Windows XP, WiMo 6.1 en OS X 10.6.3quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Welk besturingssysteem gebruiken jullie?
OS X Snow Leopard en OS X iPhone.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
quote:
windows 7, Server 2008, Suse linux, iphone os.quote:Op woensdag 21 april 2010 13:15 schreef Dagoduck het volgende:
Hej.quote:
Ik niet. Vanavond feest, voor de rest alleen eten.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik moet nog heel veel doen vandaag, en jij?
Supervetquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga vrijdag naar Hans Lieberg, hoe vet is dat?
Het verschil moet er zijn.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet. Vanavond feest, voor de rest alleen eten.
Coeliejoelie.quote:Op woensdag 21 april 2010 14:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
SupervetIk ben jaaaren terug geweest, toen ik jong was, en ik vond het vet
Vraag of hij een stuk Rachmaninov speelt. Dat is tofquote:Op woensdag 21 april 2010 14:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga vrijdag naar Hans Lieberg, hoe vet is dat?
Ik leef met je meequote:
Jwt! Vanaf toen wilde ik ook piano leren spelenquote:
quote:Op woensdag 21 april 2010 14:33 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Vraag of hij een stuk Rachmaninov speelt. Dat is tof
quote:
quote:
quote:
Wie?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Haha whut ik had nog niet eens gezien dat Speedy J in Arnhem staat met koninginnedag.
quote:
Joah, goed hoor, met jou?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
hoe gaat het hier![]()
En suc6 met de latere noortje
Goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 15:49 schreef naatje_1 het volgende:
hoe gaat het hier![]()
En suc6 met de latere noortje
Werd om 11 uur wakker, ben om half 1 ff naar 'n klasgenoot gegaan om wat te maken voor school. Half uurtje werk, en zit nu weer thuisquote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
En hoevel heb jij niksgedaan vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:26 schreef Sjoegerd het volgende:
De "nieuwe" muziekzaak hier heeft mooie gitaren hangen
Jij zit toch op die autoschool?quote:Op woensdag 21 april 2010 15:55 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Werd om 11 uur wakker, ben om half 1 ff naar 'n klasgenoot gegaan om wat te maken voor school. Half uurtje werk, en zit nu weer thuis
quote:Op woensdag 21 april 2010 16:00 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik kom een keer bij je crashenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
A little knowledge is a dangerous thing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |