Ojaaaa, blauwe regenquote:Op woensdag 5 mei 2010 20:24 schreef She-Wolf het volgende:
Magnolia's zijn mooi, en passiebloemen ook. WIj hebben wel een grote blauwe regen in onze voortuin, die is ook mooi, vind ik, en ruikt lekker. Met lavendelstruiken eronder.
Ik zou ook graag een japanse kers willen, mooi! Alleen word je wel gek van al die bloemetjes, wanneer ze uit gaan vallen.
o dat vind ik toch zo stinkenquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:22 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb alleen nog maar lavendel aan mijn balkon hangen.
Verzin maar wat andersquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
hoe hard groeit blauwe regen eigenlijk? ik wil ook zo'n ding aan de voorkant, maar als het 25 jaar duurt voordat mijn gevel een beetje bedekt is, moet ik toch wat anders verzinnen
die heb ik, in het blauw/paarsquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik hou van van die vlinderstruiken.. Geen idee hoe ze heten, maar met van die paarse bloementrosjes ook.. En hawaiishirtjesbloemen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:25 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Verzin maar wat andersMijn plant is al 5 jaar oud en die kan nog lang geen gevel bedekken hoor
Passiebloem groeit wel lekker door
ik heb dit voor je gevonden:quote:Op woensdag 5 mei 2010 22:28 schreef Suzanna het volgende:
Mooie plaatjes allemaal hier...
Wij hebben aan één kant van het huis een hele hoop klimop aan de muur. Maar of het goed is voor het steen vraag ik me af..Het ziet er in ieder geval wel erg leuk uit.
quote:nog even een ander bakerpraatje: klimop tast de voegen van uw muren aan. Dit gebeurde vroeger inderdaad, toen er nog veel gevoegd werd met kalkhoudende metselspecie. Bij huizen gebouwd na 1920 hoeft u daar echt niet bang voor te zijn. Twijfelt u aan de kwaliteit van uw voegen, krap met een mesje in een voeg: ontstaan er duidelijk diepe sporen, dan kunt u beter voor een andere klimmer (of beter gezegd een leiplant) kiezen. Zijn de voegen in goede staat, dan kan een muur begroeit met klimop zelfs een isolerende werking hebben. Hemelwater loopt via de bladeren naar beneden en bereikt de muur niet meer
Oh! Wat gaaf! Helemaal mijn kleur ook nogquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:29 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
die heb ik, in het blauw/paars
hier wordt het dit jaar een goed bramenjaar.
en de aardbeien bloeien, en de appelboom en de perenboom en de pruimenboom.
nu maar hopen dat niet alles er afwaait.
vorig jaar hebben we bij de kastanjeboom preventief alle knoppen verwijderd. we hadden maar 2 kastanjes in de herfst. dit jaar neemtie ongenadig wraak. hij zit helemaal vol bloemen
Nee ik heb pillen gehad en een rust-advies. Precies in de tijd dat B. in Japan zat voor werkquote:Op woensdag 5 mei 2010 23:17 schreef _Ingrid_ het volgende:
Das mooi k*t Huup! Had je er een spuit in gehad?
Jah, zou ik eigenlijk wel moeten doen he? Heb er alleen geen zin in eigenlijk, heb al een mail gestuurd en dan moet ik er wéér energie in gaan steken. Maar ik ben eigenlijk wel echt boos, het zijn meer dan 40 foto's en zeker een stuk of 23 heeft gescalpeerde onderwerpen. En wat ik bij eerdere keren afdrukken al bemerkt heb is dat ze kleurtoon van de foto's aanpassen. Ze nemen één foto en daarop stellen ze in hoe licht of donker alle foto's worden afgedrukt. Op die manier heb ik ook al een paar keer foto's gehad die allemaal te donker waren, op ééntje na ofzo. Ik ben een beetje klaar met de hema eigenlijkquote:Op donderdag 6 mei 2010 06:59 schreef freecell het volgende:
Auwe Huup, das pijnlijk ja
Incantrix, wat raarbij mij werkt HEMA altijd wel! En ik heb meestal tig rare formaten ertussen... Anders even klantenservice bellen?
Lekker uitgeslapen dus, heerlijk. Mijn planning was om gisteravond rond een uur of 9 in bed te duiken maar het werd uiteindelijk half 1quote:Op donderdag 6 mei 2010 07:36 schreef Memmel het volgende:
Mogge, ben gisteren om half negen in slaap gevallen! En was om zeven uur pas weer wakker! Lekkerrrrr!
Das ook wel een behoorlijk verschilquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:37 schreef Raissa het volgende:
[..]
Lekker uitgeslapen dus, heerlijk. Mijn planning was om gisteravond rond een uur of 9 in bed te duiken maar het werd uiteindelijk half 1Gelukkig sliep Mila uit, tot kwart voor 8 dus dat was wel lief van haar
oh! <3 kleine schatten zijn dat als je dat zo ineens vindtquote:Op donderdag 6 mei 2010 08:40 schreef Verhuisdooske het volgende:
ooooooh ik zit net tussen mijn oude platen te snuffelen, vind ik opeens mijn idioot retro bambi plaatmet supermooie bambiafbeelding en natuurlijk het hele verhaal
en ook nog van wat cinderella enzo
quote:Op donderdag 6 mei 2010 09:20 schreef Diaan73 het volgende:
Het was niet om je bang te makenHet is meer om je voor te bereiden op...
Ik ga. Op visite naar een oud vriendinnetje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |