Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:25 schreef Bravebart het volgende:
Mensen zonder kater kunnen gewoon niet zuipen.
Zit je op mobiel?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mijn posts zijn toch niet helemaal compleet zonder PI's *droevige PI*
Maar een informatiefoldertje vertelde mij dat als je goed tegen drank kan, je lichaam het nog steeds niet zo fijn vindt!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!
Als je geen katers krijgt kan je niet 'goed tegen alcohol', maar ga je je grens gewoon niet voorbij maar blijf je er net voor zittenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:26 schreef -SG- het volgende:
[..]
Of. Mensen met een kater kunnen niet tegen drank. Je moet je grenzen verleggen jongeman!
De logica in deze zin mist.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als je geen katers krijgt kan je niet goed tegen alcohol maar ga je je grens gewoon niet voorbij maar blijf je er net voor zitten
Ik zal ff 2 accenten zetten, dan is hij beter te snappen.quote:
Rotterdam was ook vet.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:30 schreef -SG- het volgende:
Oh, ik moet nog even kwijt dat koninginnenacht in Eindhoven echt tof was.
Bingo ja.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zal ff 2 accenten zetten, dan is hij beter te snappen.
Op stratum zelf hadden ze dikke boxen gehangen en djs kwamen daar draaien. Heel stratum was 1 grote kroegquote:
quote:
Oh, het is al kwart voor 3quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Yo ik be net weer terug juist jeweeet. Ik moet zo leren but I don't really feel like it.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:41 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, het is al kwart voor 3![]()
Ik ook niet
Net begonnen johquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |