Duidelijk ja, NAC met 10 man gaat 'm niet meer worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Oke Twente wordt kampioen.
wat een gezeurquote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Te verwachten natuurlijk. Scheids kreeg een belletje van Kessler: geef maar rood, want anders wint Twente niet.
Spuit 11quote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef BrandX het volgende:
rood voor een NAC-er
Hij kwam gvd dan ook in met twee gestrekte benen
Zowel Janssen als Feher gingen achterlijk in op elkaar, dan moet de scheids consequent zijn en allebei eruit sturen, godverdomme.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Radio 1 zei dat het terecht was, 2 gestrekte benen
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef ANTI-ALLES het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
twente kampioen!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK GA UIT ME DAK ALS FEYENOORD SUPPORTER
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Radio 1 zei dat het terecht was, 2 gestrekte benen
Terecht. Met twee gestrekte benen en dan met dit weer.quote:
Janssen ging anders ook niet helemaal vrijuitquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Vanderkumschot het volgende:
[..]
Terecht. Met twee gestrekte benen en dan met dit weer.
Wat een waanzinnige, die Feher.
Idd, dat dacht ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Ik move m zometeen naar de binnenstad, alwaar er zeker tot na Bevrijdingsdag gezopen wordt.
Veel plezierquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Ik move m zometeen naar de binnenstad, alwaar er zeker tot na Bevrijdingsdag gezopen wordt.
Have Fun!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Niet zo raarquote:
Volgens Radio 1 deed hij een zijwaartse tackle, veel minder ernstig...quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.
Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef Sheepcidus het volgende:
NAC wil nu wel het feestje verpesten voor Twente.
Nope.quote:
Maar Fehers gestrekte stelten gingen wel naar Janssen toe.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Janssen ging anders ook niet helemaal vrijuit
Niet als Twente er nog één bij maakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens Radio 1 deed hij een zijwaartse tackle, veel minder ernstig...
Maar NAC komt nog wel terug
Ja toen waren er ook 3 teamsquote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
3 jaar geleden ging dit topic toch een stuk sneller
feyenoord hooligans op fok verpesten het natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
3 jaar geleden ging dit topic toch een stuk sneller
internet streams lopen altijd achter.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt iets achter volgens mij.
Maar goed dat jij neit met die fluit op het veld staat, anders hadden we geen spelers met benen meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Onterecht rood imo. De grens om rood te geven gaat steeds verder omlaag
Dat dus. twente gaat Ruiz, N'Kufo en verder mogelijk nog De Jong en Stoch verliezen. Wat gewoon een kutteam betekent volgend jaar. En wie weet wat er gebeurt met Perez en janssen.quote:
Die wisselen ze in de 2de helftquote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Perez nog wel rood krijgen en het verpesten voor FCT.
Maar ze zijn wel kampioen en dat pakt niemand ze afquote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat dus. twente gaat Ruiz, N'Kufo en verder mogelijk nog De Jong en Stoch verliezen. Wat gewoon een kutteam betekent volgend jaar.
Voor wie? Vujicevicquote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die wisselen ze in de 2de helft
Is er iemand zwaar geblesseerd geraakt dan, door deze overtreding?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Maar goed dat jij neit met die fluit op het veld staat, anders hadden we geen spelers met benen meer.
Andere Nederlandse ploegen momenteel ook nietquote:
Was gewoon een gele kaart. Je moet als scheids ook rekening houden met veld. Maar wie stelt die blonde ook op als scheids?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Jansen aan de bal was he.
Des te knapper voor Twentequote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
Schandalig ook, met verdomme 103 goals voor en meer dan 80 punten en nog tweede worden.
Ja, en ook leuk als land met zo'n kutteam in de CL.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel kampioen en dat pakt niemand ze af
Omdat ze hard genaaid worden.quote:
Wie?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:01 schreef patrickpsv het volgende:
ze moeten snel 2-0 maken anders word het straks nog spannend
Ik hoop dat je gelijk krijgt.quote:
Jup, met als gevolg dat Nederland nog verder gaat zakken. Fantastische kutzooi.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel kampioen en dat pakt niemand ze af
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is er iemand zwaar geblesseerd geraakt dan, door deze overtreding?
Zegt meer over het dramatische niveau van de eredivisiequote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
Schandalig ook, met verdomme 103 goals voor en meer dan 80 punten en nog tweede worden.
Daarom: Blom heeft een direct lijntje met Kessler. Die gewoon Twente kampioen wil laten worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef Evertje het volgende:
[..]
Was gewoon een gele kaart. Je moet als scheids ook rekening houden met veld. Maar wie stelt die blonde ook op als scheids?
Natuurlijk was het harde tackle, maar het was ook niet zo dat hij puur voor de man ging.
quote:
PSV dan, misschien 81 punten en gewoon 3e worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
Neuh. Ajax scoort gewoon verdomde makkelijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:01 schreef Evertje het volgende:
[..]
Zegt meer over het dramatische niveau van de eredivisie
quote:
Da's wel erg makkelijk praten natuurlijk, maar zo werkt dat niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Is er iemand zwaar geblesseerd geraakt dan, door deze overtreding?
't valt mij mee dat ze Nijhuis niet hebben aangewezen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Daarom: Blom heeft een direct lijntje met Kessler. Die gewoon Twente kampioen wil laten worden.
lachen als de scheids dan afluit als ze de aanloop nemen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Blom gaat nog wel een compensatiepingel geven. '90 +3
Z'n kaarten zitten in elk geval te springen in z'n borstzakje....quote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef Me_Wesley het volgende:
Blom gaat nog wel een compensatiepingel geven. '90 +3
Fixed.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef Evertje het volgende:
[..]
Was gewoon een rode kaart. Je moet als scheids ook rekening houden met de spelers. Maar wie stelt die blonde ook op als scheids?
Natuurlijk was het harde tackle, maar het was ook niet zo dat hij puur voor de bal ging.
Des te meer moet NAC ervoor gaanquote:
Nu moet NACquote:Op zondag 2 mei 2010 15:03 schreef alors het volgende:
Roda scoort, balen voor Nac
Mooi. Hoe sneller we van Maaskant af zij, hoe beter. De gladjakker gaat maar lekker FC Vlissingen trainen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Hoss het volgende:
Roda op 1-0. NAC bij deze stand geen play-offs.
Roda gaat heel niet verliezen bij Willem II hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Hoss het volgende:
Roda op 1-0. NAC bij deze stand geen play-offs.
Ik reageerde op jouw opmerking dat er met mijn opvatting geen speler meer op z'n benen kon staan. Dat is dus gewoon onzin, dit soort overtredingen zijn helemaal niet zo gevaarlijk en kunnen best afgedaan worden met geel.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Da's wel erg makkelijk praten natuurlijk, maar zo werkt dat niet.
Een trappende beweging is al genoeg voor rood, het gaat er niet om dat iemand geblesseerd raakt of niet.
Doe eens niet.quote:
Tja, je bent niet voor niets een mopperende fortunees.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:04 schreef Evertje het volgende:
[..]
Pffffffffffffff. Als Roda nog europees haalt, ben ik niet blij!!
belangrijk bericht mbt livestreams!quote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Santello het volgende:
-weg-
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Karina het volgende:
Oh op mijn stream zie ik opeens Liverpool ChelseaDan maar alleen radio.
quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Karina het volgende:
Oh op mijn stream zie ik opeens Liverpool ChelseaDan maar alleen radio.
Donkerrood zelfs. Pipo.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef TheVulture het volgende:
Wat een mongool die Pothuizen... dat had gewoon rood moeten zijn
Inderdaad, met twee benen een aanslag op iemand benen plegen is onschuldig en zonder gevaar.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:05 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik reageerde op jouw opmerking dat er met mijn opvatting geen speler meer op z'n benen kon staan. Dat is dus gewoon onzin, dit soort overtredingen zijn helemaal niet zo gevaarlijk en kunnen best afgedaan worden met geel.
Yep... Valt me tegen.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt dus achter.
Je streamt Radio 1? Ik denk niet dat het achterloopt als je via de kabel luistert hoor.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt dus achter.
Den Haag doet het anders ook lekker.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef HaagsPietje het volgende:
2-0 jammer dat ze er niks aan hebben hahaha!!! joddduuuuuuhh!!!!! jooddduuhh!
De gewone radio volgens mij niet... Stream ws wel, zoals alle streams.quote:
Ik mopper niet zoveel hoor. Behalve als het op roda aankomtquote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Tja, je bent niet voor niets een mopperende fortunees.![]()
Was wel blij dat jullie niet gedegradeerd zijn.
Ja, stream. Radio staat bovenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je streamt Radio 1? Ik denk niet dat het achterloopt als je via de kabel luistert hoor.
Goed voor de talenkennis.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
belangrijk bericht mbt livestreams!
Commentaar van die voetbalcommentator, niet jouwesquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef BrandX het volgende:
[..]
Dat weet hij zelf heel goed, hij weet wat er stond
En dan keuren ze de treffer afquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Hoss het volgende:
Twente blijft kansen missen.
En dan slaat NAC in de 93e minuut toe, let maar op.
Inderdaad, Ajax zijn gewoon faalhazen die het niet in eigen hand hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Ach, als Ajax wint en Twente ook, dan doet de uitslag in Nijmegen niet eens ter zake
Fixed.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan keuren zet Kessler de treffer af
Zo gaat het vaak ja, laten we het hopenquote:Op zondag 2 mei 2010 15:08 schreef Hoss het volgende:
Twente blijft kansen missen.
En dan slaat NAC in de 93e minuut toe, let maar op.
Dan overruled Kesler het welquote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
En dan keuren ze de treffer af
ohwquote:Op zondag 2 mei 2010 15:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Commentaar van die voetbalcommentator, niet jouwes
Schuimbekt ie?quote:Op zondag 2 mei 2010 15:10 schreef TNA het volgende:
Twente wordt gediskwalificeerd omdat McClaren aan de doping zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |