Door de shredder gehaald.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:25 schreef GGMM het volgende:
Waar is die overdreven OP gebleven die jullie vroeger altijd hadden?
Waarom niet? Niemand keek er uberhaupt naar.quote:
De hele charme van dit topic zat hem in die OP.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom niet? Niemand keek er uberhaupt naar.
Ik ben bijna 20 en wordt jonger geschat, boeiuhhhquote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie net dat WD echt nog maar net 17 is ..![]()
Naja ik heb echt totaal geen leeftijds-inschattings vermogen..Zelf wordt ik constant te oud geschat terwijl ik mezelf juist <18 zie
Ik ben 18 maar wordt door sommige op 14 geschatquote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie net dat WD echt nog maar net 17 is ..Dacht echt dat die al minstens 19 was.
Naja ik heb echt totaal geen leeftijds-inschattings vermogen..Zelf wordt ik constant te oud geschat terwijl ik mezelf juist <18 zie
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Ik zie net dat WD echt nog maar net 17 is ..Dacht echt dat die al minstens 19 was.
quote:Op zondag 2 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar wordt door sommige op 14 geschat
quote:
quote:
Als je iemand aantrekkelijk vindt heb je de neiging die meer in de buurt van je eigen leeftijd te schatten.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:37 schreef MouzurX het volgende:
Dat komt door je gedrag, niet door je uiterlijk.quote:Op zondag 2 mei 2010 01:47 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ben 18 maar wordt door sommige op 14 geschat
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:18 schreef Potloodvis het volgende:
Ik ben trouwens weer vrijgezel sinds vannacht.
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.quote:
Sukkel.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.
Is overigens niet volledig gelukt, maar ze kon het zoenen ook niet waarderen.
Kankerkneus.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:23 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
De mossel proberen te kraken van de ex-vriendin van mijn neef met mijn dronken hoofd.
Is overigens niet volledig gelukt, maar ze kon het zoenen ook niet waarderen.
quote:
Ik weet het, kan ik vandaag direct uitleggen aan de familie waarom ze er niet is, want heb familiedag.quote:
Familiedag? Het is de fucking laatste speeldag, heidenquote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, kan ik vandaag direct uitleggen aan de familie waarom ze er niet is, want heb familiedag.
Is je familie homo ofzo?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
Ik weet het, kan ik vandaag direct uitleggen aan de familie waarom ze er niet is, want heb familiedag.
Ik weet het, begint gelukkig pas in de namiddag, maar rond vier uur moet ik eraan geloven.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Familiedag? Het is de fucking laatste speeldag, heiden.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:25 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
[..]
"OH EN WAAROM DAN NIET?"quote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het niet meer goed tussen ons liep, de rest verzwijg ik.
Pussy, je moet ook echt zeggen waarom het uit is.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:27 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon dat het niet meer goed tussen ons liep, de rest verzwijg ik.
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:29 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Dat zou niet erg snugger overkomen, vooral omdat mijn neef het ook niet weet.
Zie mijn bovenstaande quote.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
Pussy, je moet ook echt zeggen waarom het uit is.
Je moet je neef zeggen wat je hebt gedaan, en de klappen incasseren, had je maar niet zo dom moeten zijn.quote:
Ja, maar wel persoonlijk en niet waar de hele familie bij zit, gelukkig is het wel zijn ex-vriendin, dat scheelt.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:30 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je moet je neef zeggen wat je hebt gedaan, en de klappen incasseren, had je maar niet zo dom moeten zijn.
Het is Potloodvis toch gelukt.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
ik droomde net dat ik zwanger was en het was super realistisch.
Haha, BT is zwanger.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Breathtaking het volgende:
ik droomde net dat ik zwanger was en het was super realistisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |