Waarschijnlijk hangt er al genoeg kaas aan....quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
Ik zou die hond mij laten doen.
Moet nog pindakaas staan..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:16 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Ik zou die hond echt keihard doen!
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hangt er al genoeg kaas aan....
Ah, je bent een puntje aan de harpoen aan 't slijpen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Neu aant fappen op die walvissen..
Hard. (?)quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:24 schreef Nebelwerfer het volgende:
Neu aant fappen op die walvissen..
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:26 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ah, je bent een puntje aan de harpoen aan 't slijpen?
Als je de smetjes laat zitten mag het ook hoor. 't Is JOUW toetsenbord.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Zolang ik te smetjes van het toetsenbord haal mag dat toch?
Hangt er vanaf hoe hard jij er op fapt.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Nee en die beesten laten jou koud zeker?
quote:
Ik zie de gelijkenis wel degelijk en ook je manier van schrijven ("mensen die zeggen da tik op sieneke lijkt terwijl het niet z"quote:Op donderdag 6 mei 2010 23:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Heb nu al een paar keer gehoord dat ik op Sieneke zou lijken terwijl ik dat dus echt niet vind.
Hier Sieneke
[ afbeelding ]
Hier ik
[ afbeelding ]
Heb hier terug in het topic al gevraagd aan een mod of het veranderd kon worden.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef NotYou het volgende:
[..]
Ik zie de gelijkenis wel degelijk en ook je manier van schrijven ("mensen die zeggen da tik op sieneke lijkt terwijl het niet z") doet vermoeden dat je prima bij die paupermuziek past.
Doei Sineke
Lust jij eieren?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd wat er nu weer op tafel komt dan.
Bevrucht wellicht?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:53 schreef NoBody122 het volgende:
Gekookt of gebakken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |