Wie was de vader?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Breathtaking het volgende:ik droomde net dat ik zwanger was en het was super realistisch.
Het boeit niet dat het zijn ex is, je bent een homo.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:31 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar wel persoonlijk en niet waar de hele familie bij zit, gelukkig is het wel zijn ex-vriendin, dat scheelt.
Iksdee. XD.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Het is Potloodvis toch gelukt. [ afbeelding ]
Verhip, nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:33 schreef Mozy het volgende:
[..]
Het boeit niet dat het zijn ex is, je bent een homo.
Als ik jou neef was, en je zou het me niet vertellen maar toch zou ik erachter komen. Dan zou ik je kapot maken.quote:
En het hangt er ook vanaf in welk gezelschap je verkeert.. Ben ik met 18/19 jarige vrienden dan word ik ook 18/19 geschat, maar ben ik met m'n 23 jarige vriendje dan zeggen mensen 'ben je echt pas 18quote:Op zondag 2 mei 2010 07:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Als je iemand aantrekkelijk vindt heb je de neiging die meer in de buurt van je eigen leeftijd te schatten.
Ja, maar ik neem hem vanmiddag even apart, hopelijk bekijkt hij het van de positieve kant.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Mozy het volgende:
[..]
Als ik jou neef was, en je zou het me niet vertellen maar toch zou ik erachter komen. Dan zou ik je kapot maken.
En toen stompte ie zo in je kut en dat was het realistische stuk?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n vriendje, thank god. Maar die zag die hele baby niet zo zitten.
Hopelijk breekt hij je nek.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ja, maar ik neem hem vanmiddag even apart, hopelijk bekijkt hij het van de positieve kant.
Zeventien was de mossel hier.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:34 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, de mossel van mijn neef's vriendin zou ik niet willen kraken, die is de 50 al gepasseerd namelijk.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
En toen stompte ie zo in je kut en dat was het realistische stuk?
Haha, bitch!quote:Op zondag 2 mei 2010 10:35 schreef Mozy het volgende:
[..]
Lieg niet, jij komt uit Den Helder. Jij bent al zwanger sinds je 16de.
Je neef is een soort van Hulk, als je hem boos maakt, dan gaat hij al zijn kleren uit trekken.quote:
quote:Op zondag 2 mei 2010 10:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je neef is een soort van Hulk, als je hem boos maakt, dan gaat hij al zijn kleren uit trekken.
Nee.quote:Op zondag 2 mei 2010 10:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
Je neef is een soort van Hulk, als je hem boos maakt, dan gaat hij al zijn kleren uit trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |