Hint... ik kreeg er ook geenquote:
Dat zou impliceren dat Supertuxxx geen vrouw isquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik zei ook doei maar omdat ik een man ben krijg ik zeker geen kusje?
Jou heb ik al in het echt gezoendquote:
Hij praaaat zoooo heeeeel laangzaaaaamquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:14 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Hm... ik weet wel wie je bedoelt. Hij heeft volgens mij Hitler ingesproken maar dat weet ik niet zeker.
[..]
Ik heb 100 negers gezien
Wat heb jij uitgespookt?quote:
Nachtmensquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Slapen is voor vrouwen. En mietjes.
Ga chips eten
Mooiquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
En Bijdehand is inderdaad van de verkeerde categorie
Is je zouttekort opgelostquote:
Speaking of which.quote:
Ik weet wie je bedoelt. Die slome duikelaarquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij praaaat zoooo heeeeel laangzaaaaam
Jaaa dat was heul lekker jahquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jou heb ik al in het echt gezoend
BB nog niet
En Bijdehand is inderdaad van de verkeerde categorie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
Ik had 2 vrouwen zien zoenenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Er stonden trouwens 2 kerels net achter mij héél dicht tegen elkaar aan
ik dacht wtf...
quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Jaaa dat was heul lekker jah![]()
Ja, ik bedoel dus gewoon op de wangenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Damn, je bent echt te melig!Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Liever 2 lelijke vrouwen dan 2 mannenquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik had 2 vrouwen zien zoenenMaar ze waren lelijk dus ik keek niet echt lang
Eens. Beter als iedereen dat kleffe gedoe bewaart voor in de slaapkamerquote:
Wow ik stond ook naast mn matties (grapje) dat wil toch ook niet vanalles zeggen? Nondeju dan zou ik een hoer geweest zijn zeg.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:17 schreef djayzz het volgende:
[..]
Speaking of which.
Er stonden trouwens 2 kerels net achter mij héél dicht tegen elkaar aan
ik dacht wtf...
Deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt. Die slome duikelaar
Ja weet ik toch.quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:18 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus gewoon op de wangen
Damn, je bent echt te melig!
Hij praat door z'n neusquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Deze: http://nl.wikipedia.org/wiki/FOK!
Hmm van beide word ik niet warmquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:19 schreef djayzz het volgende:
[..]
Liever 2 lelijke vrouwen dan 2 mannen -
O-
ach, je mag het best fijn hebben met elkaar, maar het moet niet te overdreven (die jongens deden dat niet hoor.)quote:Op donderdag 6 mei 2010 02:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Eens. Beter als iedereen dat kleffe gedoe bewaart voor in de slaapkamer
Fijn hebben kan al misselijk makend zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 02:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
ach, je mag het best fijn hebben met elkaar, maar het moet niet te overdreven (die jongens deden dat niet hoor.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |