Ik zou echt eerder die hond neuken dan haar!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef amvrosios het volgende:
TS: Wil je met me trouwen?
(verkapte-ik-zou-haar-raken-post)
Ik ben verliefd op de TSquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou echt eerder die hond neuken dan haar!
Je maakt geen kans bij m'n hond... Of heb je leuke snorharen en een kwispelende staartquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:25 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Ik zou echt eerder die hond neuken dan haar!
En heeft hij genoeg daaraan of spring jij zo nu en dan ook wel eens bij?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee mijn hond wil zijn teefje.. m'n andere hond dus...
Ik doe gewoon GHB in zijn drinkbakje!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:26 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Je maakt geen kans bij m'n hond... Of heb je leuke snorharen en een kwispelende staart
Nee heb mijn hond voor zulke dingen niet nodig,quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:28 schreef NotYou het volgende:
[..]
En heeft hij genoeg daaraan of spring jij zo nu en dan ook wel eens bij?
Komop zeg, zó erg is het nou ook weer nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zoals eerder vermeld in dit topic ben altijd lelijk.
Als je me uit wilt leggen wat dat inhoud.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Kan ik je overtuigen met een NaamTopic?
Die foto in de sneeuw?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
Waar is die onderste foto trouwens genomen...?
LOL!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
Yes!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je me uit wilt leggen wat dat inhoud.
[..]
Die foto in de sneeuw?
oh dammed bedoelde eerlijk .. zo slechtquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Komop zeg, zó erg is het nou ook weer niet
Daar vroeg ik dan ook niet naar. Heeft hij aan één teefje echt genoeg?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nee heb mijn hond voor zulke dingen niet nodig,
Bij het bos achter vliegveld Seppe, dat is vlakbij Roosendaal.quote:
Nog niet zo lang op fok ?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Als je me uit wilt leggen wat dat inhoud.
[..]
Die foto in de sneeuw?
Wou jij zijn tweede worden?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Daar vroeg ik dan ook niet naar. Heeft hij aan één teefje echt genoeg?
Moet er zelf stiekem ook wel om lachenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef boekenplank het volgende:
Hilarisch topic eigenlijk. Jammer dat Sieneke nog geen reactie geplaatst heeft.
Dat kutkind loopt nu al over van de kapsones en wil niets met ons fokkers te maken hebben.
Therefore hup Thinkk_Pinkk enSieneke
Nee nog niet zo gek lang. Maar als je dat leuk vind mag je dat doen hoor haha.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:32 schreef amvrosios het volgende:
[..]
Nog niet zo lang op fok ?
Een naam topic is een topic met je naam er in (no shit?! ja echt waar!)
het is op Fok een soort van ongeschreven regel dat als je iemand cool vind dat je dan n naam topic maakt fzo...
(ongeveer)
Dusch... ik dacht zo van,als ik binnen 4 seconden (scroll-tijd naar de foto toe meegerekend) nodig heb om verliefd op je te worden,dan uhh.. tjah..vind ik dat ik wel een naam-topic voor je moet maken,
om te laten zien dat ik je tof vind
Lijkt op een stalkersvraag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:29 schreef NoBody122 het volgende:
Zo, dat is me een eind uit de buurt zeg... Is dat ook waar je vandaan komt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Bij het bos achter vliegveld Seppe, dat is vlakbij Roosendaal.
Moment!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nee nog niet zo gek lang. Maar als je dat leuk vind mag je dat doen hoor haha.
haha stalkersvraag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:34 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Zo, dat is me een eind uit de buurt zeg... Is dat ook waar je vandaan komt?
Gezien mijn geslacht zou dat knap lastig worden, maar nee.quote:
Professors?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
hahaha, tja wat zijn profs tegenwoordig?
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
oh dammed bedoelde eerlijk .. zo slecht
Nee hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:40 schreef Tism het volgende:
Bah, wat een vies topic, dierenseks is illigaal!..
Was dat niet al heeel wat jaren duidelijk?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:40 schreef NoBody122 het volgende:
In ieder geval geen mensen die op Fok! posten, heb ik wel door.
Nee, want dit topic is er pas sinds vandaag.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was dat niet al heeel wat jaren duidelijk?
Je verandert de wereld,door 1 topic...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dus dankzij dit topic zijn we daar ook weer uit.
Precies.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dus dankzij dit topic zijn we daar ook weer uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |