haar, haar laat verven en knippen zoals Sieneke het ook heeft laten doen opdat ze dan knapper zal zijn?
Dus je wilt mij wel een kansje geven? *lief doet kijken, omdat ik denk dat Thinkk-Pinkk niet goed tegen trouwe honden ogen kan?*quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik doe helemaal niks zoals Sieneke en nee geen relatie.
Het bekende cliche, ik kwam binnen en mevrouw lag met een ander te rollen-bollen...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:55 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, is best wel kut.
Wat is er in jouw geval gebeurd?
Je had gehoopt dat je 'm sympathiek zou vinden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Het bekende cliche, ik kwam binnen en mevrouw lag met een ander te rollen-bollen...
en ik mocht die gast per definitie al niet... dus dat was extra zuur...
je 13 in een dozein film-verhaaltje dus...
Laat verder maar. Ga slapen maar flikker op.quote:
Mwah,dan had ik m achteraf waarschijnlijk niet met mn kisten na behandeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat je 'm sympathiek zou vinden?
Misschien moet je hem je hond uitlenen. Als jij hem zelf een avondje kunt missen that is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwe hondenogen.. dan denk ik inderdaad meteen aan een... hond.
Hahaha, nee daar lijk ik geloof ik niet echt op...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwe hondenogen.. dan denk ik inderdaad meteen aan een... hond.
Meneer van Rosmalen wat bent u stoer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mwah,dan had ik m achteraf waarschijnlijk niet met mn kisten na behandeld.
uh,wie ben jij en wat mot je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Laat verder maar. Ga slapen maar flikker op.
Heul nie!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:01 schreef wolvendagen het volgende:
Even komen kijken voor de pics van TS. Duidelijk Sieneke.
Ja, in films ja.. IRL hoor je dat soort verhalen gelukkig wat minder vaak...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Het bekende cliche, ik kwam binnen en mevrouw lag met een ander te rollen-bollen...
en ik mocht die gast per definitie al niet... dus dat was extra zuur...
je 13 in een dozein film-verhaaltje dus...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke meid
Je lijkt niet op Sieneke.
Sieneke heeft een vreselijk accent btw...
Vandaar dat ik ook al zij, het ideale film cliche..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, in films ja.. IRL hoor je dat soort verhalen gelukkig wat minder vaak...
Maareh, kut dus inderdaad..
Het ziet er beide toch uit alsof er een tram overheen is gegaan, ik zie geen verschil mattie.quote:
Op basis van wat ze hier allemaal aan je typt, denk ik dat je beter verder kunt gaan zoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook al zij, het ideale film cliche..
Dus nu maar hopen dat Thinkk-Pinkk me stiekem wel een hele leuke sympathieke jonge man vind.... ofzo
Niet helemaal waar,quote:
Hoe heet je hond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben van brabant.. en ik zeg Oudoe
als ik een neger was geweest: " Ya cant blame a brother for trying duuude"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op basis van wat ze hier allemaal aan je typt, denk ik dat je beter verder kunt gaan zoeken.
waarom een neger?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:06 schreef amvrosios het volgende:
[..]
als ik een neger was geweest: " Ya cant blame a brother for trying duuude"
Draag je een petje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dus nu maar hopen dat Thinkk-Pinkk me stiekem wel een hele leuke sympathieke jonge man vind.... ofzo
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef boekenplank het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
[/quote
Draag je een petje?
Omdat je negers dat eerder hoort zeggen als blanke (zover ik weet)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
waarom een neger?
En mijn hond heet Rocky, en hier in het gebied zeggen ze dat niet ons mam, ons pap enzovoorts.
Maar ik kom veel in oost Brabant dus bij mij schiet het er weleens tussen.
Ikzelf heb een mengeling van Rotterdams en brabants.
Geen passende maat? Waterhoofd?quote:
Wat je verhaal over je liefdesleven hier, vooral duidelijk gemaakt heeft is dat je in dat opzicht de moeite niet echt waar bent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Hahaha, nee daar lijk ik geloof ik niet echt op...
Maar ik had gehoopt dat je me punt wel zou begrijpen...
Slaap lekker en het genoegen was geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:09 schreef NoBody122 het volgende:
Nou, mooi.
Ik ga slapen in ieder geval. Het was me een waar genoegen in dit topic gepost te mogen hebben en ik hoop, dat dat genoegen wederzijds is; echter geldt, zo niet; dan maar niet, ook goed.
Zo laat je het wel heel negatief lijken allemaal?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat je verhaal over je liefdesleven hier, vooral duidelijk gemaakt heeft is dat je in dat opzicht de moeite niet echt waar bent.
Eerst al de ietwat sneue posts in dit topic, vervolgens een topic aanmaken voor/over de ts, dan zo'n verhaal over vreemdgaan.. Echt, de enige manier waarop je jezelf als een grotere sukkel neer had kunnen zetten was door te beginnen over iets als 'je trouwe hondenogen' maar terloops ook 'stoer' je agressie ter sprake te brengen.![]()
Guess what you just did.Held!
uh jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zo laat je het wel heel negatief lijken allemaal?
Slechtst geplaatste komma ooit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat je verhaal over je liefdesleven hier, vooral duidelijk gemaakt heeft is dat je in dat opzicht de moeite niet echt waar bent.
Hopelijk sleep ik er een Fok!-award mee in de wacht. Zou jij je willen inzetten voor mijn nominatie?quote:
Maak een poll aan kunnen we stemmen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hopelijk sleep ik er een Fok!-award mee in de wacht. Zou jij je willen inzetten voor mijn nominatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |