Ik vind mensen zo retarded die die hebbenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zulke.
[ afbeelding ]
Ik had al zulke en ze zijn vet handig. Makkelijk te bevestigen.
Onderbouw je mening eens.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:29 schreef BobbyB het volgende:
Ik mag Chai en haar manier van posten niet.
Ik ben altijd blij dat mensen nog steeds zo dom zijn om die te kopenquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:26 schreef Bragi het volgende:
[..]
Zulke.
[ afbeelding ]
Ik had al zulke en ze zijn vet handig. Makkelijk te bevestigen.
quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind mensen zo retarded die die hebbenals iets er lomp uitziet zijn het wel twee van die toch onzichtbare lichtjes aan draadjes op een fiets.
Ze geven wel weinig licht.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Ze zijn niet onzichtbaar en ze hangen niet aan een draadje, fucktard.
SHIT JUST GOT REALquote:Op dinsdag 27 april 2010 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik vind mensen zo retarded die die hebbenals iets er lomp uitziet zijn het wel twee van die toch onzichtbare lichtjes aan draadjes op een fiets.
En je kan ze moeilijk recht naar achteren en recht naar voren positioneren.quote:
Nee.quote:
Volgende week.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:
Ik wil Chai weleens keihard horen vloeken. Met kanker.
Otis schijt op julliequote:
Boeiend. Alsof het mij om dequote:
Jeejquote:
Nee, daar heb ik nou geen enkel probleem mee.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En je kan ze moeilijk recht naar achteren en recht naar voren positioneren.
Wijf dat je er bent. Het is zeker een 'gevoel' dat je hebt bij mijn posts, maar je kunt het niet onderbouwen.quote:
quote:
quote:horen vloeken. Met kanker.
CHAI BEDRIEGT MOZY MET JAPSNARSquote:
Nee volgende week is jamweek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
CHAI BEDRIEGT MOZY MET JAPSNARS
BRAGI SLAAT BT IN ELKAAR VANWEGE LAMPJES
WELCOME TO AN ALL NEW EXCITING EPISODE OF KLB-SC
Dat is het precies.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Wijf dat je er bent. Het is zeker een 'gevoel' dat je hebt bij mijn posts, maar je kunt het niet onderbouwen.
Nee volgende week is pas ramweek.quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:34 schreef Lakitu het volgende:
[..]
CHAI BEDRIEGT MOZY MET JAPSNARS
BRAGI SLAAT BT IN ELKAAR VANWEGE LAMPJES
WELCOME TO AN ALL NEW EXCITING EPISODE OF KLB-SC
Hele week jam op brood.quote:
quote:
watquote:
WEL EN WEL!quote:Op dinsdag 27 april 2010 19:32 schreef Bragi het volgende:
[..]![]()
Ze zijn niet onzichtbaar en ze hangen niet aan een draadje, fucktard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |