Huup, jullie Amélie doet mij ook soms aan R denkenquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind tutten ook heel erg leuk. Het mag geen geheim zijn dat ik gek op kleding kopen voor mijn kind ben en dat ik een uitgesproken smaak daarin heb. Niet iedereen vindt het even leuk, meestal vindt men het te truttig, maar ik bedoel vooral dat ik mijn kind niet zomaar alles aantrek. En met haartjes frutten enzo, heerlijk!
Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor een jongetje ook nú al in gedachte precies kan voorstellen hoe ik hem zal kleden en dat ik dan in zn haartjes zo'n stoere mini-hanekam zou doen bijvoorbeeld, of juist een soort harry-door-de-warry kapsel ervan maken of of of ...doe mij dr ook maar een ventje bij hoor! hoewel ik echt oprecht kan zeggen dat het me bij een volgende écht niet uitmaakt wat we krijgen
Groofs, jouw R. doet mij op sommige foto's aan Amélie denkengoh zou een jongensbaby van mij er ook zo uitzien denk ik dan. Terwijl haha, zul je zien, krijg ik straks een jongen en dan lijkt ie totaaaaaal niet op het plaatje dat ik in mn hoofd heb
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
Ja precies! Jij snapt wel wat ik bedoelquote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.![]()
quote:Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Hoop nog steeds minstens 1 dochter te krijgen. Misschien wel vooral om de moeder/dochterband die ik met mijn eigen moeder heb. Jongens hebben dit vaak (ja ik weet dat dat heus niet altijd is) toch ietsje minder.
Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.![]()
Tss, wat een vooroordelen, dames!quote:Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Stiemie het volgende:
En ik denk vaak ook dat sommige jongetjes veel drukker zijn, maar dat kan ook zo zijn omdat ik twee super-rustige meiden heb. Ik was bijvoorbeeld na het wen-uurtje van Esmee bij de opvang blij dat ik weer buiten was. Al die rennende, gillende, klimmende jochies. Linde kan gerust een half uur tot een uur alleen aan tafel zitten kleuren, kleien of met haarspeldjes spelen (in bakje, uit bakje, op kleur etc). Da's wel even een overgangetje dan hoorMaar ja er zullen ook wel juist drukke meisjes bestaan natuurlijk
Weet je dat ik een aantal spencers heb maar elke keer als ik ze hem aan doe dan vind ik dat zo stom staan. Dan trek ik ze meteen weer uit.quote:
Zwaarden, vergeet de zwaarden niet! En ridders/cowboys/agenten dragen geen rokken.quote:Nou zou ik mijn jongens natuurlijk ook in rokken kunnen hijsen (een kiltje ofzo), maar daar ben ik dan weer te bekrompen voor geloof ik![]()
En mijn stereotiepe jongens-peuter zou lang niet zo lekker kunnen rennen, klimmen en schreeuwen (al dan niet met stokken erbij) als hij constant last heeft van opwapperende rokken die hem in de weg zitten
Ik ook hoor!quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef Stiemie het volgende:
Sorry OekeMisschien helpt het als ik zeg dat ik ook nog eens een enorme hekel aan voetballen heb?
![]()
Mijn vooroordeel!quote:Ik ken trouwens ook hele geniepige jongetjes hoor![]()
Nou, inderdaad! En dat is vaak vrij subtiel gedaan, bijvoorbeeld door een gulpje erop te stikken. Ik neem er niet erg aanstoot aan, hoor, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Laat een baby gewoon een baby zijn.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:
Maar voor jongens zijn er voornamelijk 'mannenkleertjes in mini uitvoering'.
Da's waar! Ruziende jongens geven elkaar een mep in het fietsenhok en drinken daarna een biertje om het goed te maken. Ruziende meisjes verspreiden de roddel dat de ander een geslachtsziekte heeft of zo...quote:Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik wilde juist graag een jongetje, vanwege hun recht-voor-zijn-raap zijn.
Als jongetjes ruzie hebben gaan ze daarna toch samen voetballen.
Terwijl meisjes konkelen en roddelen en heel gemeen kunnen zijn.![]()
Dat is mijn vooroordeel over meisjes.![]()
Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik denk dat ik mezelf had ingeprent dat het een meisje zou worden omdat ik niet "teleurgesteld" wilde zijn.
Ik vind het altijd zo lief om dat te horen.quote:
Oh, slapende kinderen in de autoquote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo lief om dat te horen.Vandaag reden we van Zeeland terug naar Amsterdam en toen lagen Ivan en hond achterin de auto te slapen terwijl mijn lief en ik naar Lou Reed luisterden. Nou, dat was geluk, hoor! Ik had nooit kunnen bevroeden dat een kind zo leuk kan zijn.
Sjjjjt, niet zeggen. Wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over kleertjes![]()
Ah, het is míjn schuld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
Dat is echt off-offtopic Serpente.
Oh, ik ben echt heel erg, ga m'n zoon voeden en in bed tv kijken, ja das beter voor mezelf en voor de wereld. Houdoe.
Stom eigenlijk, ik wilde zo graag een jongetje. Maar mijn schoonzusje zei dat een meisje zo leuk zou zijn want dan kon ze samen met mijn nichtje spelen. Die is 2,5 jaar ouder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.
En weet je, ik voel me nog altijd schuldig omdat ik zo'n duidelijke voorkeur had. Ik heb er ook geen moment aan getwijfeld of ze wel gezond zou zijn. Daar ging ik blind van uit.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb een Pacman shirt voor Stef kunnen kopen, en Wolf er ook meteen maar 1 gekocht![]()
Zijn de Hema sokjes met omslag en antislip zool wat? Ik heb er een stapel gekocht, word helemaal gestoord van sokjes die uit gaan en/of te klein zijn. Niks lijkt ineens meer te passendus de 6-12 mnd variant gekocht.
Wist je dat METZONDERJAS weleens wat dingetjes met korting op MP zet?quote:Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Claudia wat geweldig dat zwembroekje![]()
en die buttcrack
ik breek ff in tijdens het leren... de webshop waar ik die twee jurkjes besteld had heeft een supertoffe actie! Je krijgt een fotoshoot cadeau bij je aankoophet resultaat van de shoot van mijn meisje is hier te bekijken.
Is het heel erg als ik zeg dat ik geen concrete zwemplannen heb maar het zwembroekje alleen maar heb gekocht omdat ik het leuk vond?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Dat zwembroekje van IvanStoer! Wanneer gaan jullie zwemmen?
Valt toch wel mee voor een uniek item?quote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
Ik ben dol op zwemmen, maar ik vind het idee van een kleine baby in een groot bad een beetje vervelend. En het lijkt me veel moeite voor een gezamenlijke activiteit terwijl er zoveel andere leuke dingen te doen zijn. Tijd is best schaars, heb ik gemerkt.quote:Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef oeke het volgende:
Claudia,Gek mens!
Hou je zelf niet van zwemmen?
Of heb je principiele bezwaren?
Nouja, het zwembroekje is echt heel schetig! En het staat je zoon heel goed!
zo. weer internettijdquote:Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Dat zwembroekje van IvanStoer! Wanneer gaan jullie zwemmen?
Niels heeft een Nijntje zwembroek van zijn oma gekregen, maar wel in maat 80, ze denkt zeker dat hij hele dikke billen heeft(hij zit nu net in maat 68)
Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?quote:Op zondag 2 mei 2010 18:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]
zo. weer internettijd
Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de prijs. Heel veel soortgelijke jurkjes gaan voor 40+ euro.
Zolang het goed en netjes afgewerkt is en er kwaliteit geleverd wordt vind ik dit soort prijzen (tussen de 20 en 30) wel acceptabel voor jurkjes.
jawel is ook wel hoorquote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?
Zeg ik die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten
Ja, zo bedoelde ik het ook, het is een heel simpel model.quote:Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?
Zeg ik die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten
quote:Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Linda2205 het volgende:
hey, ik zie een shirtje wat nu in Lottes kast ligt
Ik vind dat bijtje ook zo leukquote:Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]jij hebt goede ogen! haha ik moest echt even drie keer kijken
dat shirtje had ik gekocht omdat ik echt verliefd was op dat bijtjezo stom haha maar ik vond het zo drollig.
Maar Amélie heeft het maar twee keer aangehad, ik vond het haar uiteindelijk niet staan ofzo op een of andere manier? Ik vond het Lotte veel poepiger staan <3
Ik ben ook gewoon verwend door de H&M en de Hemaquote:Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef oeke het volgende:
Ik sluit me aan bij Huup en Claudia. Ik wilde niet op mijn stokpaardje klimmen maar als je hier nog 6 euro per uur bruto aan wil verdienen, dan is dat echt helemaal nog niet zo duur.
Daarom heb ik nog steeds geen webwinkeltje. Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven in NL aangezien het al snel te duur is.![]()
Ik moest even heel goed spitten door alle foto's hahaquote:Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Ik vind dat bijtje ook zo leukMaar het is wel beetje proppen tegenwoordig. Van de Wibra he? Mn buurvrouw vroeg waar het vandaan kwam en die herkende het label. Daardoor ging ik daar ook een keertje kijken en toen heb ik echt een
setje gekocht voor d'r. Witte bermuda en groen geblokt bloesje erboven
Heb je een foto van Amélie in het shirtje?
Er komt er nog 1. Maar naar ik heb gehoord in Nijmegen. (dacht ik... maar t kan ook Arnhem zijn?)quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke dingen Huup! Ik wil ook een primark
mijn kind was een speklapjequote:Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke dingetjes huups! Mag ik vragen wat de financiële schade was? (ik ben nog nooit in de primark geweest en moet wel weten of het de moeite waard is natuurlijk)
En in november?daar was ze 3 maanden en Lotte draagt het nu nog
Laat ik daar nou om de hoek wonen!quote:Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Wat een leuke dingen Huup! Ik wil ook een primark
quote:Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuniekje en jurkje, zo leuk
Goed geshopt PA van me
Oehhh heeeeeeeel verleidelijkquote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Keshet het volgende:
[..]
Laat ik daar nou om de hoek wonen!
Ik wil best even voor je gaan shoppen!
gewoon niet in de vakantie gaanquote:Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
ik denk dat k maar een business ga beginnen ofzo!
volgende keer moeten we een keer met zn allen daar meeten ofzo. Hoewel het zo druk was, dat zou nooit geslaagd zijn denk ik
Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
gewoon niet in de vakantie gaandat scheelt al wel denk ik
Leukquote:Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Sjeen het volgende:
We hebben deze maand een aantal feestelijke gebeurtenissen, dus ik ben eens op zoek gegaan naar geschikte jurkjes voor Isa. Deze hebben we net op Ebay gekocht:
[ afbeelding ]
En deze ook, omdat ze mijn Desigualjurken zo mooi vindt
[ afbeelding ]
Klopt! En het blousje ook... heeft ze vandaag toevallig aan!quote:Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik heb voor Amélie het broekje uit die serie, ook groen geblokt en kort. Volgens mij heeft Isabeau hem ook haha.
Dank! En dank voor de LimlandersPrimark tip, ik ga eens kijken in Luikquote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Leuk![]()
ik moest wel lachen om dat 'mooi' zo heel droog ertussen
Ja ik heb een beetje gespiekt, maar het was zo druk dat ik niet echt goed kon kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Wauw Huup, wat een vangst! Leuk hoor, en ook goed geslaagd voor de Bepster en B.![]()
Toevallig gezien wat de specs zijn van de jongensafdeling?![]()
Leuke jurken Sjeen. Die eerste vind ik erg leuk!
Oja, Poppejans, dit is ook wel een van mijn favoriete topics!
Laat ik nou net op zoek zijn naar een nieuwe look!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef huuphuup het volgende:
Aan de andere kant, de dames- en herenkleding is er ook erg goedkoop dus als je het combineert met kleding voor jezelf is het weer wel de moeite waard
Geloof me dat komt niet door de vakantie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
Woehoe! Wij hebben weer een rondje Primark overleefd
Het was be-la-che-lijk drukhysterische pubermeisjes overal die vakantie hadden... meelurkende mannen, als je 16-jarigen in beha'tjes wil spotten, ga naar primark
![]()
Maar gelukkig hoeven de meeste hysterische pubers niet op de babyafdeling te zijn dus yay voor ons.
De buit is zowel voor Amélie (eerste dingen), als voor het gebakje van TF.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geloof me dat komt niet door de vakantie.
Het is er altijd ongelovelijk druk.
Ik vind de kwaliteit van H&M beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn kind was een speklapjeis er nu wel weer een beetje uitgegroeid maar nog steeds wel spekkig
Financiële schade, zowel voor TF als voor mezelf ongeveer 20,-
de meeste jurkjes zitten rond de 6 a 7 euro. Dat setje met broekje en hemdje was 7,- euh de sokken bijvoorbeeld waren 2,-.
Het is allemaal best aangenaam geprijsdkwaliteit is een beetje vergelijkbaar met H&M. Geen wereldkwaliteit, maar absoluut waar voor je geld.
We hebben voor mn lief ook schoenen en overhemden gekocht, geloof dat zijn schoenen ook iets van 12,- waren ofzo
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef pinquit het volgende:
oh en er is een primarktopic!! gaat vooralsnog over dameskleding![]()
hee bahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef IemandNiemand het volgende:
Toen ik er van de week (toevallig) was waren er rijen (bij de kassa) waar de Efteling jaloers op zou zijn.
hebben ze niet!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef lily het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord (Primark dus)
[..]
[..]
hee bah
tijd voor een webshop dus
haha ik ookquote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef lily het volgende:
Ik kan er heel slecht tegen![]()
Ik ben dan ook dol op webshops en doe eigenlijk al onze aankopen via internet net als mijn lief (dus wij hebben een ongelooflijk close band met onze postbodehij is hier kind aan huis
)
Ik had de draagdoek meegenomen. B. was er eerst op tegen (draagdoek betekent dat hij niet kan paraderen met zn prinsesjequote:Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef pinquit het volgende:
ja ik heb ook een hekel aan van die hele families die met 5 kinderwagens tegelijk over je tenen rijden enzoasociaal af en toe.
heb het er nog nooit rustig gezien ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er alleen nog maar op zaterdag en zondag geweest ben
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: de Primark is een soort Zeeman?
Over de wibra gesprokenquote:Op maandag 3 mei 2010 19:56 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Claudia, toch jammer dat het je aan moed ontbreekt... er gaat een wereld voor je open![]()
Ik krijg vaak complimentjes over Isabeau d'r wibraatjes... En dan moet ik stiekem toch wel even gniffelen
Nouja dat heb ik dus ook wel. Ik vind het ook onzin, of zonde, of hoe je het ook bekijkt. Ieder zn ding natuurlijk hoor, daar niet van.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
Shoeby fashion.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Welk merk vinden jullie smal vallen qua broeken? Ik dacht bij hema en h&m.
V&D heeft slimfit. Hema ook wel als je zoekt. H&M absoluut nit, de smalste broeken daar kunnen nog 2 keer om de zoons heen geslagen wordenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Welk merk vinden jullie smal vallen qua broeken? Ik dacht bij hema en h&m.
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dat heb ik met m'n Sanders Meubelstad-tafel.![]()
Ik vind de Hema al een irritante winkel.
ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ikquote:Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.
Het is gewoon echt zó enorm druk dat het bijna belachelijk is. B. en ik merkten het de vorige keer al dat het iedere keer als we gaan steeds drukker is. Tijd voor dat tweede filiaal
Ik heb het even opgezocht, de tweede komt inderdaad in Nijmegen. En er zit ook een filiaal in Luik, voor de Limlandse liefhebbers
ja nee zooooooooooo ik was in Londen bij toeval in de Primark toen het sale wasquote:Op dinsdag 4 mei 2010 09:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ik
ach t kan nooit zo erg zijn als in Londen
Dit dus.quote:Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.quote:
O hij heeft kleiner, dat wist ik niet.quote:Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.
Bij Villa Happ in de uitverkoop een broek gescoord voor Tyler. Morgen passen.
Vrijdag gaan we zonder de kinders nog even en dan nog bij v&d kijken.
Ja, eigenlijk moet ik hem ook!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef bodpa09 het volgende:
Maar d'r staan wolven op Poppejans!
Zeker groot feest bij jullie nu? Wat dat betreft mis ik mijn oude studiestad wel.![]()
quote:Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef SacreCoeur het volgende:
omg vanmiddag, Primark - kassa wachttijd 2,5 uur.
Ze hadden veel leuks maar ik ga volgende week wel terug.![]()
Mijnes stond alvast in de rij terwijl ik verder shopte. Ideaal!quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef tessie het volgende:
Misschien was dat een slimme tactiek van het personeel om mensen vooral weg te jagen omdat het al zo druk was
Maar volgens mij moet je daar toch niet naar binnen willen met man & kind. Al die kinderen die daar waren, waren aan het huilen. En de mannen stonden alleen maar in de weg.
Ik ben ook benieuwd! Is het de moeite voor jongetjes?quote:
Lief, maar hoe weet ik dan wat ze hebben? Op de website misschien... Ik houd het in mijn achterhoofd!quote:Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik kan altijd hier voor je kijken of ze iets hebben wat je zocht in mt 80 hèu roept maar
hier maat 74-80 onderbroeken via babywalz... saai degelijk wit, maar al het andere passen de mini billen van Pepijn echt niet in. We hebben ook petit bateau meet 2 jaar en wat zeeman? cars onderbroekjes, allemaal ongeveer maat 86, maar die zijn nog uhm zeer ruim.quote:Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hoorde het van het personeel, toen ben ik meteen omgekeerd.
Man & kind wilde sowiezo al niet mee naar binnen.
Iemand nog ideetjes waar er kleine maatjes ondergoed te koop is?
Maatje 86 het liefst.
Alles valt zo groot overal.
Ikquote:Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef huuphuup het volgende:
haha Tessie Anna heeft hetzelfde setje als Amélieleuk is ie hè?
![]()
hij was al uitverkocht in de grotere maten er hing alleen nog "tot 8 kg" maar ik vond hem zo leuk dat ik die maar gewoon meegenomen heb![]()
Gelukkig valt het hemdje redelijk ruim.
[ afbeelding ]
tadaaaam![]()
quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ikwil
een
meisje.
![]()
Kun je Amélie niet een weekeinde hier laten logeren?
Shoesme hebben ze ook stevige stappers vanquote:Op donderdag 6 mei 2010 19:34 schreef E.T. het volgende:
Dr.Visser van Scapino ben ik (over het algemeen) erg tevreden over
Shoesme vond ik in die kleine maatjes meer slofjes die geen enkele steun boden.. Tijn had ze binnen twee weken stuk gelopen {
Er zijn trouwens maar weinig schoenen 'niet goed' als je kindje normale voeten heeft is de opinie van diverse orthopeden. Goed passen is het belangrijkste
ik zet straks wel even foto's in het vraag&aanbodtopicquote:Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Estrys het volgende:
Pinq, ik heb wel interesse in schoenen maat 21 als je hebt?
Jaa dat klopt idd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:
@Pinq oh!haha dan had ik bedacht dat je die had ofzo
geen idee hoe ik daar bij kom.
ooooh wacht ik weet het al!! Ik ben in de war met Campers! Jij was fan van campers schoentjes toch? Zowel voor jezelf als Max. Of verzin ik nu wéér iets?
Poppejans haha ja ik vind ze ook leuk <3 ze hebben ook rompers nu
[ afbeelding ]
En deze schoentjes koop ik als ik ooit een zoon krijg
[ afbeelding ]
ik vind ze zo leuk
ha! dan wist ik het toch een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jaa dat klopt idd!maar die heb ik ook niet voor max
maar ik vind die see-kai-runs ook heel tof
eh...niets bijzonders denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Lily wat voor soort zomerhoedje zoek je? Ik kan wel kijken of ik wat heb liggen anders, ik geloof dat wij een redelijk overschot hebben in alle maten
ghehe, ik heb hier een vissershoedje liggen van spijkerstof in een klein maatje en een witte met vogeltjes voorop met van die touwtjes onder de kin. Die mag je zo hebben mocht je willen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef lily het volgende:
[..]
eh...niets bijzonders denk ik
iets meisjesachtigs
ah, HEMA, ja, die is leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
Bij Hema hebben ze overigens hele schattige vind ik
[ afbeelding ]
Het zijn erg leuke schoentjes, maar ze zijn wel snel versleten vind ik. En ook niet zo geschikt om in de winter buiten te lopen. Ze zijn wel erg soepel, een beetje te voor een schoen om elke dag mee buiten te lopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Poppejans het volgende:
Staat Ivan stoer!
Huup, ik ben ook helemaal verliefd op de See Kai Run schoentjes![]()
![]()
![]()
Die krijgt Wolf zeker weten als hij beetje lopen kan
Fons en Elodie hebben ook van die schoentjes (gehad) zowel de jongetjes als meisjesschoentjes collectie zijn zo gaaf!
Wat leukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef Groofsken het volgende:
Poppejans, ik ben gisteren dat andere pyjamaatje van de zeeman ook nog even gaan halen, wit met autootjes. Ze zitten zo goed bij R. Echt thanks voor de tip
.
Huup die is van de wibraquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe, ik heb hier een vissershoedje liggen van spijkerstof in een klein maatje en een witte met vogeltjes voorop met van die touwtjes onder de kin. Die mag je zo hebben mocht je willen hoor
Bij Hema hebben ze overigens hele schattige vind ik
[ afbeelding ]
oh!quote:
Nee, inderdaad. En de kleertjes die wel oke zijn gaan tot maat 68. Het valt me vaker op dat 68-80 moeilijke maten zijn.quote:Op zondag 9 mei 2010 09:47 schreef Poppejans het volgende:
*snel kijken gaat (al hoewel ik er zelf nog nooit wat gekocht heb, Wolf heeft er wel meerdere kleertjes van kraamvisite gekregen)
edit: geen jongetjes leuks vond ik
quote:Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef Stiemie het volgende:
Oh kijk nouPatroon te koop via etsy en ikvinnumzoleukkkkk
[ afbeelding ]
Het is alleen een pdf-patroon en ik weet dan niet zo goed hoe ikd at op stof moet doen ivm de maten enzo![]()
ja ik weet niet helemaal hoe en wat hoor, het kan op verschillende manieren geloof ik.quote:Op zondag 9 mei 2010 22:22 schreef Stiemie het volgende:
Geweldig issie he? Maar als je nou een linkje van een pdf krijgt via mail, hoe krijg je dat patroon dan zo dat het de juiste maat is? Of zie ik het nou gewoon niet? Valt het op dat ik 'm gewoon wil
No worries!quote:Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat lief!!!
En dat doet me weer herinneren aan het patroon dat ik nog voor huup zou overnemenIk ga het nu meteen doen!
idem, wat frups zegt.quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Hellup!
Vallen de jumpsuits van GoodMoodKid klein of groot?
Is het patroon uit de knippie van zomer 2008? Ik heb namelijk net zo'n patroon gevonden en ook in die maten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het patroon er even bijgezocht en ik heb het in de maten 86-92-98. Wie wil mag me een pm sturen met maatvraag en adresgegevens
Haha dat kan ik me in jouw geval goed voorstellen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef Keshet het volgende:
Das best balen dan idd Huups!
Ik ben juist nu extra blij met m'n droger. Vind het prima als alles ietsjes kleiner wordt enzo.
Lief! heeft ook een prematuur-lijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Keshet het volgende:
Ze weegt nu 2400 gram!![]()
Ze is alleen nog niet zo lang, nog maar 40 centimeter. Dus zeker dingen met pijpen zitten soms wat raar.
Zijn jullie trouwens ook zo'n fan van Dirkje? Emma heeft er een rompertje van met vlindertjes er op. Zo cute!![]()
Ik heb wat bloesjes van Dirkje, en ook wat shirtjes geloof ik... Ik vind ze allemaal erg leuk! Valt wel altijd een beetje apart, ofzo. 68 viel heel groot, 74 wat kleiner, maar wel goede kwaliteitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Keshet het volgende:
Zijn jullie trouwens ook zo'n fan van Dirkje? Emma heeft er een rompertje van met vlindertjes er op. Zo cute!![]()
ja hey! Dit soort posts mogen niet zonder foto's hèquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef Groofsken het volgende:
Wow, vanochtend op een rommelmarkt stonds gewoon een dame superleuke kinderkleding te verkopen van echt dure merken, voor 1 en 2 euro per stuk. Ik had 25 euro bij me, alles op. Voor allebei echt hele toffe dingen gescoord. En voor S echt lieve stoere bruine meisjeszomersandaaltjes voor 1,50, in hele goede staat.
Echt leuk zo.
Ik ga meteen een foto makenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey! Dit soort posts mogen niet zonder foto's hè![]()
wat een mazzel zeg! En wat leuk om zulke dingen zo te scoren!
Ik kon alleen nog kiezen uit een 86 en een 122 en nam aan dat ie wel wat kleiner zal vallen dus ben voor de 122 gegaan. Ze draagt nu 98/104 dus dan kan ie mooi komende winter aanquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:35 schreef Beaker het volgende:
Shirtje van Blond&Blond is leuk! Ben benieuwd hoe de pasvorm daarvan is!
Groofsken leuk geslaagd!
quote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik koop voor elk seizoen nieuwe kleding, lente/zomer/herfst/winter zeg maar.
En dat is dan zo 6 a 700 euro (per seizoen) incl. schoentjes.
Verkoop je zelf?quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Beaker het volgende:ik geef veel uit aan kleding voor Jet
Het meeste in van Bengh en dat is gewoon heel duur, maar wel heel leuk
Koop het overigens nieuw en ook op MP
4FunkyFlavours( verkoop ik zelf
)
Ik vind dat linkerding wel leuk, maar toch is de associatie met Onslow iets te groot.quote:Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Wie doet z'n kind dit aan.
[ afbeelding ]
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekkenquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.![]()
Een jongetje is goed voor je portemonnaie.![]()
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Dat geef ik aan het hele gezin nog niet uit per jaarquote:Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik koop voor elk seizoen nieuwe kleding, lente/zomer/herfst/winter zeg maar.
En dat is dan zo 6 a 700 euro (per seizoen) incl. schoentjes.
Maar ik koop geen shirtjes van 50 euro ofzo dat vind ik zonde.
Sloeberquote:Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Dat geef ik aan het hele gezin nog niet uit per jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |