Die zit wel gewoon op twitterquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:35 schreef Keshet het volgende:
Wat fijn Groof!
Ik zit weer in de tram richting huis.
Wat ik me afvroeg he; waar is mevrouwvandalen eigenlijk gebleven?
Dat vind ik ook zo geweldig!!! Dat staat echt heel mooi inderdaadquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:37 schreef Groofsken het volgende:
En ik neem ook voor en achter rrod-wit gestreepte zonnewering. dat vind ik altijd zo gezellig zomers en knus staan.
Twitter is tof!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
En what the fuck is toch dat hele Twitter?
Gezellig onder je steen?quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Ik snap daar ook helemaal niets vanquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:38 schreef Groofsken het volgende:
Je hebt je tenminste al kunnen aanmelden, dat lukte me niet toen ik het probeerdequote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:41 schreef freecell het volgende:
Ik ben gestopt met twitter, vond er echt geen bal aan
zoiets als de wie wat waar op hyves.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:46 schreef Groofsken het volgende:
Twitter is iets tofs, waar je even in moet komen (moeilijk aanmelden, dat wel) en waar voor sommige woorden # staat.
is het zoiets als hyves dan?
Oh, moet dat via een telefoon? Dan haak ik soieso af, want mijn telefoon kan helemaal niks. (Of ik kan niks met mijn telefoon, dat kan ook)...quote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:50 schreef leonieke het volgende:
Wat ik me ook afvraag: twitter je altijd via je gsm of is dat niet nodig? Het lijkt me zoiets typisch gsm-achtig...
De mensen die ik ken die twitteren doen dat via hun gsm. Maar er bestaat ook een website van. Daarom dus mijn vraagquote:Op vrijdag 7 mei 2010 13:51 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Oh, moet dat via een telefoon? Dan haak ik soieso af, want mijn telefoon kan helemaal niks. (Of ik kan niks met mijn telefoon, dat kan ook)...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |