Bovenste is Hibiscus,quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik hou van van die vlinderstruiken.. Geen idee hoe ze heten, maar met van die paarse bloementrosjes ook.. En hawaiishirtjesbloemen:
[ afbeelding ]
vind ik mooi, en deze kwamen we vorig jaar tegen op Sicilië:
[ afbeelding ]
en die zou ik ook zo in mijn tuin zetten. Als ik die had. En als ik geen katten had die alles dat ook maar líjkt op een plant als een zwerm sprinkhanen met de grond gelijk maken binnen een uurtje
ik was niet van plan m op te etenquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:52 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en blauwe regen is héééééél giftig dames.
Nee, maar kleine meisjes kindjes willen dat vast wel plukken. en dan zit dat wel aan je vinger enzo. En het is gewoon stikgiftigquote:
Toch niet?quote:
ow ja moederdagquote:Op donderdag 6 mei 2010 13:45 schreef Diaan73 het volgende:
Lennon lag net in de auto al vrij snel te slapen, dus thuis meteen door gedaan naar bed.... maar ik hoor hem nu af en toe al weer. Ik hoop dat hij het in ieder geval nog een uurtje volhoudt. Dan naar de stad om cadeautje voor oma (moederdag) te kopen.
Oxy wat balen van die zonneallergie./ringworm..
het is móederdag hè, dus je eigen knuistjes zullen vies moeten worden. en van je monnetjequote:Op donderdag 6 mei 2010 14:18 schreef Estrys het volgende:
[..]
ow ja moederdagDenk dat ik maar even wat van die kleine canvasjes koop en Seb toch maar even wat productie laat draaien
Hij heeft drie oma's, dus maar even aan zijn handen in de verf dopen zaterdag
ook al is hij het daar zelf vast niet zo mee eens
He bah Oxy, daar zit je ook niet op te wachten op vakantie![]()
Mijn moeder zit echt niet te wachten op een schilderij van mijquote:Op donderdag 6 mei 2010 14:22 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het is móederdag hè, dus je eigen knuistjes zullen vies moeten worden. en van je monnetje
oh ja, mijnese ook.quote:Op donderdag 6 mei 2010 14:25 schreef Estrys het volgende:
[..]
Mijn moeder zit echt niet te wachten op een schilderij van mijen ze is vorige week jarig geweest. We blijven niet aan de gang
En de andere oma's vinden abstracte kunst vast prachtig
Mijn cadeau wat ik krijg van Seb staat al op de kast
Ja, uit zijn poep. Iets dat op modder lijkt, maar toch net iets te geel is om modder te zijnquote:Op donderdag 6 mei 2010 17:25 schreef trui het volgende:
wie weet leonieke, blijkt thomas wel iets voor je gekleid te hebben zondagochtend.
ik krijg alleen nog iets van jongste, voor de rest helemaal niks hoor.quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:23 schreef trui het volgende:
spuuglokje, haha.die van jou zijn natuurlijk inmiddels veel beter in geheimhouden...
ah thanks! Ff kijkenquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
*tv-tip*
De waarheid over eten Ned 3
Over voeding wordt veel onzin verteld. In de BBC-serie The truth about food nemen de makers de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod.
Aflevering drie: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?
Ned 3, 21.00 vanavond.
ik zou voor een pak macaroni gaan dit jaar!quote:Op donderdag 6 mei 2010 19:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik pleur elk jaar een cadeau naar binnen bij ze omdat me dat een soort van verplicht is, maar uit mijn hart komt het al lang niet meer
Leah kwam ook met een knutsel in papier thuis vanuit het kdvquote:
Ik heb net bedacht dat ik ook een beker ga graveren voor mn moeder met er op: Loederdag 2010quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Moussy wat mooi dat ze dat kan
Huup een pak macaroni jaof een kraslot! Al opengekrast natuurlijk, ga geen geld weggeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |