Daar hebben we onze commandant weer.quote:
Je bedoelt met een kort fierljepstok? Niet bewust met een doel toch? Dat we wel effe op één lijn zittenquote:
XD!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Renesite het volgende:
Zero, ga alvast maar naar bed, dan kom ik met een bekertje warme melk en professor juggles, je teddybeer. Kusje!
Kan niet. Jij lag er al in. De sloot was toen al volquote:
Wat lief!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:44 schreef Renesite het volgende:
Zero, ga alvast maar naar bed, dan kom ik met een bekertje warme melk en professor juggles, je teddybeer. Kusje!
Jullie sloot is 20 centimeter breed?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
XD!
[..]
Kan niet. Jij lag er al in. De sloot was toen al vol.
Nee. Een metertje of 3. Dat is het erge ervan.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jullie sloot is 20 centimeter breed?
Chagerijnig wijf héquote:
en 20 cm lang dus.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee. Een metertje of 3. Dat is het erge ervan.
Gelukkig weet jij ook zo goed hoe ik eruit zie!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
4walled.orgquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:47 schreef Heroinjunk het volgende:
Zuurkool, wat was die site voor die wallpapers ook alweer?
Gedraag je eens naar je leeftijd manquote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:46 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OHJEE EEN E TEVEEL. WAT ERRUG.quote:
Ironisch, dat zoiets uit jouw mond komt.quote:
Vind je?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 00:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
OHJEE EEN E TEVEEL. WAT ERRUG.
[..]
Ironisch, dat zoiets uit jouw mond komt.
Trustequote:
om 1 uur. .en de bus staat al voor thuis.. dus instappen, alles aansluiten en rijden maar.quote:
Viel erfolg.quote:
Wordt een leuke dag volgens mijquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Do, ik ben vergeten je nummer op te slaan maar ik had toch geen geluk met mijn ogen en ik voel me nu al verschrikkelijk.Gezellig met mijn ouders naar Eindhoven kamer opmeten enzo. Ik moest per se mee.
Oh echt een hel, nu al. Ik dacht mss ga ik nog iets nuttigs doen als ik meega maar echt niet toll gewoon.quote:
Zo erg is het toch niet, een kamer opmeten..?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh echt een hel, nu al. Ik dacht mss ga ik nog iets nuttigs doen als ik meega maar echt niet toll gewoon.
True.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 10:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zo erg is het toch niet, een kamer opmeten..?
Hahaquote:Op zaterdag 1 mei 2010 09:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Do, ik ben vergeten je nummer op te slaan maar ik had toch geen geluk met mijn ogen en ik voel me nu al verschrikkelijk.Gezellig met mijn ouders naar Eindhoven kamer opmeten enzo. Ik moest per se mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |