SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
k, ik geef het door =@quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, care. Ik zeg niks meer, straks kwets ik 'm nog.
Komt die rechtse niet uit de videoclip van Windowlicker van Aphex Twin?quote:
Welke pics?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
Mensen die niet snappen dat ik die pics echt krijg.
Je weet gewoon dat die bril niet op sterkte isquote:
Die clipquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Komt die rechtse niet uit de videoclip van Windowlicker van Aphex Twin?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Wil je een knuffel van mij, schatje?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
Je zit er wel erg mee. Ik maak er 11 euro van.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:12 schreef reetveter het volgende:
Zo lang je nog geen 18 bent kan je dat best doen. Kun je ook chanteren met politie en zo.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm nee, dat snapte ik wel. Ik geloof echt niet dat iemand zo'n mongol is dat hij/zij naaktfoto's van zichzelf gaat verspreiden.
Op die coño's in KPD (!) na.
Van mijn zusje.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:55 schreef AdvancedPower het volgende:
Vandaag is AdvancedPower naar H'veen toegegaan om wat foto's te maken van het Fokbordje. Dit heb ik gedaan omdat Danny een paar weken geleden een topic hierover had geopend en het leek me leuk het eens op de foto te zetten.
Het topic: FOK!
Hieronder zie je de foto's:
Allure had iets over Sky gezegd achter zijn rug om. Of zo.quote:
Aldus de ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef Chai het volgende:
[..]
Zo lang je nog geen 18 bent kan je dat best doen. Kun je ook chanteren met politie en zo.
Nee, da's Gregory van der Wiel.quote:
Haha, wd vindt foto's van haar naakte lijf maar 1 euro waard.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je zit er wel erg mee. Ik maak er 11 euro van.
Dat heb ik allemaal nog meegekregen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:15 schreef Bragi het volgende:
[..]
Allure had iets over Sky gezegd achter zijn rug om. Of zo.
quote:
Mozy is de sjaak ole ole.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |