Muts. Ik ga toch niet van iedereen op queensday pictures maken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh dit zal iedereen hier boeien. Echt hoor.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus Google afbeeldingen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat wat? De laatste keer was toen de CBO er net was.
quote:
Chuck heeft iets teveel gedronken met koninginnenachtquote:
Maar, wsl waren ze niet lekker anders had je wel iets meer over ze kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Muts. Ik ga toch niet van iedereen op queensday pictures maken.Ik had het te druk met party hardy.
Gelukkigquote:
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den topquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky probeerde mijn vriendinnen te hosselen.![]()
En, is ie gefaald?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky probeerde mijn vriendinnen te hosselen.![]()
Ik klik nu pas, maar het gaat om de Simpsons, dus ik blijf er bij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mij eigenlijk welHeb hem tussen m'n favorieten gezet. Dank Otis
Die regelen Sky. bedoel je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den top. 15 jarige hockey sletjes die al comateus zijn van de drank regelt ie misschien nog net.
Wil ie per se hetzelfde zeggen terwijl je zelf ook wel weet dat de Simpsons fucking baas zijn.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den top. 15 jarige hockey sletjes die al comateus zijn van de drank regelt ie misschien nog net.
Heul wellus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar, wsl waren ze niet lekker anders had je wel iets meer over ze kunnen vertellen.
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
Simpsons.Als er iets niet grappig is, dan is het dat wel.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Mozy het volgende:
Otis, dan kan je net zo goed ook meteen http://watchxonline.com/ kunnen posten.
Van dezelfde gast als wtso, maar dan ook met films en tv serries.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
Altijd beetje stoer doen over chickies enzoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik kan bevestigen dat Sky niet echt een hosselaar is, nee.
Doe eens niet zo gemeen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Altijd beetje stoer doen over chickies enzo![]()
Failboys, die e-hosselaars
Wat, die zooi hadden ze 20 jaar geleden al af moeten schieten. Enige wat grappig is, is Ned Flanders.quote:
Yes, ik val nog altijd onder de buitencategorie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Maar verder vind ik jullie allemaal schatjes. En daarmee bedoel ik Chuckie en Otis.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
Maar verder vind ik jullie allemaal schatjes. En daarmee bedoel ik Chuckie en Otis.
Ik vind zo af en toe een aflevering wel grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:08 schreef WillFerrell het volgende:
Lubbie voor mu meisje.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:09 schreef Allure_ het volgende:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, die zooi hadden ze 20 jaar geleden al af moeten schieten. Enige wat grappig is, is Ned Flanders.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:10 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat, die zooi hadden ze 20 jaar geleden al af moeten schieten. Enige wat grappig is, is Ned Flanders.
Laatst kwam er bij een vriendin van me zo iemand van een of ander drankvoorlichtingsiets langs bij de hockeytraining. En die ging hun dan zo vragen of er 'Alcohol geschonken werd op de hockeyfeesten?' enz.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dikvoormekaar showquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
Simpsons is eigenlijk een beetje de Dik Voor Mekaar Show.
Hahaha wat een naïviteit.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Laatst kwam er bij een vriendin van me zo iemand van een of ander drankvoorlichtingsiets langs bij de hockeytraining. En die ging hun dan zo vragen of er 'Alcohol geschonken werd op de hockeyfeesten?' enz.
Je kan beter gewoon stoppen met praten hoor, jijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:11 schreef WillFerrell het volgende:
Simpsons is eigenlijk een beetje de Dik Voor Mekaar Show.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |