quote:
quote:In haar boek Echte mannen eten geen kaas (2008) vertelt Maria Mosterd hoe ze vanaf het begin van haar middelbareschooltijd vier jaar lang werd misbruikt door loverboy Manou. Het schokkende relaas van de Zwolse tiener werd alom voor zoete koek geslikt en het boek werd een grote bestseller.
Misdaadjournalist Hendrik Jan Korterink ging op zoek naar de feiten. Hij sprak vele betrokkenen, onder wie de twee beste schoolvriendinnen van Maria uit de betreffende periode, en ook 'loverboy Manou' zelf. Op essentiële punten bleek Maria's verhaal niet te kloppen. Haar eerste ontmoeting met Manou was niet toen zij twaalf was, maar bijna anderhalf jaar later. Er is geen enkele aanwijzing dat Manou een loverboy is of was (en hij houdt wél van kaas). Het zogenaamde permanente gespijbel op school is inmiddels door de rechtbank tot onwaarheid verklaard. Maria's verhaal blijkt een bizarre mix van feiten en vooral veel fantasie. Echte mannen eten wél kaas biedt tevens een onthullende inkijk in de werking van de media.
Nou, broek maar weer aantrekken dan he.quote:
Wiesda?quote:
HAHAHAHAquote:
Naar de binnenkant van je aarsch?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Potloodvis het volgende:
Mijn linkerduim heeft een onverklaarbare geur.
quote:
Met uitpakken en opruimen enzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, broek maar weer aantrekken dan he.
Omdat ik eerst dacht wat een onzin, tot ik the bigger picture (zowel letterlijk als figuurlijk) zag.quote:
Alsof ik een single facepalm op een triple facepalm ga posten.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik eerst dacht wat een onzin, tot ik the bigger picture (zowel letterlijk als figuurlijk) zag.
Ongestelde meisjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:32 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ze is ongesteld dus je moet gewoon even meespelen, over een paar dagen is het weer rustiger
Dat we überhaupt kunnen lezen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die SC's teruglezen van een week terug![]()
Nee, ik zag eerst pas die kleine plaatjes en toen ie klaar was met laden pas Picard.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ik een single facepalm op een triple facepalm ga posten.![]()
Dat zou geen ijzerharde comeback zijn.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die SC's teruglezen van een week terug![]()
Laatste dag van de ongesteldheid kan dat best.quote:
Ze is echt vies bezig vandaag. Zeg er eens wat van als SC mama.quote:
Dus als je rechtshandig bent, kun je niet de duim van je linkerhand in je poepgat steken?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, want ik ben rechtshandig, maar die ruikt naar sigaretten en Goldstrike.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:
Anders ook wel hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laatste dag van de ongesteldheid kan dat best.
Ja, vet vaag.quote:
Ik zal er niet aan beginnen.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Laatste dag van de ongesteldheid kan dat best.
Ja, dit was echt de genadeklap.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Alsof ik een single facepalm op een triple facepalm ga posten.![]()
Dat zou geen ijzerharde comeback zijn.
quote:
quote:
Het optreden gister was echt heel leuk, echt gewoon keel cool om op bevrijdingsfestivallen op te treden.quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dus als je rechtshandig bent, kun je niet de duim van je linkerhand in je poepgat steken?
Wat is dat nou voor onzinJBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alles goed gegaan?
Laatste dag zeg ik ook. Niet middenin.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:36 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zal er niet aan beginnen.
Een homeboy van mij heeft ooit eens zo'n sletje gewreven toen ze ongesteld was.
Daarna kwam hij terug de kroeg in en duwde zijn vingers bij iemand in het bier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |