Geloof het niet Sky, ze haat op je.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den top. 15 jarige hockey sletjes die al comateus zijn van de drank regelt ie misschien nog net.
Hee g, hoe vond je Tiësto? Eerlijk.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:39 schreef Lakitu het volgende:
do you like it well done 'cause i do it well
Niet gezien.quote:
Ik moet echt eens gaan teruglezenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geloof het niet Sky, ze haat op je.
[..]
Alsof iemand na een lange Koninginnenacht ook nog eens om 9 uur naar *proest* Tiësto gaat luisterenquote:
Ongeveer 200k mensen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Alsof iemand na een lange Koninginnenacht ook nog eens om 9 uur naar *proest* Tiësto gaat luisteren
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moet echt eens gaan teruglezen. Bedankt g.
Asshole. Ik bedoelde dat in de zin dat Sky veel te lief is. Niks haten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:40 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Geloof het niet Sky, ze haat op je.
[..]
Rustig maar, m'n PI was aan het glimlachen. dat betekent dat het all good isquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Asshole. Ik bedoelde dat in de zin dat Sky veel te lief is. Niks haten.
Jij daarintegen staat nu wel op mijn haat lijstje.
Ik vind deze post er inderdaad uitzien alsof hij lief bedoeld is.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Asshole. Ik bedoelde dat in de zin dat Sky veel te lief is. Niks haten.
Jij daarintegen staat nu wel op mijn haat lijstje.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den top. 15 jarige hockey sletjes die al comateus zijn van de drank regelt ie misschien nog net.
Ik ben daar echt een held in. Het is nu wel helemaal afgebladderd door vannacht/gisteren maar het zat echt perfect.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:44 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ben echt een faler in nagels lakken met mijn linkerhand. Wtf is dit.
Ik faalde net met 1 nagel kenkerhard.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ben daar echt een held in. Het is nu wel helemaal afgebladderd door vannacht/gisteren maar het zat echt perfect.
Dit was mijn punt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat Sky niet echt een hosselaar is, nee.
Laat die matte eens zien als je wilt. Ben benieuwd wat voor nagellak je nu precies bedoeldquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik faalde net met 1 nagel kenkerhard.En ik wil deze nagellak helemaal niet op eigenlijk. Ik wil mijn matte nagellak op.
Maar de remover is op.
Ja, dat is ook precies hetzelfde als wat jij zeiquote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Laat die matte eens zien als je wilt. Ben benieuwd wat voor nagellak je nu precies bedoeld.
Het spijt me, Skyquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ja, dat is ook precies hetzelfde als wat jij zei.
Het is cool hoor, maar doe dan niet alsof je wat anders bedoelde.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:52 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Het spijt me, Sky![]()
. Ik ben niet altijd even tactisch.
Ik bedoelde er wel iets anders mee, maar vooruit. Het kwaad is al geschiedtquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is cool hoor, maar doe dan niet alsof je wat anders bedoelde.
Het is wel mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me er niet echt mooi uitzien als je het op hebt? Of staat het wel leuk?
Groetjes, ook aan B.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef ynuhh het volgende:
Sky is wel een schatje.![]()
Nu is het tijd om te gaan. Ik wens jullie een fijne avond. doeidoei
Idd, lange (nep)nagelsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel mooi.Maar niet met van die lange hoerennagels.
Bakkes.quote:
Bro's before ho's jwt. En je was slechts de messenger, niet degene die het zei.quote:
Jouw staat ook alles, lekkertje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idd, lange (nep)nagels. Sowieso staat alles jou
.
[..]
Bakkes.
DONT SHOOT THE MESSENGERquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bro's before ho's jwt. En je was slechts de messenger, niet degene die het zei.
DONT SHOOT THE MESSENGERquote:
Wat doe je leuk tegen m'n chimeid dan?quote:
C'mon girl, je weet dat je niet boos op me kunt blijven =$quote:
jaquote:
Ik begin rustig. Dalijk martel ik 'm pas.quote:
Ik heb je chimi niks gedaan. Ik ben de messenger zeg ik toch.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik begin rustig. Dalijk martel ik 'm pas.
Ooit van snitchen gehoord, fucking penisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb je chimi niks gedaan. Ik ben de messenger zeg ik toch.
Nee, je moet je grote bek houden tegen Ally of ik breek je neus gek. Je gaat lief doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb je chimi niks gedaan. Ik ben de messenger zeg ik toch.
Fucking penis. What.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ooit van snitchen gehoord, fucking penis.
Penis, pakken, martelen. I like where this is going.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ooit van snitchen gehoord, fucking penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |