Dat doe ik tegenwoordig onlinequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:07 schreef pinquit het volgende:
![]()
maar ik ga nu even een boodschappenlijstjemaken. en dan boodschappendoen!
Is dat niet duurder dan?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat doe ik tegenwoordig onlineAndere mensen door de winkel laten lopen en ze dan achteraf ophalen
Dat kost me 4,5 euro jaquote:
oh, wat zalig...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat kost me 4,5 euro jaMaar het is zo makkelijk
En uiteraard doe ik dan niet de boodschappen voor één week, maar voor een paar weken. Mijn laatste rekening was 320 euro. Kunnen we wel eventjes mee weg
en dat lijkt me nu ook zalig jaquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:30 schreef Groofsken het volgende:
Hier is zojuist iemand van het tuincentrum komen kijken naar al mijn wensen. Hij gaat een offerte opmaken. Heerlijk zeg, alles laten doen en kunnen zeggen, nou doe dit maar en dat en dat en zus en zo.
superquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:31 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Als ik niet zo goedkoop zou kunnen kopen, zou zoiets nooit een optie geweest zijn. Nu wel.
ze heeft het druk met andere dingen maar verder weet ik er het fijne niet vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Keshet het volgende:
Wat ik me afvroeg he; waar is mevrouwvandalen eigenlijk gebleven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |