Door de shredder gehaald.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:25 schreef GGMM het volgende:
Waar is die overdreven OP gebleven die jullie vroeger altijd hadden?
Waarom niet? Niemand keek er uberhaupt naar.quote:
De hele charme van dit topic zat hem in die OP.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand keek er uberhaupt naar.
Ik ben bijna 20 en wordt jonger geschat, boeiuhhhquote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie net dat WD echt nog maar net 17 is ..![]()
Naja ik heb echt totaal geen leeftijds-inschattings vermogen..Zelf wordt ik constant te oud geschat terwijl ik mezelf juist <18 zie
Ik ben 18 maar wordt door sommige op 14 geschatquote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie net dat WD echt nog maar net 17 is ..Dacht echt dat die al minstens 19 was.
Naja ik heb echt totaal geen leeftijds-inschattings vermogen..Zelf wordt ik constant te oud geschat terwijl ik mezelf juist <18 zie
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie net dat WD echt nog maar net 17 is ..Dacht echt dat die al minstens 19 was.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar wordt door sommige op 14 geschat
quote:
quote:
Als je iemand aantrekkelijk vindt heb je de neiging die meer in de buurt van je eigen leeftijd te schatten.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Dat komt door je gedrag, niet door je uiterlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar wordt door sommige op 14 geschat
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben trouwens weer vrijgezel sinds vannacht.
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.quote:
Sukkel.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.
Is overigens niet volledig gelukt, maar ze kon het zoenen ook niet waarderen.
Kankerkneus.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.
Is overigens niet volledig gelukt, maar ze kon het zoenen ook niet waarderen.
quote:
Ik weet het, kan ik vandaag direct uitleggen aan de familie waarom ze er niet is, want heb familiedag.quote:
Familiedag? Het is de fucking laatste speeldag, heidenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, kan ik vandaag direct uitleggen aan de familie waarom ze er niet is, want heb familiedag.
Is je familie homo ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, kan ik vandaag direct uitleggen aan de familie waarom ze er niet is, want heb familiedag.
Ik weet het, begint gelukkig pas in de namiddag, maar rond vier uur moet ik eraan geloven.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Familiedag? Het is de fucking laatste speeldag, heiden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
"OH EN WAAROM DAN NIET?"quote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het niet meer goed tussen ons liep, de rest verzwijg ik.
Pussy, je moet ook echt zeggen waarom het uit is.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het niet meer goed tussen ons liep, de rest verzwijg ik.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou niet erg snugger overkomen, vooral omdat mijn neef het ook niet weet.
Zie mijn bovenstaande quote.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pussy, je moet ook echt zeggen waarom het uit is.
Je moet je neef zeggen wat je hebt gedaan, en de klappen incasseren, had je maar niet zo dom moeten zijn.quote:
Ja, maar wel persoonlijk en niet waar de hele familie bij zit, gelukkig is het wel zijn ex-vriendin, dat scheelt.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet je neef zeggen wat je hebt gedaan, en de klappen incasseren, had je maar niet zo dom moeten zijn.
Het is Potloodvis toch gelukt.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
ik droomde net dat ik zwanger was en het was super realistisch.
Haha, BT is zwanger.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
ik droomde net dat ik zwanger was en het was super realistisch.
Wie was de vader?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Breathtaking het volgende:ik droomde net dat ik zwanger was en het was super realistisch.
Het boeit niet dat het zijn ex is, je bent een homo.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar wel persoonlijk en niet waar de hele familie bij zit, gelukkig is het wel zijn ex-vriendin, dat scheelt.
Iksdee. XD.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is Potloodvis toch gelukt. [ afbeelding ]
Verhip, nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het boeit niet dat het zijn ex is, je bent een homo.
Als ik jou neef was, en je zou het me niet vertellen maar toch zou ik erachter komen. Dan zou ik je kapot maken.quote:
En het hangt er ook vanaf in welk gezelschap je verkeert.. Ben ik met 18/19 jarige vrienden dan word ik ook 18/19 geschat, maar ben ik met m'n 23 jarige vriendje dan zeggen mensen 'ben je echt pas 18quote:Op zondag 2 mei 2010 07:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je iemand aantrekkelijk vindt heb je de neiging die meer in de buurt van je eigen leeftijd te schatten.
Ja, maar ik neem hem vanmiddag even apart, hopelijk bekijkt hij het van de positieve kant.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik jou neef was, en je zou het me niet vertellen maar toch zou ik erachter komen. Dan zou ik je kapot maken.
En toen stompte ie zo in je kut en dat was het realistische stuk?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n vriendje, thank god. Maar die zag die hele baby niet zo zitten.
Hopelijk breekt hij je nek.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem hem vanmiddag even apart, hopelijk bekijkt hij het van de positieve kant.
Zeventien was de mossel hier.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, de mossel van mijn neef's vriendin zou ik niet willen kraken, die is de 50 al gepasseerd namelijk.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En toen stompte ie zo in je kut en dat was het realistische stuk?
Haha, bitch!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lieg niet, jij komt uit Den Helder. Jij bent al zwanger sinds je 16de.
Je neef is een soort van Hulk, als je hem boos maakt, dan gaat hij al zijn kleren uit trekken.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je neef is een soort van Hulk, als je hem boos maakt, dan gaat hij al zijn kleren uit trekken.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je neef is een soort van Hulk, als je hem boos maakt, dan gaat hij al zijn kleren uit trekken.
Borstvoeding, duh. Daar krijgt je kind een IQ van 10 punten hoger van.. Dat gun ik mijn kind wel.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:36 schreef Potloodvis het volgende:
BT, zou je kiezen voor de fles of borstvoeding?
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn eigen kind aan de tepel likt van mijn vriendin of vrouw.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Borstvoeding, duh. Daar krijgt je kind een IQ van 10 punten hoger van.. Dat gun ik mijn kind wel.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Borstvoeding, duh. Daar krijgt je kind een IQ van 10 punten hoger van.. Dat gun ik mijn kind wel.
Nee, maar ik probeer vanavond ook even met mijn ex-vriendin zelf te praten, oplossing bedenken.quote:
Dronken zijn is geen excuus.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:39 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, maar ik probeer vanavond ook even met mijn ex-vriendin zelf te praten, oplossing bedenken.
Egoist.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:38 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken dat mijn eigen kind aan de tepel likt van mijn vriendin of vrouw.
Het is echt waar hoor.quote:
Mooi zo.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:41 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zal ik ook nooit gebruiken als excuus.
Jaquote:Op zondag 2 mei 2010 10:41 schreef Mozy het volgende:
[..]
Geloof er geen zak van.
Tenzij jouw "bron van slimheid" in je tieten zit.
quote:
Kom eens hier dan.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jazuig er aan en je IQ gaat met een punt omhoog.
Dat je nog steeds denkt dat Ajax kampioen word.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:46 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben in Amsterdam geboren, drie hoog op de Bloemgracht,
waar je in je nest kon horen, als buurman heilie maakte snachs.
De straten waren om te spelen, we zwierven door de hele stad.
We geloofden nog in eerlijk delen, jatten appels op de markt.
En kom je terug na heel wat jaren, zeggen ze "Mokum, dat is dood."
Maar ik geloof niks van die verhalen, als ik zo door de stad heen loop.
De kooplui staan nog steeds te katten, De Nieuwe Dijk drukker dan ooit.
Ik zie een jochie appels jatten, nee Amsterdam verandert nooit.
Ik post gewoon Amsterdampropaganda, omdat dat kan.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:46 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat je nog steeds denkt dat Ajax kampioen word.
Is dat een land langs Uganda?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:47 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik post gewoon Amsterdampropaganda, omdat dat kan.
Ik ben er gister achtergekomen dat een van mijn leraressen meedere keren tegen Emimich heeft geschaakt, en ze heeft gewonnen.quote:
Dan is Emimich niet zo superieur met schaken als ik dacht.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik ben er gister achtergekomen dat een van mijn leraressen meedere keren tegen Emimich heeft geschaakt, en ze heeft gewonnen.
Hoe wil ik haar ooit nog serieus nemen(dubbel interpreteerbaar.)
Nee, en mijn lekkere lerares van ±21 is dus eigenlijk een schaaknerd.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:52 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dan is Emimich niet zo superieur met schaken als ik dacht.
Afbeeldingen voor de beeldvorming.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je ook een lekkere kont, dan vind ik namelijk ook wel chill.
Dat kan er nog mee door, laat eens zien of ze echt mooi is.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:52 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee, en mijn lekkere lerares van 21 is dus eigenlijk een schaaknerd.
Nee dankje, ik ga geen foto's van leraressen verspreiden.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat kan er nog mee door, laat eens zien of ze echt mooi is.
Hier of via PM.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:51 schreef Mozy het volgende:
[..]
Heb je ook een lekkere kont, dan vind ik namelijk ook wel chill.
Dat is inderdaad zo verstandig om dit aanbod te weigeren.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Nee dankje, ik ga geen foto's van leraressen verspreiden._!
Door mij ja.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, sorry, dan wordt er al de hele week met mij gespeeld.
Ja, maar ze doen het wel goed dit seizoen.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:58 schreef WillFerrell het volgende:
Zo en nu kap ik met mijn autistische gedrag en ga ik douchen.
Ik had al geantwoord. Ga op je e-knieën.quote:
Echte liefde komt van twee kanten.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel. Echte liefde overleeft alles.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik dat ik de winnende maakte bij Ajax en daarna in een NAC-shirt de 1-1 tegen Twente.
Nee, het was heel realistisch.quote:
Ja.quote:
DP!quote:
Wij hebben geen echte liefde, gek.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Onze tijd komt nog wel. Echte liefde overleeft alles.
Daarom is de relatie tussen jou en mij ook geen echte relatie te noemen, alleen casual sex enzo.quote:
Dan zou dat onze relatie zijn.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Daarom is de relatie tussen jou en mij ook geen echte relatie te noemen, alleen casual sex enzo.
Ook echt tenen als tweede en penissen als laatstequote:Penetration may be accomplished by fingers, toes, sex toys, or penises
Als Ajax kampioen wordt vind ik alles bestquote:Op zondag 2 mei 2010 11:11 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik ga bij deze op mijn e-knieën en vraag je ten huwelijk op deze dag in de KLB SC.
En anders wil je niet?quote:Op zondag 2 mei 2010 11:14 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Als Ajax kampioen wordt vind ik alles best
Bye, loser.quote:
Bij deze ga ik op mijn knieën.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of gaan huilen.![]()
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:19 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Bij deze ga ik op mijn knieën.
[ afbeelding ]
Ik vraag of je wilt e-trouwen.
[ afbeelding ]
Je geeft antwoord.
[ afbeelding ]
We vieren feest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Of gaan huilen.
[ afbeelding ]
Dat feest lijkt me wel wat
Om kwart over 4 zul je het weten.
Stuur het antwoord maar via mijn fotoboek, want rond die tijd ben ik hier niet te vinden.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:22 schreef L0t.. het volgende:
[..]Dat feest lijkt me wel wat
Om kwart over 4 zul je het weten.
Hier is het droog, maar het is niet zo dat de zon straalt.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:24 schreef Allure_ het volgende:
Wat een mooie ochtend. De regen klettert van de daken.
Is goed.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Stuur het antwoord maar via mijn fotoboek, want rond die tijd ben ik hier niet te vinden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik draag momenteel een Ajax-shirt, met daaronder een NAC-shirt.
Thanks for the info.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:27 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik draag momenteel een Ajax-shirt, met daaronder een NAC-shirt.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Thanks for the info.
Ik hoorde dat Twente vandaag kampioen wordt.
Dan ben ik er weer bij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Volgend jaar weer een feestje op het stadhuisplein.
Kijk dan thuis.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de kroeg te kijken, het is veel te kutweer om naar buiten te gaan.
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaarquote:Op zondag 2 mei 2010 11:39 schreef Lakitu het volgende:
Ik heb eigenlijk ook geen zin om in de kroeg te kijken, het is veel te kutweer om naar buiten te gaan.
Je bedoelt die mensen die het altijd beter weten dan de scheidsrechter en zijn assistenten.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaar
Ja ik kijk gewoon thuis denkik. En dan radio op de achtergrond.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:42 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Thuis kijken is veel beter. In de kroeg zijn allemaal van die mongolen met dom commentaar
Ook ja. Of van die mensen die nog nét buitenspel begrijpen, maar daar houdt het dan verder ook bij opquote:Op zondag 2 mei 2010 11:43 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je bedoelt die mensen die het altijd beter weten dan de scheidsrechter en zijn assistenten.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, al die lui die geen CC hebben mogen niets meer zeggen.
QFT.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
Zogenaamde Ajax fans die nu niet bij de wedstrijd zijn.
quote:Op zondag 2 mei 2010 11:49 schreef Allure_ het volgende:
Zogenaamde Ajax fans die nu niet bij de wedstrijd zijn.
Ja, maar de die hards kunnen overal een feestje bouwen als het nodig is.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben liever in Amsterdam dan in Nijmegen bij NEC-Ajax hoor. En met mij heel veel Ajacieden.
Het is een beetje moeilijk om 3,7 miljoen mensen in de Goffert te proppen he.quote:
Ik alleen de uitslag als ik vanavond thuis kom.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Maar gaan jullie NEC-Ajax of NAC-Twente kijken?
NAC-Twente en tussendoor Ajaxquote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Dan had je er maar eerder bij moeten zijn, gloryhunter.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is een beetje moeilijk om 3,7 miljoen mensen in de Goffert te proppen he.
quote:Gekeken naar de afgelopen tien jaar zijn NAC Breda en FC Twente keurig in evenwicht. Beide ploegen boekten twee zeges en speelden liefst zes keer gelijk (drie keer 1-1, twee keer 0-0 en één keer 3-3). NAC Breda presteert deze competitie thuis duidelijk beter dan uit. FC Twente leed veertien van zijn zestien verliespunten buiten Enschede.
Waarschijnlijk eentje op TVU en eentje op Sopcast. Als 1 van de 2 niet werkt, radio erbij.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:51 schreef Bragi het volgende:
Ik denk dat ik dat ook ga doen.quote:
Ja, maar naar welke kijk je het meest, bedoelde ik.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:54 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Waarschijnlijk eentje op TVU en eentje op Sopcast. Als 1 van de 2 niet werkt, radio erbij.
NAC.quote:Op zondag 2 mei 2010 11:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ja, maar naar welke kijk je het meest, bedoelde ik.
Gabriela Barros.quote:
Wat een mooi gezichtquote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is ook een mooie meid, maar die is niet bekend.
[ afbeelding ]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:09 schreef Potloodvis het volgende:
Dit is ook een mooie meid, maar die is niet bekend.
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel iets mysterieus hebben.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.
Haterquote:Op zondag 2 mei 2010 12:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Zelfs met make-up nog zulke wallen. Ik vind haar niet knap, ze heeft rare ogen.
Doe nog eens een pic dan van haar.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij snappen ten minste wanneer hot en wanneer not.
Sowieso vrouwen met donker haar en lichte ogenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:14 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Wij snappen ten minste wanneer hot en wanneer not.
Gerard Butler?quote:
Is er niet. Wel in het groot, SPECIAAL VOOR JOU!:quote:
Bruine krullen en prachtige blauwe ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Sowieso vrouwen met donker haar en lichte ogen.
quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, met groene of blauwe ogen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:15 schreef Allure_ het volgende:
[..]
niet?quote:
Fotoquote:Op zondag 2 mei 2010 12:19 schreef Potloodvis het volgende:
Als donker haar en lichte ogen bij mannen hot is, dan ben ik ook hot.
Ja, zo kan je wel van iedereen verrotte foto's zoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:20 schreef Bragi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boh, sop sop sop.
Evangeline Lilly?quote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, zo kan je wel van iedereen verrotte foto's zoeken.
Ja, en je denkt dat ik terug ga zoekenquote:Op zondag 2 mei 2010 12:21 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn haren en ogen staan hier al ergens in andere topics.
Mijn haren met gel.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, en je denkt dat ik terug ga zoeken?
Ja, lekker ben jij.quote:
Rood haarquote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Mijn haren met gel.
[ afbeelding ]
Mijn ogen, geen gel in mijn haar.
[ afbeelding ]
Omdat ik op de ware schoonheid let en niet op de geposeerde, gemakeupte, gephotoshopte schoonheid.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, lekker ben jij.
[ afbeelding ]
Je geilt juist op haar als ze er kankerlomp uitziet. Daar kan ik niks tegen beginnen.
Oh, wat ben jij toch een perfecte man, zegquote:Op zondag 2 mei 2010 12:27 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat ik op de ware schoonheid let en niet op de geposeerde, gemakeupte, gephotoshopte schoonheid.
Je bent gewoon jaloers omdat jij je iedere dag moet opmaken om mooi gevonden te kunnen worden door de boys.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh, wat ben jij toch een perfecte man, zeg.
Da's acteren. Screenshots daarvan tellen niet.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:29 schreef Allure_ het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs zij pinkt er een traantje van weg.
Ik kan me tenminste nog mooi maken, bij jou is het een verloren zaak.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat jij je iedere dag moet opmaken om mooi gevonden te kunnen worden door de boys.
[..]
Da's acteren. Screenshots daarvan tellen niet.
Beetje de bouw van een smalle man.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Bragi, geef toe, haar lichaam is niet echt om over naar huis te schrijven.
't Is niet perfect nee, maar ik zou best een brief schrijven naar huis over haar lichaam.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Nou Bragi, geef toe, haar lichaam is niet echt om over naar huis te schrijven.
Gast.quote:
Dat zou best kunnen.quote:Op zondag 2 mei 2010 12:42 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als zij een beginnend bierbuikje heeft, dan heb ik een vadsige vetpens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |