Dat werkt dus niet echt goed, hoewel - - 1 keer is niet vaak genoeg om het zeker te weten. Doen jullie wel es iets samen, samen ergens heen, iets ondernemen, sport (roeien is een goeie), joggen, museum, cursus, lezing, bedenk maar wat - het hindert niet wat het is, als je het maar samen doet. Dat is een andere manier om elkaar goed te leren kennen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 20:11 schreef Kirstenn. het volgende:
Bedankt voor de reacties.
Dat van afstand houden heb ik dus 1x geprobeerd, toen zei ik 'het hoeft toch niet altijd?'
'Nee, dat hoeft ook niet', was het atnwoord. Maar wel gelijk sacherijnig en onaanspreekbaar daarna.
Kijk, ik wil het zelf ook graag enz op dat moment hoor. Maar op dat moment voelde het vanbinnen in mn hart toch niet goed.
Als ik het nog een keer afstand houd, dan is het 'Wat is er dan?'
En dan weet ik niks te antwoorden, want ja, wat is er eigenlijk.. Kan ik moeilijk uitleggen dan.
Hij is trouwens bijna 20 en ik ben 19.
Hoezo, ben je bang dat je geen nieuw/leuker vriendje kan krijgen?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:14 schreef Kirstenn. het volgende:
Ja hij zit ook met dingen in zijn hoofd, zijn verleden,werk, etc.
Hij zit niet lekker in zijn vel dat kan natuurlijk ook.
Maar ik kan het gewoon echt niet uitmaken, hem 'dumpen'
Nja, vooral reacties van vrouwen hier. Op zich met goede punten, maar ik denk wel dat er wat wordt vergeten.quote:Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik zeg het maar gewoon eerlijk.
Nee, dat doen we niet, veel dingen samen ondernemen.
Ja, winkelen dat doen we wel.
Ik wil het wel, dingen maar zie er ook eigenljk wel tegenop om samen dingen te doen.
Hij heeft daar ook niet echt behoefte aan volgens mij. Maar ik wet ook wel dat het goed is om samen dingen te ondernemen, heb het ook weleens gezegd, maar hij ziet daar niet zo het nut van in.
Ik voel gewoon dit is geen gezonde relatie, zie aan hem dat hij ook niet echt gelukkig is (speelt ook wel andere dingen in mee, werk, verleden, thhuissituatie, in de knoop met zichzelf, vind het moeilijk zijn gevoelens te uiten naar mij.) Dat is weleens gelukt, en dat was echt fijn want voelde me gewoon ook een keer emotioneel verbonden met hem.
Dat vind ik belangrijk in een relatie, emotioneel verbonden zijn, en dan daarnaast lichamelijk.
Lichamelijk speelt gewoon en grote rol nu.
Terwijl ik gewoon dichter naar hem toe wil groeien. Maar als hij dat niet kan, niet aan toe is.
En dan gaik twijfelen of hij wel van mij houdt. Ik hou van hem, maar kan ook niet doorgaan op deze manier.
Is het dan teveel gevraagd, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt, er voor je is, voor je wil zijn, die bij je wil zijn, enz.enz.?
Het lijkt wel of ik in mijn dagboek even alles afschrijf
Hij wil je alleen voor de sex. Je geeft zelf aan aan dat hij zal liegen als je het hem vraagt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik wil gewoon alleen HEM maar hij moet mij ook willen om wie ik ben.
Ik hoef geen leuker nieuw vriendje.
Want ik ben gewoon nog steeds verliefd op hem dus dan wil ik ook nie tweg maarja houd hij van mij? Dat weet ik dus niet goed.
En aan hem vragen dan liegt hij voel ik.
En geen actie ondernemen ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken als ik dat doe dus blijf het zo maar doorgaan maar word er niet echt gelukkig van, eerder heel gestresst.
Vrienden die tegen je liegen moet je sws dumpenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik wil gewoon alleen HEM maar hij moet mij ook willen om wie ik ben.
Ik hoef geen leuker nieuw vriendje.
Want ik ben gewoon nog steeds verliefd op hem dus dan wil ik ook nie tweg maarja houd hij van mij? Dat weet ik dus niet goed.
En aan hem vragen dan liegt hij voel ik.
En geen actie ondernemen ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken als ik dat doe dus blijf het zo maar doorgaan maar word er niet echt gelukkig van, eerder heel gestresst.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |