Ik vond het wel een leuke grap. Vooral omdat mensen dachten dat het wel zo was en dat nu glashard proberen te ontkennen en daarin falen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja ik ben de grap. Maar de grap zelf was geen grap. Jwz.
Van mij niet, dat houd ik zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van mij heeft de hele sc al wel gezien hoor.
inb4 ninja editquote:
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:05 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, je snapte gewoon niet dat de pics nooit zouden komen, ieder ander hier, wist dat wel.
Ik dacht ook serieus dat ik ze zou krijgen. Ik vind dit wel een beetje jammerlijk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke grap. Vooral omdat mensen dachten dat het wel zo was en dat nu glashard proberen te ontkennen en daarin falen.
Ik niet. Pics?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Die van mij heeft de hele sc al wel gezien hoor.
Ik ben volgende week vrij.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik dacht ook serieus dat ik ze zou krijgen. Ik vind dit wel een beetje jammerlijk.
Hij was neit boos, hij vond het alleen niet leuk.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je had moeten zien wat er in zijn fobo stond. En ik weet zeker dat ie wel boos/geirriteerd was. Of ik heb hem iig een stukje onzekerder gemaakt.
Ja ik dacht dat WD keihard naakt ging.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuke grap. Vooral omdat mensen dachten dat het wel zo was en dat nu glashard proberen te ontkennen en daarin falen.
Wat doe je dan dat je het sneu vindt. Kneus.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.
Op die coño's in KPD (!) na.
Dan was je dronken want onder Gaultier heb je ze ook een keer gepost.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Van mij niet, dat houd ik zo.
Je bent de eerste.
Nou, van dat soort mensen is anders een hele rar van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.
Nouja, care. Ik zeg niks meer, straks kwets ik 'm nogquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hij was neit boos, hij vond het alleen niet leuk.Maar hij was er al na een kwartier overheen hoowr
Dat betekend overal iets anders.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:00 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Achter de kerk.Dat betekent bij ons iets héél anders.
!
Ja, maar die reeks is inmiddels oud, deze is recent.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dan was je dronken want onder Gaultier heb je ze ook een keer gepost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |