Daar hebben we onze commandant weer.quote:
Je bedoelt met een kort fierljepstok? Niet bewust met een doel toch? Dat we wel effe op één lijn zittenquote:
XD!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Renesite het volgende:
Zero, ga alvast maar naar bed, dan kom ik met een bekertje warme melk en professor juggles, je teddybeer. Kusje!
Kan niet. Jij lag er al in. De sloot was toen al volquote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Renesite het volgende:
Zero, ga alvast maar naar bed, dan kom ik met een bekertje warme melk en professor juggles, je teddybeer. Kusje!
Jullie sloot is 20 centimeter breed?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
XD!
[..]
Kan niet. Jij lag er al in. De sloot was toen al vol.
Nee. Een metertje of 3. Dat is het erge ervan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jullie sloot is 20 centimeter breed?
Chagerijnig wijf héquote:
en 20 cm lang dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een metertje of 3. Dat is het erge ervan.
Gelukkig weet jij ook zo goed hoe ik eruit zie!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
4walled.orgquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Zuurkool, wat was die site voor die wallpapers ook alweer?
Gedraag je eens naar je leeftijd manquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OHJEE EEN E TEVEEL. WAT ERRUG.quote:
Ironisch, dat zoiets uit jouw mond komt.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OHJEE EEN E TEVEEL. WAT ERRUG.
[..]
Ironisch, dat zoiets uit jouw mond komt.
Trustequote:
om 1 uur. .en de bus staat al voor thuis.. dus instappen, alles aansluiten en rijden maar.quote:
Viel erfolg.quote:
Wordt een leuke dag volgens mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Do, ik ben vergeten je nummer op te slaan maar ik had toch geen geluk met mijn ogen en ik voel me nu al verschrikkelijk.Gezellig met mijn ouders naar Eindhoven kamer opmeten enzo. Ik moest per se mee.
Oh echt een hel, nu al. Ik dacht mss ga ik nog iets nuttigs doen als ik meega maar echt niet toll gewoon.quote:
Zo erg is het toch niet, een kamer opmeten..?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh echt een hel, nu al. Ik dacht mss ga ik nog iets nuttigs doen als ik meega maar echt niet toll gewoon.
True.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet, een kamer opmeten..?
Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Do, ik ben vergeten je nummer op te slaan maar ik had toch geen geluk met mijn ogen en ik voel me nu al verschrikkelijk.Gezellig met mijn ouders naar Eindhoven kamer opmeten enzo. Ik moest per se mee.
Nou danquote:
Die kans is er wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe dankje. Als het morgen nog erger of net zo erg is gaat mijn baas me echt haten denk ik.
Daar houd ik je aan! Kauwgomtip had je trouwens wel eerder mogen gevenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Die kans is er wel.
Maar in de loop van morgen ga je je waarschijnlijk weer beter voelen.
Vuile kankerjunkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan! Kauwgomtip had je trouwens wel eerder mogen geven
Was het leuk?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KusjeHero Fruit Ontbijt redt mijn dag.
En nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Belt m'n baas gisterenmiddag op of ik vandaag om 10:00 wil beginnen
Ja het was echt vet, zie methylonetopic voor een hee lang verslag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was het leuk?
Ik krijg geen hap door m'n strot
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie ik het wel als ik om 12 uur aan kom kakken
quote:
Ok.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het was echt vet, zie methylonetopic voor een hee lang verslag.Ik moest wel vanmorgen, ouders he. Gisteravond ook. Was ik net wakker, gingen we pasta met tomatensaus eten
![]()
Ik beet steeds op mijn vork em tering wat was ik misselijk.
Rauwrrrquote:
Ja sorry, ik was dronken en ben het vergetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie ik het wel als ik om 12 uur aan kom kakken
Had je al pics gepost?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik heb de sleutel van mijn kamer
quote:
Ja wel ergens in PUB maar weet niet waar en weet ook niet of ze het nog doen want had gelinkt naar kamernet. :pquote:
Repost?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja wel ergens in PUB maar weet niet waar en weet ook niet of ze het nog doen want had gelinkt naar kamernet. :p
Zit nu op mijn mobiel dus kan nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Repost?Waar is het eigenlijk, en hoe groot?
21quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit nu op mijn mobiel dus kan nietEindhoven, 21m2
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Repost?Waar is het eigenlijk, en hoe groot?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Yep! En er staat een wasmachine (gedeeld) en vriezer/koelkast die van huisgenoot is maar daar mag iedereen gebruik van maken. Eigen wastafel (die lekt maar daar is verandering in te brengenquote:
En een balkonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit nu op mijn mobiel dus kan nietEindhoven, 21m2
quote:
Stadsequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan rijdt je langs een boerderij en voel je je ineens niet meer zo goed![]()
![]()
Toen ik nog in Brummen woonnde rook ik dat elke ochtend en middag dus kon ik er wel tegen maar ik ben die putlucht echt niet meer gewend. Plus voel me niet helemaal llekker zegmaar. Net als dat ik nu benzine ruik en dat normaal heel lekker vind maar nu bijna over mijn nek ga.quote:
Dat vind ik echt altijd lekker. Net als oplosmiddel en diesel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toen ik nog in Brummen woonnde rook ik dat elke ochtend en middag dus kon ik er wel tegen maar ik ben die putlucht echt niet meer gewend. Plus voel me niet helemaal llekker zegmaar. Net als dat ik nu benzine ruik en dat normaal heel lekker vind maar nu bijna over mijn nek ga.
Ook als je ee kater hebt door 30 biertjess?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat vind ik echt altijd lekker. Net als oplosmiddel en diesel.
Ik heb nooit een kater. Maar 30 bier?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook als je ee kater hebt door 30 biertjess?
In 2 dagen!quote:
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Mensen zonder kater kunnen gewoon niet zuipen.
Zit je op mobiel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn posts zijn toch niet helemaal compleet zonder PI's *droevige PI*
Maar een informatiefoldertje vertelde mij dat als je goed tegen drank kan, je lichaam het nog steeds niet zo fijn vindt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!
Als je geen katers krijgt kan je niet 'goed tegen alcohol', maar ga je je grens gewoon niet voorbij maar blijf je er net voor zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!
De logica in deze zin mist.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je geen katers krijgt kan je niet goed tegen alcohol maar ga je je grens gewoon niet voorbij maar blijf je er net voor zitten
Ik zal ff 2 accenten zetten, dan is hij beter te snappen.quote:
Rotterdam was ook vet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:30 schreef -SG- het volgende:
Oh, ik moet nog even kwijt dat koninginnenacht in Eindhoven echt tof was.
Bingo ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal ff 2 accenten zetten, dan is hij beter te snappen.
Op stratum zelf hadden ze dikke boxen gehangen en djs kwamen daar draaien. Heel stratum was 1 grote kroegquote:
quote:
Oh, het is al kwart voor 3quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo ik be net weer terug juist jeweeet. Ik moet zo leren but I don't really feel like it.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, het is al kwart voor 3![]()
Ik ook niet
Net begonnen johquote:
Ja, dát denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen 10x erger wordt.
Beetje naar. Ik ben nu aan het eten omdat ik honger heb maar het gaat echt heel langzaam en ik word er eigenlijk alleen maar misselijker van.quote:
Goed spul welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beetje naar. Ik ben nu aan het eten omdat ik honger heb maar het gaat echt heel langzaam en ik word er eigenlijk alleen maar misselijker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En nu ben ik gestopt met eten want het is op maar dat is ook niet fijn. Ik moet iets in mijn mond hebben ofzo.Ik heb nog wel wat quiche voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, liever nietquote:
quote:
Ja beetje wel ja, merkte ik net toen ik uit de auto stapte en vanmorgen stoelen de trap op moest slepen (van die campingdingen dus helemaal niet zwaar maar ik kon ze niet omhooghouden.quote:
Ik wist het. Ik stond de volgende dag ook op met spierpijn en heb er nog bijna een week mee gelopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja beetje wel ja, merkte ik net toen ik uit de auto stapte en vanmorgen stoelen de trap op moest slepen (van die campingdingen dus helemaal niet zwaar maar ik kon ze niet omhooghouden.). Zal ook wel erger zijn morgen.
Echt als ik kassa moet doen met dit hoofd ga ik dood.
Ja echt. Ik voel me net als donderdag want toen bleef ik ook maar heen en weer lopen en nergens staan luisteren en ik heb nu precies hetzelfde alleen dan brak ipv energiek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wist het. Ik stond de volgende dag ook op met spierpijn en heb er nog bijna een week mee gelopen.
En je snapt nu wat ik bedoelde met geen concentratie hebben?
Ik vertelde het je gisteren al, maar toen had je nog nergens last van.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt. Ik voel me net als donderdag want toen bleef ik ook maar heen en weer lopen en nergens staan luisteren en ik heb nu precies hetzelfde alleen dan brak ipv energiek.
Ojoh dat ben ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vertelde het je gisteren al, maar toen had je nog nergens last van.
Doe eens niet zo opgefokt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ojoh dat ben ik alweer vergeten.Mijn benen zitten nu wel weer te kutten.
En ik heb koppijn.
Dat heeft nu weinig zin meer denk ik...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehhhhh sorry.
Ik wilde nog naar de apotheek eigenlijk, 5 htp halen maar ik heb geen zin.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik heb toch geen zin om op te staan.
Eitje derbij?quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:51 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb het gevoel alsof ik 24 uur heb lopen pijpen, zo stijf is m'n nek
HEE! Ik heb zo een ideetje hè. Ik weet niet of je het leuk gaat vinden, maar ik wil het wel graag zeggen want ik moet een mening hebben zegt mijn juf. Nouweh, ik dacht zo hè.. LATEN WE HET NIET DOEN.quote:
Koffie.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:52 schreef mstr het volgende:
Dalando, van wie ben jij een kloon eigenlijk?
Ja gvd, hier is een week met een zuigzoen rondlopen niks bij jongequote:
Zuigzoenen zijn grappig.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gvd, hier is een week met een zuigzoen rondlopen niks bij jonge
Ik kwam van de week iemand tegen die had er 5quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja gvd, hier is een week met een zuigzoen rondlopen niks bij jonge
En tering lekkerquote:
Nou reuze!quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kwam van de week iemand tegen die had er 5
En toen vroeg ik aan z'n vriendin waar haar aan en uitknop zat
Vriendin van mij liep echt eeuwig met zuigzoenen rond en haar vriend ook. Ook van die foto's op hyves dat ze samen zijn en twee ENORME zuigzoenen in hun nek hebben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik kwam van de week iemand tegen die had er 5
En toen vroeg ik aan z'n vriendin waar haar aan en uitknop zat
Had. En neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef mstr het volgende:
[..]
Gewoon wegduwen, of heeft ze de broek aan?
Hij had ze in z'n nek, dus ze waren goed te zien.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ach, 5 gaat nog wel, als ze ergens onder je kleren zitten
Okquote:
Whehequote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:58 schreef mstr het volgende:
[..]
Hij had ze in z'n nek, dus ze waren goed te zien.
Mja, vt is de nieuwe tt enzoquote:
En zelfs eentje op z'n kaaklijnquote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Whehe![]()
[..]
Mja, vt is de nieuwe tt enzo
btw net boven der ( . Y . )quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:59 schreef Dalando het volgende:
Ik had laatst eentje gemaakt die er een week zat
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:00 schreef mstr het volgende:
[..]
En zelfs eentje op z'n kaaklijn
Oh, dacht al.
Oh.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]Bij mijn stagegesprek werd er niet eens een opmerking over gemaakt
Nee, je dacht wel goed hoor, het blijft bij had![]()
Het werd hem nietquote:
Iemand van het andere geslacht zeker die dit dacht 'hmmmm, die kan ik nog wel even ...'quote:Bij mijn stagegesprek werd er niet eens een opmerking over gemaakt
Gelukkig had jij zo'n gevoel niet al weken.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het werd hem nietEigenlijk hadden we toch al niks gemeen kwamen we achter
net gedaan, met dit als resultaat:quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet jij niet met autootjes gaan spelen?
Niet iedereen loopt stage als fluffer knulquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Iemand van het andere geslacht zeker die dit dacht 'hmmmm, die kan ik nog wel even ...'
Zeg het in een PM.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:05 schreef mstr het volgende:
Godverdomme, ik zou zo graag iets willen uitschreeuwen, maar ik weet zeker dat ik dan weer een note krijg.
Jawel en daarom was het misschien maar beter ook, maar toch is het ff kutquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Gelukkig had jij zo'n gevoel niet al weken.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel en daarom was het misschien maar beter ook, maar toch is het ff kut
quote:
Ja, je hebt gelijk. Kusje erop?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jawel en daarom was het misschien maar beter ook, maar toch is het ff kut
Op mij?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nog steeds een beetje verliefd, Do.
Neequote:
Dat herken ik.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het volgende moment totaal niet meer.
Het valt me nog mee dat ik niet teringchagrijnig ben.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:09 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar het volgende moment totaal niet meer.
Dat is meer iets voor morgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het valt me nog mee dat ik niet teringchagrijnig ben.
De whut?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Komt door die kristallen mythe. I'll forgive
Dat dan weer nietquote:
Dan mag Galapeño ook.quote:
Oh shit sorriej.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat dan weer nietKuttaal dat Nederlands.
quote:
Whutquote:
Je moeder is wet.quote:
Zo'n liedje hè. Van Missy Elliot. Die heeft iets van Daft Punk - Technologic. Maar ik weet nit welk liedje dat is. En geen zin om op te zoeken. Doe jij het voor me?quote:
Olaquote:
Starwarsquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oja jongens, Bart heeft me afgewezen omdat ik geen Star Wars dingen ken.
OMFGquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Neequote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zo'n liedje hè. Van Missy Elliot. Die heeft iets van Daft Punk - Technologic. Maar ik weet nit welk liedje dat is. En geen zin om op te zoeken. Doe jij het voor me?
Niet afgewezen jonge, je was alleen niet perfect meerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ze kende Yoda niet gekquote:
Fok dat manquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb gister wat gedronken met wat fokkers!
Krijg dan maar een ... een... IK WEET HET NIET maar iets heel ergs.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
NeeGeen zin in
[..]
Niet afgewezen jonge, je was alleen niet perfect meer
Wat heb je gedronken dan meidquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
In Arnhemquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:21 schreef tliciouz het volgende:
Boefje.quote:
Roy was helaas in Eindhovenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:23 schreef Zeroku het volgende:
[..]
In Arnhem? Daar hoorde ik iets van van Roy.
Ja, ik was ook in Eindhovenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Roy was helaas in EindhovenRemlof enzo waren er bij!
XD!quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:22 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Krijg dan maar een ... een... IK WEET HET NIET maar iets heel ergs.
Oh. Oké. Kusje.
Oké.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef Dalando het volgende:
we hebben in een uurtje 6 pagina's gepost.
BAM!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef Dalando het volgende:
we hebben in een uurtje 6 pagina's gepost.
daar slaat de deur dicht, want het tocht.quote:
NEUJ.quote:
Ik ben het helemaal met je eens.quote:
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
daar slaat de deur dicht, want het tocht.
Oh was het gezellig? Wat een bagger weerquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:24 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, ik was ook in Eindhoven. Maar Roy zei dat Remlof hem had gesms't
.
Dat kan mij aan mijn reet oxideren.quote:
Gezellig, inderdaadquote:
Joa, was wel tof. Maar echt fucking druk, niet normaal. 's avonds nog gezeik met die Feyenoord 'fans'quote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:27 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh was het gezellig? Wat een bagger weer
Geen idee wat iedereen nou speciaal aan die gast vindtquote:
oooow... niets voor mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 16:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geen idee wat iedereen nou speciaal aan die gast vindtBehalve natuurlijk al het fapvolk die zich aan het inlikken zijn, maar verder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |