Laat verder maar. Ga slapen maar flikker op.quote:
Mwah,dan had ik m achteraf waarschijnlijk niet met mn kisten na behandeld.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:58 schreef NotYou het volgende:
[..]
Je had gehoopt dat je 'm sympathiek zou vinden?
Misschien moet je hem je hond uitlenen. Als jij hem zelf een avondje kunt missen that is.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwe hondenogen.. dan denk ik inderdaad meteen aan een... hond.
Hahaha, nee daar lijk ik geloof ik niet echt op...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Trouwe hondenogen.. dan denk ik inderdaad meteen aan een... hond.
Meneer van Rosmalen wat bent u stoer!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Mwah,dan had ik m achteraf waarschijnlijk niet met mn kisten na behandeld.
uh,wie ben jij en wat mot je?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef boekenplank het volgende:
[..]
Laat verder maar. Ga slapen maar flikker op.
Heul nie!!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:01 schreef wolvendagen het volgende:
Even komen kijken voor de pics van TS. Duidelijk Sieneke.
Ja, in films ja.. IRL hoor je dat soort verhalen gelukkig wat minder vaak...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:57 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Het bekende cliche, ik kwam binnen en mevrouw lag met een ander te rollen-bollen...
en ik mocht die gast per definitie al niet... dus dat was extra zuur...
je 13 in een dozein film-verhaaltje dus...
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:59 schreef Kwaliteit het volgende:
Leuke meid
Je lijkt niet op Sieneke.
Sieneke heeft een vreselijk accent btw...
Vandaar dat ik ook al zij, het ideale film cliche..quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:01 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ja, in films ja.. IRL hoor je dat soort verhalen gelukkig wat minder vaak...
Maareh, kut dus inderdaad..
Het ziet er beide toch uit alsof er een tram overheen is gegaan, ik zie geen verschil mattie.quote:
Op basis van wat ze hier allemaal aan je typt, denk ik dat je beter verder kunt gaan zoeken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Vandaar dat ik ook al zij, het ideale film cliche..
Dus nu maar hopen dat Thinkk-Pinkk me stiekem wel een hele leuke sympathieke jonge man vind.... ofzo
Niet helemaal waar,quote:
Hoe heet je hond?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:06 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik ben van brabant.. en ik zeg Oudoe
als ik een neger was geweest: " Ya cant blame a brother for trying duuude"quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:04 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Op basis van wat ze hier allemaal aan je typt, denk ik dat je beter verder kunt gaan zoeken.
waarom een neger?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:06 schreef amvrosios het volgende:
[..]
als ik een neger was geweest: " Ya cant blame a brother for trying duuude"
Draag je een petje?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Dus nu maar hopen dat Thinkk-Pinkk me stiekem wel een hele leuke sympathieke jonge man vind.... ofzo
Nee.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef boekenplank het volgende:
[quote]Op vrijdag 7 mei 2010 02:03 schreef amvrosios het volgende:
[..]
[/quote
Draag je een petje?
Omdat je negers dat eerder hoort zeggen als blanke (zover ik weet)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 02:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
waarom een neger?
En mijn hond heet Rocky, en hier in het gebied zeggen ze dat niet ons mam, ons pap enzovoorts.
Maar ik kom veel in oost Brabant dus bij mij schiet het er weleens tussen.
Ikzelf heb een mengeling van Rotterdams en brabants.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |