Muts. Ik ga toch niet van iedereen op queensday pictures maken.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh dit zal iedereen hier boeien. Echt hoor.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus Google afbeeldingen.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
[..]
Wat wat? De laatste keer was toen de CBO er net was.
quote:
Chuck heeft iets teveel gedronken met koninginnenachtquote:
Maar, wsl waren ze niet lekker anders had je wel iets meer over ze kunnen vertellen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Muts. Ik ga toch niet van iedereen op queensday pictures maken.Ik had het te druk met party hardy.
Gelukkigquote:
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den topquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky probeerde mijn vriendinnen te hosselen.![]()
En, is ie gefaald?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Sky probeerde mijn vriendinnen te hosselen.![]()
Ik klik nu pas, maar het gaat om de Simpsons, dus ik blijf er bij.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:06 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mij eigenlijk welHeb hem tussen m'n favorieten gezet. Dank Otis
Die regelen Sky. bedoel je.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den top. 15 jarige hockey sletjes die al comateus zijn van de drank regelt ie misschien nog net.
Wil ie per se hetzelfde zeggen terwijl je zelf ook wel weet dat de Simpsons fucking baas zijn.quote:
Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:07 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sky hosselt al helemaal niks. Treurheid den top. 15 jarige hockey sletjes die al comateus zijn van de drank regelt ie misschien nog net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |