Nee, ik ben boos dat Sky het interwebz zo serieus neemt. Kijk eens in zijn fotoboekquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Lakitu het volgende:
Je bent toch niet nog steeds boos he, All?!
Als ik de connecties zou hebben.quote:
quote:
Waarom wordt die mongool steeds na 1 dag weer unband?quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:59 schreef Maisnon het volgende:
Foto's van de straat die Fok heet.
Wat is het toch een figuur he
Ik heb je nummer al, hond.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef reetveter het volgende:
Nee maar wd, nu de heat er af is verwacht ik ze per mms om 11u. Ik pm mijn nummer zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb goede humor. Jij hebt, in dit geval, slechte humor.quote:
Ik wel. Hoe je nu reageert is namelijk wel priceless.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
Potloodvis represent.Jezus wat een man boobsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
Hah nvm hij heeft het weggehaald. Hij vond het wel blijkbaar ook wel sneuquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos dat Sky het interwebz zo serieus neemt. Kijk eens in zijn fotoboek.
Neemt niet weg dat jij een lul bent omdat je me snitchte.
Ja ik ben de grap. Maar de grap zelf was geen grap. Jwz.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wel. Hoe je nu reageert is namelijk wel priceless.Neem het toch allemaal niet zo serieus man.
Nee, je snapte gewoon niet dat de pics nooit zouden komen, ieder ander hier, wist dat wel.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb goede humor. Jij hebt, in dit geval, slechte humor.
Ben ik het niet mee eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb goede humor. Jij hebt, in dit geval, slechte humor.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:04 schreef Potloodvis het volgende:
Potloodvis represent.AfschuwelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook niet, maar we hebben wel pics van onze vriendinnen uitgewisseld.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Als er 1 iemand is die zijn email niet heeft gepm'ed naar Rv, dan ben ik het wel.
Waarom verheugen op 1 iemand die ik alleen op teh interwebz kenDan kan je net zo goed naar:
http://www.cliphunter.com gaan.
Sky vond het helemaal niet erg hoor, hij was ook geen seconde boos op jou ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, ik ben boos dat Sky het interwebz zo serieus neemt. Kijk eens in zijn fotoboek.
Neemt niet weg dat jij een lul bent omdat je me snitchte.
Doe niet zo onwetend. Het siert je niet. Iedereen weet dat.quote:
Die van mij heeft de hele sc al wel gezien hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar we hebben wel pics van onze vriendinnen uitgewisseld.
Je had moeten zien wat er in zijn fobo stond. En ik weet zeker dat ie wel boos/geirriteerd wasquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Sky vond het helemaal niet erg hoor, hij was ook geen seconde boos op jou ofzoPlus ik maakte gewoon een fa2.
![]()
Zijn we nu weer vriendje dan? =$
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |