abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80896693
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:48 schreef eleusis het volgende:
Grappig dat velen hier zijn gedachten kunnen lezen.

Het kan allemaal veel gemakkelijker: JIJ moet er met hem over praten. En als dat niet verandert, moet JIJ je conclusies trekken.

Misschien is hij uitgekeken of misschien is hij gewoon een binnenvetter die niet zo houdt van ouwehoeren. Hoe dan ook, jij hebt je wensen, en het is jouw verantwoordelijkheid om een relatie te zoeken die daar het best aan voldoet.
Goed post. Eens.
Whatever...
pi_80896761
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:48 schreef eleusis het volgende:
Grappig dat velen hier zijn gedachten kunnen lezen.

Het kan allemaal veel gemakkelijker: JIJ moet er met hem over praten. En als dat niet verandert, moet JIJ je conclusies trekken.

Misschien is hij uitgekeken of misschien is hij gewoon een binnenvetter die niet zo houdt van ouwehoeren. Hoe dan ook, jij hebt je wensen, en het is jouw verantwoordelijkheid om een relatie te zoeken die daar het best aan voldoet.
Helemaal mee eens! Jij ervaart een probleem, niet hij. Neem regie over je eigen relatie. Je weet ondertussen wat er gebeurt als je de regie bij hem laat..
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
pi_80896910
Thanx voor de reactie's.
Ik ben ook echt heel erg onzeker maar besef ook wel dat ìk ook iets te zeggen heb over de relatie en niet alleen hij.
pi_80897748
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:02 schreef Kirstenn. het volgende:
Thanx voor de reactie's.
Ik ben ook echt heel erg onzeker maar besef ook wel dat ìk ook iets te zeggen heb over de relatie en niet alleen hij.
Een keer niet doen wat hij wil. Hij belt, jij scheept hem af. Jij belt een keer niet en hij moet bellen, etc
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zaterdag 1 mei 2010 @ 12:10:45 #30
212599 Lux0rious
Apen zijn een beetje cool!
pi_80898317
Dat hij enigszins chagrijnig was toen jij aangaf 'dat het niet altijd hoeft', is meer omdat hij dan al met z'n gedachten bij seks zit. Wanneer jij dus aan geeft dat je op dat moment geen zin hebt, voelt het alsof je het speelgoed van een kind af pakt zeg maar.
Heb ik ook wel last van gehad en was best frustrerend voor mij en mijn vriendin. Heb je als jongen gewoon soms even tijd nodig om de omschakeling van 'seksuele gedachtes' naar 'normale gedachtes' te maken. Gewoon praten en de communicatie goed houden. Praten jullie wel over seksuele onderwerpen?
pi_80900231
Best lastig om hier iets over te zeggen eerlijk gezegd.. Volgens mij is het in het beste geval iemand die wel gek op je is maar zich totaal niet kan uiten en daarnaast weinig zin heeft om dingen te ondernemen (lees: weinig levenslustig) en is het in het slechtste geval iemand die je alleen voor de seks aanhoudt. Ik zou proberen een goed gesprek met hem aan te gaan waarin je aangeeft dat je gek op hem bent maar dat je zo niet verder wilt, dat je bepaalde dingen van een relatie verwacht en dat als hij je die niet wil/kan geven dat je niet met hem verder kunt. Als ie daar goed op reageert kun je proberen afspraken te maken om dingen te gaan doen die jij leuk vindt, als ie daar niet goed op reageert zou ik het, hoe moeilijk ook, afkappen.

Over zijn boos worden als je geen seks wilt: als je halverwege ophoudt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dattie in the heat of the moment teleurgesteld is hoewel ik dan zelf nooit boos zou worden... als ie gek op je was zou er dan bij hem een belletje moeten gaan rinkelen van "waarom wil ze nu geen seks?"
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  zaterdag 1 mei 2010 @ 13:58:26 #32
248844 Bowlingbal
Leuk je weer te zien :)
pi_80900959
Als je het gevoel hebt dat hij alles bij jou kan flikken, hoe ligt het dan aan hem?
In these days of moral hypocrisy certain valuable commodities can be hard to import.
- Donald Love
pi_80904314
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 13:28 schreef W1ZZ het volgende:
Best lastig om hier iets over te zeggen eerlijk gezegd.. Volgens mij is het in het beste geval iemand die wel gek op je is maar zich totaal niet kan uiten en daarnaast weinig zin heeft om dingen te ondernemen (lees: weinig levenslustig) en is het in het slechtste geval iemand die je alleen voor de seks aanhoudt. Ik zou proberen een goed gesprek met hem aan te gaan waarin je aangeeft dat je gek op hem bent maar dat je zo niet verder wilt, dat je bepaalde dingen van een relatie verwacht en dat als hij je die niet wil/kan geven dat je niet met hem verder kunt. Als ie daar goed op reageert kun je proberen afspraken te maken om dingen te gaan doen die jij leuk vindt, als ie daar niet goed op reageert zou ik het, hoe moeilijk ook, afkappen.

Over zijn boos worden als je geen seks wilt: als je halverwege ophoudt kan ik me er nog wel iets bij voorstellen dattie in the heat of the moment teleurgesteld is hoewel ik dan zelf nooit boos zou worden... als ie gek op je was zou er dan bij hem een belletje moeten gaan rinkelen van "waarom wil ze nu geen seks?"
Wat Wizz zegt. Bovendien :
[1] Mannetjes zijn mannetjes, en sex is belangrijk.
[2] Jij wilt ook best, maar niet altijd 'op afroep', je vindt dat er ook es iets anders in een relatie moet of mag - heel juist, vind ik ook !
[3] Maar pas ff op : gebruik sex niet als wapen om de ander te verslaan - wat mij betreft als voorbeeld, ik wil altijd wel, en soms geef ik dat aan en gebeurt het dan ook (duzz niet alleen als hij wil).

Ik vind overigens dat iemand best een relatie kan hebben alleen voor sex, ook een vrouw mag dat (niet alleen mannetjes dus, daar vindt iedereen het logisch voor). Maar dan moet dat voor allebei duidelijk zijn.

In jouw geval gaat het jou om beide-in-een : sexueel + emotioneel. Allicht, dat geeft de beste uitkomst. Wil je vriendje zich daarvoor verstoppen (waar het op lijkt), dan is het aan jou om te beslissen of je zo verder wilt.
Pas op : daarover moet je niet beslissen in een uitgangspunt van zwakte (jij altijd maar toegeven). Het is niet alleen maar jij doen wat hij steeds wil, dat dat verkeerd loopt kom je naderhand altijd achter.

[ Bericht 2% gewijzigd door quirigua op 01-05-2010 16:25:58 ]
pi_80906732
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Kirstenn. het volgende:
En aan hem vragen dan liegt hij voel ik.
Tsja, als je hem niet op zijn woord gelooft kan ik dat alleen maar beschouwen als een gebrek aan vertrouwen in jezelf of in hem. Beide niet echt handig voor een relatie. Zeg maar gerust funest.

Verder lees ik niet echt erg gekke dingen in zijn gedrag. Mannen kunnen je makkelijk liefhebben zonder hier eigenlijk ook maar enig woord over gerept te hebben.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2010 17:32:52 ]
pi_80911338
Kirstenn,
Na het lezen van je posts in dit topic durf ik met zekerheid te zeggen dat je deze relatie af moet kappen voor het te laat is. Als jouw vriend je laat voelen zoals je nu doet, dan deugt hij/jullie relatie niet.
Vraag jezelf af of jij op deze manier met hem door wil gaan. Kun jij gelukkig worden met iemand die niet van jou houdt? Het is erg fijn om verliefd te zijn op iemand, maar een relatie vraagt moeite van beide partijen.

Gebruik zijn emotionele toestand niet als excuus om het niet uit te kunnen maken. Zelfs een emotioneel wrak kan je het gevoel geven dat je voor hem de belangrijkste vrouw op aarde bent.

Als ik dit nu lees heb je twee keuzes: Of ongelukkig zijn in zijn schaduw (en die ongelukkigheid zal enkel toenemen), of je leert hiervan en kiest voor het onbekende pad.
Extremistisch gematigd.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:33:25 #36
82136 Xennia
gekroond
pi_80912042
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 19:43 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik weet nu dus dat hij vooral van mn lichaam enz houdt, dus dat wil ik dan zo houden maar het voelt ook naar en leeg als hij niet ècht van mijzelf houdt.
Hoe kan je daar dan achter komen?
En door te vragen helpt niet, hij zal natuuurlijk niet zeggen 'Ja, ik doe het alleen om de sex!'
Vragen heeft ook niet veel zin. Beoordeel hem op zijn daden en niet op zijn woorden. Als je niet aan de manier waarop hij naar je kijkt, je zoent, over je praat, attent is etc merkt dat hij van je houdt, heb je hoe dan ook een ongelijkwaardige relatie. Jij lijkt meer in deze relatie te investeren en meer verwachtingen te hebben dan hij. Jij trekt aan het kortste eind.

Vraag je af of dit genoeg is voor jou.
pi_80912104
TS ziet het nut van vrouwen in
pi_80912113
Jezus, lijkt wij wel of mijn vriendin ook hier post.

OT: Vraag het hem, vertel je gevoelens.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:43:48 #39
271876 copilco
Elvis is dead
pi_80912343
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:10 schreef P8 het volgende:
Kirstenn,
Na het lezen van je posts in dit topic durf ik met zekerheid te zeggen dat je deze relatie af moet kappen voor het te laat is. Als jouw vriend je laat voelen zoals je nu doet, dan deugt hij/jullie relatie niet.
Vraag jezelf af of jij op deze manier met hem door wil gaan. Kun jij gelukkig worden met iemand die niet van jou houdt? Het is erg fijn om verliefd te zijn op iemand, maar een relatie vraagt moeite van beide partijen.

Gebruik zijn emotionele toestand niet als excuus om het niet uit te kunnen maken. Zelfs een emotioneel wrak kan je het gevoel geven dat je voor hem de belangrijkste vrouw op aarde bent.

Als ik dit nu lees heb je twee keuzes: Of ongelukkig zijn in zijn schaduw (en die ongelukkigheid zal enkel toenemen), of je leert hiervan en kiest voor het onbekende pad.
wat patrick zegt.

Wegwezen.
"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:54:10 #40
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_80912622
Is je lichaam dan echt zo mooi? Ik ben benieuwd .
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_80912836
quote:
En zeg aub niet gelijk 'vraag het aan hem zelf!', want dat werkt in dit geval ècht niet.
Lees dit nog eens en trek je conclusies.
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:00:41 #42
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_80914938
Kirstenn, ik vrees dat je hoopt dat hij nog eens verandert in die lieve man die aandacht aan je besteedt en vaak in woorden zegt hoe waanzinnig veel hij van je houdt. Ik kan je op een briefje geven dat dat niet gebeurt.
Mannen zijn niet zo geneigd te veranderen

Let wel, ik zeg niet dat hij niet van je houdt. Ik kan dat van hieruit gewoon niet goed beoordelen. Al geeft zijn gedragspatroon wel aanleiding tot vraagtekens.

Als je wat wilt veranderen moet je het met hem bespreken. En dat doe je niet in de slaapkamer
Ze zeggen dat dat ook typisch mannelijk is maar daar ben ik het niet mee eens. Als ik sex in mijn
hoofd heb moet je bij mij ook niet met een discussie aankomen.
  zondag 2 mei 2010 @ 11:45:22 #43
120235 skippy22
Potente kangoeroe
pi_80926003
Je bent gewoon z'n opblaaspop
pi_80926939
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik wil gewoon alleen HEM maar hij moet mij ook willen om wie ik ben.
Ik hoef geen leuker nieuw vriendje.
Want ik ben gewoon nog steeds verliefd op hem dus dan wil ik ook nie tweg maarja houd hij van mij? Dat weet ik dus niet goed.
En aan hem vragen dan liegt hij voel ik.
En geen actie ondernemen ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken als ik dat doe dus blijf het zo maar doorgaan maar word er niet echt gelukkig van, eerder heel gestresst.
Hoe kun je nou verliefd zijn op iemand die zo bot en chagrijnig doet als je es geen seks wil. En die je nooit ergens mee naartoe neemt. En afstandelijk is.

Word wakker, ruik de koffie en kies voor jezelf. Ga een gesprek met hem aan op een moment dat hij ruim de tijd voor je heeft. (Lees: gesprek, dus hij moet ook dingen zeggen, niet een half uur jammeren.)

Succes
pi_80929030
TS, bij je verhaal is nog van alles mogelijk, daar kan geen individuele Fok!ker op afstand over oordelen.
quote:

Ik merk niet echt dat hij van mij houdt, in hoe hij doet.
Ik voel me dan tamelijk onzeker op zulke momenten.
Behalve... als we in bed liggen of aan het knuffelen zijn.
Dan zegt hij wel 'ik hou van je', en al die dingen.
Dat doet me denken aan hoe veel mannen de woorden "je bent mooi" pas in de mond nemen wanneer hij haar inkijk onder ogen krijgt.

Of hij heeft moeite om het op minder intieme momenten te verwoorden. Of misschien gaat de liefde bij hem wel door de vagina. (de jouwe, niet de zijne) Moeilijk, moeilijk.

Je zult toch echt met hem hierover moeten communiceren als je verandering in of begrip voor de situatie wilt.
pi_80959366
Er is een mooie Engelse uitspraak hierover:

"If you dont know his friends and family, you are not his girlfriend; you are 'the other woman' "

Wellicht van toepassing hier?
pi_80959386
Gewoon houdoe zeggen en de eer aan jezelf houden
  maandag 3 mei 2010 @ 11:57:10 #48
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_80962739
TS, ook een belangrijke indicator: hoe stelt hij jou voor naar zijn vrienden? Hoe gedraagt hij zich naar jou toe in nabijheid van jouw vrienden of zijn vrienden? Enigzins (maar opvallend) gereserveerd? Of is hij juist trots over jou naar de anderen toe?
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
pi_80963534
Knapt TS niet gewoon af op mannen in het algemeen? Mannen zeggen toch het vaakst de worden ik hou van je ná de seks of wat?

Even serieus: is het altijd al zo geweest of is dit iets van de laatste tijd?
pi_80963622
Hij zegt wel dat ie trots is enz., maar ik denk ook dat hij gewoon niet zo iemand is die dat allemaal uit en doet.
Ik wacht maar even af en stel me er maar niet meer teveel van en bij voor..

Bedankt voor de reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')