abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80880780
Hoi!

Ik wou jullie mening even weten..
En zeg aub niet gelijk 'vraag het aan hem zelf!', want dat werkt in dit geval ècht niet.

Ik hou echt heel veel van mijn vriend.
Ik merk niet echt dat hij van mij houdt, in hoe hij doet.
Ik voel me dan tamelijk onzeker op zulke momenten.
Behalve... als we in bed liggen of aan het knuffelen zijn.
Dan zegt hij wel 'ik hou van je', en al die dingen.
Als ik vraag aan hem wil je echt bij mij zijn, gewoon op allerdaagse momenten, zegt hij 'Je bent toch mn lekkere wijffie'.
Het voelt echt goed als hij dit zegt!
Maar soms, en de laatste tijd veel vaker, krijg ik het idee dat het alleen om de sex gaat.
En dat hij niet van mij houd persoonlijk. En dat vind ik heel erg, omdat ik wel van hem houd.
Vaak, na de sex, dan doet hij weer afstandelijk en dan is tie weer mijlenver van mij vandaan
(met zijn gedachten, in zijn houding) en dan voel ik me weer zo leeg, zo gebruikt.
Ik heb het weleens geprobeerd te zeggen, of een keer geen sex te hebben, maar dat liep
echt heelmaal verkeerd uit, boos enz.
Ik zie hem ook echt heel weinig, en ik heb behoefte hem veel vaker te zien. Hij lijkt daar minder behoefte aan te hebben.. En ik wil dan niet zeuren e.d. omdat ik bang ben dat het stuk loopt. Omdat ik van hem houd. Dat is dus gewoon de hele reden. Ik voel ook echt van hij kan alles bij me flikken, ik kan niet echt boos op hem zijn, (behalve dan teleurgesteld, verdrietig).. En dat gaat voor mijn gevoel toch over mijn grenzen heen als ik me zo voel, alsof hij mij in zijn macht heeft. Ik denk dat hij ook wel weet dat ik emotioneel afhankelijk van hem ben.

Ik weet nu dus dat hij vooral van mn lichaam enz houdt, dus dat wil ik dan zo houden maar het voelt ook naar en leeg als hij niet ècht van mijzelf houdt.
Hoe kan je daar dan achter komen?
En door te vragen helpt niet, hij zal natuuurlijk niet zeggen 'Ja, ik doe het alleen om de sex!'

Of denk ik gewoon te diep en te ver na over deze dingen?

Graag jullie mening... kan ik wel wat mee op dit moment!
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:46:42 #2
240052 NouMooiNiet
what's in a name...
pi_80880885
Als je zo al je twijfels hebt, dan zit er denk ik inderdaad iets niet goed.
Anders vraag je je deze dingen niet af lijkt mij.
"Without music, life would be a mistake." - Friedrich Nietzsche
pi_80880945
Toch confronteren, alhoewel confronteren niet helemaal de juiste aanpak is. Je wilt het 't liefst luchtig houden, lollig bijna, maar wel op zo'n manier dat hij weet dat je het meent. Met andere woorden, práát met hem.
pi_80881080
Ik denk dat het verschilt van man tot man.

Ikzelf zou "achteraf" zeker beetje knuffelen en elkaar vertroetelen etc.
Maar dat vind ik zelf ook lekker en gewoon fijn.

Misschien dat hij gewoon zo'n lompe boer is waar veel lieve meisjes helaas voor gaan omdat ze denken dat er meer in zit dan wat aan de oppervlakte te zien is.

Verrassing hij is gewoon zoals je hem ziet.

Met andere woorden jij wil iets serieus, hij wil dat niet. (anders loopt zo'n gesprek als je het hem vraagt echt niet op ruzies uit.. dat duidt in mijn ogen dat hij z'n eigen gevoel erover probeert te vermijden)
pi_80881302
Het zit er niet in met hem, wat jij wilt. Weet je zeker wat je wilt (dat is wat je zegt) : dan stop met hem. Dat kan alleen rigoreus, en zal je pijn doen. Later kom je er achter of je dat goed gedaan hebt.

Als je t niet zeker weet, erover verward bent, kun je misschien 1 ding proberen. Jullie vrijen en knuffelen, en hebben sex. Doe het es een keer niet, twee keer niet, drie keer niet, mssch vier keer niet. Je moet hem dan niet afwijzen, maar beetje op afstand houden. Zo te zien (uit hierboven) wordt hij sterk gestuurd door zijn sexuele drang, en jij door iets anders. Geef niet altijd toe aan hem, soms wel en soms niet, hou het in je eigen hand, luister maar naar jezelf. Misschien kom je er zo achter of het toekomst heeft met hem. Misschien komt hij er zo achter wat jij wilt. Hem dat uitleggen lukt je niet, hem dat laten merken kan je wel degelijk.

Begrijp me goed : ik heb absoluut-helemaal niks tegen sex (i-n-t-e-g-e-n-d-e-e-l ), en ik pleit niet er tegen dat je sex hebt met hem, wel er tegen dat alleen hij de sex-agenda zet. Zoiets doe je samen (vind ik). Misschien is dit een manier voor hem om er achter te komen. In een relatie tel jij voor de helft, en hij ook.

Vraag : hoe oud zijn jullie ? Kijk, als hij 16 of 18 is, dan verklaart dat veel, en dan is er best kans dat het anders wordt.
pi_80881603
Bedankt voor de reacties.

Dat van afstand houden heb ik dus 1x geprobeerd, toen zei ik 'het hoeft toch niet altijd?'
'Nee, dat hoeft ook niet', was het atnwoord. Maar wel gelijk sacherijnig en onaanspreekbaar daarna.

Kijk, ik wil het zelf ook graag enz op dat moment hoor. Maar op dat moment voelde het vanbinnen in mn hart toch niet goed.

Als ik het nog een keer afstand houd, dan is het 'Wat is er dan?'
En dan weet ik niks te antwoorden, want ja, wat is er eigenlijk.. Kan ik moeilijk uitleggen dan.

Hij is trouwens bijna 20 en ik ben 19.
pi_80881875
hij heeft een duidelijke reden om zo afstandelijk te doen, ik herken het door een meegemaakte situatie. En die persoon twijfelde toen, maar seks willen ze altijd en daarna weer zo vaag/ afwezig doen om toch hints te geven.
en als hij ook al boos word als jullie een keer geen seks hebben is dat toch niet normaal hoor.

ik zeg je, praat een keer goed met hem en laat niet over je heen lopen, hij gebruikt jullie nu meer. Buiten seks om doen jullie niets leuks? iig zeg je al dat hij dan afstandelijk doet. dus praten, wie weet komt er iets uit, ik gok grote kans dat hij twijfelt in jullie relatie en je gebruikt als "fuckbuddy"

sterkte!
-
pi_80882700
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 20:11 schreef Kirstenn. het volgende:
Bedankt voor de reacties.

Dat van afstand houden heb ik dus 1x geprobeerd, toen zei ik 'het hoeft toch niet altijd?'
'Nee, dat hoeft ook niet', was het atnwoord. Maar wel gelijk sacherijnig en onaanspreekbaar daarna.

Kijk, ik wil het zelf ook graag enz op dat moment hoor. Maar op dat moment voelde het vanbinnen in mn hart toch niet goed.

Als ik het nog een keer afstand houd, dan is het 'Wat is er dan?'
En dan weet ik niks te antwoorden, want ja, wat is er eigenlijk.. Kan ik moeilijk uitleggen dan.

Hij is trouwens bijna 20 en ik ben 19.
Dat werkt dus niet echt goed, hoewel - - 1 keer is niet vaak genoeg om het zeker te weten. Doen jullie wel es iets samen, samen ergens heen, iets ondernemen, sport (roeien is een goeie), joggen, museum, cursus, lezing, bedenk maar wat - het hindert niet wat het is, als je het maar samen doet. Dat is een andere manier om elkaar goed te leren kennen.

Op deze leeftijd maak je samen uit hoe je het hebben wilt, ook sex. Best goed als hij je es "overweldigt", kan leuk zijn en goeie sex wezen. Net zo goed als jij een keer zegt : nu niet. Hartstikke goed als jij ook es zegt : nu wel.
Ik snap best dat je graag wilt (ik ook, altijd wel, hihi). Het probleem lijkt me dat hij steeds bepaalt wat er gebeuren gaat, en jij volgt. Niet doen : dat is geen basis voor een fijne toekomst samen.

[ Bericht 1% gewijzigd door quirigua op 30-04-2010 22:15:01 ]
pi_80887850
Gewoon een keer 2 weken niks van je laten horen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80888101
Ik zeg het maar gewoon eerlijk.
Nee, dat doen we niet, veel dingen samen ondernemen.
Ja, winkelen dat doen we wel.
Ik wil het wel, dingen maar zie er ook eigenljk wel tegenop om samen dingen te doen.
Hij heeft daar ook niet echt behoefte aan volgens mij. Maar ik wet ook wel dat het goed is om samen dingen te ondernemen, heb het ook weleens gezegd, maar hij ziet daar niet zo het nut van in.

Ik voel gewoon dit is geen gezonde relatie, zie aan hem dat hij ook niet echt gelukkig is (speelt ook wel andere dingen in mee, werk, verleden, thhuissituatie, in de knoop met zichzelf, vind het moeilijk zijn gevoelens te uiten naar mij.) Dat is weleens gelukt, en dat was echt fijn want voelde me gewoon ook een keer emotioneel verbonden met hem.

Dat vind ik belangrijk in een relatie, emotioneel verbonden zijn, en dan daarnaast lichamelijk.
Lichamelijk speelt gewoon en grote rol nu.
Terwijl ik gewoon dichter naar hem toe wil groeien. Maar als hij dat niet kan, niet aan toe is.
En dan gaik twijfelen of hij wel van mij houdt. Ik hou van hem, maar kan ook niet doorgaan op deze manier.

Is het dan teveel gevraagd, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt, er voor je is, voor je wil zijn, die bij je wil zijn, enz.enz.?

Het lijkt wel of ik in mijn dagboek even alles afschrijf
pi_80888570
Hoelang hebben jullie al iets?
pi_80895827
5 en halve maand.

Oke, het is niet lang, maar het betekent gewoon heel veel voor mij.
pi_80895900
Noemt hij het zelf wel een relatie dan?

Hoe vaak en hoelang zien jullie elkaar dan?
pi_80895949
Ja hij ziet dat wel zelf als relatie .
Alleen het weekend ivm werk. En heeeel af en toe doordeweeks.
Ik moet er vanmiddag denk ik gewoon over praten over hoe hij zich voelt.
pi_80896014
Ik zou heel bot zeggen: dumpen die hap, als je nu al niet gelukkig meer bent na pas 5 maanden een relatie dan zal je dat over een jaar ook niet zijn. Trouwens als je een goede relatie had dan zou je uberhaupt het eerste jaar lekker verliefd op elkaar zijn en dat merk ik uit jouw verhaal niet op, het komt alleen van jouw kant.
Mannen kan je niet veranderen en het gaat hem duidelijk alleen om de seks, of zodat íe iemand heeft.
Ik ken dit soort en daar moet je zo min mogelijk in blijven hangen want voor je het weet heb je 5 jaar een relatie en ben je doodongelukkig. Ik spreek uit ervaring..
rock out with your cock out
pi_80896052
Ga met hem op vakantie, dan kan hij zich niet verschuilen. Wil hij niet dan dwing je hem
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_80896138
Ja hij zit ook met dingen in zijn hoofd, zijn verleden,werk, etc.
Hij zit niet lekker in zijn vel dat kan natuurlijk ook.
Maar ik kan het gewoon echt niet uitmaken, hem 'dumpen'
pi_80896305
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:14 schreef Kirstenn. het volgende:
Ja hij zit ook met dingen in zijn hoofd, zijn verleden,werk, etc.
Hij zit niet lekker in zijn vel dat kan natuurlijk ook.
Maar ik kan het gewoon echt niet uitmaken, hem 'dumpen'
Hoezo, ben je bang dat je geen nieuw/leuker vriendje kan krijgen?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:32:56 #19
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80896431
Volgens mij weet je zelf eigenlijk al heel goed hoe kansloos deze relatie is, maar wil je momenteel nog geen actie ondernemen.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80896487
Ik wil gewoon alleen HEM maar hij moet mij ook willen om wie ik ben.
Ik hoef geen leuker nieuw vriendje.
Want ik ben gewoon nog steeds verliefd op hem dus dan wil ik ook nie tweg maarja houd hij van mij? Dat weet ik dus niet goed.
En aan hem vragen dan liegt hij voel ik.
En geen actie ondernemen ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken als ik dat doe dus blijf het zo maar doorgaan maar word er niet echt gelukkig van, eerder heel gestresst.
pi_80896609
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 22:49 schreef Kirstenn. het volgende:
Ik zeg het maar gewoon eerlijk.
Nee, dat doen we niet, veel dingen samen ondernemen.
Ja, winkelen dat doen we wel.
Ik wil het wel, dingen maar zie er ook eigenljk wel tegenop om samen dingen te doen.
Hij heeft daar ook niet echt behoefte aan volgens mij. Maar ik wet ook wel dat het goed is om samen dingen te ondernemen, heb het ook weleens gezegd, maar hij ziet daar niet zo het nut van in.

Ik voel gewoon dit is geen gezonde relatie, zie aan hem dat hij ook niet echt gelukkig is (speelt ook wel andere dingen in mee, werk, verleden, thhuissituatie, in de knoop met zichzelf, vind het moeilijk zijn gevoelens te uiten naar mij.) Dat is weleens gelukt, en dat was echt fijn want voelde me gewoon ook een keer emotioneel verbonden met hem.

Dat vind ik belangrijk in een relatie, emotioneel verbonden zijn, en dan daarnaast lichamelijk.
Lichamelijk speelt gewoon en grote rol nu.
Terwijl ik gewoon dichter naar hem toe wil groeien. Maar als hij dat niet kan, niet aan toe is.
En dan gaik twijfelen of hij wel van mij houdt. Ik hou van hem, maar kan ook niet doorgaan op deze manier.

Is het dan teveel gevraagd, iemand die onvoorwaardelijk van je houdt, er voor je is, voor je wil zijn, die bij je wil zijn, enz.enz.?

Het lijkt wel of ik in mijn dagboek even alles afschrijf

Nja, vooral reacties van vrouwen hier. Op zich met goede punten, maar ik denk wel dat er wat wordt vergeten.

Mannen gedragen zich niet altijd of ze van je houden, terwijl het wel zo is. Het kan zijn dat jullie een beetje in een sleur terecht zijn gekomen en dat hij het wel best vindt zo.

Zelf heb ik dit ook een keer gehad, hield echt van die meid en enorm verdiret gehad toen het uit ging. Nu doe ik zelf meer moeite om leuke dingen te blijven doen. Het zijn maar kleine dingetjes: even een stukje lopen en een ijsje halen, iets lekkers koken en dat in een hartje voor haar neerleggen... noem maar op. Gewoon de kleine dingejtes.

Anyway, ik zou als ik jou was proberen zelf de boel weer leven in te blazen door niet alleen te shoppen. Maar ook dingen te doen die je echt samen doet. Wat jullie leuk vinden weet ik niet. Maar het moeten iig dingen zijn waar je samen plezier hebt.

Mocht dat de boel niet kantelen, kan je altijd nog uit elkaar gaan.

Ook vind ik wel dat veel mensen een niet-realistisch beeld hebben van een relatie. DUs perfect wordty het gewoon nooit. Maar je mag wel van hem vragen dat hij jou de aandacht geeft die je nodig hebt, niet alleen lichamelijk. Na 5 maanden vind ik het wel vroeg voor een sleur, dus ergens kan ik de reacties in dit topic die zeggen dat je ermee moet kappen wel begrijpen.
Whatever...
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:45:16 #22
39632 ikbeneenkiwi
De fruitigste
pi_80896626
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Kirstenn. het volgende:
Want ik ben gewoon nog steeds verliefd op hem dus dan wil ik ook nie tweg maarja houd hij van mij? Dat weet ik dus niet goed.
En geen actie ondernemen ik ben gewoon bang om hem kwijt te raken als ik dat doe dus blijf het zo maar doorgaan maar word er niet echt gelukkig van, eerder heel gestresst.
Hij wil je alleen voor de sex. Je geeft zelf aan aan dat hij zal liegen als je het hem vraagt.
Waarom ben je bang om iemand kwijt te raken die helemaal niet van jóu houdt??

Zoals je zelf al aangeeft; jij word hier niet gelukkig van. Trek je conclusies dan ook.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_80896632
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 10:36 schreef Kirstenn. het volgende:
Vrienden die tegen je liegen moet je sws dumpen
pi_80896652
Nou ts, als je niets actief wilt veranderen aan de situatie, zul je ermee moeten leven. Tip: kweek eens wat eigenwaarde; je komt best wel onzeker op me over. niet raar natuurlijk op je negentiende, maar volgens mij is het wel de oorzaak waarom je nu hier tegenaan loopt.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 10:48:38 #25
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_80896676
Grappig dat velen hier zijn gedachten kunnen lezen.

Het kan allemaal veel gemakkelijker: JIJ moet er met hem over praten. En als dat niet verandert, moet JIJ je conclusies trekken.

Misschien is hij uitgekeken of misschien is hij gewoon een binnenvetter die niet zo houdt van ouwehoeren. Hoe dan ook, jij hebt je wensen, en het is jouw verantwoordelijkheid om een relatie te zoeken die daar het best aan voldoet.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')