Jij mag dat zeggen.quote:
Maar bij jou begint het erg raar te klinken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:48 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jantje was gespierder dan ik dacht, die bovenarmen![]()
Ja, dat was vertonghenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:49 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Was dat die man die net uit die gigantische vaas dronk? If so. Ja.
Enige manier dat men voor Feyenoord gaat juichen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Wat was up met die ballenmeisjes btw?Sinds wanneer is dat?
![]()
Ja, echt, hè.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:50 schreef Lakitu het volgende:
Wat was up met die ballenmeisjes btw?Sinds wanneer is dat?
![]()
Ik heb gewoon respect =$quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar bij jou begint het erg raar te klinken.
quote:
Ik ga even een mailbom in elkaar flatsenquote:
Haha, poesje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Tuurlijk stuur ik geen pics. Ik maak wel 10 euro over.
Inderdaad.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Allure_ het volgende:
WD bluft.
Had je die pics wel beloofd/toegezegd?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
Tuurlijk stuur ik geen pics. Ik maak wel 10 euro over.
Denk niet dat rv zo lullig is omdat te doen, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen, dat wel.quote:
True. Maar daarom.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Denk niet dat rv zo lullig is omdat te doen, maar je kan beter het zekere voor het onzekere nemen, dat wel.
Hij zou sowieso al niet op tv te horen moeten zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:55 schreef Lakitu het volgende:
Leo irriteerde me wel kapot met dat geblaat over het legioen constant![]()
Natuurlijk, verstandig dat je het niet doet. Maar het is wel best treurig dat je anderhalve week volhoudt dat je dat gaat doenquote:
Waarom? In ruil voor wat? Bij welke weddenschap?quote:
En ik weet waar die bitch woont, want dat heeft ie een keer op hyves gepost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
Mja, als het uitlekt, weet je ook gewoon 100% zeker door wie het komt.
Dan is het toch al te laat.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
Ja, en wat wil je daarmee doen dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
Reetveter mag ze live bekijken.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk, verstandig dat je het niet doet. Maar het is wel best treurig dat je anderhalve week volhoudt dat je dat gaat doen
Dat hoeft dus niet. Iemand kan ook je mail account hacken of wat dan ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Bragi het volgende:
Je krijgt ook niks, maar je moet wel even je rekeningnummer smsen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja! Maar ik zou het niet handig van haar vinden though
Wat loop jij bright te doen dan. Dr. obvious.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die ook maar 1 seconde dachten dat wd nudes ging sturen.Welkom op het internet.
Staat nog steeds op mijn hyves.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En ik weet waar die bitch woont, want dat heeft ie een keer op hyves gepost.
Ik shine te veel, is dat het?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat loop jij bright te doen dan. Dr. obvious.
Ach kom op, was toch van begin al duidelijk dat het een geintje was.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Natuurlijk, verstandig dat je het niet doet. Maar het is wel best treurig dat je anderhalve week volhoudt dat je dat gaat doen
Weet ik. Maar je krijgt niks dus er is ook niets waar ik je voor zou opzoeken.quote:
Die twittert toch niet meer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Lakitu het volgende:
WHOEEEEHOOOEEEE WE WON THE CUPPPP !!!!!
Aldus van der Wiel op z'n twitter.
Dit dus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:57 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die ook maar 1 seconde dachten dat wd nudes ging sturen.Welkom op het internet.
Jij dacht serieus dat ik met mijn canon 400d pics ging maken voor rv?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:56 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoezo, ik wil ze verdomme echt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, was toch van begin al duidelijk dat het een geintje was.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ach kom op, was toch van begin al duidelijk dat het een geintje was.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:58 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat loop jij bright te doen dan. Dr. obvious.
Sinds kort weer wel. http://twitter.com/Gvanderwielquote:
quote:Uiten @ koreaans restaurant met Suk en @Vurnon
Achter de kerk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef Maisnon het volgende:
Foto's van de straat die Fok heet.
Wat is het toch een figuur he
Nee, maar wel met je BB.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij dacht serieus dat ik met mijn canon 400d pics ging maken voor rv?
Nee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:
Ik wil ze wel voor je regelen?quote:
Is niet de echte manquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sinds kort weer wel. http://twitter.com/Gvanderwiel
Ik moest echt lachen om deze tweet btw:
[..]
Als er 1 iemand is die zijn email niet heeft gepm'ed naar Rv, dan ben ik het wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef wolvendagen het volgende:
Japsnars had zich duidelijk verheugd op foto's van mijn tieten die hij doorgestuurd zou krijgen van Rv.
Dat zeg je nu.quote:
En toch vind je het sneu.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die zijn email niet heeft gepm'ed naar Rv, dan ben ik het wel.
Waarom verheugen op 1 iemand die ik alleen op teh interwebz kenDan kan je net zo goed naar:
http://www.cliphunter.com gaan.
Jawel hoor, Vurnon retweet hem ookquote:
Omdat ik de grap er niet van inzie.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
En toch vind je het sneu.Mensen die grapjes niet snappen.
Nou, ik wil ook naaktpics van Bragi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die zijn email niet heeft gepm'ed naar Rv, dan ben ik het wel.
Waarom verheugen op 1 iemand die ik alleen op teh interwebz kenDan kan je net zo goed naar:
Nee, ik ben boos dat Sky het interwebz zo serieus neemt. Kijk eens in zijn fotoboekquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Lakitu het volgende:
Je bent toch niet nog steeds boos he, All?!
Als ik de connecties zou hebben.quote:
quote:
Waarom wordt die mongool steeds na 1 dag weer unband?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef Maisnon het volgende:
Foto's van de straat die Fok heet.
Wat is het toch een figuur he
Ik heb je nummer al, hond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef reetveter het volgende:
Nee maar wd, nu de heat er af is verwacht ik ze per mms om 11u. Ik pm mijn nummer zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb goede humor. Jij hebt, in dit geval, slechte humor.quote:
Ik wel. Hoe je nu reageert is namelijk wel priceless.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
Potloodvis represent.Jezus wat een man boobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hah nvm hij heeft het weggehaald. Hij vond het wel blijkbaar ook wel sneuquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos dat Sky het interwebz zo serieus neemt. Kijk eens in zijn fotoboek.
Neemt niet weg dat jij een lul bent omdat je me snitchte.
Ja ik ben de grap. Maar de grap zelf was geen grap. Jwz.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Hoe je nu reageert is namelijk wel priceless.Neem het toch allemaal niet zo serieus man.
Nee, je snapte gewoon niet dat de pics nooit zouden komen, ieder ander hier, wist dat wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb goede humor. Jij hebt, in dit geval, slechte humor.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb goede humor. Jij hebt, in dit geval, slechte humor.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
Potloodvis represent.AfschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, maar we hebben wel pics van onze vriendinnen uitgewisseld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Sky vond het helemaal niet erg hoor, hij was ook geen seconde boos op jou ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos dat Sky het interwebz zo serieus neemt. Kijk eens in zijn fotoboek.
Neemt niet weg dat jij een lul bent omdat je me snitchte.
Doe niet zo onwetend. Het siert je niet. Iedereen weet dat.quote:
Die van mij heeft de hele sc al wel gezien hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we hebben wel pics van onze vriendinnen uitgewisseld.
Je had moeten zien wat er in zijn fobo stond. En ik weet zeker dat ie wel boos/geirriteerd wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sky vond het helemaal niet erg hoor, hij was ook geen seconde boos op jou ofzoPlus ik maakte gewoon een fa2.
![]()
Zijn we nu weer vriendje dan? =$
Ik vond het wel een leuke grap. Vooral omdat mensen dachten dat het wel zo was en dat nu glashard proberen te ontkennen en daarin falen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ben de grap. Maar de grap zelf was geen grap. Jwz.
Van mij niet, dat houd ik zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van mij heeft de hele sc al wel gezien hoor.
inb4 ninja editquote:
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je snapte gewoon niet dat de pics nooit zouden komen, ieder ander hier, wist dat wel.
Ik dacht ook serieus dat ik ze zou krijgen. Ik vind dit wel een beetje jammerlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke grap. Vooral omdat mensen dachten dat het wel zo was en dat nu glashard proberen te ontkennen en daarin falen.
Ik niet. Pics?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van mij heeft de hele sc al wel gezien hoor.
Ik ben volgende week vrij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik dacht ook serieus dat ik ze zou krijgen. Ik vind dit wel een beetje jammerlijk.
Hij was neit boos, hij vond het alleen niet leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat er in zijn fobo stond. En ik weet zeker dat ie wel boos/geirriteerd was. Of ik heb hem iig een stukje onzekerder gemaakt.
Ja ik dacht dat WD keihard naakt ging.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke grap. Vooral omdat mensen dachten dat het wel zo was en dat nu glashard proberen te ontkennen en daarin falen.
Wat doe je dan dat je het sneu vindt. Kneus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.
Op die coño's in KPD (!) na.
Dan was je dronken want onder Gaultier heb je ze ook een keer gepost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van mij niet, dat houd ik zo.
Je bent de eerste.
Nou, van dat soort mensen is anders een hele rar van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.
Nouja, care. Ik zeg niks meer, straks kwets ik 'm nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij was neit boos, hij vond het alleen niet leuk.Maar hij was er al na een kwartier overheen hoowr
Dat betekend overal iets anders.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Achter de kerk.Dat betekent bij ons iets héél anders.
!
Ja, maar die reeks is inmiddels oud, deze is recent.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan was je dronken want onder Gaultier heb je ze ook een keer gepost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k, ik geef het door =@quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, care. Ik zeg niks meer, straks kwets ik 'm nog.
Komt die rechtse niet uit de videoclip van Windowlicker van Aphex Twin?quote:
Welke pics?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet snappen dat ik die pics echt krijg.
Je weet gewoon dat die bril niet op sterkte isquote:
Die clipquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt die rechtse niet uit de videoclip van Windowlicker van Aphex Twin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wil je een knuffel van mij, schatje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
Je zit er wel erg mee. Ik maak er 11 euro van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
Zo lang je nog geen 18 bent kan je dat best doen. Kun je ook chanteren met politie en zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Op die coño's in KPD (!) na.
Van mijn zusje.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Vandaag is AdvancedPower naar H'veen toegegaan om wat foto's te maken van het Fokbordje. Dit heb ik gedaan omdat Danny een paar weken geleden een topic hierover had geopend en het leek me leuk het eens op de foto te zetten.
Het topic: FOK!
Hieronder zie je de foto's:
Allure had iets over Sky gezegd achter zijn rug om. Of zo.quote:
Aldus de ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang je nog geen 18 bent kan je dat best doen. Kun je ook chanteren met politie en zo.
Nee, da's Gregory van der Wiel.quote:
Haha, wd vindt foto's van haar naakte lijf maar 1 euro waard.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zit er wel erg mee. Ik maak er 11 euro van.
Dat heb ik allemaal nog meegekregen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Allure had iets over Sky gezegd achter zijn rug om. Of zo.
quote:
Mozy is de sjaak ole ole.quote:
Hoe oud is dat?quote:
Geen idee.quote:
Nee, jij naait haar.quote:
Okequote:
Wat een woorden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk topic met iets van AP is een kankertopic.
CHAI! Wat een taal.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
Je krijgt zo 11 euro, toch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik ook. Maar geld laat het niet toe
Nee man, AP is een heldquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:19 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat ik deze week zou kankeren.
Ik heb een computer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker achter je laptopje. Is beter voor de maatschappij.
quote:
Die memo heb ik gemist.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik had toch gezegd dat ik deze week zou kankeren.
Ik het moment zelf niet. Toen werd wel gezegd dat ik twee topics of zo moest teruglezen, maar dat heb ik niet gedaan. Heeft iemand nou alsnog een linkje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:17 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat heb ik allemaal nog meegekregen.
Je bent zelf toch de koning van Google?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik het moment zelf niet. Toen werd wel gezegd dat ik twee topics of zo moest teruglezen, maar dat heb ik niet gedaan. Heeft iemand nou alsnog een linkje?
quote:
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil Chai weleens keihard horen vloeken. Met kanker.
quote:
Ik zou vanaf nu iedere dag 50% rente vragen. Wil niet stoken verder.quote:
Ja, is kankerlelijk gewordenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
Ey wat is deze? Is bij jullie google ook veranderd?
1694 (gemiddeld 163 per dag).quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb een computer.
En ik ben hier gisteren en vandaag amper geweest.
[KLB SC #2584] Vadsig zeugquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik het moment zelf niet. Toen werd wel gezegd dat ik twee topics of zo moest teruglezen, maar dat heb ik niet gedaan. Heeft iemand nou alsnog een linkje?
Mijn beeld van jou als alwetende sc-er.quote:
Als ik het niet heb meegemaakt, weet ik toch niet waarop ik moet zoeken, helder licht.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bent zelf toch de koning van Google?
Ik krijg 16 mei mijn rente, maar ga maar uit van de 18e. Want ze zullen wel weer kenkersloom zijn.quote:
Al een tijdje.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:23 schreef Lakitu het volgende:
Ey wat is deze? Is bij jullie google ook veranderd?
Oja, nu weet ik het weer.quote:
Ah, daar ging het overquote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik het niet heb meegemaakt, weet ik toch niet waarop ik moet zoeken, helder licht.
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn beeld van jou als alwetende sc-er.
Wat doe je.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:24 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als ik het niet heb meegemaakt, weet ik toch niet waarop ik moet zoeken, helder licht.
quote:
Is dat alles?quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een taal.Ben je ongesteld ofzo. Bloed uit je eikel.
HOU JE GORE KANKERBEK TOCH EENS.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een taal.Ben je ongesteld ofzo. Bloed uit je eikel.
Meneer zwijn voor jou.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
Wtf stel zwijnen, dat jullie dat uberhaupt terug lezen.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:28 schreef Allure_ het volgende:
Wtf stel zwijnen, dat jullie dat uberhaupt terug lezen.
[ afbeelding ]
quote:
quote:In haar boek Echte mannen eten geen kaas (2008) vertelt Maria Mosterd hoe ze vanaf het begin van haar middelbareschooltijd vier jaar lang werd misbruikt door loverboy Manou. Het schokkende relaas van de Zwolse tiener werd alom voor zoete koek geslikt en het boek werd een grote bestseller.
Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink ging op zoek naar de feiten. Hij sprak vele betrokkenen, onder wie de twee beste schoolvriendinnen van Maria uit de betreffende periode, en ook 'loverboy Manou' zelf. Op essentiële punten bleek Maria's verhaal niet te kloppen. Haar eerste ontmoeting met Manou was niet toen zij twaalf was, maar bijna anderhalf jaar later. Er is geen enkele aanwijzing dat Manou een loverboy is of was (en hij houdt wél van kaas). Het zogenaamde permanente gespijbel op school is inmiddels door de rechtbank tot onwaarheid verklaard. Maria's verhaal blijkt een bizarre mix van feiten en vooral veel fantasie. Echte mannen eten wél kaas biedt tevens een onthullende inkijk in de werking van de media.
Nou, broek maar weer aantrekken dan he.quote:
Wiesda?quote:
HAHAHAHAquote:
Naar de binnenkant van je aarsch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn linkerduim heeft een onverklaarbare geur.
quote:
Met uitpakken en opruimen enzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, broek maar weer aantrekken dan he.
Omdat ik eerst dacht wat een onzin, tot ik the bigger picture (zowel letterlijk als figuurlijk) zag.quote:
Alsof ik een single facepalm op een triple facepalm ga posten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik eerst dacht wat een onzin, tot ik the bigger picture (zowel letterlijk als figuurlijk) zag.
Ongestelde meisjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze is ongesteld dus je moet gewoon even meespelen, over een paar dagen is het weer rustiger
Dat we überhaupt kunnen lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die SC's teruglezen van een week terug![]()
Nee, ik zag eerst pas die kleine plaatjes en toen ie klaar was met laden pas Picard.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ik een single facepalm op een triple facepalm ga posten.![]()
Dat zou geen ijzerharde comeback zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die SC's teruglezen van een week terug![]()
Laatste dag van de ongesteldheid kan dat best.quote:
Ze is echt vies bezig vandaag. Zeg er eens wat van als SC mama.quote:
Dus als je rechtshandig bent, kun je niet de duim van je linkerhand in je poepgat steken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, want ik ben rechtshandig, maar die ruikt naar sigaretten en Goldstrike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Anders ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laatste dag van de ongesteldheid kan dat best.
Ja, vet vaag.quote:
Ik zal er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laatste dag van de ongesteldheid kan dat best.
Ja, dit was echt de genadeklap.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ik een single facepalm op een triple facepalm ga posten.![]()
Dat zou geen ijzerharde comeback zijn.
quote:
quote:
Het optreden gister was echt heel leuk, echt gewoon keel cool om op bevrijdingsfestivallen op te treden.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus als je rechtshandig bent, kun je niet de duim van je linkerhand in je poepgat steken?
Wat is dat nou voor onzinJBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed gegaan?
Laatste dag zeg ik ook. Niet middenin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal er niet aan beginnen.
Een homeboy van mij heeft ooit eens zo'n sletje gewreven toen ze ongesteld was.
Daarna kwam hij terug de kroeg in en duwde zijn vingers bij iemand in het bier.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus als je rechtshandig bent, kun je niet de duim van je linkerhand in je poepgat steken?
Wat is dat nou voor onzinNee, ruikt eerder naar kippenvoer of zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sexy danquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
I made you laugh.
http://www.superdudes.nl/dyontje12
Hij is bi.
Mooi.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het optreden gister was echt heel leuk, echt gewoon keel cool om op bevrijdingsfestivallen op te treden.
Peter R gaat het nu ook onderzoeken. Ben wel benieuwd wat daar dan nog uitkomt.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, vet vaag.Had ooit al eens zoiets gepost hier. 't Lijkt erop dat het hun (zij en haar moeder) meer om de publiciteit gaat dan om 'de waarheid' te vertellen.
*Allure pakt voorbind uit de kast*quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:37 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sexy dan. Hij houdt dus ook van dingen in zijn poepertje
.
Gast, wat praat je stoer?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mkay, excuses.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laatste dag zeg ik ook. Niet middenin.
Great Minds Think Alike.quote:
Gewreven? Whutt?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Aightt, dus dat wou je zeggenquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:37 schreef Chuck_Norris het volgende:
laki ik heb weer gehosselt in de 15 jarige pool
Snel Bragi, pak je Van Dale en het groenenboekje, EN LEER DIE JONGEN EENS WAT NORMAAL NEDERLANDS.quote:
Gaan we weer. Lekker hoor.quote:
GMTA!quote:
quote:
OMG! Infinite GMTA in process!quote:
Poster is besteld, weten alleen niet hoe lang het duurtquote:
Je moest wel gniffelen. Of op z'n minst gnuiven.quote:
Dat zeiden ze van sugar lee hooper ook.quote:
Jaquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:38 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Aightt, dus dat wou je zeggenPicca's per pm, je kent de deal =$
Ik moest gniffelen omdat ik je zo'n nerd vindquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je moest wel gniffelen. Of op z'n minst gnuiven.
Ik moet er niet aan denken om de rode snotfluimen aan mijn vingers te krijgen die ik toen in het bier zag drijven.quote:
iScool =$ Ik heb die ene sma van vorige week inmiddels gevonden, die komt wel in de pm terug.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
JaIk pm zo , ben nog even bezig
Het kan zeker wel. Maar ik begin er niet meer aan.quote:
Dat weet ik. Daarom doe ik het ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik moest gniffelen omdat ik je zo'n nerd vind.
Graag gedaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |