Het is wel mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm, lijkt me er niet echt mooi uitzien als je het op hebt? Of staat het wel leuk?
Groetjes, ook aan B.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:57 schreef ynuhh het volgende:
Sky is wel een schatje.![]()
Nu is het tijd om te gaan. Ik wens jullie een fijne avond. doeidoei
Idd, lange (nep)nagelsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is wel mooi.Maar niet met van die lange hoerennagels.
Bakkes.quote:
Bro's before ho's jwt. En je was slechts de messenger, niet degene die het zei.quote:
Jouw staat ook alles, lekkertje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:59 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Idd, lange (nep)nagels. Sowieso staat alles jou
.
[..]
Bakkes.
DONT SHOOT THE MESSENGERquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bro's before ho's jwt. En je was slechts de messenger, niet degene die het zei.
DONT SHOOT THE MESSENGERquote:
Wat doe je leuk tegen m'n chimeid dan?quote:
C'mon girl, je weet dat je niet boos op me kunt blijven =$quote:
jaquote:
Ik begin rustig. Dalijk martel ik 'm pas.quote:
Ik heb je chimi niks gedaan. Ik ben de messenger zeg ik toch.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik begin rustig. Dalijk martel ik 'm pas.
Ooit van snitchen gehoord, fucking penisquote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb je chimi niks gedaan. Ik ben de messenger zeg ik toch.
Nee, je moet je grote bek houden tegen Ally of ik breek je neus gek. Je gaat lief doen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:16 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik heb je chimi niks gedaan. Ik ben de messenger zeg ik toch.
Fucking penis. What.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ooit van snitchen gehoord, fucking penis.
Penis, pakken, martelen. I like where this is going.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 22:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ooit van snitchen gehoord, fucking penis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |