Dat dusquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef henrydg het volgende:
TS ljikt op Sieneke maar Sieneke is knapper
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef henrydg het volgende:
TS ljikt op Sieneke maar Sieneke is knapper
jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:41 schreef Daffodil31LE het volgende:
Dus TS staat rechts op die foto naast Sieneke?
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef menneke2005 het volgende:
Hoi
let niet op alle reacties, ik zit nog niet lang op fok ,maar weet dat dit(volk) heel graag elkaar afkraakt,
je mag er wel wezen, zeker.
maar je moet een beetje toegeven, je lijkt er wel een beetje op(klein klein beetje)
nu is mij vraag kun je zingen,....?
Heb nou het oor van die persoon in die blauwe trui afgebeten?quote:
'tzou mega grappig zijn als die hond dát ineens begint te zingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:44 schreef Tiemie het volgende:
Shalalie shalala
quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Kei stoer heh, grappig dat jij jezelf beter voelt omdat je post count hoger is![]()
p.s. Ik zat hier al voordat jij met je 2007 account aankwam, stoere jongen. Niet dat 't me enigszins kan schelen maar jouw kennelijk wel.
een partner voor sienke, een achtergrond stem, met een leuk dansjequote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
[..]
'tzou mega grappig zijn als die hond dát ineens begint te zingen
als enen zingende .gifhond
De hond van de orgelman.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
wie is sieneke?
Nee kan niet zingenquote:Op donderdag 6 mei 2010 23:46 schreef menneke2005 het volgende:
Hoi
let niet op alle reacties, ik zit nog niet lang op fok ,maar weet dat dit(volk) heel graag elkaar afkraakt,
je mag er wel wezen, zeker.
maar je moet een beetje toegeven, je lijkt er wel een beetje op(klein klein beetje)
nu is mij vraag kun je zingen,....?
he alens geod bn jy nog naarr albetr pater gewestt voirigen weekn?quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:50 schreef Penisbaard het volgende:
TS lijkt op Sieneke nou groetjens he van ria gert en de kisd
[..]
Kei stoer heh, grappig dat jij jezelf beter voelt omdat je post count hoger is![]()
p.s. Ik zat hier al voordat jij met je 2007 account aankwam, stoere jongen. Niet dat 't me enigszins kan schelen maar jouw kennelijk wel.
ja was een bloederig gebeuren.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Heb nou het oor van die persoon in die blauwe trui afgebeten?
We zijn niet allemaal uit op complimentjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:52 schreef moomoo het volgende:
Verkapt geef-mij-complimenten-topic? Gaat niet zo goed of wel?
[..]
quote:geregistreerd op: maandag 5 oktober 2009 @ 20:50
ze zet tenminste een foto neer, en jij,quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:51 schreef Stranger het volgende:
Ben jij die dikke lelijke van dat mutsenduo dat vorig jaar meedeed aan xfactor?
quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:53 schreef menneke2005 het volgende:
[..]
ze zet tenminste een foto neer, en jij,
en nee de mijne hoeft niet stond al in ander topic
En ik zit al op Fok! sinds 1998, ondanks dat ik een 2010 geregistreerde account heb.quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:49 schreef willemwaus het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |