Jij wel?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En ik zit al op Fok! sinds 1998, ondanks dat ik een 2010 geregistreerde account heb.
quote:
Lees eens terug, pauperquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:55 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik gelijk heb tok? Eerste wat je doet is m'n acc. klikken en m'n postcount checken(sneu)? En dan ook nog zo reageren, beetje jammer
Fok! bestaat sinds juli 1999.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Gezicht het volgende:
[..]
En ik zit al op Fok! sinds 1998, ondanks dat ik een 2010 geregistreerde account heb.
Nee, dat niet. TS zou ik geen beurt willen geven. Ze bijt te hard. Die zwartharige Sieneke... daar zou ik best een rol beschuiten mee willen nuttigen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
We zijn niet allemaal uit op complimentjes.
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef menneke2005 het volgende:
Hoi
let niet op alle reacties, ik zit nog niet lang op fok ,maar weet dat dit(volk) heel graag elkaar afkraakt,
je mag er wel wezen, zeker.
maar je moet een beetje toegeven, je lijkt er wel een beetje op(klein klein beetje)
nu is mij vraag kun je zingen,....?
maar zeg er wel bij dat sienke, een dure fotograaf voor had en niet buiten in de kou, met je pup
Ah, daar heb je de witte wereldwijde web ridderquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ze zet tenminste een foto neer, en jij,
en nee de mijne hoeft niet stond al in ander topic
Mensen die niet in de FOK! closed beta zatenquote:
Nog eensquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef willemwaus het volgende:
[..]
2 gebannde accounts en passwords kwijt.
Ik snapte passchanger niet (faal, ja ik weet)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tics van je petten.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:56 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Ah, daar heb je de witte wereldwijde web ridder
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:58 schreef nattermann het volgende:
[..]
Nog eensdus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ikweetzelf, doe 't altijd, weet precies hoe laat 't is maar wil toch mn gesproken 'gelijk' hebben![]()
p.s. zou je nog steeds doen
Op 31-12-2010 20:01 schreef ViezeFreddiey
meest baas van FoK 2010 _O_
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die niet in de FOK! closed beta zaten
Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuckquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:57 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die niet in de FOK! closed beta zaten
Mensen die niet weten dat Danny er in het geheim al veel eerder mee bezig was en alleen nog maar een thema hoefde te vindenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:06 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
Hoewel FOK! pas officieel begon op 1 oktober 1999, is het FOK!forum al sinds juli 1999 actief. Het initiatief werd gelegd door Danny Roodbol, die op 6 mei 1999 op het tech-forum Gathering of Tweakers een oproep deed. De naam werd vervolgens snel gekozen; FOK!, gebaseerd op een Nederlandse verbastering van het Engelse fuck
jaja wiki shit
Deze afbeelding wil ik al heel lang gebruiken voor mensen die niks beters te doen hebben dan de ganse dag bezig zijn met het haten van Arabieren, maar ik vergeet het steeds dus post 'm hier wel even.quote:
he ik geloof je al is het een goed idee altijd eerst onderzoeken,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:07 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die niet weten dat Danny er in het geheim al veel eerder mee bezig was en alleen nog maar een thema hoefde te vinden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |