Geen passende maat? Waterhoofd?quote:
Wat je verhaal over je liefdesleven hier, vooral duidelijk gemaakt heeft is dat je in dat opzicht de moeite niet echt waar bent.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:00 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Hahaha, nee daar lijk ik geloof ik niet echt op...
Maar ik had gehoopt dat je me punt wel zou begrijpen...
Slaap lekker en het genoegen was geheel wederzijdsquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:09 schreef NoBody122 het volgende:
Nou, mooi.
Ik ga slapen in ieder geval. Het was me een waar genoegen in dit topic gepost te mogen hebben en ik hoop, dat dat genoegen wederzijds is; echter geldt, zo niet; dan maar niet, ook goed.
Zo laat je het wel heel negatief lijken allemaal?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat je verhaal over je liefdesleven hier, vooral duidelijk gemaakt heeft is dat je in dat opzicht de moeite niet echt waar bent.
Eerst al de ietwat sneue posts in dit topic, vervolgens een topic aanmaken voor/over de ts, dan zo'n verhaal over vreemdgaan.. Echt, de enige manier waarop je jezelf als een grotere sukkel neer had kunnen zetten was door te beginnen over iets als 'je trouwe hondenogen' maar terloops ook 'stoer' je agressie ter sprake te brengen.![]()
Guess what you just did.Held!
uh jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:18 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Zo laat je het wel heel negatief lijken allemaal?
Slechtst geplaatste komma ooit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Wat je verhaal over je liefdesleven hier, vooral duidelijk gemaakt heeft is dat je in dat opzicht de moeite niet echt waar bent.
Hopelijk sleep ik er een Fok!-award mee in de wacht. Zou jij je willen inzetten voor mijn nominatie?quote:
Maak een poll aan kunnen we stemmen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Hopelijk sleep ik er een Fok!-award mee in de wacht. Zou jij je willen inzetten voor mijn nominatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |