?quote:
Ook als ik een laag IQ had en een kamperuiterlijk zou ik voor het plezier gaan en niet voor anderen hun plezier verpesten.quote:
Maar kampers vinden dat leuk, ander mans dag verneuken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Ook als ik een laag IQ had en een kamperuiterlijk zou ik voor het plezier gaan en niet voor anderen hun plezier verpesten.
Maar ik ben te egoïstisch daarvoor om verder te kijken dan mijn naasten en mezelf.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Maar kampers vinden dat leuk, ander mans dag verneuken.
Ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:39 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ahah, ik kijk ook. Watermeloen tegen die lelijke kop van Adje.
Maar dit is dan weer té dik. En het is Jessica niet Ashley.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Vrouwen die niet graatmager zijn
Ashley Simpson![]()
Idd, en daar wees iemand anders me ook al opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dit is dan weer té dik. En het is Jessica niet Ashley.
Ik vind het wel raar, want haar heupen lijken van voren nog aardig vlak. Alleen het is heul breed geworden, maar het lijkt recht van voren.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:40 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar dit is dan weer té dik. En het is Jessica niet Ashley.
Vorig jaar, maar dat was een verspilling van mijn geld.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:30 schreef L0t.. het volgende:
Is hier wel eens iemand naar Emporium geweest?
Ik haal de zestig met deze leefstijl niet ben ik bang.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:46 schreef Chai het volgende:
Als ik later 60 ben en dik hoop ik wel dat mijn vet zich ook zo verdeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |