Nou danquote:
Die kans is er wel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe dankje. Als het morgen nog erger of net zo erg is gaat mijn baas me echt haten denk ik.
Daar houd ik je aan! Kauwgomtip had je trouwens wel eerder mogen gevenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Die kans is er wel.
Maar in de loop van morgen ga je je waarschijnlijk weer beter voelen.
Vuile kankerjunkquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan! Kauwgomtip had je trouwens wel eerder mogen geven
Was het leuk?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:52 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
KusjeHero Fruit Ontbijt redt mijn dag.
En nuquote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:43 schreef NoelGallagher het volgende:
Belt m'n baas gisterenmiddag op of ik vandaag om 10:00 wil beginnen
Ja het was echt vet, zie methylonetopic voor een hee lang verslag.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Was het leuk?
Ik krijg geen hap door m'n strot
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie ik het wel als ik om 12 uur aan kom kakken
quote:
Ok.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja het was echt vet, zie methylonetopic voor een hee lang verslag.Ik moest wel vanmorgen, ouders he. Gisteravond ook. Was ik net wakker, gingen we pasta met tomatensaus eten
![]()
Ik beet steeds op mijn vork em tering wat was ik misselijk.
Rauwrrrquote:
Ja sorry, ik was dronken en ben het vergetenquote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:00 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zie ik het wel als ik om 12 uur aan kom kakken
Had je al pics gepost?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Oh en ik heb de sleutel van mijn kamer
quote:
Ja wel ergens in PUB maar weet niet waar en weet ook niet of ze het nog doen want had gelinkt naar kamernet. :pquote:
Repost?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja wel ergens in PUB maar weet niet waar en weet ook niet of ze het nog doen want had gelinkt naar kamernet. :p
Zit nu op mijn mobiel dus kan nietquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Repost?Waar is het eigenlijk, en hoe groot?
21quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit nu op mijn mobiel dus kan nietEindhoven, 21m2
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:33 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Repost?Waar is het eigenlijk, en hoe groot?
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Yep! En er staat een wasmachine (gedeeld) en vriezer/koelkast die van huisgenoot is maar daar mag iedereen gebruik van maken. Eigen wastafel (die lekt maar daar is verandering in te brengenquote:
En een balkonquote:Op zaterdag 1 mei 2010 13:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Zit nu op mijn mobiel dus kan nietEindhoven, 21m2
quote:
Stadsequote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:03 schreef Mexicaantje. het volgende:
En dan rijdt je langs een boerderij en voel je je ineens niet meer zo goed![]()
![]()
Toen ik nog in Brummen woonnde rook ik dat elke ochtend en middag dus kon ik er wel tegen maar ik ben die putlucht echt niet meer gewend. Plus voel me niet helemaal llekker zegmaar. Net als dat ik nu benzine ruik en dat normaal heel lekker vind maar nu bijna over mijn nek ga.quote:
Dat vind ik echt altijd lekker. Net als oplosmiddel en diesel.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Toen ik nog in Brummen woonnde rook ik dat elke ochtend en middag dus kon ik er wel tegen maar ik ben die putlucht echt niet meer gewend. Plus voel me niet helemaal llekker zegmaar. Net als dat ik nu benzine ruik en dat normaal heel lekker vind maar nu bijna over mijn nek ga.
Ook als je ee kater hebt door 30 biertjess?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:15 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat vind ik echt altijd lekker. Net als oplosmiddel en diesel.
Ik heb nooit een kater. Maar 30 bier?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 14:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ook als je ee kater hebt door 30 biertjess?
In 2 dagen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |