SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Wonde gij ok in de buurt van den bosch, jungske?quote:
Hoiquote:
quote:
Heel verstandig, heel goed van jou!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
De TT heb ik vol overgave, heel bewust, heel hoopvol gekozen.
Zet je eigen foto in de OPquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja en dan?quote:
Hij is geweldig!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
quote:
Jij hebt jezelf er ook tussengeproptquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:02 schreef Rijstkoker het volgende:
Het was weer gezellig om opgesloten te zijn in de menigte op Bevrijdingsdag.
ps. post een foto van je tits
Slijmbalquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:02 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hij is geweldig!Heeel mooi gedaan SuperrrTuxxx (amenpoppetje)
Toppiejoppie!![]()
Dan zal ik een [PAINT HIER] topic voor je makenquote:
Een mooie OP in de Wiki met users lijkt me een goed idee.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:02 schreef djayzz het volgende:
[..]![]()
Foto's van iedereen uit het topic in de TT kan ook
Of een namen lijstje ofzo (hebben ze in TOF ook geloof ik)
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:03 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dan zal ik een [PAINT HIER] topic voor je maken
I'll give you a trendy beard if you like, madamequote:
Je had ook in je nest kunnen liggen.. Dan had je dat opgesloten probleem niet gehad. Maar dan moet je ook zo'n rijstkoker zijn om alle deuren en ramen wagenwijd open te zetten he! Of je had je zo van de kaart moeten zuipen dat de grens tussen opgesloten en vrijheid niet meer neembaar was. Dit tweede is een goede tip in het vervolg. Mocht u dan leuke pannenkoeken maken veur het ST Janneke (de friettent en de kerk) dan kunt u ten alle tijden hier uw foto's kwijtquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:02 schreef Rijstkoker het volgende:
Het was weer gezellig om opgesloten te zijn in de menigte op Bevrijdingsdag.
Niet die ene zouteloze, depressieve gast he.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Een mooie wiki met ingesproken tekst
Ja nou heb ik het weer gedaan.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
SuperrrTuxxx kickt wel op die foto's heb ik het gevoel
Doe je een keer aardig..quote:
Gaat het verder wel lekker?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:06 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Je had ook in je nest kunnen liggen.. Dan had je dat opgesloten probleem niet gehad. Maar dan moet je ook zo'n rijstkoker zijn om alle deuren en ramen wagenwijd open te zetten he! Of je had je zo van de kaart moeten zuipen dat de grens tussen opgesloten en vrijheid niet meer neembaar was. Dit tweede is een goede tip in het vervolg. Mocht u dan leuke pannenkoeken maken veur het ST Janneke (de friettent en de kerk) dan kunt u ten alle tijden hier uw foto's kwijtSuperrrTuxxx kickt wel op die foto's heb ik het gevoel
Houdoe
He balen. Wou mezelf nog wel aangeven ofzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet die ene zouteloze, depressieve gast he.
Die is geweldig. http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkjequote:Op donderdag 6 mei 2010 02:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Niet die ene zouteloze, depressieve gast he.
quote:
Ben je depriquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:09 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
He balen. Wou mezelf nog wel aangeven ofzo
Trust'nquote:
Nee die is het niet.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die is geweldig. http://nl.wikipedia.org/wiki/Frietvorkje
Lief BB-tje, die kerel stond bij jou, ik stond bijna vooraanquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja hebben jullie die ene vent ook gezien? Negeroide uiterlijk, pekske dubbelfrissss en een servetje waarvan die aan het eten was. Nou wat een koekert was dat zeg begon die te zeiken over dat zijn broek duurder was dan de mijne en ik zou hem eens aanraken met me glas drinken etc. Hij was eng
Stond ik daar met mn bek vol tanden en een spijkerbroek van h&m. Serieus zo'n drankorgel mogen ze gelijk oplaaien
Lief dagboek ja
Hm... ik weet wel wie je bedoelt. Hij heeft volgens mij Hitler ingesproken maar dat weet ik niet zeker.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Nee die is het niet.Of heeft ie het opnieuw ingesproken en klinkt ie nu een stuk beter.
Ik heb 100 negers gezienquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:12 schreef BarrieButsers het volgende:
Owja hebben jullie die ene vent ook gezien? Negeroide uiterlijk, pekske dubbelfrissss en een servetje waarvan die aan het eten was. Nou wat een koekert was dat zeg begon die te zeiken over dat zijn broek duurder was dan de mijne en ik zou hem eens aanraken met me glas drinken etc. Hij was eng
Stond ik daar met mn bek vol tanden en een spijkerbroek van h&m. Serieus zo'n drankorgel mogen ze gelijk oplaaien
Lief dagboek ja
Nee. Wel een zouttekort ofzo.quote:
Ik zei ook doei maar omdat ik een man ben krijg ik zeker geen kusje?quote:
Slapen is voor vrouwen. En mietjes.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:14 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Nee. Wel een zouttekort ofzo.
Maare mensen moeten jullie niet slapen?
Hint... ik kreeg er ook geenquote:
Dat zou impliceren dat Supertuxxx geen vrouw isquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei ook doei maar omdat ik een man ben krijg ik zeker geen kusje?
Jou heb ik al in het echt gezoendquote:
Hij praaaat zoooo heeeeel laangzaaaaamquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... ik weet wel wie je bedoelt. Hij heeft volgens mij Hitler ingesproken maar dat weet ik niet zeker.
[..]
Ik heb 100 negers gezien
Wat heb jij uitgespookt?quote:
Nachtmensquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen. En mietjes.
Ga chips eten
Mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
En Bijdehand is inderdaad van de verkeerde categorie
Is je zouttekort opgelostquote:
Speaking of which.quote:
Ik weet wie je bedoelt. Die slome duikelaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij praaaat zoooo heeeeel laangzaaaaam
Jaaa dat was heul lekker jahquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jou heb ik al in het echt gezoend
BB nog niet
En Bijdehand is inderdaad van de verkeerde categorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik had 2 vrouwen zien zoenenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er stonden trouwens 2 kerels net achter mij héél dicht tegen elkaar aan
ik dacht wtf...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaaa dat was heul lekker jah![]()
Ja, ik bedoel dus gewoon op de wangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, je bent echt te melig!Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Liever 2 lelijke vrouwen dan 2 mannenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 2 vrouwen zien zoenenMaar ze waren lelijk dus ik keek niet echt lang
Eens. Beter als iedereen dat kleffe gedoe bewaart voor in de slaapkamerquote:
Wow ik stond ook naast mn matties (grapje) dat wil toch ook niet vanalles zeggen? Nondeju dan zou ik een hoer geweest zijn zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Speaking of which.
Er stonden trouwens 2 kerels net achter mij héél dicht tegen elkaar aan
ik dacht wtf...
Deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt. Die slome duikelaar
Ja weet ik toch.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus gewoon op de wangen
Damn, je bent echt te melig!
Hij praat door z'n neusquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
Hmm van beide word ik niet warmquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Liever 2 lelijke vrouwen dan 2 mannen -
O-
ach, je mag het best fijn hebben met elkaar, maar het moet niet te overdreven (die jongens deden dat niet hoor.)quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Beter als iedereen dat kleffe gedoe bewaart voor in de slaapkamer
Fijn hebben kan al misselijk makend zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach, je mag het best fijn hebben met elkaar, maar het moet niet te overdreven (die jongens deden dat niet hoor.)
quote:
Eens.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:23 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Fijn hebben kan al misselijk makend zijn
jumping to conclusions?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:19 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Wow ik stond ook naast mn matties (grapje) dat wil toch ook niet vanalles zeggen? Nondeju dan zou ik een hoer geweest zijn zeg.
Owja verkeerde categorie hahahah
Eerst slapen.....ooit...quote:
4 uur slaap pakken lijkt me wel wat. Jij?quote:
bloemig dan?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:22 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hmm van beide word ik niet warm
Melig.. Raar woord
Blijven we samen wakkerquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Doen jullie aan slapen?
Wow
Poeh mensen die nadat ze wakker zijn kunnen sporten
Geen plannen. Blijf totdat het ligt is mooi wakker en daarna slapen
Ben jij een vampier?quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:27 schreef BarrieButsers het volgende:
Blijf totdat het ligt is mooi wakker en daarna slapen
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben eik benieuwd naar Ceased2Be z'n gezicht morgenvroeg.
Jammer dat je niet naast 'm wakker wordquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ben eik benieuwd naar Ceased2Be z'n gezicht morgenvroeg.
Jij ook binnenkort. MUHAHAHAHAquote:
quote:
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naast 'm wakker word
Ja da's best jammer.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:28 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Jammer dat je niet naast 'm wakker word
Nee nog ergerquote:
Thnxquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:31 schreef BarrieButsers het volgende:
[..]
Hahahahah ik heb medelijden met je
Zal ik iemand voor je regelen?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |