Dat zou jij als vrouw toch moeten weten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat er nu weer op tafel komt dan.
........quote:
Waarom zou ik dat moeten weten?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Dat zou jij als vrouw toch moeten weten.
Maar ook bevruchte eieren worden gegeten hoor. Op bepaalde plekken is het een delicatesse.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
........
NEE!
-----------------------------
Vind gekookt en gebakken allebei wel lekker..
Oh bah, ik haal die rode dingetjes en witte draadjes al uit mijn ei.. ja ben er echt vies van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:57 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar ook bevruchte eieren worden gegeten hoor. Op bepaalde plekken is het een delicatesse.
Ah, da's wel makkelijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Vind gekookt en gebakken allebei wel lekker..
Ik heb het niet over dingetjes en draadjes. Je moet het meer zien als een kuiken wat nog niet is uitgebroed. En dat dan eten.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh bah, ik haal die rode dingetjes en witte draadjes al uit mijn ei.. ja ben er echt vies van.
ja dat dat kan op FOK!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Ah, da's wel makkelijk
Goeie gesprekken in dit topic.
ik welquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:01 schreef jaronsch het volgende:
[..]
Ja zeg, op het internet doen we niet aan emancipatie.
ga zo over m'n nekquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:02 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ik heb het niet over dingetjes en draadjes. Je moet het meer zien als een kuiken wat nog niet is uitgebroed. En dat dan eten.
Oh, daar houd ik wel van op z'n tijd.quote:
Heeft eigenlijk totaal niks met elkaar te maken.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:08 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Oh, daar houd ik wel van op z'n tijd.
Maar, hoe staat dat in relatie tot internet dan?
Nee, die gedachte had ik dus ook al...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:09 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Heeft eigenlijk totaal niks met elkaar te maken.
Dus een lekkere balut laat je liggen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
ga zo over m'n nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat vinden ze op de Philippijnen een grove belediging.Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
Maar ik vind het wel leuk dat je dat zomaar ineens typtequote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:09 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, die gedachte had ik dus ook al...
Ah bah man maak daar even een spoiler van.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Dus een lekkere balut laat je liggen?
[ afbeelding ]
Dat vinden ze op de Philippijnen een grove belediging.
Nou en ik vind het leuk dat jij het leuk vind... heerlijk niveautje dit.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:10 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Maar ik vind het wel leuk dat je dat zomaar ineens typte
'tuurlijk! Maar jij begint daar ineens overquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nou en ik vind het leuk dat jij het leuk vind... heerlijk niveautje dit.
Ben gewoon eerlijkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:13 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
'tuurlijk! Maar jij begint daar ineens over
riolering?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:11 schreef NotYou het volgende:
[..]
Jij neemt de leiding in bed? Water, gas? Please do tell.
Apart, in chrome is het nu wel een spoilerquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gespoilerd. Niet dat het iets uitmaakt in Firefox; gespoilerde plaatjes zijn hier gewoon zichtbaar. Zal wel een instelling zijn die ik niet heb gevonden.
Van dat gedoe met dat songfestival en die smurfenvent die dat liedje heeft geschreven sjalalie sjalala ofzoiets dergelijks.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja ik zie de overeenkomsten wel als ik snel kijk maarree..wie is Sieneke?
Thinkk-Pinkkquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef Baghdaddy het volgende:
Ja ik zie de overeenkomsten wel als ik snel kijk maarree..wie is Sieneke?
Chrome heb ik een half uur gebruikt, maar ongeschikt bevonden omdat ik geen bookmarks links op het scherm kan zetten. Dan moet ik te vaak klikken op (voor mij) onlogische plekken en dan krijg ik jeuk enzo.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Apart, in chrome is het nu wel een spoiler![]()
Ik heb ze gewoon netjes in een horizontaal rijtje bovenin me scherm staan.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:17 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Chrome heb ik een half uur gebruikt, maar ongeschikt bevonden omdat ik geen bookmarks links op het scherm kan zetten. Dan moet ik te vaak klikken op (voor mij) onlogische plekken en dan krijg ik jeuk enzo.
Oh, dat liedje:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Van dat gedoe met dat songfestival en die smurfenvent die dat liedje heeft geschreven sjalalie sjalala ofzoiets dergelijks.
Het is niet voor niks een klacht.. en ik vind zelf totaal van niet.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:17 schreef Nickdepick het volgende:
Je lijkt er wel op, weet je zelf ook maar je wilt gewoon
1. stoer doen dat je op haar lijkt.
2. bevestigingen en complimenten van mensen krijgen
helaas fail.
Houden zo.quote:
Dat heeft met het Fok!-theme te maken, niet met je browser.. O.a. Fok!Dark ondersteunt het nietquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:13 schreef Daffodil31LE het volgende:
Gespoilerd. Niet dat het iets uitmaakt in Firefox; gespoilerde plaatjes zijn hier gewoon zichtbaar. Zal wel een instelling zijn die ik niet heb gevonden.
Zo breed is m'n scherm niet. Een kleine 300 stuks gaan niet passen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb ze gewoon netjes in een horizontaal rijtje bovenin me scherm staan.
Houd ik ook zeker zo!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:19 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Houden zo.
[..]
Dat heeft met het Fok!-theme te maken, niet met je browser.. O.a. Fok!Dark ondersteunt het niet
En daar kan ik verder je ook niet mee helpen dan sorry.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:19 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Zo breed is m'n scherm niet. Een kleine 300 stuks gaan niet passen.
En wie zegt dat mijn hond jou wilt?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:22 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Die hond heeft een eigen willetje ja!
Volgens mij weet jij niet wie ik ben:quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn hond jou wilt?
Wat romantisch... whahahaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef amvrosios het volgende:
TS: Wil je met me trouwen?
(verkapte-ik-zou-haar-raken-post)
i knowquote:
Je hond is loyaal en wil alleen jou?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
En wie zegt dat mijn hond jou wilt?
Voeg me toe!! Dotslash@live.nlquote:Op vrijdag 7 mei 2010 01:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wat romantisch... whahaha
[..]
i know
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |