quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Whiskey is lekker man, alleen puur, met cola vind ik het ook smerig en on the rocks moet ik helemaal niet hebben!
Goh dit zal iedereen hier boeien. Echt hoor.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben gvd kwaad op mijn werkgever. In het kader van bezuinigingen doen ze het bedrijfsrestaurant in het weekend dicht. Het bezoekersrestaurant is wel open, maar dan betaal je 2x zo veel.
Dat is toch een partij ranzig zeg.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
WHISKEY MET COLA.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Toch reageer je wel mooi.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:01 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Goh dit zal iedereen hier boeien. Echt hoor.
WF moet nu zelf lunchpakketjes meenemen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:00 schreef WillFerrell het volgende:
Ik ben gvd kwaad op mijn werkgever. In het kader van bezuinigingen doen ze het bedrijfsrestaurant in het weekend dicht. Het bezoekersrestaurant is wel open, maar dan betaal je 2x zo veel.
Nu gaat ie elke zaterdag naar de Mac, let maar opquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WF moet nu zelf lunchpakketjes meenemen.
Met de Getz ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu gaat ie elke zaterdag naar de Mac, let maar op
Deed 'ie toch al?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nu gaat ie elke zaterdag naar de Mac, let maar op
Wanneer krijgen we hem te zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Mozy het volgende:
Zo meteen blijkt dat BP de aller lekkerste en de grooste hosselaar van ons allemaal is.![]()
Er zitten geen hosselaars in deze SC.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Mozy het volgende:
Zo meteen blijkt dat BP de aller lekkerste en de grooste hosselaar van ons allemaal is.![]()
Ik moet mijn mysterieuze act behouden. jwz.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:03 schreef Mozy het volgende:
Dat restaurant dacht zekerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:02 schreef NoelGallagher het volgende:
WF, echt? Omg, vind het echt kut voor je man.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:04 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aldus Google afbeeldingen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |