quote:Op woensdag 5 mei 2010 16:15 schreef Memmel het volgende:
Vanmorgen wezen winkelen met mijn dochter en de perfecte verjaardagsjurk voor Anna gevonden. Roze, heel erg, dus ze vond 'm perfect! Dankzij M@x, die suggereerde dat ik eens bij maison de bonneterie moest kijken voor schoenen. En nu ben ik blut.
Dat leren ze op de hoe-word-ik-een-echte-Bonneterie-doos-cursus. Kassaaaaaaaaaaaaaaaaa. En Anna is gewoon cool. Ik zou ook niet op of om kijken als er zo'n dwaas mens tegen me stond te tetteren.quote:Op woensdag 5 mei 2010 18:52 schreef Memmel het volgende:
Ja m@x wat een chagerijn kan het zijn hè. En die Mevrouw daar: ohhhhh je bent net een prinsesje!!! En ik zag alleen die teller maar oplopen...maar goed. Uiteindelijk dus géén slippers!
Zo een heb ik erquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:12 schreef k_i_m het volgende:
Mooooooi.
Ik weet sinds kort dat ik een magnoliaboom in mijn nieuwe tuin wil.
[ afbeelding ]
Die hebben we ook, P. gaat zelfs jurylid worden voor 1 of andere peperplantjestoestandwedstrijdquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb allemaal peperplantjes, die staan nog in de vensterbank. Als ze 2 paar blaadjes hebben mogen ze naar buiten. Als het dan vriest moeten ze maar zien
actionquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Maar je hebt wel koeien aan de schutting
nou daar zou ik het voor doenquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:25 schreef moussy het volgende:
[..]
Die hebben we ook, P. gaat zelfs jurylid worden voor 1 of andere peperplantjestoestandwedstrijden tomaatjes en paprika's en zonnebloemen, de kinderen doen een wedstrijd tegen elkaar
heul troosteloos zo mn uitzicht..
[ afbeelding ]
kostda per uur?quote:Op woensdag 5 mei 2010 21:30 schreef pinquit het volgende:
mijn paprikaatjes hebben nu 1 set blaadjes, maar ik houd ze denk gewoon lekker achter het raam
2 dagen puinruimen kostte hetquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:33 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou daar zou ik het voor doen
zal ik mijn uitzicht eens posten?
(dat durf ik niet eens)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |