quote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Verhuisdooske het volgende:
oke dus kleurdoos heeft een ban omdat r paint wat viezig was
maar dit mag dan weer wel?!
Bizarre zieke painttekeningen......
omgquote:Op woensdag 5 mei 2010 11:55 schreef Verhuisdooske het volgende:
oke dus kleurdoos heeft een ban omdat r paint wat viezig was
maar dit mag dan weer wel?!
Bizarre zieke painttekeningen......
t is een voordelige foto wel.quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:50 schreef pinquit het volgende:
hij heeft niet eens zo'n heel oude kop, t is meer t grijs denk.
quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
t is een voordelige foto wel.
Ik heb hem live gezien een paar jaar geleden en toen dachten we allemaal dat het haar vader was
komt misschien ook omdat mijn vader er toen ongeveer hetzelfde uitzag in leeftijd. En die wordt dit jaar 50
Dat is balen innepin!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:51 schreef innepin het volgende:dat zie je d'r niet aan af idd huup!
Muuhhh onze bruidstaartenmaakster heeft ineens afgezegd*trouwstress*
![]()
ja, das maf inderdaad. Zeg het dan niet toe zou je zeggen (tenzij écht goede reden natuurlijk)quote:Op woensdag 5 mei 2010 13:47 schreef pinquit het volgende:
zo raar vind ik t trouwens, dat zulke mensen ineens afzeggen
Nee joh. Ten eerste ben ik niet zo, ten tweede is ze er wel laat mee maar is het niet echt haar schuld, en ten derde wil ze me wel betalen voor de site.quote:
He, wij ook.. Chris heeft zijn ogen uit gekeken. Alles was mooi, veel dingen groot. En de rupsbanden toch wel bijzonderquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Zo wij zijn vanmorgen naar de optocht Keep them rolling geweest, optocht van allemaal oude legervoertuigen en div. veteranen. Best indrukwekkend om te zien. Daarna nog even gestad en nu weer thuis. Lennon in bed, die vond het wel erg interessant allemaal, was aan het zwaaien en aan het klappen.
best leukquote:Op woensdag 5 mei 2010 14:34 schreef Diaan73 het volgende:
Nu wachten totdat Peace thuis is, die moet wel gewoon werken vandaag en dan nog even naar het bevrijdingsfestival hoop ik.
nou he?quote:Op woensdag 5 mei 2010 14:56 schreef huuphuup het volgende:
Innepin dat is mooi klote
Pfoe wat heeft mevrouw pagina 5 van de Hema brochure een buikspieren zeg
Wat kind (en beurs) vriendelijkquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:02 schreef Deepfreeze het volgende:
Voor kinderen hebben ze gewoon een dubbelgevouwen boterham met hagelslag voor 50 cent.. Dat is pas een kinder-maaltijd
Ja, hij is ondertussen fan van de zetpillenquote:Op woensdag 5 mei 2010 15:11 schreef pinquit het volgende:
lily hoe is het nu met david eigenlijk? echt naar, zoveel pijnwil ie al pijnstillers?
Is het ook... alleen Peace heeft last van zn keel en is erg moe. Het is dus nog maar de vraag of we gaan.quote:Op woensdag 5 mei 2010 15:10 schreef lily het volgende:
[..]
best leuk
zou ik ook wel zin in hebben (niet dat er zoiets is hier in de buurt)
quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef Memmel het volgende:
Vanmorgen wezen winkelen met mijn dochter en de perfecte verjaardagsjurk voor Anna gevonden. Roze, heel erg, dus ze vond 'm perfect! Dankzij M@x, die suggereerde dat ik eens bij maison de bonneterie moest kijken voor schoenen. En nu ben ik blut.
Dat leren ze op de hoe-word-ik-een-echte-Bonneterie-doos-cursus. Kassaaaaaaaaaaaaaaaaa. En Anna is gewoon cool. Ik zou ook niet op of om kijken als er zo'n dwaas mens tegen me stond te tetteren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Memmel het volgende:
Ja m@x wat een chagerijn kan het zijn hè. En die Mevrouw daar: ohhhhh je bent net een prinsesje!!! En ik zag alleen die teller maar oplopen...maar goed. Uiteindelijk dus géén slippers!
Zo een heb ik erquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Mooooooi.
Ik weet sinds kort dat ik een magnoliaboom in mijn nieuwe tuin wil.
[ afbeelding ]
Die hebben we ook, P. gaat zelfs jurylid worden voor 1 of andere peperplantjestoestandwedstrijdquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb allemaal peperplantjes, die staan nog in de vensterbank. Als ze 2 paar blaadjes hebben mogen ze naar buiten. Als het dan vriest moeten ze maar zien
actionquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar je hebt wel koeien aan de schutting
nou daar zou ik het voor doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Die hebben we ook, P. gaat zelfs jurylid worden voor 1 of andere peperplantjestoestandwedstrijden tomaatjes en paprika's en zonnebloemen, de kinderen doen een wedstrijd tegen elkaar
heul troosteloos zo mn uitzicht..
[ afbeelding ]
kostda per uur?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:30 schreef pinquit het volgende:
mijn paprikaatjes hebben nu 1 set blaadjes, maar ik houd ze denk gewoon lekker achter het raam
2 dagen puinruimen kostte hetquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou daar zou ik het voor doen
zal ik mijn uitzicht eens posten?
(dat durf ik niet eens)
Ojaaaa, blauwe regenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef She-Wolf het volgende:
Magnolia's zijn mooi, en passiebloemen ook. WIj hebben wel een grote blauwe regen in onze voortuin, die is ook mooi, vind ik, en ruikt lekker. Met lavendelstruiken eronder.
Ik zou ook graag een japanse kers willen, mooi! Alleen word je wel gek van al die bloemetjes, wanneer ze uit gaan vallen.
o dat vind ik toch zo stinkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alleen nog maar lavendel aan mijn balkon hangen.
Verzin maar wat andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
hoe hard groeit blauwe regen eigenlijk? ik wil ook zo'n ding aan de voorkant, maar als het 25 jaar duurt voordat mijn gevel een beetje bedekt is, moet ik toch wat anders verzinnen
die heb ik, in het blauw/paarsquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik hou van van die vlinderstruiken.. Geen idee hoe ze heten, maar met van die paarse bloementrosjes ook.. En hawaiishirtjesbloemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Verzin maar wat andersMijn plant is al 5 jaar oud en die kan nog lang geen gevel bedekken hoor
Passiebloem groeit wel lekker door
ik heb dit voor je gevonden:quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Suzanna het volgende:
Mooie plaatjes allemaal hier...
Wij hebben aan één kant van het huis een hele hoop klimop aan de muur. Maar of het goed is voor het steen vraag ik me af..Het ziet er in ieder geval wel erg leuk uit.
quote:nog even een ander bakerpraatje: klimop tast de voegen van uw muren aan. Dit gebeurde vroeger inderdaad, toen er nog veel gevoegd werd met kalkhoudende metselspecie. Bij huizen gebouwd na 1920 hoeft u daar echt niet bang voor te zijn. Twijfelt u aan de kwaliteit van uw voegen, krap met een mesje in een voeg: ontstaan er duidelijk diepe sporen, dan kunt u beter voor een andere klimmer (of beter gezegd een leiplant) kiezen. Zijn de voegen in goede staat, dan kan een muur begroeit met klimop zelfs een isolerende werking hebben. Hemelwater loopt via de bladeren naar beneden en bereikt de muur niet meer
Oh! Wat gaaf! Helemaal mijn kleur ook nogquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik, in het blauw/paars
hier wordt het dit jaar een goed bramenjaar.
en de aardbeien bloeien, en de appelboom en de perenboom en de pruimenboom.
nu maar hopen dat niet alles er afwaait.
vorig jaar hebben we bij de kastanjeboom preventief alle knoppen verwijderd. we hadden maar 2 kastanjes in de herfst. dit jaar neemtie ongenadig wraak. hij zit helemaal vol bloemen
Nee ik heb pillen gehad en een rust-advies. Precies in de tijd dat B. in Japan zat voor werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Das mooi k*t Huup! Had je er een spuit in gehad?
Jah, zou ik eigenlijk wel moeten doen he? Heb er alleen geen zin in eigenlijk, heb al een mail gestuurd en dan moet ik er wéér energie in gaan steken. Maar ik ben eigenlijk wel echt boos, het zijn meer dan 40 foto's en zeker een stuk of 23 heeft gescalpeerde onderwerpen. En wat ik bij eerdere keren afdrukken al bemerkt heb is dat ze kleurtoon van de foto's aanpassen. Ze nemen één foto en daarop stellen ze in hoe licht of donker alle foto's worden afgedrukt. Op die manier heb ik ook al een paar keer foto's gehad die allemaal te donker waren, op ééntje na ofzo. Ik ben een beetje klaar met de hema eigenlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Auwe Huup, das pijnlijk ja
Incantrix, wat raarbij mij werkt HEMA altijd wel! En ik heb meestal tig rare formaten ertussen... Anders even klantenservice bellen?
Lekker uitgeslapen dus, heerlijk. Mijn planning was om gisteravond rond een uur of 9 in bed te duiken maar het werd uiteindelijk half 1quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:36 schreef Memmel het volgende:
Mogge, ben gisteren om half negen in slaap gevallen! En was om zeven uur pas weer wakker! Lekkerrrrr!
Das ook wel een behoorlijk verschilquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen dus, heerlijk. Mijn planning was om gisteravond rond een uur of 9 in bed te duiken maar het werd uiteindelijk half 1Gelukkig sliep Mila uit, tot kwart voor 8 dus dat was wel lief van haar
oh! <3 kleine schatten zijn dat als je dat zo ineens vindtquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:40 schreef Verhuisdooske het volgende:
ooooooh ik zit net tussen mijn oude platen te snuffelen, vind ik opeens mijn idioot retro bambi plaatmet supermooie bambiafbeelding en natuurlijk het hele verhaal
en ook nog van wat cinderella enzo
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het was niet om je bang te makenHet is meer om je voor te bereiden op...
Ik ga. Op visite naar een oud vriendinnetje![]()
Bovenste is Hibiscus,quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik hou van van die vlinderstruiken.. Geen idee hoe ze heten, maar met van die paarse bloementrosjes ook.. En hawaiishirtjesbloemen:
[ afbeelding ]
vind ik mooi, en deze kwamen we vorig jaar tegen op Sicilië:
[ afbeelding ]
en die zou ik ook zo in mijn tuin zetten. Als ik die had. En als ik geen katten had die alles dat ook maar líjkt op een plant als een zwerm sprinkhanen met de grond gelijk maken binnen een uurtje
ik was niet van plan m op te etenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en blauwe regen is héééééél giftig dames.
Nee, maar kleine meisjes kindjes willen dat vast wel plukken. en dan zit dat wel aan je vinger enzo. En het is gewoon stikgiftigquote:
Toch niet?quote:
ow ja moederdagquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon lag net in de auto al vrij snel te slapen, dus thuis meteen door gedaan naar bed.... maar ik hoor hem nu af en toe al weer. Ik hoop dat hij het in ieder geval nog een uurtje volhoudt. Dan naar de stad om cadeautje voor oma (moederdag) te kopen.
Oxy wat balen van die zonneallergie./ringworm..
het is móederdag hè, dus je eigen knuistjes zullen vies moeten worden. en van je monnetjequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
ow ja moederdagDenk dat ik maar even wat van die kleine canvasjes koop en Seb toch maar even wat productie laat draaien
Hij heeft drie oma's, dus maar even aan zijn handen in de verf dopen zaterdag
ook al is hij het daar zelf vast niet zo mee eens
He bah Oxy, daar zit je ook niet op te wachten op vakantie![]()
Mijn moeder zit echt niet te wachten op een schilderij van mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is móederdag hè, dus je eigen knuistjes zullen vies moeten worden. en van je monnetje
oh ja, mijnese ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn moeder zit echt niet te wachten op een schilderij van mijen ze is vorige week jarig geweest. We blijven niet aan de gang
En de andere oma's vinden abstracte kunst vast prachtig
Mijn cadeau wat ik krijg van Seb staat al op de kast
Ja, uit zijn poep. Iets dat op modder lijkt, maar toch net iets te geel is om modder te zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef trui het volgende:
wie weet leonieke, blijkt thomas wel iets voor je gekleid te hebben zondagochtend.
ik krijg alleen nog iets van jongste, voor de rest helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:23 schreef trui het volgende:
spuuglokje, haha.die van jou zijn natuurlijk inmiddels veel beter in geheimhouden...
ah thanks! Ff kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
*tv-tip*
De waarheid over eten Ned 3
Over voeding wordt veel onzin verteld. In de BBC-serie The truth about food nemen de makers de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod.
Aflevering drie: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
Ned 3, 21.00 vanavond.
ik zou voor een pak macaroni gaan dit jaar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik pleur elk jaar een cadeau naar binnen bij ze omdat me dat een soort van verplicht is, maar uit mijn hart komt het al lang niet meer
Leah kwam ook met een knutsel in papier thuis vanuit het kdvquote:
Ik heb net bedacht dat ik ook een beker ga graveren voor mn moeder met er op: Loederdag 2010quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moussy wat mooi dat ze dat kan
Huup een pak macaroni jaof een kraslot! Al opengekrast natuurlijk, ga geen geld weggeven
geen idee. Ik vind mijzelf altijd pijnlijk mijzelf op filmpjesquote:Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Nou, we zaten toevallig net naar oude stukjes film te kijken. En dan zie ik mezelf daar met een baby zitten op vakantie, en dan is het net alsof ik het niet ben ofzo. Zo raar. Is dat normaal?
Dit graveren heeft ze van P.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef livelink het volgende:
Wow, René heeft jouw artistieke talent geërfd, Moussy. Ik vind het erg mooi.
Door P. gemaakt.. René oefent zich suf, want die wil ook van die grote dingen gaan makenquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef livelink het volgende:
Heeft P. dat allemaal gemaakt? Of is dit ook van de hand van René? Ik vind het echt super!
doe es foto's?quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
geen idee. Ik vind mijzelf altijd pijnlijk mijzelf op filmpjesEn er zijn geen filpjes van mijzelf met baby bedenk ik me nu. Wel foto's
och zo'n krummel.
quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Die experimenten in dat programma zijn tof, BE
D'r zwerven wel foto's van mijn babies hier ergens.quote:
moet je voor de lol eens zoeken naar wat er allemaal giftig is in de tuinquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:58 schreef freecell het volgende:
[..]
Toch niet?
Ik heb hier net wel een boompje uit de tuin verwijderd met erg aantrekkelijk uitziende besjes die niet eetbaar waren, maar ik scan niet alles op giftigheid
Ok, er zijn uitzonderingen... vingerhoedskruid komt de tuin niet in
Heb je die van vorige week ook gezien? Over de relatie tussen eten en seks?quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
*tv-tip*
De waarheid over eten Ned 3
Over voeding wordt veel onzin verteld. In de BBC-serie The truth about food nemen de makers de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod.
Aflevering drie: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
Ned 3, 21.00 vanavond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NEEquote:Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik nu heel slecht?![]()
Nee he?![]()
Ik ga 's middags wel...
Nou ja, ik vond de hoeveelheid die volgens hun geschikt os voor 5-6 jarigen vrij groot, maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde, ook als je een kleinere hoeveelheid gebruikt. En met de suiker vond ik ook nogal duidelijk.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef KingOfMars het volgende:
Nou is Engeland ook wel een land met een verschrikkelijke eetcultuur. Ik zou daar onze Nederlandse gewoontes niet tegen af zetten eigenlijk (alhoewel er wel steeds meer mensen die kant op gaan helaas).
Ik vond het een vrij slecht verhaal eigenlijk, voor BBC maatstaven dan.
is dat niet gewoon; kinderen zijn sowieso druk. altijd bijnaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:19 schreef oeke het volgende:
Toch vraag ik me af waar het verhaal van suiker en hyperactiviteit dan vandaan komt.
Nouja, wat ik al zei, als het op eten aankomt zijn Engelsen gewoon een beetje dom. Zijn echt hun eigen problemen aan het veroorzaken op dat vlak. Denken dat een pizza gewoon een normale avondmaaltijd is ipv iets dat je eens in de zoveel tijd moet eten, dat een zak chips een goede lunch is, etc. Gaat nergens over. Maar dan wel ergens lezen dat avocado gezond is en dat er dan in willen rammen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 10:28 schreef E.T. het volgende:
Ik denk ook niet dat een middagje echt wat kan zeggen over suiker op het gedrag..![]()
Ik heb het niet gezien, maar wat ik hier nu zo lees heb ik voornamelijk het idee dat ik me zou zitten ergeren en dat het vooral een programma is om te scoren
zeker waarquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het idee dat het meer te maken heeft met hoe je verder met de kinderen omgaat op zo'n feestje (drukke spelletjes vs rustige spelletjes) zeker ook wel relevant. Kinderen worden vaak druk van druk doen, heb ik het idee.
Dat doe ik tegenwoordig onlinequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef pinquit het volgende:
![]()
maar ik ga nu even een boodschappenlijstjemaken. en dan boodschappendoen!
Is dat niet duurder dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig onlineAndere mensen door de winkel laten lopen en ze dan achteraf ophalen
Dat kost me 4,5 euro jaquote:
oh, wat zalig...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kost me 4,5 euro jaMaar het is zo makkelijk
En uiteraard doe ik dan niet de boodschappen voor één week, maar voor een paar weken. Mijn laatste rekening was 320 euro. Kunnen we wel eventjes mee weg
en dat lijkt me nu ook zalig jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:30 schreef Groofsken het volgende:
Hier is zojuist iemand van het tuincentrum komen kijken naar al mijn wensen. Hij gaat een offerte opmaken. Heerlijk zeg, alles laten doen en kunnen zeggen, nou doe dit maar en dat en dat en zus en zo.
superquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik niet zo goedkoop zou kunnen kopen, zou zoiets nooit een optie geweest zijn. Nu wel.
ze heeft het druk met andere dingen maar verder weet ik er het fijne niet vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Keshet het volgende:
Wat ik me afvroeg he; waar is mevrouwvandalen eigenlijk gebleven?
Die zit wel gewoon op twitterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Groof!
Ik zit weer in de tram richting huis.
Wat ik me afvroeg he; waar is mevrouwvandalen eigenlijk gebleven?
Dat vind ik ook zo geweldig!!! Dat staat echt heel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef Groofsken het volgende:
En ik neem ook voor en achter rrod-wit gestreepte zonnewering. dat vind ik altijd zo gezellig zomers en knus staan.
Twitter is tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
En what the fuck is toch dat hele Twitter?
Gezellig onder je steen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Ik snap daar ook helemaal niets vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Je hebt je tenminste al kunnen aanmelden, dat lukte me niet toen ik het probeerdequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik ben gestopt met twitter, vond er echt geen bal aan
zoiets als de wie wat waar op hyves.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Groofsken het volgende:
Twitter is iets tofs, waar je even in moet komen (moeilijk aanmelden, dat wel) en waar voor sommige woorden # staat.
is het zoiets als hyves dan?
Oh, moet dat via een telefoon? Dan haak ik soieso af, want mijn telefoon kan helemaal niks. (Of ik kan niks met mijn telefoon, dat kan ook)...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me ook afvraag: twitter je altijd via je gsm of is dat niet nodig? Het lijkt me zoiets typisch gsm-achtig...
De mensen die ik ken die twitteren doen dat via hun gsm. Maar er bestaat ook een website van. Daarom dus mijn vraagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh, moet dat via een telefoon? Dan haak ik soieso af, want mijn telefoon kan helemaal niks. (Of ik kan niks met mijn telefoon, dat kan ook)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |