abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:52:55 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81106835
een leuk filmpje monteren? Over het kind uiteraard.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:55:05 #206
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_81106963
Nou, we zaten toevallig net naar oude stukjes film te kijken. En dan zie ik mezelf daar met een baby zitten op vakantie, en dan is het net alsof ik het niet ben ofzo. Zo raar . Is dat normaal?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:55:58 #207
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81107026
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:51 schreef k_i_m het volgende:
Nee, dat kan ie echt niet .
potverpee, dat is lastig
I`m not weird. I`m limited edition.
  donderdag 6 mei 2010 @ 21:57:40 #208
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81107118
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Nou, we zaten toevallig net naar oude stukjes film te kijken. En dan zie ik mezelf daar met een baby zitten op vakantie, en dan is het net alsof ik het niet ben ofzo. Zo raar . Is dat normaal?
geen idee. Ik vind mijzelf altijd pijnlijk mijzelf op filmpjes En er zijn geen filpjes van mijzelf met baby bedenk ik me nu. Wel foto's och zo'n krummel.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:02:04 #209
14746 k_i_m
pi_81107381
Gepiel met flesjes enzo, elk fragment het hoedje rechttrekken en de parasol bijstellen, echt van die moederdingen. En dat past dan weer niet bij mij vind ik. En ik kan het me ook niet zo herinneren .
In my life
Why do I smile
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:02:47 #210
14746 k_i_m
pi_81107427
Hormones ate my brain . Af en toe heb ik echt wel eens het idee alsof ik een jaar van mijn leven kwijt ben .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:06:21 #211
7074 moussy
kuttekop
pi_81107637
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:52 schreef livelink het volgende:
Wow, René heeft jouw artistieke talent geërfd, Moussy. Ik vind het erg mooi.
Dit graveren heeft ze van P.

*knip*

[ Bericht 12% gewijzigd door moussy op 06-05-2010 22:18:49 ]
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Moderator donderdag 6 mei 2010 @ 22:10:58 #212
5428 crew  miss_sly
pi_81107913
Wow, wat mooi moussy! En ook mooi die theemokken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:11:50 #213
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_81107960
Heeft P. dat allemaal gemaakt? Of is dit ook van de hand van René? Ik vind het echt super!
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:13:09 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_81108036
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:11 schreef livelink het volgende:
Heeft P. dat allemaal gemaakt? Of is dit ook van de hand van René? Ik vind het echt super!
Door P. gemaakt.. René oefent zich suf, want die wil ook van die grote dingen gaan maken
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:13:10 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81108037
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:57 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

geen idee. Ik vind mijzelf altijd pijnlijk mijzelf op filmpjes En er zijn geen filpjes van mijzelf met baby bedenk ik me nu. Wel foto's och zo'n krummel.
doe es foto's?

Wauw Mous! Wat knap!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:14:22 #216
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81108112
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 21:40 schreef miss_sly het volgende:
Die experimenten in dat programma zijn tof, BE
Echt leuk om te zien!
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:14:44 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_81108133
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:13 schreef huuphuup het volgende:

[..]

doe es foto's?

Wauw Mous! Wat knap!
D'r zwerven wel foto's van mijn babies hier ergens. en van mij zwanger ook trouwens er was ooit eens zo'n topic van Rocka, for old times sake ofzo. Ff zoeken
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:20:58 #218
14746 k_i_m
pi_81108480
Wat knap van P. . En gaaf als dat talent weer doorgegeven wordt .
In my life
Why do I smile
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:37:43 #219
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81109335
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 13:58 schreef freecell het volgende:

[..]

Toch niet?

Ik heb hier net wel een boompje uit de tuin verwijderd met erg aantrekkelijk uitziende besjes die niet eetbaar waren, maar ik scan niet alles op giftigheid
Ok, er zijn uitzonderingen... vingerhoedskruid komt de tuin niet in
moet je voor de lol eens zoeken naar wat er allemaal giftig is in de tuin

ik heb ook een nieuwtje, ik ben door naar de volgende ronde bij mijn sollicitatie
ik heb de digitale toets kennelijk doorstaan en mag nu op gesprek.
en ik vind het me een partij eng
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:40:06 #220
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81109466
Spannend lady-wrb!

Mijn zusje mailt net of ik zondagochtend ook naar mijn ouders ga, uurtje of 10, half 11.
Ehm... nee.
Ik heb net bij F. bedongen dat ik zondag nou eindelijk weer eens echt-echt-echt uit mag slapen, hoef een keer niet te softballen dus ik kan gewoon lekker lang in bed liggen en eruit komen wanneer ik echt wil.
Ben ik nu heel slecht?
Nee he?
Ik ga 's middags wel...
  donderdag 6 mei 2010 @ 22:42:20 #221
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81109558
Ik vind dat absoluut helemaal niet slecht maar juist goed voor jezelf en je uitslaaptijd opgekomen
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † donderdag 6 mei 2010 @ 22:42:59 #222
37843 lady-wrb
kortaf
pi_81109587
jij bent toch ook moeder? je moet gewoon zelf weten wat je doet op moederdag!

ik doe er niets aan, het kind is er toch niet en die denkt zelf ook niet aan moederdag.
hij zat bij zijn vader en nu zit hij bij oma, we gaan hem zondag ophalen. en zondagavond moet ik gewoon weer werken.
pi_81110315
BE, iedereen verdient het om af en toe eens flink uit te slapen. En al helemaal een moeder op moederdag!
Goed idee trouwens, ga ik hier ook in de groep gooien
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81119374
mijn dochterlief vindt t nodig om elk uur wakker te worden en dan ook precies om 2:58, 3:58 4,58, 5,58 etc

keileuk aangezien ik al op mn wallen loop door t idioot harde werken
vanavond iig ff ikea leegkopen en mn schoonmoeders angst voor boedelbakken laten overwinnen
Otje
&
Elin <3
pi_81119530
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:26 schreef Brighteyes het volgende:
*tv-tip*

De waarheid over eten Ned 3

Over voeding wordt veel onzin verteld. In de BBC-serie The truth about food nemen de makers de proef op de som. Een panel van 500 personen wordt onderworpen aan allerlei onconventionele experimenten. Per aflevering komt in rap tempo telkens een ander aspect van voeding en gezondheid aan bod.

Aflevering drie: Hoe voed je je kinderen? Welke invloed heeft de voeding op lichaam en geest van opgroeiende kinderen? En in hoeverre bepaalt kindervoeding het eetgedrag op latere leeftijd? Met o.a. een onderzoek naar de relatie tussen suiker en hyperactief gedrag. Bestaat die wel echt?

Ned 3, 21.00 vanavond.
Heb je die van vorige week ook gezien? Over de relatie tussen eten en seks?
Vanwege het vroege tijdstip:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81119537
en bedankt he bodpa...
ik kan me ongeveer voorstellen hoe je erbij zat op de bank
pi_81119596
hoi

edit: 2 posts terug gelezen: Iiiieeeeeuw! En ik moet nog ontbijten

En anderhalf uur slaap is NIET genoeg. In de categorie 'wat functioneert een mens toch op bizar weinig slaap' nu ook 'wanneer functioneer je niet meer' nu, bij mij ligt die grens dus érgens tussen de 4 en anderhalf uur
pi_81119871
morguh
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 22:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ben ik nu heel slecht?
Nee he?
Ik ga 's middags wel...
NEE

ik slaap iedere zaterdag en zondag uit tot 11.00
pi_81119881
wanneer komen foto's, vd?
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 09:24:25 #230
5428 crew  miss_sly
pi_81120525
BE, helemaal niet slecht! Je bent zelf toch ook moeder en het is ook voor jouw moederdag! En een keer lekker uitslapen is natuurlijk het moederdagkado bij uitstek

bodpa, ieuw

Ik vond het gisteren wel grappig gedaan met al die experimenten. Vooral over de hoeveelheid eten en over de invloed van suiker op kinderen (dat ze hyperactief zouden worden). Heel grappig ook om te zien hoe vooringenomenheid bij ouders een bepaald beeld geeft van de kinderen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:26:23 #231
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_81120559
Goedemorgen

Die experimenten waren inderdaad erg leuk... en idd die vooringenomenheid van die ouders.
Make love, not war ☮
  vrijdag 7 mei 2010 @ 09:43:28 #232
252405 oeke
Moeke
pi_81120938
He gatsie Bodpa.

Helaas dus niet gezien. Ik hoopte dat het op uitzending gemist zou zijn. Maar niet dus.
Lijkt het een beetje op Voedingsdienst van Waarde?
En wat was de algehele conclusie van het programma?
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 09:50:52 #233
5428 crew  miss_sly
pi_81121076
Ze hadden een aantal dingen getest, oa of kinderen idd hyperactief worden van (te)veel suiker en of kinderen vanzelf stoppen met eten als ze vol zitten.

De conclusie van de suiker was dat kinderen niet hyperactief worden van suiker. Heel grappig gedaan: ze hadden 2 kinderen van ouders die overtuigd waren van die betreffende invloed van suiker op kinderen gevraagd hun kind naar twee feestjes te laten komen. Bij het ene zou vooral eten met veel suiker op tafel komen, bij het andere vrijwel suikervrij. Toen de ouders de kinderen voor het eerste feestje kwamen brengen, hadden ze een hoop schalen met gezonde snoeperij klaarstaan: komkommers, tomaatjes, wat fruit, popcorn zonder iets, bleekselderij etc. Het was echter wel het suikerfeestje, maar de ouders wisten dat dus niet. De kinderen hadden zich dus echt helemaal volgegeten met suiker, tot in het belachelijke, bijv nog extra suikerklontjes in hun glas frisdrank enzo Wel werden er na het eten rustige spelletjes gedaan. Toen de ouders de kinderen kwamen halen, viel het ze op dat ze toch wel druk waren, maar ja, dat kreeg je na zoveel suiker De volgende dag dus precies omgekeerd en met drukke spelletjes aan het eind, en toch vonden de ouders hun kinderen rustiger, want ja, dat had je als ze niet zoveel suiker hadden gegeten

De ouders waren echt helemaal toen ze hoorden dat het precies omgekeerd wa als ze hadden gedacht.
pi_81121079
alle afleveringen staan online, oeke (site bbc)

http://www.bbc.co.uk/sn/h(...)shapp/nonflash.shtml
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 09:54:48 #235
5428 crew  miss_sly
pi_81121185
Met dat vanzelf stoppen met eten hadden ze een groepje 5-6 jarigen die de hele dag druk hadden gespeeld, buiten, allerlei spelletjes enzo, en dus hongerig. Die hadden ze allemaal een gelijke portie spaghetti opgeschept, een normale hoeveelheid voor een 5-6 jarige volgens de voedingsdeskundige (ik vond het nog veel!) Nou, die borden gingen zo'n beetje schoon leeg en alle kinderen vertelden echt heul vol te zitten. Week erop hetzelfde ritueel, alleen nu kregen de kinderen de dubbele portie van de week ervoor. Na afloop bleek dat ze dus 73% meer hadden gegeten dan de weer ervoor.

Conclusie: kinderen stoppen dus niet wanneer ze vol zitten.
pi_81121235
Nou is Engeland ook wel een land met een verschrikkelijke eetcultuur. Ik zou daar onze Nederlandse gewoontes niet tegen af zetten eigenlijk (alhoewel er wel steeds meer mensen die kant op gaan helaas).

Ik vond het een vrij slecht verhaal eigenlijk, voor BBC maatstaven dan.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 10:00:09 #237
5428 crew  miss_sly
pi_81121327
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 09:56 schreef KingOfMars het volgende:
Nou is Engeland ook wel een land met een verschrikkelijke eetcultuur. Ik zou daar onze Nederlandse gewoontes niet tegen af zetten eigenlijk (alhoewel er wel steeds meer mensen die kant op gaan helaas).

Ik vond het een vrij slecht verhaal eigenlijk, voor BBC maatstaven dan.
Nou ja, ik vond de hoeveelheid die volgens hun geschikt os voor 5-6 jarigen vrij groot, maar het principe blijft natuurlijk hetzelfde, ook als je een kleinere hoeveelheid gebruikt. En met de suiker vond ik ook nogal duidelijk.

Net als het meisje dat een keer voor de tv at en een keer niet. Dat ze voor de tv toch meer at.

Natuurlijk zijn de groepen vrij klein enzo, maar ik vond het toch wel leuk gedaan om wat vooroordelen uit de wereld te helpen of te bevestigen.
pi_81121474
Ik zat me vooral af te vragen waarom dat ene kind persé brocolli moest eten en die andere persé avocado. Die wortels en erwtjes gingen er best prima in, nou goed toch? Tel je zegeningen zou ik zeggen.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 10:07:58 #239
5428 crew  miss_sly
pi_81121520
Ik heb iets te laat het programma aangezet, dus dat heb ik gemist. Ik ben erin gekomen toen ze bezig waren met de rozijntjes en mango. Een verbod op de rozijntjes maakten ze ineens onnoemlijk populair
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:19:29 #240
252405 oeke
Moeke
pi_81121839
Toch vraag ik me af waar het verhaal van suiker en hyperactiviteit dan vandaan komt. Hebben ze ook gekeken wat het fysiek met die kinderen deed? Dus puur wetenschappelijk? Zonder de vooroordelen van de ouders?

Ik heb 2 neven, 1 van moeders kant en 1 van vaders kant. Allebei waren ze als kind enorm hyperactief. Dingen stuk maken op straat, dingen omgooien in huis, druk spelen, hard schreeuwen etc. Uiteindelijk zijn ze allebei op een suikervrij dieet gezet en dat heeft zeker geholpen.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 10:23:12 #241
5428 crew  miss_sly
pi_81121962
Nou, hujn wetenschappelijke uitleg was als volgt:
de cellen in/naar de hersenen kunnen een bepaalde hoeveelheid brandstof vervoeren en gebruiken. Die brandstof is glucose (suiker). Meer brandstof maakt niet dat de kinderen meer gebruiken/vervoeren. Als je meer benzine in een auto gooit, kan hij ook niet harder rijden.

Ik weet niet of ik het helemaal goed verwoord, hoor, maar misschien kun je via het linkje van lily de aflevering nog eens bekijken.
En wellicht gaat het voor sommige kinderen wel op, maar is daar dan wel al een soort van 'defect' (klinkt zwaarder dan ik het bedoel, maar gewoon een andere fysiek dus) dat eraan ten grondslag ligt?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:28:01 #242
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_81122116
Ik denk ook niet dat een middagje echt wat kan zeggen over suiker op het gedrag..

Ik heb het niet gezien, maar wat ik hier nu zo lees heb ik voornamelijk het idee dat ik me zou zitten ergeren en dat het vooral een programma is om te scoren
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_81122164
even kort van mijn kant (en ik zeg er ook verder niks meer over)

Het is nooit bewezen.
Mijn kind heeft ADHD en hij heeft ook meegedaan aan een suikeronderzoek in het verleden. Het heeft op mijn zoon ook totaal geen invloed. (hij eet sowieso heel weinig suiker omdat hij zelf totaal geen zoetekauw is maar dit terzijde)
Voeding kan zeker van invloed zijn maar voeding in het algemeen. Om daar achter te komen is een jarenlang onderzoek per kind nodig om na te gaan welke voedingsstoffen invloed hebben.

In mijn opinie, die ik na jaren gevormd heb, heeft suiker geen invloed op hyperactiviteit.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 10:31:05 #244
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81122226
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:19 schreef oeke het volgende:
Toch vraag ik me af waar het verhaal van suiker en hyperactiviteit dan vandaan komt.
is dat niet gewoon; kinderen zijn sowieso druk. altijd bijna en suiker geeft snel energie. ouder wil niet dat het aan hen of het kind ligt en geeft suiker de schuld? of is dat te simpel?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_81122244
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 10:28 schreef E.T. het volgende:
Ik denk ook niet dat een middagje echt wat kan zeggen over suiker op het gedrag..

Ik heb het niet gezien, maar wat ik hier nu zo lees heb ik voornamelijk het idee dat ik me zou zitten ergeren en dat het vooral een programma is om te scoren
Nouja, wat ik al zei, als het op eten aankomt zijn Engelsen gewoon een beetje dom. Zijn echt hun eigen problemen aan het veroorzaken op dat vlak. Denken dat een pizza gewoon een normale avondmaaltijd is ipv iets dat je eens in de zoveel tijd moet eten, dat een zak chips een goede lunch is, etc. Gaat nergens over. Maar dan wel ergens lezen dat avocado gezond is en dat er dan in willen rammen.

Kijk, ik weet ook dat ik de kleine geen plezier doe met witlof, is gewoon geen peutervriendelijke groente. Als we dat eten, moet ze een paar hapjes eten om te proeven, als ze honger heeft gaat er wat meer in en anders pech. Dan krijgt ze nog een toetje en klaar. Volgende dag wellicht meer geluk (met bijv. bloemkool, spruitjes (ja echt!) of zoiets).
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:03:48 #246
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_81123282
Precies, die Engelsen zijn sowieso niet serieus te nemen met hun voedingsideeen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Moderator vrijdag 7 mei 2010 @ 11:07:25 #247
5428 crew  miss_sly
pi_81123405
De Amerikanen ook niet, maar het gaat hier wel een beetje dezelfde kant op, heb ik het idee.

En over die suikerinname: op die suikermiddag kregen de kinder het equivalent van 47 (!) klontjes suiker binnen via al het snoepwerk. En of de Engelsen dan een vreemd idee hebben mbt eten of niet, maakt voor deze test niet heel veel uit, lijkt me.

Ik vind het idee dat het meer te maken heeft met hoe je verder met de kinderen omgaat op zo'n feestje (drukke spelletjes vs rustige spelletjes) zeker ook wel relevant. Kinderen worden vaak druk van druk doen, heb ik het idee.
pi_81124042
Ik denk inderdaad dat zo'n test betrouwbaarder was geweest als er op allebei de dagen hetzelfde gebeurde, maar alleen het eten veranderde
Lotte!
Noah!
pi_81124573
kleurstoffen, blauwe m&m's

daar hyper ik echt wel van ook van jellybeans
Otje
&
Elin <3
pi_81124734
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:07 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind het idee dat het meer te maken heeft met hoe je verder met de kinderen omgaat op zo'n feestje (drukke spelletjes vs rustige spelletjes) zeker ook wel relevant. Kinderen worden vaak druk van druk doen, heb ik het idee.
zeker waar
pi_81127373
Ik hyper van mezelf al
Het enige waar ik bewezen meer van ga hyperen is een groep voor mij onbekende mensen aan wie ik wil bewijzen dat ik heus wel meeval
Averechts effect
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:46:08 #252
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81127450
Ik word altijd een beetje hyper van beginnende lente . Beetje rusteloos, dan wil en moet ik ineens vanalles .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:52:19 #253
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81127715
Overigens voel ik het wel als ik teveel suiker heb gegeten . Gewoon een minder prettig voldaan gevoel. En wat ik ook echt vervelend vind van suiker is dat het verslavend is.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:00:42 #254
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81128067
Hallo , niemand aanwezig?
pi_81128350
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:00 schreef Groofsken het volgende:
Hallo , niemand aanwezig?
wul! ik!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:07:46 #256
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81128372

maar ik ga nu even een boodschappenlijstjemaken. en dan boodschappendoen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:08:21 #257
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81128405
Oh, nu hoor ik net aan R's adem, dat hij wakker aan het worden is, dus moet ik zelf weg .

Laterrrr .
pi_81128505
Ik ben er ook
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2010 @ 13:11:53 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_81128591
Mijn zoon gaat stuiteren van yogho, echt heul heul HEUL erg...

Ik ben er dus ook
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:13:51 #260
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81128702
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef pinquit het volgende:

maar ik ga nu even een boodschappenlijstjemaken. en dan boodschappendoen!
Dat doe ik tegenwoordig online Andere mensen door de winkel laten lopen en ze dan achteraf ophalen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:22:40 #261
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81129122
Ik ben er ook
Rienk slaapt, ik lunch.. Zo meteen even naar de winkel voor een bosje nieuwe spenen voor op zn flessen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:23:07 #262
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81129145
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat doe ik tegenwoordig online Andere mensen door de winkel laten lopen en ze dan achteraf ophalen
Is dat niet duurder dan?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:27:43 #263
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81129381
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:23 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Is dat niet duurder dan?
Dat kost me 4,5 euro ja Maar het is zo makkelijk En uiteraard doe ik dan niet de boodschappen voor één week, maar voor een paar weken. Mijn laatste rekening was 320 euro. Kunnen we wel eventjes mee weg
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:27:48 #264
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_81129385
Mijn mentor is bevallen op 5 mei! (kreeg net een mail)
Gezonde dochter. 1,5 week over de datum
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:28:29 #265
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81129418
Ik ben er toch ook nog, meneer slaapt weer verder ...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:30:01 #266
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81129491
Het is trouwens heel erg opvallend hoeveel mensen met kinderen er gebruik van maken. De boodschappen staan dan in een afhaalpunt en bij ongeveer elke klant staan er pakken pampers of billendoekjes of vind je er flesvoeding
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:30:18 #267
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81129504
Leonieke , dan zou ik het ook gewoon meteen laten thuisbrengen geloof ik .

Leuk Oxy, gauw een keer gaan kijken .

Hier is zojuist iemand van het tuincentrum komen kijken naar al mijn wensen. Hij gaat een offerte opmaken. Heerlijk zeg, alles laten doen en kunnen zeggen, nou doe dit maar en dat en dat en zus en zo. Ik voel me rijk .
pi_81129506
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef leonieke het volgende:

[..]

Dat kost me 4,5 euro ja Maar het is zo makkelijk En uiteraard doe ik dan niet de boodschappen voor één week, maar voor een paar weken. Mijn laatste rekening was 320 euro. Kunnen we wel eventjes mee weg
oh, wat zalig...

bezorgen ze ook thuis?
pi_81129542
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:30 schreef Groofsken het volgende:
Hier is zojuist iemand van het tuincentrum komen kijken naar al mijn wensen. Hij gaat een offerte opmaken. Heerlijk zeg, alles laten doen en kunnen zeggen, nou doe dit maar en dat en dat en zus en zo.
en dat lijkt me nu ook zalig ja
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:31:56 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81129588
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef lily het volgende:

[..]

en dat lijkt me nu ook zalig ja
Als ik niet zo goedkoop zou kunnen kopen, zou zoiets nooit een optie geweest zijn. Nu wel .
pi_81129659
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Als ik niet zo goedkoop zou kunnen kopen, zou zoiets nooit een optie geweest zijn. Nu wel .
super
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:33:55 #272
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81129684
En ik krijg twee zandbakken, voor en achter . Die man keek me aan alsof ik gek ben .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:34:46 #273
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81129718
Thuisbrengen doen ze volgens mij ook, maar daar heb ik nog niet voor gekeken. Ik voel me al zo'n verwende vrouw dat ik mijn boodschappen niet meer zelf doe. Je had de reactie moeten zien van een tante van mijn man toen ze me op de parking mijn auto zag volladen en niet begreep dat ze me niet aan de kassa had zien staan Maar echt, ik doe nu mijn boodschappen voor een aantal weken ver op een kwartier tijd en ik moet me niet ergeren aan mensen die hun kar in het midden van de gang laten staan en gewoon even staan te kletsen.

En groofsken wat lijkt me dat heerlijk! Ik mijd het naar buiten kijken tegenwoordig omdat de tuin er zo erg bij ligt
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:35:25 #274
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_81129757
Wat fijn Groof!

Ik zit weer in de tram richting huis.

Wat ik me afvroeg he; waar is mevrouwvandalen eigenlijk gebleven?
A grand adventure has begun.
pi_81129829
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Keshet het volgende:
ze heeft het druk met andere dingen maar verder weet ik er het fijne niet van
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:37:14 #276
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81129860
Ik heb best wel hard gewerkt om er achter wat van te maken. het was toen ik kwam helemaal stoeptegel en betonnen muurtjes, lelijk, grijs en saai. En ik ben heel tevreden, maar het heeft een hoop werk gekost. Voor is nogsteeds stoeptegel en onkruid, terwijl ik daar best een finke tuin ook heb. En ik neem ook voor en achter rrod-wit gestreepte zonnewering. dat vind ik altijd zo gezellig zomers en knus staan .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:37:35 #277
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81129877
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Groof!

Ik zit weer in de tram richting huis.

Die zit wel gewoon op twitter
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:38:08 #278
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81129912
En what the fuck is toch dat hele Twitter?
pi_81129934
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef Groofsken het volgende:
En ik neem ook voor en achter rrod-wit gestreepte zonnewering. dat vind ik altijd zo gezellig zomers en knus staan .
Dat vind ik ook zo geweldig!!! Dat staat echt heel mooi inderdaad
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:38:59 #280
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81129976
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Twitter is tof!
pi_81130018
van Twitter weet ik ook niets ... (en hyves ook niet)
pi_81130024
quote:
Gezellig onder je steen? .
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:40:01 #283
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81130026
quote:
Ik snap daar ook helemaal niets van en voor sommige woorden staat dan een #
pi_81130076
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:39 schreef KingOfMars het volgende:

[..]

Gezellig onder je steen? .
heerlijk
ik praat even voor mezelf heh
pi_81130099
Ik ben gestopt met twitter, vond er echt geen bal aan
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:42:05 #286
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81130136
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik ben gestopt met twitter, vond er echt geen bal aan
Je hebt je tenminste al kunnen aanmelden, dat lukte me niet toen ik het probeerde
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:42:10 #287
48000 Vlinder
Vlinder
pi_81130144
Twitter moet je even inkomen

Vanavond zuurkool met banaan En limoenmousse toe
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:43:12 #288
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81130199
Ik heb eigenlijk wel zin in pannenkoeken En mijn man eet toch al warm op het werk dus dat maakt niet zoveel uit dan
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:45:46 #289
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81130333
Dank voor al jullie reacties, ik weet nu echt wat twitter is .

En ja, hier is het lekker onder de steen. Bij jou ook?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:46:38 #290
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81130385
Twitter is iets tofs, waar je even in moet komen (moeilijk aanmelden, dat wel) en waar voor sommige woorden # staat.

is het zoiets als hyves dan?
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2010 @ 13:47:36 #291
7074 moussy
kuttekop
pi_81130449
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Groofsken het volgende:
Twitter is iets tofs, waar je even in moet komen (moeilijk aanmelden, dat wel) en waar voor sommige woorden # staat.

is het zoiets als hyves dan?
zoiets als de wie wat waar op hyves.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:48:12 #292
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81130485
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:47 schreef moussy het volgende:

[..]

zoiets als de wie wat waar op hyves.
en wat is dat dan met die hekjes voor woorden?
pi_81130560
Ik heb ook Twitter maar doe er niks mee, ik snap er geen hol van
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:49:50 #294
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81130580
En moet je dan ook weer eerst allemaal vrienden verzamelen enzo?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:50:05 #295
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81130593
Is hyves niet eerder iets facebook-achtig?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:50:45 #296
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81130626
Wat ik me ook afvraag: twitter je altijd via je gsm of is dat niet nodig? Het lijkt me zoiets typisch gsm-achtig...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:51:29 #297
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81130664
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me ook afvraag: twitter je altijd via je gsm of is dat niet nodig? Het lijkt me zoiets typisch gsm-achtig...
Oh, moet dat via een telefoon? Dan haak ik soieso af, want mijn telefoon kan helemaal niks. (Of ik kan niks met mijn telefoon, dat kan ook)...
  † In Memoriam † vrijdag 7 mei 2010 @ 13:51:43 #298
7074 moussy
kuttekop
pi_81130681
Twitter is alleen leuk om te lezen hoe bijv OUD users andere OUD users af zitten te zeiken ipv het recht in je waffel te doen
pi_81130717
Nee dat hoeft niet, je kunt gewoon op de computer twitteren.
Maar je hebt followers en following, snap het echt niet.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:52:32 #300
61183 leonieke
Dan toch?
pi_81130725
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Groofsken het volgende:

[..]

Oh, moet dat via een telefoon? Dan haak ik soieso af, want mijn telefoon kan helemaal niks. (Of ik kan niks met mijn telefoon, dat kan ook)...
De mensen die ik ken die twitteren doen dat via hun gsm. Maar er bestaat ook een website van. Daarom dus mijn vraag
  vrijdag 7 mei 2010 @ 13:52:35 #301
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81130728
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef moussy het volgende:
Twitter is alleen leuk om te lezen hoe bijv OUD users andere OUD users af zitten te zeiken ipv het recht in je waffel te doen
Oh echt ja... hoezo onzeker worden?...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')