Duidelijk ja, NAC met 10 man gaat 'm niet meer worden.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef Stiggie het volgende:
Oke Twente wordt kampioen.
wat een gezeurquote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Te verwachten natuurlijk. Scheids kreeg een belletje van Kessler: geef maar rood, want anders wint Twente niet.
Spuit 11quote:Op zondag 2 mei 2010 14:54 schreef BrandX het volgende:
rood voor een NAC-er
Hij kwam gvd dan ook in met twee gestrekte benen
Zowel Janssen als Feher gingen achterlijk in op elkaar, dan moet de scheids consequent zijn en allebei eruit sturen, godverdomme.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Radio 1 zei dat het terecht was, 2 gestrekte benen
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef ANTI-ALLES het volgende:
yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
twente kampioen!@!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
IK GA UIT ME DAK ALS FEYENOORD SUPPORTER
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:55 schreef alors het volgende:
[..]
Radio 1 zei dat het terecht was, 2 gestrekte benen
Terecht. Met twee gestrekte benen en dan met dit weer.quote:
Janssen ging anders ook niet helemaal vrijuitquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Vanderkumschot het volgende:
[..]
Terecht. Met twee gestrekte benen en dan met dit weer.
Wat een waanzinnige, die Feher.
Idd, dat dacht ik ookquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.
quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Ik move m zometeen naar de binnenstad, alwaar er zeker tot na Bevrijdingsdag gezopen wordt.
Veel plezierquote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Ik move m zometeen naar de binnenstad, alwaar er zeker tot na Bevrijdingsdag gezopen wordt.
Have Fun!quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Salvad0R het volgende:
Ja jongens.
Niet zo raarquote:
Volgens Radio 1 deed hij een zijwaartse tackle, veel minder ernstig...quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die gast van Twente kwam precies hetzelfde in op hem.
Dat gaat ook wel gebeuren.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef Sheepcidus het volgende:
NAC wil nu wel het feestje verpesten voor Twente.
Nope.quote:
Maar Fehers gestrekte stelten gingen wel naar Janssen toe.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:56 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Janssen ging anders ook niet helemaal vrijuit
Niet als Twente er nog één bij maakt.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Volgens Radio 1 deed hij een zijwaartse tackle, veel minder ernstig...
Maar NAC komt nog wel terug
Ja toen waren er ook 3 teamsquote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
3 jaar geleden ging dit topic toch een stuk sneller
feyenoord hooligans op fok verpesten het natuurlijkquote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
3 jaar geleden ging dit topic toch een stuk sneller
internet streams lopen altijd achter.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef Zeroku het volgende:
Radio 1 loopt iets achter volgens mij.
Maar goed dat jij neit met die fluit op het veld staat, anders hadden we geen spelers met benen meer.quote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef Hephaistos. het volgende:
Onterecht rood imo. De grens om rood te geven gaat steeds verder omlaag
Dat dus. twente gaat Ruiz, N'Kufo en verder mogelijk nog De Jong en Stoch verliezen. Wat gewoon een kutteam betekent volgend jaar. En wie weet wat er gebeurt met Perez en janssen.quote:
Die wisselen ze in de 2de helftquote:Op zondag 2 mei 2010 14:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Perez nog wel rood krijgen en het verpesten voor FCT.
Maar ze zijn wel kampioen en dat pakt niemand ze afquote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Dat dus. twente gaat Ruiz, N'Kufo en verder mogelijk nog De Jong en Stoch verliezen. Wat gewoon een kutteam betekent volgend jaar.
Voor wie? Vujicevicquote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die wisselen ze in de 2de helft
Is er iemand zwaar geblesseerd geraakt dan, door deze overtreding?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Maar goed dat jij neit met die fluit op het veld staat, anders hadden we geen spelers met benen meer.
Andere Nederlandse ploegen momenteel ook nietquote:
Was gewoon een gele kaart. Je moet als scheids ook rekening houden met veld. Maar wie stelt die blonde ook op als scheids?quote:Op zondag 2 mei 2010 14:57 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Verschil is wel dat Jansen aan de bal was he.
Des te knapper voor Twentequote:Op zondag 2 mei 2010 14:59 schreef Zeroku het volgende:
Schandalig ook, met verdomme 103 goals voor en meer dan 80 punten en nog tweede worden.
Ja, en ook leuk als land met zo'n kutteam in de CL.quote:Op zondag 2 mei 2010 15:00 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel kampioen en dat pakt niemand ze af
Omdat ze hard genaaid worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |