Een vrouw gaf 'visles' aan Paul de Leeuw. Komt er ineens uit the fucking nowhere of the audience een zeug die zegt dat ze NU moeten stoppen met vissen want die vissen kunnen niet zeggen of ze dat wel willen of niet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat was er dan? Ik ben ook boomknuffelaar.
Ja tok.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:03 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die tegen vissen voor de fun zijn.
Wanneer gaan wij ecologisch verantwoord dineren?quote:
Niet? Waarom niet?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:56 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Als springkussen ja, andere manieren niet.
Ik heb vandaag duurzame vis en eieren gekocht.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij ecologisch verantwoord dineren?
Ik hou van je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik heb vandaag duurzame vis en eieren gekocht.
Ja en ik lik misschien ook wel aan de HEMA rookworsten, maar ik eet ze niet. Dat zijn twee verschillende dingen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:05 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Maak de kat maar wijs dat je Mozy's vleesboom niet in de mond hebt gehad.
Hamer op zijn kankervissenhoofd G. Of zijn oogjes uit z'n knar lepelen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar als je ze wilt eten kun je ze niet kankerhard tegen een lantaarnpaal smacken.
Ik zei ook niets over vlees eten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja en ik lik misschien ook wel aan de HEMA rookworsten, maar ik eet ze niet. Dat zijn twee verschillende dingen.
Dat lepelen deed ik eerst met kikkers die we bij mijn homeboy invroren, om vervolgens ermee te honkballen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hamer op zijn kankervissenhoofd G. Of zijn oogjes uit z'n knar lepelen.
Waarom was vegetariėr het antwoord op vleesboomknuffelaar?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar waarom is het dan als reactie op dat ik vegetariėr ben?
Bang them.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:12 schreef Potloodvis het volgende:
Nu lijkt het net alsof hij pats of bam zegt.
vegetariėrs zijn boomknuffelaars. sukkel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom was vegetariėr het antwoord op vleesboomknuffelaar?
Omdat vegetariėrs vaak boomknuffelaars zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom was vegetariėr het antwoord op vleesboomknuffelaar?
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Mozy het volgende:
[..]
vegetariėrs zijn boomknuffelaars. sukkel.
Mkay.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat vegetariėrs vaak boomknuffelaars zijn.
Mss, het is hier best wel dichtbij dusja.. Maar ga dat weekend erop ook al naar Defqon en ik zit dan in m'n laatste stageweek dus dan kan ik mss maar sowieso beter niet gaanquote:
Ligt eraan hoe stuk je daar gaat.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:15 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Mss, het is hier best wel dichtbij dusja.. Maar ga dat weekend erop ook al naar Defqon en ik zit dan in m'n laatste stageweek dus dan kan ik mss maar sowieso beter niet gaan
Die knul faalde alleen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Jochem Meyer - schoolreisje is echt kankergrappig.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:17 schreef Allure_ het volgende:
Jochem Meyer - schoolreisje is echt kankergrappig.
Ik zeg altijd zo van: 'Lopen kreng.'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
Zo unsexy als vrouwen zo over dieren praten.
Wat vind jij van lammetjes?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:20 schreef Skylark. het volgende:
Zo unsexy als vrouwen zo over dieren praten.
quote:
DIE KOE HEEFT ER NIET VOOR GEKOZEN OM OPGEGETEN TE WORDEN, JIJ KAN WEL KIEZEN.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Don't get me wrong, ik loop echt niet overdreven weg met dieren, maar ik behandel ze wel prima. En ik vind het echt niet sexy als vooral meisjes het hebben over overdreven en onnodig geweld op dieren.
Dieren zinloos laten lijden is sowieso niet sexy.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:28 schreef Skylark. het volgende:
[..].
Don't get me wrong, ik loop echt niet overdreven weg met dieren, maar ik behandel ze wel prima. En ik vind het echt niet sexy als vooral meisjes het hebben over overdreven en onnodig geweld op dieren.
Yeah.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:34 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dieren zinloos laten lijden is sowieso niet sexy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |