Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Mensen zonder kater kunnen gewoon niet zuipen.
Zit je op mobiel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn posts zijn toch niet helemaal compleet zonder PI's *droevige PI*
Maar een informatiefoldertje vertelde mij dat als je goed tegen drank kan, je lichaam het nog steeds niet zo fijn vindt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!
Als je geen katers krijgt kan je niet 'goed tegen alcohol', maar ga je je grens gewoon niet voorbij maar blijf je er net voor zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!
De logica in deze zin mist.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je geen katers krijgt kan je niet goed tegen alcohol maar ga je je grens gewoon niet voorbij maar blijf je er net voor zitten
Ik zal ff 2 accenten zetten, dan is hij beter te snappen.quote:
Rotterdam was ook vet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:30 schreef -SG- het volgende:
Oh, ik moet nog even kwijt dat koninginnenacht in Eindhoven echt tof was.
Bingo ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal ff 2 accenten zetten, dan is hij beter te snappen.
Op stratum zelf hadden ze dikke boxen gehangen en djs kwamen daar draaien. Heel stratum was 1 grote kroegquote:
quote:
Oh, het is al kwart voor 3quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo ik be net weer terug juist jeweeet. Ik moet zo leren but I don't really feel like it.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, het is al kwart voor 3![]()
Ik ook niet
Net begonnen johquote:
Ja, dát denk ik ook wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:54 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik denk dat het morgen 10x erger wordt.
Beetje naar. Ik ben nu aan het eten omdat ik honger heb maar het gaat echt heel langzaam en ik word er eigenlijk alleen maar misselijker van.quote:
Goed spul welquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:57 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Beetje naar. Ik ben nu aan het eten omdat ik honger heb maar het gaat echt heel langzaam en ik word er eigenlijk alleen maar misselijker van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
En nu ben ik gestopt met eten want het is op maar dat is ook niet fijn. Ik moet iets in mijn mond hebben ofzo.Ik heb nog wel wat quiche voor je!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Nee, liever nietquote:
quote:
Ja beetje wel ja, merkte ik net toen ik uit de auto stapte en vanmorgen stoelen de trap op moest slepen (van die campingdingen dus helemaal niet zwaar maar ik kon ze niet omhooghouden.quote:
Ik wist het. Ik stond de volgende dag ook op met spierpijn en heb er nog bijna een week mee gelopen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja beetje wel ja, merkte ik net toen ik uit de auto stapte en vanmorgen stoelen de trap op moest slepen (van die campingdingen dus helemaal niet zwaar maar ik kon ze niet omhooghouden.). Zal ook wel erger zijn morgen.
Echt als ik kassa moet doen met dit hoofd ga ik dood.
Ja echt. Ik voel me net als donderdag want toen bleef ik ook maar heen en weer lopen en nergens staan luisteren en ik heb nu precies hetzelfde alleen dan brak ipv energiek.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wist het. Ik stond de volgende dag ook op met spierpijn en heb er nog bijna een week mee gelopen.
En je snapt nu wat ik bedoelde met geen concentratie hebben?
Ik vertelde het je gisteren al, maar toen had je nog nergens last van.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja echt. Ik voel me net als donderdag want toen bleef ik ook maar heen en weer lopen en nergens staan luisteren en ik heb nu precies hetzelfde alleen dan brak ipv energiek.
Ojoh dat ben ik alweer vergeten.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik vertelde het je gisteren al, maar toen had je nog nergens last van.
Doe eens niet zo opgefokt.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ojoh dat ben ik alweer vergeten.Mijn benen zitten nu wel weer te kutten.
En ik heb koppijn.
Dat heeft nu weinig zin meer denk ik...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ehhhhh sorry.
Ik wilde nog naar de apotheek eigenlijk, 5 htp halen maar ik heb geen zin.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 15:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik heb toch geen zin om op te staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |