wat een gezeurquote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Te verwachten natuurlijk. Scheids kreeg een belletje van Kessler: geef maar rood, want anders wint Twente niet.
Spuit 11quote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef BrandX het volgende:
rood voor een NAC-er
Hij kwam gvd dan ook in met twee gestrekte benen
Zowel Janssen als Feher gingen achterlijk in op elkaar, dan moet de scheids consequent zijn en allebei eruit sturen, godverdomme.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Radio 1 zei dat het terecht was, 2 gestrekte benen
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef ANTI-ALLES het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
twente kampioen!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK GA UIT ME DAK ALS FEYENOORD SUPPORTER
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Radio 1 zei dat het terecht was, 2 gestrekte benen
Terecht. Met twee gestrekte benen en dan met dit weer.quote:
Janssen ging anders ook niet helemaal vrijuitquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Vanderkumschot het volgende:
[..]
Terecht. Met twee gestrekte benen en dan met dit weer.
Wat een waanzinnige, die Feher.
Idd, dat dacht ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Ik move m zometeen naar de binnenstad, alwaar er zeker tot na Bevrijdingsdag gezopen wordt.
Veel plezierquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Ik move m zometeen naar de binnenstad, alwaar er zeker tot na Bevrijdingsdag gezopen wordt.
Have Fun!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Niet zo raarquote:
Volgens Radio 1 deed hij een zijwaartse tackle, veel minder ernstig...quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.
Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef Sheepcidus het volgende:
NAC wil nu wel het feestje verpesten voor Twente.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |