abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80874314
Illegaal vanaf het werk een nieuw topic
Ik sloot de vorige met:

Ik vond mezelf echt een meisjesmama, en vind dat nog steeds wel.
Knipjes in haartjes,tutten en vooral die geweldige jurkjes en rokjes kopen!!!
Hoop nog steeds minstens 1 dochter te krijgen. Misschien wel vooral om de moeder/dochterband die ik met mijn eigen moeder heb. Jongens hebben dit vaak (ja ik weet dat dat heus niet altijd is) toch ietsje minder.

Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 30 april 2010 @ 15:07:11 #2
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80874355
Jij wilde toch 'maar' twee kinderen, ik weet niet, maar minstens één dochter klinkt als meer .

Ik vind het ook wel heel leuk om S haar haartjes te doen hoor, en rokjes enzo . Maar R in een stoer kort spijkerbroekie vind ik ook om op te vreten .
pi_80874459
Dan gaan we gewoon door tot we een meisje krijgen
Nee, hier komt geen derde. Met twee gezonde knullen zou ik meer dan tevreden zijn hoor maar ik schuif niet onder stoelen of banken dat een meisje me ook verschrikkelijk leuk lijkt.

En ik ben er ook achter dat je idd jongetjes ook echt enorm leuk kleden kunt+dat er ook zachtaardige jongetjes bestaan met lieve zachte gezichtjes
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_80877465
Ik wil er 4 En een meisje zou ook wel heel leuk zijn Haartjes vlechten en jurkjes aandoen
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 30 april 2010 @ 17:30:06 #5
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80877536
ik vind dat ook zooooo leuk met mijn meisje, leuke kleertjes enzo, lekker tutten etc etc...

maar een koningskoppel lijkt me ook heeeeeeel leuk hoor
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80878280
Ik vind tutten ook heel erg leuk. Het mag geen geheim zijn dat ik gek op kleding kopen voor mijn kind ben en dat ik een uitgesproken smaak daarin heb. Niet iedereen vindt het even leuk, meestal vindt men het te truttig, maar ik bedoel vooral dat ik mijn kind niet zomaar alles aantrek. En met haartjes frutten enzo, heerlijk!

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor een jongetje ook nú al in gedachte precies kan voorstellen hoe ik hem zal kleden en dat ik dan in zn haartjes zo'n stoere mini-hanekam zou doen bijvoorbeeld, of juist een soort harry-door-de-warry kapsel ervan maken of of of ... doe mij dr ook maar een ventje bij hoor! hoewel ik echt oprecht kan zeggen dat het me bij een volgende écht niet uitmaakt wat we krijgen

Groofs, jouw R. doet mij op sommige foto's aan Amélie denken goh zou een jongensbaby van mij er ook zo uitzien denk ik dan. Terwijl haha, zul je zien, krijg ik straks een jongen en dan lijkt ie totaaaaaal niet op het plaatje dat ik in mn hoofd heb
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 30 april 2010 @ 18:09:11 #7
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80878407
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Ik vind tutten ook heel erg leuk. Het mag geen geheim zijn dat ik gek op kleding kopen voor mijn kind ben en dat ik een uitgesproken smaak daarin heb. Niet iedereen vindt het even leuk, meestal vindt men het te truttig, maar ik bedoel vooral dat ik mijn kind niet zomaar alles aantrek. En met haartjes frutten enzo, heerlijk!

Maar ik moet eerlijk bekennen dat ik me voor een jongetje ook nú al in gedachte precies kan voorstellen hoe ik hem zal kleden en dat ik dan in zn haartjes zo'n stoere mini-hanekam zou doen bijvoorbeeld, of juist een soort harry-door-de-warry kapsel ervan maken of of of ... doe mij dr ook maar een ventje bij hoor! hoewel ik echt oprecht kan zeggen dat het me bij een volgende écht niet uitmaakt wat we krijgen

Groofs, jouw R. doet mij op sommige foto's aan Amélie denken goh zou een jongensbaby van mij er ook zo uitzien denk ik dan. Terwijl haha, zul je zien, krijg ik straks een jongen en dan lijkt ie totaaaaaal niet op het plaatje dat ik in mn hoofd heb
Huup, jullie Amélie doet mij ook soms aan R denken , check deze foto maar eens .
pi_80878715
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:

Maar ik heb echt geen seconde moeten ''wennen'' toen bleek dat er een jongetje in mijn buik zat!
Wel had ik altijd vooroordelen over jongetjes, dat ze altijd wat lomp,druk en schreeuwerig zijn
En mekaar de hele dag moeten slaan met zwaarden en stokken en zo.

Ik snap wat je bedoelt, Groof. Wat een knap ventje heb je. En die laatste foto in het fototopic...
pi_80880745
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

Ja precies! Jij snapt wel wat ik bedoel
Ik hoop echt dat die van mij dat niet of in mindere mate gaat doen. Hopelijk speelt hij gewoon heerlijk met wat dan ook, zonder gewelddadig of schreeuwerig te zijn
  vrijdag 30 april 2010 @ 19:42:54 #10
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80880777
testosteron
  vrijdag 30 april 2010 @ 21:30:42 #11
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80884756
Ik ben een echte meisjesmama met een liefde voor meisjeskleren, meisjeskamers, frutsels en nog veel meer

En ik denk vaak ook dat sommige jongetjes veel drukker zijn, maar dat kan ook zo zijn omdat ik twee super-rustige meiden heb. Ik was bijvoorbeeld na het wen-uurtje van Esmee bij de opvang blij dat ik weer buiten was. Al die rennende, gillende, klimmende jochies. Linde kan gerust een half uur tot een uur alleen aan tafel zitten kleuren, kleien of met haarspeldjes spelen (in bakje, uit bakje, op kleur etc). Da's wel even een overgangetje dan hoor Maar ja er zullen ook wel juist drukke meisjes bestaan natuurlijk
  zaterdag 1 mei 2010 @ 00:18:02 #12
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80891668
Mijn jongens zijn stukken rustiger dan mijn mevrouw-de-bouwvakker hoor
Ik was altijd heel erg blij met mijn jongens (nog steeds ;-) ) maar verlangde ook erg naar een meisje om mee te tutten en jurkjes voor te naaien en vooral veel vlechtjes in het haar te doen
En wat doe ik? Ik trek madam een spijkerbroek aan en schuif haar gordijnen snel open met een knipje want ze heeft er allemaal geen geduld voor
I`m not weird. I`m limited edition.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 08:55:34 #13
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80895411
Taartjesfee

"Gelukkig" kan ik me op Linde helemaal uitleven. Die is ook helemaal gek op al die tuttenspulletjes en op dingen zoals struinen over de rijmarkt. Zoals ze gisteren ineens zei:"Gezellig is koninginnedag he mama?"
pi_80906331
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 15:04 schreef Poppejans het volgende:
Hoop nog steeds minstens 1 dochter te krijgen. Misschien wel vooral om de moeder/dochterband die ik met mijn eigen moeder heb. Jongens hebben dit vaak (ja ik weet dat dat heus niet altijd is) toch ietsje minder.

quote:
Op vrijdag 30 april 2010 18:22 schreef Ssserpente het volgende:
quote:
Op vrijdag 30 april 2010 21:30 schreef Stiemie het volgende:
En ik denk vaak ook dat sommige jongetjes veel drukker zijn, maar dat kan ook zo zijn omdat ik twee super-rustige meiden heb. Ik was bijvoorbeeld na het wen-uurtje van Esmee bij de opvang blij dat ik weer buiten was. Al die rennende, gillende, klimmende jochies. Linde kan gerust een half uur tot een uur alleen aan tafel zitten kleuren, kleien of met haarspeldjes spelen (in bakje, uit bakje, op kleur etc). Da's wel even een overgangetje dan hoor Maar ja er zullen ook wel juist drukke meisjes bestaan natuurlijk
Tss, wat een vooroordelen, dames!

Ik wilde juist graag een jongetje, vanwege hun recht-voor-zijn-raap zijn.
Als jongetjes ruzie hebben gaan ze daarna toch samen voetballen.
Terwijl meisjes konkelen en roddelen en heel gemeen kunnen zijn.
Dat is mijn vooroordeel over meisjes.

En jongens worden altijd verliefd op hun mama.
Ik heb trouwens helemaal niet zo'n goede band met mijn moeder, maar mijn broertje dus wel.

Wat ik vooral heel stom vind aan jongenskleertjes is dat er voor meisjes echte 'kleine meisjeskleren' zijn.
Die zou ik zelf niet aantrekken.
Maar voor jongens zijn er voornamelijk 'mannenkleertjes in mini uitvoering'.
En dan ook nog eens vooral van die kakkers kleding.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:33:16 #15
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_80906764
Dus geen spencers en giletjes voor Ko?

Wat jammer is en blijft is dat je zo weinig kan variëren in jongenskleding. Een (tuin)broek en een shirt (of bloes), dat is het zo'n beetje. En voor meisjes zijn er daarnaast ook nog jurkjes, rokjes, leggings, maillotjes... in alle soort en maten!

Nou zou ik mijn jongens natuurlijk ook in rokken kunnen hijsen (een kiltje ofzo), maar daar ben ik dan weer te bekrompen voor geloof ik
En mijn stereotiepe jongens-peuter zou lang niet zo lekker kunnen rennen, klimmen en schreeuwen (al dan niet met stokken erbij) als hij constant last heeft van opwapperende rokken die hem in de weg zitten
.... met gevoel voor drama....
pi_80906930
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:33 schreef Kersjes het volgende:
Dus geen spencers en giletjes voor Ko?
Weet je dat ik een aantal spencers heb maar elke keer als ik ze hem aan doe dan vind ik dat zo stom staan. Dan trek ik ze meteen weer uit.
Ik heb wel een heel leuk vestje zonder mouwen van Tex gekocht, maar dat doet het helemaal niet. Dat staat gewoon speels en leuk.
quote:
Nou zou ik mijn jongens natuurlijk ook in rokken kunnen hijsen (een kiltje ofzo), maar daar ben ik dan weer te bekrompen voor geloof ik
En mijn stereotiepe jongens-peuter zou lang niet zo lekker kunnen rennen, klimmen en schreeuwen (al dan niet met stokken erbij) als hij constant last heeft van opwapperende rokken die hem in de weg zitten
Zwaarden, vergeet de zwaarden niet! En ridders/cowboys/agenten dragen geen rokken.

Maar ik begrijp je punt.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:41:36 #17
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80907006
Sorry Oeke Misschien helpt het als ik zeg dat ik ook nog eens een enorme hekel aan voetballen heb?

Ik ken trouwens ook hele geniepige jongetjes hoor

En dat van die kleren kan ik me voorstellen Kersjes. Ik kijk gewoon voor de lol wel eens bij de jongenskleren, maar het is wel allemaal met schreeuwerige teksten, cijfers en andere opsmuk. Of kakkerig inderdaad.
pi_80907141
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:41 schreef Stiemie het volgende:
Sorry Oeke Misschien helpt het als ik zeg dat ik ook nog eens een enorme hekel aan voetballen heb?
Ik ook hoor!
quote:
Ik ken trouwens ook hele geniepige jongetjes hoor
Mijn vooroordeel!
En Ko zit trouwens vaak lekker een half uur in zijn uppie in de box te spelen. Rustig en stil.
Alleen van andere kindjes en mensen wordt hij momenteel erg enthousiast en dus druk!
  zaterdag 1 mei 2010 @ 17:52:06 #19
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80907327
Jaaaaah maar Ko is gewoon
pi_80908017
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:

Maar voor jongens zijn er voornamelijk 'mannenkleertjes in mini uitvoering'.
Nou, inderdaad! En dat is vaak vrij subtiel gedaan, bijvoorbeeld door een gulpje erop te stikken. Ik neem er niet erg aanstoot aan, hoor, maar waarom zou je dat eigenlijk doen? Laat een baby gewoon een baby zijn.

Hm, ineens begin ik me af te vragen waar volwassenen eigenlijk een gulp voor nodig hebben.

Ik heb mezelf altijd als een moeder van één zoon gezien. Toen ik zwanger was raakte ik er steeds zekerder van dat ik een meisje zou krijgen. Tijdens de 20-weken-echo was ik op een bepaalde manier opgelucht dat het een jongen was. Ik denk dat ik mezelf had ingeprent dat het een meisje zou worden omdat ik niet "teleurgesteld" wilde zijn.

Nu Ivan er eenmaal is wil ik er een meisje bij, haha. Ik vind het nu heel moeilijk om me voor te stellen dat nog een jongen zo leuk als Ivan kan zijn, en ik zie mezelf ook weer niet als moeder van twéé jongens. Maar ach, mocht het eenmaal zo ver zijn dan vind ik ook dat waarschijnlijk fantastisch en is een tweede jongen net zo leuk als Ivan maar dan op een heel andere manier. Lekker correct om te zeggen, maar daar zorgen die hormonen t.z.t. wel voor.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_80908358
Ik rammel nu al voor een Ivannetje
pi_80910282
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 17:20 schreef oeke het volgende:

[..]

[..]

[..]
Ik wilde juist graag een jongetje, vanwege hun recht-voor-zijn-raap zijn.
Als jongetjes ruzie hebben gaan ze daarna toch samen voetballen.
Terwijl meisjes konkelen en roddelen en heel gemeen kunnen zijn.
Dat is mijn vooroordeel over meisjes.
Da's waar! Ruziende jongens geven elkaar een mep in het fietsenhok en drinken daarna een biertje om het goed te maken. Ruziende meisjes verspreiden de roddel dat de ander een geslachtsziekte heeft of zo...
pi_80910398
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:16 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik denk dat ik mezelf had ingeprent dat het een meisje zou worden omdat ik niet "teleurgesteld" wilde zijn.

Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.

En weet je, ik voel me nog altijd schuldig omdat ik zo'n duidelijke voorkeur had. Ik heb er ook geen moment aan getwijfeld of ze wel gezond zou zijn. Daar ging ik blind van uit.
pi_80910961
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 18:27 schreef octopussy het volgende:
Ik rammel nu al voor een Ivannetje
Ik vind het altijd zo lief om dat te horen. Vandaag reden we van Zeeland terug naar Amsterdam en toen lagen Ivan en hond achterin de auto te slapen terwijl mijn lief en ik naar Lou Reed luisterden. Nou, dat was geluk, hoor! Ik had nooit kunnen bevroeden dat een kind zo leuk kan zijn.
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:13:06 #25
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911425
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:57 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik vind het altijd zo lief om dat te horen. Vandaag reden we van Zeeland terug naar Amsterdam en toen lagen Ivan en hond achterin de auto te slapen terwijl mijn lief en ik naar Lou Reed luisterden. Nou, dat was geluk, hoor! Ik had nooit kunnen bevroeden dat een kind zo leuk kan zijn.
Oh, slapende kinderen in de auto , dan voel ik me ook altijd zo overheerlijk gelukkig . En etende kinderen , geniet ik ook zo van.
  Moderator zaterdag 1 mei 2010 @ 20:28:27 #26
5428 crew  miss_sly
pi_80911918
Het gaat hier helemaal niet over kleertjes

Etende kindjes zo geweldig als ze lekker aan het smikkelen is! En in de auto, dan komen van die lieve geluidjes uit de stoel achter ons, en dan kijken we elkaar eens aan...heerlijk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:31:33 #27
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80911993
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over kleertjes

Sjjjjt, niet zeggen. Wat niet weet, wat niet deert .
pi_80912277
Heel herkenbaar Claudia, ik kan me ook niet voorstellen nog zo'n leuk jongetje als Niels te krijgen

Oeke dat vind ik ook zo stom aan jongenskleertjes! Ze zijn maar zo even heel klein en dan nog mogen ze geen jongetjeskleertjes aan maar moeten het kleine volwassenen lijken En de echt leuke dingen zijn vreselijk duur.

Ik ben trouwens ook niet zo van de testosteron-jongetjes, maar de kans is klein dat Niels zo wordt want zijn papa en mijn broer zijn beiden zachtaardige nerds en Niels is nu al gek op alles met knopjes
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:43:50 #29
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80912344
Maar het kan toch ook een fase zijn...

Mijn broertje was een heel olijk vrolijk lief knulletje, werd een testosteronjongen met zwaarden en stoerdoenerij en is nu een hele lieve slimme vent geworden .

Ik denk ook dat meiden mindere fases hebben, net zo goed hoor. R is nu al veel relaxter dan S ooit geweest is (en trager en luier ).
pi_80912381
Heerlijk, Claudia. Waar in Zeeland zijn jullie geweest?
  zaterdag 1 mei 2010 @ 20:45:59 #31
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80912401
Dat is echt off-offtopic Serpente .

Oh, ik ben echt heel erg, ga m'n zoon voeden en in bed tv kijken, ja das beter voor mezelf en voor de wereld. Houdoe .
pi_80912496
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
Dat is echt off-offtopic Serpente .

Oh, ik ben echt heel erg, ga m'n zoon voeden en in bed tv kijken, ja das beter voor mezelf en voor de wereld. Houdoe .
Ah, het is míjn schuld?

Trusten! Plaats je eerst nog een fotootje in het fototopic?
pi_80912654
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.

En weet je, ik voel me nog altijd schuldig omdat ik zo'n duidelijke voorkeur had. Ik heb er ook geen moment aan getwijfeld of ze wel gezond zou zijn. Daar ging ik blind van uit.
Stom eigenlijk, ik wilde zo graag een jongetje. Maar mijn schoonzusje zei dat een meisje zo leuk zou zijn want dan kon ze samen met mijn nichtje spelen. Die is 2,5 jaar ouder.
Daardoor raakte ik helemaal in verwarring. En ging ik een meisje willen.
Bij de echo bleek het een jongen te zijn en was ik ineens weer helemaal terug bij mezelf en mijn eerste wens.
Daarnaast is mijn nichtje een soort Beppie. Oftewel een jongensmeisje. Dat komt vast wel goed.

En die gulp? Geen idee waarom baby's een nep gulp nodig hebben. Voor mij is een echte wel handig anders krijg ik mijn broek niet van mijn kont. Ik draag niet veel broeken van rekbare stof.
pi_80912898
Gek hè, dat je niet blind durft te vertrouwen op je intuitie?

Een vriendin van mij deed dat wel. Die riep dat ze zéker wist dat ze een meisje zou krijgen. Tegen íedereen. Ze voelde het gewoon, zoiets wist een moeder!

Je raadt het al. Ze kreeg een zoon.

Mede daarom heb ik nooit hardop durven zeggen dat ik het gevoel had dat ik een meisje zou krijgen. En ging mezelf idd iets anders wijsmaken.

En wat zeg je dat mooi, Oek, dat je na die echo weer terug was bij jezelf en de eerste wens. Zo ging het bij mij ook precies!

Zullen we dit onderwerp anders even meenemen naar het baby'tjestopic?
pi_80913167
Ik heb een Pacman shirt voor Stef kunnen kopen, en Wolf er ook meteen maar 1 gekocht

Zijn de Hema sokjes met omslag en antislip zool wat? Ik heb er een stapel gekocht, word helemaal gestoord van sokjes die uit gaan en/of te klein zijn. Niks lijkt ineens meer te passen dus de 6-12 mnd variant gekocht.
pi_80913270
Lars heeft ze ook, en ze blijven goed zitten, maar hij heeft dan wel altijd de bobuxjes eroverheen.
ik vind die van Bambino niks (van kruidvat) die knellen af. Maar Lars heeft dikke pootjes, als Wolf een dunnetje is dan is dat ook een optie (ik kan je een setje sturen om te proberen evt)
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_80913295
Leuk Poppejans! En ik wil nu ook het aapshirt
Hier blijven die sokjes van de hema met een hoge elastiekrand goed zitten (edit, ooh dat zijn die met antislip idd), en bobuxslofjes eroverheen houden de sokjes ook tegen. Die kun je ook zelf maken (wil ik ook wel voor Wolf maken maar ik heb een patroon voor 1 maat, weet niet of hij het nog past).
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_80913310
Poppejans, de sokjes van de Kruidvat (Bambino) blijven hier als enige echt heel goed zitten! Ik ben ook overgegaan naar de van 6-12 maanden en ze gaan niet uit! Hema sokjes worden hier wel uitgetrapt.
pi_80913348
Ow hihi Karin dus minder ervaringen met Babino sokjes. Maar idd, ze vallen strak en daardoor blijven ze goed zitten. Hier geen spekonderbeentjes, dus zitten erg goed.
pi_80913429
Lars heeft na het dragen van de Bambino's allemaal streepjes in zijn beentje staan.
Zitten gewoon echt te strak
pi_80913563
Van Bambino zitten hier ook niet (ook heel stom heel veel van gekocht zonder eerst te proberen..) die knellen af en gaan het snelst van allemaal uit. De 6-12mnd variant knelt dus van die rode randen heeft hij echt in zn benen staan.

Wat een lief aanbod Twinkly, hou ik in gedachten
Morgen meteen eens even de nieuwe sokjes uitproberen
pi_80913682
Hier blijven die antislip sokjes van de hema helemaal niet zitten. De enige sokken die blijven zitten zijn die hele lange van de hema, maar dat is ook zo warm nu. Ben dus nog steeds op zoek naar fijne sokjes. Maar nu loopt hij gelukkig toch meestal op blote voetjes.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 1 mei 2010 @ 21:37:51 #43
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80914181
Esmee is een sokkenmonster en die 3 minuten per dag dat ze nog sokken aan heeft, zijn dat de kniekousjes van de hema
  zaterdag 1 mei 2010 @ 22:06:26 #44
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_80915086
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb een Pacman shirt voor Stef kunnen kopen, en Wolf er ook meteen maar 1 gekocht

Zijn de Hema sokjes met omslag en antislip zool wat? Ik heb er een stapel gekocht, word helemaal gestoord van sokjes die uit gaan en/of te klein zijn. Niks lijkt ineens meer te passen dus de 6-12 mnd variant gekocht.

Dank je wel lieverd

Ennuhm, ja, het sokken-gebeuren.. Ik kwam laatst deze tegen:

http://www.sockons.co.uk/

en ik overweeg daar een paar van te bestellen een keer, die lijken me fijner als andere elastiek-dingen die je vind als je in google zoekt naar oplossingen.
En toen ik zwanger was wilde ik heel graag een meisje, oh nee, toch een jongen, oh nee, toch een meisje.. Het liefst dus een broertje en een zusje in willekeurige volgorde. Nu ik eenmaal een zoon heb zou ik het érg leuk vinden er nog een zoon bij te krijgen, gewoon omdat ik een jongetje nu zo de bom vind.. Maar een meisje lijkt me ook wel weer leuk, dus nouja. Ik vind het best, eerst nog maar eens zien of ik een tweede aan zou durven
3!
pi_80915816
O die heb ik hier ook nog wel liggen, ongebruikt, als iemand interesse heeft? (sockons dus he)
pi_80917259
Die sokken van de hema heeft Rienk ook, die trek ik tot onder zn knieën in die plooitjes en dan blijven ze prima zitten Het krijgt wel een roze randje, maar het is aan Rienk niet te zien dat hij er last van heeft en echt 'rood' worden ze ook niet.

Ik moet ze wel bij af en toe optrekken, maar echt af gaan ze niet. En dat terwijl Rienk de hele tijd zn tenen vast heeft!

Ook zou ik hem wel eens schoentjes aan willen doen, maar ik weet niet welke maat ik moet hebben. Aangezien de meeste vanaf 68 leuk beginnen te zijn wacht ik nog even met kopen, want hij zit nog steeds in maat 62.

En ik zou een meisje ook nog wel heel leuk vinden, maar die kans is heel klein, bij J in de familie zijn alleen maar jongetjes!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zondag 2 mei 2010 @ 06:11:22 #47
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_80922894
Evie heeft ook het liefst die lange sokken aan, ik heb ze van de H&M en van de Hema, en dat zijn net kniekousen maar die blijven echt supermooi zitten
Bambino's heeft Evie ook wel, maar die knellen idd wel een beetje.. dus hebben zeker niet mijn voorkeur...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_80922939
Ivan heeft alle sokken binnen no time uit, ook die anti-slip dingen van de Hema. Hij zat al een tijd op 6-12 maanden en nu heb ik zelfs 12-18 maanden voor hem gekocht (dat zijn die van de Hema met brede strepen). Ik begrijp niet waarom hij zulke grote sokken nodig heeft want hij heeft juist kleine voeten. Zijn slofjes maat 68/74 zitten bijvoorbeel véél te groot terwijl hij al wel een tijd in die kledingmaat zit.
pi_80923014
De sock-ons helpen bij ons perfect! Ik had er net een paar besteld en toen zag ik op koninginedag ook nog eentje liggen voor weinig!!!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_80923441
Ik vind het zwembroekje zo leuk! Speciaal voor jullie foto's gemaakt: Kinderfototopic 181
  zondag 2 mei 2010 @ 10:43:15 #51
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80924473
Claudia wat geweldig dat zwembroekje
en die buttcrack

ik breek ff in tijdens het leren... de webshop waar ik die twee jurkjes besteld had heeft een supertoffe actie! Je krijgt een fotoshoot cadeau bij je aankoop het resultaat van de shoot van mijn meisje is hier te bekijken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 2 mei 2010 @ 12:11:56 #52
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80926755
R draagt ook sokjes van de Hema, maat 12 tot 18 mnd, die zitten echt perfect. Mijn ervaring met de hemasokken is ook dat je ze gewoon veel te groot moet hebben, bij S ook al. Maar dan zitten ze wel echt perfect. Mijn kinderen verloren alle sokken behalve die .
  zondag 2 mei 2010 @ 12:12:49 #53
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_80926787
Ik zoek ook nogsteeds een zwembroekje voor R trouwens. Die staat Ivan erg leuk, maar ik geloof toch dat ik iets zoek met wat zachtere kleuren ofzo.
pi_80935743
Dat zwembroekje van Ivan Stoer! Wanneer gaan jullie zwemmen?
Niels heeft een Nijntje zwembroek van zijn oma gekregen, maar wel in maat 80, ze denkt zeker dat hij hele dikke billen heeft (hij zit nu net in maat 68)

Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
  zondag 2 mei 2010 @ 16:26:59 #55
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_80936256
quote:
Op zondag 2 mei 2010 10:43 schreef huuphuup het volgende:
Claudia wat geweldig dat zwembroekje
en die buttcrack

ik breek ff in tijdens het leren... de webshop waar ik die twee jurkjes besteld had heeft een supertoffe actie! Je krijgt een fotoshoot cadeau bij je aankoop het resultaat van de shoot van mijn meisje is hier te bekijken.
Wist je dat METZONDERJAS weleens wat dingetjes met korting op MP zet?
Kinchi heeft trouwens ook leuke dingetjes ertussen zitten.
pi_80939184
quote:
Op zondag 2 mei 2010 16:18 schreef Twinkly het volgende:
Is het heel erg als ik zeg dat ik geen concrete zwemplannen heb maar het zwembroekje alleen maar heb gekocht omdat ik het leuk vond?

Ik zie zwemmen in een zwembad helemaal niet zitten. We gaan begin juni naar Zuid-Frankrijk; dan mag hij het wel aan als hij onder een parasolletje ligt. Als hij tegen die tijd zelf een beetje kan zitten wil ik hem ook wel in een badje met een laagje water zetten, maar ik zie dat eigenlijk niet gebeuren.
pi_80939723
Hier alleen de kniekousen van de Hema en de kniekousen van DPAM die goed bevallen. De eerste heeft helaas weinig variatie en de tweede is te ver weg.
quote:
Ik vind die jurkjes voor Amelie van die webshop echt super leuk Huup, maar wat zijn ze duur!
Valt toch wel mee voor een uniek item?
Het is kostbaar, maar 'merkkleertjes' zijn duurder en niet eens uniek.

Claudia, Gek mens!
Hou je zelf niet van zwemmen?
Of heb je principiele bezwaren?
Nouja, het zwembroekje is echt heel schetig! En het staat je zoon heel goed!
pi_80940303
quote:
Op zondag 2 mei 2010 17:52 schreef oeke het volgende:
Claudia, Gek mens!
Hou je zelf niet van zwemmen?
Of heb je principiele bezwaren?
Nouja, het zwembroekje is echt heel schetig! En het staat je zoon heel goed!
Ik ben dol op zwemmen, maar ik vind het idee van een kleine baby in een groot bad een beetje vervelend. En het lijkt me veel moeite voor een gezamenlijke activiteit terwijl er zoveel andere leuke dingen te doen zijn. Tijd is best schaars, heb ik gemerkt.

Ik wil wel zelf weer gaan zwemmen.
pi_80940879
De Hema sokjes blijven tot op heden aan

Ik vind de webshop ook duur die Huup laat zien, wel ERG leuke spulletjes!

Ik vind buiten zwemmen zo leuk, heb al een zwemring gekocht en allereli zwemshorts voor hem, kan niet wachten op lekker weer!
In binnenbad vind ik dan echt een stuk minder leuk, maar ga ik toch weer eens doen, eens zien of hij nog steeds zo reageert op chloor.

Oja Twinkly had zo'n geweldig Ikea dekbedovertrek gezien, die moet Wolf gewoon hebben.

sorry, geen kleertje maar dit is gewoon mn favoriete topic

edit: en een Wolvenknuffel hebben ze ook nou moet ik helemaal gauw weer eens naar Ikea
  zondag 2 mei 2010 @ 18:33:08 #60
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80941034
quote:
Niels heeft een Nijntje zwembroek van zijn oma gekregen, maar wel in maat 80, ze denkt zeker dat hij hele dikke billen heeft (hij zit nu net in maat 68)

zo. weer internettijd

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de prijs. Heel veel soortgelijke jurkjes gaan voor 40+ euro.
Zolang het goed en netjes afgewerkt is en er kwaliteit geleverd wordt vind ik dit soort prijzen (tussen de 20 en 30) wel acceptabel voor jurkjes.
Als het slecht en slordig is afgewerkt enzo dan ga ik inderdaad ook wel naar de H&M of Hema, maar als het er super uitziet dan betaal ik wel zoiets voor een uniek jurkje.

Maar ik kan me ook wel voorstellen dat het te duur is, ik heb ook niet echt een grote portemonnee en die twee jurkjes heb ik ook alleen maar kunnen kopen omdat we nog een stukje kinderbijslag overhadden die maand Met een klein budget ben je toch sneller gebonden aan goedkopere zaken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80941188
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:33 schreef huuphuup het volgende:

[..]

zo. weer internettijd

Ik vind het eerlijk gezegd wel meevallen met de prijs. Heel veel soortgelijke jurkjes gaan voor 40+ euro.
Zolang het goed en netjes afgewerkt is en er kwaliteit geleverd wordt vind ik dit soort prijzen (tussen de 20 en 30) wel acceptabel voor jurkjes.

Model van de jurkjes/pakjes is volgens mij best simpel zelf te maken toch?
Zeg ik die nog nooit achter een naaimachine heeft gezeten
  zondag 2 mei 2010 @ 18:38:40 #62
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80941241
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

jawel is ook wel hoor
maar je moet maar net tegen dezelfde stofjes zijn aangelopen. En het niveau waarop de jurkjes van die webshop afgewerkt waren, dat had ik zelf niet kunnen doen zo netjes. Oeke vast wel maar ik echt niet hoor.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80941308
Ik vind het ook niet duur. Voor merkkleding betaal je al gauw rond de 50 euro en dan heb je niet iets unieks. Koop zelf maar eens materialen en bekijk hoeveel tijd je ermee kwijt bent - ik denk dat er weinig winst op te behalen valt en dat het vooral liefhebberij is (of het opbouwen van een imperium zodat je later minstens het dubbele kunt vragen en schatrijk kunt worden ).

Ik kan zelf niet naaien, ik vind materialen alleen al heel duur, dus ik houd het bij kopen.

Trouwens, dit soort unieke kleding kun je volgens mij later weer voor een aardig prijsje doorverkopen. Dat is mooi meegenomen.
pi_80943746
Conclusie: ze heeft nog niet genoeg kleertjes (dacht echt dat ik véél meer had!) maar easy on the shoes

Hmm ze zijn wel erg groot, sorry!
pi_80943918
Wat zijn die sandaaltjes snoezig!

Heb je al wel kleine slofjes voor als ze in de doek gaat? Ze moet vanzelfsprekend bij elke doek passend schoeisel hebben.
pi_80943948
maak jij het nog even erger

Mijn man liep net de kamer in, en die sloeg nog net niet achterover van de hoeveelheid schoenen
Maar je hebt gelijk, dit is nog lang niet genoeg
pi_80944288
quote:
Op zondag 2 mei 2010 18:37 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, zo bedoelde ik het ook, het is een heel simpel model.
Maar de materialen zijn inderdaad moeilijk te vinden en ook duur dus om wat te verdienen zal het wel zo duur moeten zijn.
Ik vind de jurkjes heel leuk, de broekjes wat te simpel, daar mogen wel wat meer details op als kniestukken ofzo.
  zondag 2 mei 2010 @ 20:11:20 #68
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80944719
hihi Orea

voor je man dan

disclaimer, driekwart is gekregen, lang leve oudere nichtjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80944882
Woei Orea, je bent op dreef. Het komt wel goed met de garderobe van je meisje!

Leuke dingen, Poppejans. Dat dekbed is lief.

Ik sluit me aan bij Huup en Claudia. Ik wilde niet op mijn stokpaardje klimmen maar als je hier nog 6 euro per uur bruto aan wil verdienen, dan is dat echt helemaal nog niet zo duur.
Daarom heb ik nog steeds geen webwinkeltje. Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven in NL aangezien het al snel te duur is.

De broekjes zouden inderdaad iets meer gedetailleerd mogen zijn, dat ben ik wel met je eens Twinkly.
pi_80944935
Huup, die kast was ik nog niet vergeten inderdaad!

En dank voor je complimentje.
pi_80945083
hey, ik zie een shirtje wat nu in Lottes kast ligt
Lotte!
Noah!
  zondag 2 mei 2010 @ 20:35:54 #72
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80945735
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:20 schreef Linda2205 het volgende:
hey, ik zie een shirtje wat nu in Lottes kast ligt
jij hebt goede ogen! haha ik moest echt even drie keer kijken

dat shirtje had ik gekocht omdat ik echt verliefd was op dat bijtje zo stom haha maar ik vond het zo drollig.
Maar Amélie heeft het maar twee keer aangehad, ik vond het haar uiteindelijk niet staan ofzo op een of andere manier? Ik vond het Lotte veel poepiger staan <3
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80946061
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:35 schreef huuphuup het volgende:

[..]

jij hebt goede ogen! haha ik moest echt even drie keer kijken

dat shirtje had ik gekocht omdat ik echt verliefd was op dat bijtje zo stom haha maar ik vond het zo drollig.
Maar Amélie heeft het maar twee keer aangehad, ik vond het haar uiteindelijk niet staan ofzo op een of andere manier? Ik vond het Lotte veel poepiger staan <3
Ik vind dat bijtje ook zo leuk Maar het is wel beetje proppen tegenwoordig. Van de Wibra he? Mn buurvrouw vroeg waar het vandaan kwam en die herkende het label. Daardoor ging ik daar ook een keertje kijken en toen heb ik echt een setje gekocht voor d'r. Witte bermuda en groen geblokt bloesje erboven

Heb je een foto van Amélie in het shirtje?
Lotte!
Noah!
pi_80946344
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:16 schreef oeke het volgende:
Ik sluit me aan bij Huup en Claudia. Ik wilde niet op mijn stokpaardje klimmen maar als je hier nog 6 euro per uur bruto aan wil verdienen, dan is dat echt helemaal nog niet zo duur.
Daarom heb ik nog steeds geen webwinkeltje. Ik geloof niet dat ik daarvan zou kunnen leven in NL aangezien het al snel te duur is.
Ik ben ook gewoon verwend door de H&M en de Hema
Maar het klopt wel dat zelf kleren maken veel duurder is dan vroeger toch? Ik vind het nu echt niet leuk, vind allemaal leuke patronen maar ik heb geen geld voor stof.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_80949080
Orea

Ik heb voor Hannah helemaal geen schoentjes! Wel een aantal paren slofjes die ik allemaal gekregen heb. Ik vind het zo moeilijk in te schatten in welk seizoen ze welke maat zal hebben dus ik koop over het algemeen 1 maat vooruit. En hier en daar wat grotere dingen die ik te leuk vind om te laten liggen, maar die elk seizoen wel kunnen.
  zondag 2 mei 2010 @ 21:49:32 #76
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80949131
quote:
Op zondag 2 mei 2010 20:43 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ik vind dat bijtje ook zo leuk Maar het is wel beetje proppen tegenwoordig. Van de Wibra he? Mn buurvrouw vroeg waar het vandaan kwam en die herkende het label. Daardoor ging ik daar ook een keertje kijken en toen heb ik echt een setje gekocht voor d'r. Witte bermuda en groen geblokt bloesje erboven

Heb je een foto van Amélie in het shirtje?
Ik moest even heel goed spitten door alle foto's haha ik wist niet meer precies in welke maand ze het shirtje nou gedragen had (november zo bleek ). Komt ie:

En ja klopt! Van de Wibra Volgens mij weet ik precies welk bloesje je bedoelt die is inderdaad heel schattig. Ik heb voor Amélie het broekje uit die serie, ook groen geblokt en kort. Volgens mij heeft Isabeau hem ook haha.

@Twinkly dat heb ik ook hoor! Doordat een jurkje bij Hema/H&M soms maar 7.90 kost ofzo moet je wel even goed relativeren weer als je dat soort prijzen ziet. Het eerste wat ik denk als ik zoiets zie is DUUR!!
Maar we moeten natuurlijk niet vergeten dat de kosten om het te maken voor meneer Hema een stuk lager zijn dan wanneer je zelf stofjes gaat halen. Nou gaat er in zo'n jurkje niet idioot veel stof zitten, maar net als in de jurkjes die ik gekocht heb, daar zitten 3 verschillende soorten stof in, drukknopen (niet die goedkope drukkertjes maar mooie wat duurdere) en verschillende kleuren garen en een labeltje enzoverder. Als je het heel krap en op de cent uitrekent dan ben je aan materiaalkosten alleen al misschien wel 10 of 12 euro kwijt. En dan heb je het nog niet over de uren werk die erin zitten enzo dus mja. Zelf maken doe je tegenwoordig niet meer omdat het zo goedkoop is helaas. Dat doe je meer omdat je het leuk vindt ofzo want je kunt voor minder geld veel meer kopen bij grotere kledingzaken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 15:46:13 #77
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80971268
Woehoe! Wij hebben weer een rondje Primark overleefd

Het was be-la-che-lijk druk hysterische pubermeisjes overal die vakantie hadden... meelurkende mannen, als je 16-jarigen in beha'tjes wil spotten, ga naar primark
Maar gelukkig hoeven de meeste hysterische pubers niet op de babyafdeling te zijn dus yay voor ons.
De buit is zowel voor Amélie (eerste dingen), als voor het gebakje van TF.

setje van 3 shirts

jurks met vlinders

setje met korte broek en hemdje. Ze hadden het niet meer in haar maat, dus op de gok de 'tot 8 kg' maat meegenomen. Dit gaat maar heel kort passen denk ik maar ik vond het zo poepig
wie wil dibsen roept maar, ik denk dat dit over een maand in de verkoop gaat weer

knipjes voor allebei onze meisjes

tuniek

en jurks
keistom dat ze die niet kleiner hadden

zokz

en wat basics. Weer leuk geslaagd
Er hangt voor meisjes weer genoeg leuk zomerspul, ook aan tshirtjes en goedkope spijkerbroeken enzo.
Heb ook veel badpakjes en bikini's gezien en zelfs een soort surfpakjes/wetsuits voor de iets grotere kleintjes.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 15:54:48 #78
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80971631
Wat een leuke dingen Huup! Ik wil ook een primark
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:10 #79
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_80971730
Huuuuuuups! Dat laatste jurkje alles is geweldig trouwens, maar die laaaatste.

Jouw dropje zou qua kleren etc. echt het pas-voorbeeld kunnen zijn voor het geval ik ooit een meiske krijg
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_80971732
Leuke dingetjes huups! Mag ik vragen wat de financiële schade was? (ik ben nog nooit in de primark geweest en moet wel weten of het de moeite waard is natuurlijk )

En in november? daar was ze 3 maanden en Lotte draagt het nu nog
Lotte!
Noah!
  maandag 3 mei 2010 @ 15:57:19 #81
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80971742
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Er komt er nog 1. Maar naar ik heb gehoord in Nijmegen. (dacht ik... maar t kan ook Arnhem zijn?)
In elk geval niet op een hele 'logische' plek vond ik. Maar goed, ze zullen wel gokken op de drenthen en grunners dat die het dan wel de moeite waard vinden om daarheen te komen ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 16:00:17 #82
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80971854
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:57 schreef Linda2205 het volgende:
Leuke dingetjes huups! Mag ik vragen wat de financiële schade was? (ik ben nog nooit in de primark geweest en moet wel weten of het de moeite waard is natuurlijk )

En in november? daar was ze 3 maanden en Lotte draagt het nu nog
mijn kind was een speklapje is er nu wel weer een beetje uitgegroeid maar nog steeds wel spekkig

Financiële schade, zowel voor TF als voor mezelf ongeveer 20,-

de meeste jurkjes zitten rond de 6 a 7 euro. Dat setje met broekje en hemdje was 7,- euh de sokken bijvoorbeeld waren 2,-.
Het is allemaal best aangenaam geprijsd kwaliteit is een beetje vergelijkbaar met H&M. Geen wereldkwaliteit, maar absoluut waar voor je geld.

We hebben voor mn lief ook schoenen en overhemden gekocht, geloof dat zijn schoenen ook iets van 12,- waren ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80971959
Primark
Ik heb ooit in Londen 2 setjes kleren (broekje+shirtje), 2 t-shirtjes en 3 maillots gekocht voor 11 pond voor mn nichtje... Was echt niet normaal

Leuke kleertjes Huup (En TF)!

Ik mag van mezelf niets meer kopen, heb 1 bak vol met 56 en 62, dus vermoed dat ik wel redelijk genoeg heb
(en dan mis ik nog wat spullen die vermoedelijk ergens op zolder rondzwerven)
  maandag 3 mei 2010 @ 16:04:19 #84
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80971997
Tuniekje en jurkje, zo leuk
Goed geshopt PA van me
  maandag 3 mei 2010 @ 16:05:12 #85
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_80972026
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:54 schreef Stiemie het volgende:
Laat ik daar nou om de hoek wonen!
Ik wil best even voor je gaan shoppen!
A grand adventure has begun.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:05:21 #86
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80972029
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:04 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tuniekje en jurkje, zo leuk
Goed geshopt PA van me

ik denk dat k maar een business ga beginnen ofzo!

volgende keer moeten we een keer met zn allen daar meeten ofzo. Hoewel het zo druk was, dat zou nooit geslaagd zijn denk ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 16:07:29 #87
265732 Keshet
pi_80972113
Leuke dingen hebben jullie gekocht Huup & TF!

Ik ken de Primark alleen van tripjes naar Glasgow. Het is hier dus ook zo hysterisch druk?
pi_80972136
Leuke dingen Huup! Die sokken zijn ook geweldig zeg, ik ga er echt wel een keertje snuffelen.
  maandag 3 mei 2010 @ 16:08:24 #89
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80972150
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef Keshet het volgende:

[..]

Laat ik daar nou om de hoek wonen!
Ik wil best even voor je gaan shoppen!
Oehhh heeeeeeeel verleidelijk
pi_80972267
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:05 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ik denk dat k maar een business ga beginnen ofzo!

volgende keer moeten we een keer met zn allen daar meeten ofzo. Hoewel het zo druk was, dat zou nooit geslaagd zijn denk ik
gewoon niet in de vakantie gaan dat scheelt al wel denk ik
pi_80972292
Oh, die schoenen voor je lief zijn ook leuk Ik kom nooit in Rotterdam... naja. In ieder geval maar onthouden voor ooit
Lotte!
Noah!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 16:20:20 #92
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80972581
We hebben deze maand een aantal feestelijke gebeurtenissen, dus ik ben eens op zoek gegaan naar geschikte jurkjes voor Isa. Deze hebben we net op Ebay gekocht:

En deze ook, omdat ze mijn Desigualjurken zo mooi vindt
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 3 mei 2010 @ 16:36:24 #93
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80973216
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:11 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

gewoon niet in de vakantie gaan dat scheelt al wel denk ik
Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.
Het is gewoon echt zó enorm druk dat het bijna belachelijk is. B. en ik merkten het de vorige keer al dat het iedere keer als we gaan steeds drukker is. Tijd voor dat tweede filiaal

Ik heb het even opgezocht, de tweede komt inderdaad in Nijmegen. En er zit ook een filiaal in Luik, voor de Limlandse liefhebbers
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 16:36:56 #94
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80973234
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:20 schreef Sjeen het volgende:
We hebben deze maand een aantal feestelijke gebeurtenissen, dus ik ben eens op zoek gegaan naar geschikte jurkjes voor Isa. Deze hebben we net op Ebay gekocht:
[ afbeelding ]

En deze ook, omdat ze mijn Desigualjurken zo mooi vindt
[ afbeelding ]
Leuk

ik moest wel lachen om dat 'mooi' zo heel droog ertussen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80973313
quote:
Op zondag 2 mei 2010 21:49 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ik heb voor Amélie het broekje uit die serie, ook groen geblokt en kort. Volgens mij heeft Isabeau hem ook haha.

Klopt! En het blousje ook... heeft ze vandaag toevallig aan!

En ik sluit me aan bij de primark-willers. Zal d'r voorlopig vast niet van komen in Leeuwarden

Dat jurkje met vlinders is ZOOOO
  maandag 3 mei 2010 @ 16:57:53 #96
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80974031
Ik heb overigens nog een paar damesteenslippers/sandaaltjes gevallen in de aanbieding. Had ze vorige keer meegenomen in mt. 39 maar de mt. 40 zit gewoon net een tikje beter. Ze vallen ietwat klein dus. Hebben mij 3,- gekost.
Geef maar een gil mocht iemand interesse hebben zijn dus ongedragen, alleen gepast thuis

[ Bericht 2% gewijzigd door huuphuup op 03-05-2010 17:04:50 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80974268
Ik wist niet dat er in NL een Primark zat Ik moet binnenkort daar maar eens gaan kijken Super leuke spulletjes heb je gekocht Huup!
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 17:06:18 #98
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80974397
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Leuk

ik moest wel lachen om dat 'mooi' zo heel droog ertussen
Dank! En dank voor de LimlandersPrimark tip, ik ga eens kijken in Luik
pi_80974938
Oh, die wil ik wel, Huup. Ik zoek nog witte teenslipperts.
  maandag 3 mei 2010 @ 17:42:19 #100
252405 oeke
Moeke
pi_80975607
Wauw Huup, wat een vangst! Leuk hoor, en ook goed geslaagd voor de Bepster en B.
Toevallig gezien wat de specs zijn van de jongensafdeling?

Leuke jurken Sjeen. Die eerste vind ik erg leuk!

Oja, Poppejans, dit is ook wel een van mijn favoriete topics!
  maandag 3 mei 2010 @ 17:53:14 #101
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80975909
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Wauw Huup, wat een vangst! Leuk hoor, en ook goed geslaagd voor de Bepster en B.
Toevallig gezien wat de specs zijn van de jongensafdeling?

Leuke jurken Sjeen. Die eerste vind ik erg leuk!

Oja, Poppejans, dit is ook wel een van mijn favoriete topics!
Ja ik heb een beetje gespiekt, maar het was zo druk dat ik niet echt goed kon kijken.
Voor zover ik kon zien; leuk, maar niet de moeite waard om vanuit Amsterdam voor te komen.
Ik zag bloesjes en spijkerbroekjes, sweatvestjes en jasjes enzo. Maar ook dingen zoals zwembroekjes en rompers enzo. Stijl is moeilijk te omschrijven, beetje net als H&M wel, voor elk wat wils.

Aan de andere kant, de dames- en herenkleding is er ook erg goedkoop dus als je het combineert met kleding voor jezelf is het weer wel de moeite waard
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 17:57:14 #102
252405 oeke
Moeke
pi_80976082
quote:
Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef huuphuup het volgende:
Aan de andere kant, de dames- en herenkleding is er ook erg goedkoop dus als je het combineert met kleding voor jezelf is het weer wel de moeite waard
Laat ik nou net op zoek zijn naar een nieuwe look!
En bij de H&M kan ik echt niks vinden.
Vanmiddag was het een drama in de winkels. Eerst nog wat kilo's eraf dan eens naar Primark...
pi_80976607
Leuk spul, huup

en die feestjurk voor Isa is ook mooi!
  maandag 3 mei 2010 @ 18:49:57 #104
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80977704
goed geslaagd huup!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 3 mei 2010 @ 18:51:39 #105
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80977769
oh en er is een primarktopic!! gaat vooralsnog over dameskleding
  maandag 3 mei 2010 @ 18:52:45 #106
298315 SacreCoeur
pi_80977805
quote:
Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
Woehoe! Wij hebben weer een rondje Primark overleefd

Het was be-la-che-lijk druk hysterische pubermeisjes overal die vakantie hadden... meelurkende mannen, als je 16-jarigen in beha'tjes wil spotten, ga naar primark
Maar gelukkig hoeven de meeste hysterische pubers niet op de babyafdeling te zijn dus yay voor ons.
De buit is zowel voor Amélie (eerste dingen), als voor het gebakje van TF.
Geloof me dat komt niet door de vakantie.
Het is er altijd ongelovelijk druk.
  maandag 3 mei 2010 @ 18:56:14 #107
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80977921
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:52 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Geloof me dat komt niet door de vakantie.
Het is er altijd ongelovelijk druk.

gelukkig was het niet de eerste keer dat k er was...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 18:59:52 #108
298315 SacreCoeur
pi_80978045
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

mijn kind was een speklapje is er nu wel weer een beetje uitgegroeid maar nog steeds wel spekkig

Financiële schade, zowel voor TF als voor mezelf ongeveer 20,-

de meeste jurkjes zitten rond de 6 a 7 euro. Dat setje met broekje en hemdje was 7,- euh de sokken bijvoorbeeld waren 2,-.
Het is allemaal best aangenaam geprijsd kwaliteit is een beetje vergelijkbaar met H&M. Geen wereldkwaliteit, maar absoluut waar voor je geld.

We hebben voor mn lief ook schoenen en overhemden gekocht, geloof dat zijn schoenen ook iets van 12,- waren ofzo
Ik vind de kwaliteit van H&M beter.

O je bent er al eerder geweest, dan wist je dat van de wasmachine al vast wel.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:00:41 #109
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80978068
Geez mens
  maandag 3 mei 2010 @ 19:02:30 #110
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80978141
  maandag 3 mei 2010 @ 19:04:14 #111
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80978192
omg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80978350
Ik had er nog nooit van gehoord (Primark dus)
quote:
Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef pinquit het volgende:
oh en er is een primarktopic!! gaat vooralsnog over dameskleding
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef IemandNiemand het volgende:
Toen ik er van de week (toevallig) was waren er rijen (bij de kassa) waar de Efteling jaloers op zou zijn.
hee bah

tijd voor een webshop dus
  maandag 3 mei 2010 @ 19:11:02 #113
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80978466
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef lily het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord (Primark dus)
[..]

[..]

hee bah

tijd voor een webshop dus
hebben ze niet!

maar die rijen vallen wel mee. Het is wel bizar, het ziet er heel dramatisch uit, maar ze hebben een Brits kassasysteem, dus je staat allemaal in dezelfde rij en er wordt gewoon omgeroepen naar welke kassa je mag als je aan de beurt bent.
Al met al gaat het dus best hard.

Maar je moet wel tegen de drukte kunnen. ik kan er slecht tegen, wordt kriegel van dat gegraai enzo dus ik zit nu voorlopig wel weer even aan mn drukte-tax haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 19:13:42 #114
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80978556
ja ik heb ook een hekel aan van die hele families die met 5 kinderwagens tegelijk over je tenen rijden enzo asociaal af en toe. heb het er nog nooit rustig gezien ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er alleen nog maar op zaterdag en zondag geweest ben
pi_80978633
Ik kan er heel slecht tegen
Ik ben dan ook dol op webshops en doe eigenlijk al onze aankopen via internet net als mijn lief (dus wij hebben een ongelooflijk close band met onze postbode hij is hier kind aan huis )
  maandag 3 mei 2010 @ 19:25:25 #116
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80979081
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef lily het volgende:
Ik kan er heel slecht tegen
Ik ben dan ook dol op webshops en doe eigenlijk al onze aankopen via internet net als mijn lief (dus wij hebben een ongelooflijk close band met onze postbode hij is hier kind aan huis )
haha ik ook
behalve dat van de postbode dan

maar ik koop heel veel online. Behalve de Hema en de H&M. Dat bestel ik ook wel online (lang leve de outlet!) Maar ik ga ook eens in de zoveel tijd wel even kijken omdat er gewoon heel andere dingen in de winkel hangen dan ze hebben in de webshop.

Winkelen vind ik niet zo heel erg maar met kinderen is het wel lastiger. Ik vind winkelen eigk alleen leuk als ik niet speciaal iets nodig heb. Gewoon even rondkijken.
Maar sale. ik kan er echt niet tegen. Dat graaien in chaotische stapels om er dan na tien minuten achter te komen dat ze je maat niet meer hebben. Of nog erger, ze hebben hem wel maar dan met gaten en vlekken

Nouja, zie de frustraties nou
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 19:26:37 #117
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80979125
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef pinquit het volgende:
ja ik heb ook een hekel aan van die hele families die met 5 kinderwagens tegelijk over je tenen rijden enzo asociaal af en toe. heb het er nog nooit rustig gezien ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er alleen nog maar op zaterdag en zondag geweest ben
Ik had de draagdoek meegenomen. B. was er eerst op tegen (draagdoek betekent dat hij niet kan paraderen met zn prinsesje ) maar uiteindelijk was ik toch wel zo blij dat we de wagen thuis hadden gelaten

En idd, de extended families haha, oma ook mee, hop parkeer opa maar met een peuk bij de voordeur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80979699
Laat me raden: de Primark is een soort Zeeman?
  maandag 3 mei 2010 @ 19:40:11 #119
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80979749
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: de Primark is een soort Zeeman?
hahahha

ja. Of Wibra.

Jij hoeft zeker niet meer?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80979848
Ik heb niet jouw moed.
  maandag 3 mei 2010 @ 19:46:02 #121
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80979989
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:42 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb niet jouw moed.

ik doe ook aan personal shopping
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80980118
Dat vind ik trouwens serieus wel een aardige carrière voor je! Je hebt weer zulke leuke dingen gescoord.
pi_80980467
Haha Claudia, toch jammer dat het je aan moed ontbreekt... er gaat een wereld voor je open

Ik krijg vaak complimentjes over Isabeau d'r wibraatjes... En dan moet ik stiekem toch wel even gniffelen
pi_80980581
Dat heb ik met m'n Sanders Meubelstad-tafel.

Ik vind de Hema al een irritante winkel.
pi_80980615
Haha ja da's inderdaad net zoiets.

De hema? Ik vind hem heerlijk, behalve rond lunchtijd.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:01:21 #126
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80980669
Geloof me, bij Primark is het ALTIJD druk. Ik woon er best wel in de buurt en loop meestal wel even naar binnen. Op alle momenten is het daar druk, druk, druk. Maar er zijn wel vaak leuke koopjes
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
  maandag 3 mei 2010 @ 20:17:30 #127
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_80981380
Primark is leuk om 9.30 uur Dan is het ook nog redelijk netjes enzo

Als ik de aankopen van Huup zie, moet ik nodig weer eens heen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 mei 2010 @ 20:26:28 #128
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80981832
Haha Claudia wat een idee ik vind shoppen voor iemand anders (zelfs voor mn lief of voor mn kind) echt veel minder erg dan voor mezelf gek genoeg haha. T zou wat zijn
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:56 schreef Sorbootje het volgende:
Haha Claudia, toch jammer dat het je aan moed ontbreekt... er gaat een wereld voor je open

Ik krijg vaak complimentjes over Isabeau d'r wibraatjes... En dan moet ik stiekem toch wel even gniffelen
Over de wibra gesproken
voor de liefhebbers van witte zomerjurkjes:
deze was 4,- ongeveer. (ging korting vanaf)

Ik krijg ook regelmatig complimentjes over hoe ik Amélie kleed en dat vind ik best leuk Van mijn familie krijg ik namelijk alleen maar te horen dat ik haar zo verschrikkelijk truttig kleed en dat ze dat helemaal niets vinden. En das toch niet altijd leuk om te horen.
En eerlijk is eerlijk, ik koop bij wibra/zeeman/primark weet ik het wat niet omdat ik zo'n sport maak van koopjesjagen hoor. We hebben het hier gewoon niet zo heel breed. En als ik dan eerlijk ben naar mezelf toe, dan heb ik liever 10 leuke shirtjes van de wibra/hema/h&m dan 1 leuk shirt van Imps&Elfs of Jottum ofzoiets.

Als ik het geld had dan wist ik het wel! Maar voor nu vind ik dat ik best aardig slaag in mn kind leuk kleden (naar mijn smaak leuk althans ) voor niet al teveel geld.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 3 mei 2010 @ 20:33:42 #129
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_80982197
Huup ik vind ook dat je je kindje super leuk kleed, ook wij hebben het niet breed, maar dat zegt niks Je kan inderdaad zoals je ziet bij jullie kleintje hele leuke kleertjes kopen voor weinig geld
Je hebt natuurlijk ook een heel mooi meisje Dat heel veel kleertjes ook meteen heel mooi maakt bij haar
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_80982626
Maakt het voor de drukte bij Primark nog iets uit of je doordeweeks of in het weekend gaat, en kan je echt beter 's ochtends vroeg gaan? (waarom is Rotterdam nou zo lang reizen vanaf hier! )
pi_80982632
Dat heb ik ook hoor Huups. In de folder van de V&D stond laatst bijv. een setje voor 20¤ Schattig hoor, absoluut. Maar normaal draagt ze truitjes van een euro of 5 en broekjes altijd onder een 10tje. Ik vond het iig teveel geld voor het setje. Dat vond mn moeder maar overdreven. en toen kreeg Lotte het dus van haar

Maar bijvoorbeeld sommige broekjes van de HEMA kosten 15¤. Dat vind ik eigenlijk best duur, als ik zelf in broeken van 30¤ loop...
Lotte!
Noah!
pi_80983453
Huup wat een leuke kleertjes! Mooi model ook.

Morgen eens kijken of ik ergens een broek voor Tyler kan vinden die smal is.
Overigens heeft Kim leuke shirts van de Zeeman. Voor Tyler slaag ik er minder goed.
H&M, Hema, Zeeman, Wibra en C&A bevalt hier goed. En henk ten hoor geloof ik laatst een superschattig jurkje en tuniekje gekocht. Tyler heeft momenteel veel van de H&M. Ac/dc shirts, koekjesmonster, turtles en stars wars shirts.
pi_80983667
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
pi_80983747
Ja marktplaats is ook een goede idd. En de 2ehands kinderkledingwinkel in het wijkcentrum ook.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:11:32 #135
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80984068
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Weet je, wij hebben het financieel best ruim, maar ik vind het gewoon volstrekte onzin om enorme bakken geld uit te geven aan kleding die ze hooguit een maand of twee kan dragen. Eén doodenkele keer geef ik iets meer uit voor een jurkje ofzo, maar meestal doe ik toch mijn best om het goedkoop te houden. En marktplaats is mijn grote vriend. Echt.
Nouja dat heb ik dus ook wel. Ik vind het ook onzin, of zonde, of hoe je het ook bekijkt. Ieder zn ding natuurlijk hoor, daar niet van.
Wij hebben geen ruim budget, maar we hoeven ook niet echt echt te beknibbelen. Maar qua kleertjes is mijn budget wel meer Hema en H&M dan Imps & Elfs en Katvig en meer van dat.
Dan krijg ik wel eens te horen van ja maar die kleertjes hebben wel een betere kwaliteit, dat is absoluut waar. Maar de andere kant is wel dat ze deze kleertjes maar een maand of wat dragen. Mja, dan vind ik kwaliteit dus niet zo'n punt om eerlijk te zijn. Zolang er geen stukken aan zitten die ze losrukt ofzo boeit dat niet zo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80984199
Sowieso, het ergste wat er mee kan gebeuren tot dat ze kruipen is dat je het verwast of dat er vlek op komt die er niet meer uitgaat.
Lotte!
Noah!
pi_80984201
Welk merk vinden jullie smal vallen qua broeken? Ik dacht bij hema en h&m.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:18:04 #138
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80984350
hema absoluut niet!
pi_80984729
Oh ok. * _Ingrid_ vinkt de Hema af.
Tyler moet een riem hebben denk ik, bretels werkt ook niet best.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:27:16 #140
298315 SacreCoeur
pi_80984731
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
Shoeby fashion.
  maandag 3 mei 2010 @ 21:41:51 #141
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_80985362
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:14 schreef _Ingrid_ het volgende:
V&D heeft slimfit. Hema ook wel als je zoekt. H&M absoluut nit, de smalste broeken daar kunnen nog 2 keer om de zoons heen geslagen worden
  maandag 3 mei 2010 @ 21:43:16 #142
56471 pinquit
oh my lama!
pi_80985432
de slimfit van de hema die ik nu heb vallen om de benen wel slim, maar is aan de taille 1 dikke elastiekenkreuk, en er kunnen wel 4 van max zn billen in gelukkig hebben ze wel allemaal knoopsgatenelastiek
  Licht Ontvlambaar maandag 3 mei 2010 @ 21:50:56 #143
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_80985766
Ik heb heel veel kleding van Isa van Ebay, ook heftig merken, voor weinig. Ik heb altijd een bepaalde bedrag in gedachten dat ik inclusief verzendkosten wil betalen. Zo heb ik dat roze jurkje hierboven voor 16 euro gekocht
  maandag 3 mei 2010 @ 21:59:11 #144
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_80986237
Ik wil ook een primark hier! Wat een leuke kleertjes zeg daar!

Bij Hans textiel moet je soms goed zoeken naar een leuke aanbieding want ik ga daar echt geen 12 euro voor een broekje uitgeven (vanwege de naam alleen al ) maar de aanbiedingen zijn vaak erg leuk. Laatst 2 tshirts gekocht voor Isis voor maar 1,50 per stuk

Dat jurkje is leuk Huup!

En het jurkje voor Isa vind ik ook
pi_80986664
V&D kijken dus. Morgen maar goed alle winkels bij langs. Broeken zakken van zn kontje of moeten mega aangesnoerd worden.
  maandag 3 mei 2010 @ 22:48:11 #146
3011 E.T.
pi_80988953
Mijn favoriete broek voor Tijn komt bij HansTextiel vandaan Supermodel en staat hem geweldig

Overigens ben ik er achter dat spijkerbroeken voor Tijn net zo hard doorgaan op de knieen of ze nou 30 euro of 10 euro zijn Jammer dat die spijkerbroek van 4 euro van Primark zo'n beroerde pasvorm heeft en geen rits in de gulp.. die gaat dus lastig aan en uit; die spijkerstof is nl wél bestand tegen zijn kniel-acties
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 3 mei 2010 @ 23:31:51 #147
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_80990914
quote:
Op maandag 3 mei 2010 19:59 schreef Claudia_x het volgende:
Dat heb ik met m'n Sanders Meubelstad-tafel.

Ik vind de Hema al een irritante winkel.
Wat doe je nou? Mijn hema
pi_80997350
quote:
Op maandag 3 mei 2010 16:36 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ja nou... het zal vast wel iets schelen hoor, maar mijn buurvrouw was laatste geweest buiten de vakantie, en mijn moeder en zusje waren een maand of twee terug ook geweest, ook buiten de vakantie en nota bene rond 10 uur 's morgens.
Het is gewoon echt zó enorm druk dat het bijna belachelijk is. B. en ik merkten het de vorige keer al dat het iedere keer als we gaan steeds drukker is. Tijd voor dat tweede filiaal

Ik heb het even opgezocht, de tweede komt inderdaad in Nijmegen. En er zit ook een filiaal in Luik, voor de Limlandse liefhebbers
ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ik
ach t kan nooit zo erg zijn als in Londen
  dinsdag 4 mei 2010 @ 09:43:02 #149
143848 huuphuup
Dorksided
pi_80997522
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 09:35 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

ohw okeej, ik ben echt te lang geleden geweest merk ik
ach t kan nooit zo erg zijn als in Londen
ja nee zooooooooooo ik was in Londen bij toeval in de Primark toen het sale was
jeumig wat een Chaos zeg (met een hoofdletter ja ) gelukkig hadden we de mazzel dat we er net waren toen de dingen net een beetje bijgevuld en opgeruimd waren. Daar hebben ze daar gewoon aparte ploegen voor, voor het opruimen

Toen wel erg leuke dingen gescoord voor heul weinig, voor mezelf
mijn kind was al heul vroeg in primark gestoken
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_80997643
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:02 schreef Sorbootje het volgende:
Dit dus.
En ik koop liever veel en goedkoop dan minder en duur

Ik vond Primark Londen al druk zonder sale, dus met sale, daar wil ik niet overnadenken haha.
Je kan niet vroeg genoeg aan Primark beginnen

(ik heb niet eens wat primarks voor mijn zoon, tis toch wat )
pi_81001236
*Zo weer bijgelezen!

Huup, superleuke spulletjes, alles vind ik leuk Ik wil ook een Primark, maar om er nou helemaal voor naar Rotterdam (daar zit er 1 toch?) te gaan is me wat te ver, en ik vind Rotterdam niet zo leuk winkelen.
Als dat echt zo is van nieuwe vestiging in Arnhem/Nijmegen jeeeeuj

Erg leuk die hardroze feestjurk voor Isa

Ik besteed behoorlijk wat aan kleertjes voor Wolf, maar dan veel voor weinig zeg maar.
Favoriet is hier H&M, ook heeft hij veel van de Hema (al vallen die soms hard tegen qua collectie v jongetjes) en Wibra voor van de zomer. (er staat alweer een mt74 krat helemaal volgepropt klaar , te wachten tot hij daar in past )
Zeeman vind ik wel al maanden zo enorm niks. Wat een rotzooi !
Hij heeft ook wel merkkleding (Oilily,Pointer,Jeep,Lief!) maar dat koop ik vrijwel alleen als het is afgeprijsd+ dat verkoop ik altijd weer goed via marktplaats of hier.
Oh tweedehands koop ik trouwens ook graag, ook vaak merk tweedehands. Zowel in de kringloopwinkels als online (barbamamashop heeft heel veel tweedehands!)

Zelfgemaakt vind ik misschien wel het allerbijzonderst/leukst, maar ik kan helaas geheel niks zelf. Koop wel eens zelfgemaakte kleertjes via de kringloop, en laatst een leuk blousje wat van Kobus was geweest
pi_81033237
quote:
Op maandag 3 mei 2010 21:27 schreef SacreCoeur het volgende:

[..]

Shoeby fashion.
Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.
Bij Villa Happ in de uitverkoop een broek gescoord voor Tyler. Morgen passen.
Vrijdag gaan we zonder de kinders nog even en dan nog bij v&d kijken.
  dinsdag 4 mei 2010 @ 23:30:57 #153
298315 SacreCoeur
pi_81033747
quote:
Op dinsdag 4 mei 2010 23:21 schreef _Ingrid_ het volgende:

[..]

Heeft leuk spul, helaas vanaf maat 92.
Bij Villa Happ in de uitverkoop een broek gescoord voor Tyler. Morgen passen.
Vrijdag gaan we zonder de kinders nog even en dan nog bij v&d kijken.
O hij heeft kleiner, dat wist ik niet.
Villa Happ is wel fijn vooral met hun 86+, dat maatje heb ik vaak gekocht toen Isa in zo'n tussen periode zat.
Heb je de Zara al geprobeerd? Dat valt ook petite, zelfs de schoentjes.
pi_81044003
Zara klinkt duur! Heb wel een budget. We kijken wel rond, komt goed.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:39:57 #155
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81044060
wat voor maat heeft tyler?
pi_81044163
Broekjes maat 80 , 86 kan wel met pijpen omgeslagen.
En truitjes 86.
  woensdag 5 mei 2010 @ 11:46:09 #157
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81044236
hm, volgens mij was max toen nog dik maar ik kan wel eens even kijken wat ik nog heb liggen
pi_81044498
Graag!
pi_81045252
Gister helemaal blij, want ik zag een Hans Textiel!
Ik was met moeder en zoon in Beverwijk.
Hup, naar binnen en waarempel, leuke kleertjes, leuke stoffen, het zag er goed uit.
Maar werkelijk niks in maat 80. Helemaal niks.

Nouja, dan maar naar de H&M.
Daar hadden ze dit hemdje, wat Ko pas over exact een jaar aan kan, maar wat ik gewoon moest hebben.

En een toffe groene V-hals trui in de uitverkoop.
pi_81045321
Leuk Oeke, er is ook een boxershort van. Ik heb ook met dat hemdje in de hand gestaan, maar vond de maat nog wel heel ver weg
pi_81045396
Maar d'r staan wolven op Poppejans!

Zeker groot feest bij jullie nu? Wat dat betreft mis ik mijn oude studiestad wel.
pi_81045449
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:23 schreef bodpa09 het volgende:
Maar d'r staan wolven op Poppejans!

Zeker groot feest bij jullie nu? Wat dat betreft mis ik mijn oude studiestad wel.
Ja, eigenlijk moet ik hem ook!

Heeel groot feest hier, we wonen op een minuutje van de stad dus hoor al muziek. En is al erg vol met auto's hier.
Wij begeven ons zo in het feest als Wolf wakker is. Lekker bij ieder podium effe kijken
  woensdag 5 mei 2010 @ 12:25:58 #163
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81045472
Wat een tof hemdje zeg Oeke!

Ik kan altijd hier voor je kijken of ze iets hebben wat je zocht in mt 80 hè u roept maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81045509

Veel plezier!
  woensdag 5 mei 2010 @ 17:50:20 #165
298315 SacreCoeur
pi_81055150
omg vanmiddag, Primark - kassa wachttijd 2,5 uur.
Ze hadden veel leuks maar ik ga volgende week wel terug.
pi_81056004
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 17:50 schreef SacreCoeur het volgende:
omg vanmiddag, Primark - kassa wachttijd 2,5 uur.
Ze hadden veel leuks maar ik ga volgende week wel terug.
Dat er uberhaupt mensen zijn die daarin gaan staan. Zou je eigenlijk een jong ventje ¤5,- per uur moeten geven om voor je te gaan wachten. Als ik jong was geweest, had ik op die manier zelf wat bijverdiend.
pi_81056099
Ik was vanmiddag in de Primark, maar heb echt geen 2,5 uur in de rij gestaan hoor. Wel iets van 20 minuten. Vond ik al lang zat haha! Wat een gekkenhuis in die winkel zeg Maar vond het wel leuk. En in de rij heb ik een beetje staan internetten op mn foon en af en toe mn tas een schopje naar voren gegeven, voor ik het wist was ik aan de beurt, dat vond ik erg meevallen. Kan ook niet anders, met 24 kassa's en een heel effecient systeem.
  woensdag 5 mei 2010 @ 19:04:38 #168
298315 SacreCoeur
pi_81057350
Ik hoorde het van het personeel, toen ben ik meteen omgekeerd.
Man & kind wilde sowiezo al niet mee naar binnen.

Iemand nog ideetjes waar er kleine maatjes ondergoed te koop is?
Maatje 86 het liefst.
Alles valt zo groot overal.
pi_81058283
Hema valt het beste
pi_81059333
Misschien was dat een slimme tactiek van het personeel om mensen vooral weg te jagen omdat het al zo druk was
Maar volgens mij moet je daar toch niet naar binnen willen met man & kind. Al die kinderen die daar waren, waren aan het huilen. En de mannen stonden alleen maar in de weg.
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:08:25 #171
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81065065
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:58 schreef tessie het volgende:
Misschien was dat een slimme tactiek van het personeel om mensen vooral weg te jagen omdat het al zo druk was
Maar volgens mij moet je daar toch niet naar binnen willen met man & kind. Al die kinderen die daar waren, waren aan het huilen. En de mannen stonden alleen maar in de weg.
Mijnes stond alvast in de rij terwijl ik verder shopte. Ideaal!
en kind in de draagdoek, die heeft geen kik gegeven. Met een kinderwagen gaan was wel een slecht plan geweest

heb je leuke dingen gekocht?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81065553
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:08 schreef huuphuup het volgende:
heb je leuke dingen gekocht?
Ik ben ook benieuwd! Is het de moeite voor jongetjes?

Ik vond trouwens de H&M in Beverwijk veel leukere dingen hebben dan de H&M in de Kalverstraat.
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 12:25 schreef huuphuup het volgende:
Ik kan altijd hier voor je kijken of ze iets hebben wat je zocht in mt 80 hè u roept maar
Lief, maar hoe weet ik dan wat ze hebben? Op de website misschien... Ik houd het in mijn achterhoofd!
pi_81065651
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 19:04 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik hoorde het van het personeel, toen ben ik meteen omgekeerd.
Man & kind wilde sowiezo al niet mee naar binnen.

Iemand nog ideetjes waar er kleine maatjes ondergoed te koop is?
Maatje 86 het liefst.
Alles valt zo groot overal.
hier maat 74-80 onderbroeken via babywalz... saai degelijk wit, maar al het andere passen de mini billen van Pepijn echt niet in. We hebben ook petit bateau meet 2 jaar en wat zeeman? cars onderbroekjes, allemaal ongeveer maat 86, maar die zijn nog uhm zeer ruim.
pi_81065738
Oohh dat is wel heel handig Huup, lief dat hij dat deed. En je kan je kind beter in de draagdoek hebben dan in een wagen en dan iedereen tegen de enkels rijden ja
Ik ga nog een keer terug als Anna iets groter is, want ik vond dat de leukste meisjesdingen allemaal pas vanaf 6 of 12 maanden waren.
Ik heb nu dit gekocht:

rechtsbovenin is een setje van 2 broekjes, beetje gaar op de foto.
En voor mezelf heb ik die slippertjes/sandaaltjes die jij laatst ook had gekocht ( 3 euro ), een paar paarse ballerina's en een leuke gekleurde ketting, en nog gympen voor mn Lief.

Oeke, voor jongens was er niet zo heel veel, het meeste was weer voor meisjes hoor. Maar ik zag wel wat leuke basic broekjes, en veel blousjes met ruitjes enzo, maar die vond ik zelf niet zo leuk.
pi_81066003
Oh leuk Tessie,flink geshopt!
de stippen broekjes,jurkje en apenshirt vind ik leuk! en bootschoentjes heb ik ook klaar staan, zo poepig!
  woensdag 5 mei 2010 @ 22:50:56 #176
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81067228
haha Tessie Anna heeft hetzelfde setje als Amélie leuk is ie hè?
hij was al uitverkocht in de grotere maten er hing alleen nog "tot 8 kg" maar ik vond hem zo leuk dat ik die maar gewoon meegenomen heb

Gelukkig valt het hemdje redelijk ruim.

tadaaaam

@Oeke, oh ja je kunt kijken in de folder ofzo online maar ik dacht eigk dat je iets leuks gezien had toen je er was, als je het omschrijft kan ik wel kijken of het hier hangt in de goede maat. Dat bedoelde ik eigenlijk haha. Maar ik wil met alle liefde ook gaan kijken als je iets online ziet hoor. Ik loop er toch bijna dagelijks langs want de albert heijn zit ernaast dus voel je niet bezwaard!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81068494
Tessie, leuke dingetjes! maar dus niet echt de moeite om helemaal uit Amsterdam te komen.
Grrr, wanneer gaan ze er nu eens wat aan doen, aan die jongetjeskledingschaarste. Die moeders kopen het wel hoor!

Huup, wat een poepie, met haar staartjes!
Lief van je, maar ik denk dat het eigenlijk de moeite niet is, ook ivm verzendkosten. Jij mag de komende maand toch niet achter je bureau vandaan.
  donderdag 6 mei 2010 @ 11:49:00 #178
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81080649
Ik heb het pyjamaatje dat Wolf ook heeft . Oh, ik verhueg me nu al op vanavond .

Dat apenshirtje vind ik ook echt geweldig Tessie .
pi_81093491
dat hemd voor Ko

Huup, ik vind dat je altijd hele leuke kleren kiest voor je dochter. Ik koop ook heel veel dingen in de uitverkoop. Sommige dingen vind ik ook echt te duur voor de tijd dat ze het aankunnen. Koopjes jagen is ook gewoon leuk. Ik heb voor Seb trouwens heel veel van de tweedehandsmarkt die hier 4 keer per jaar is. Heel veel dingen van Mexx voor 1 euro en zo Maar nu heeft hij maatje 80 en groter en ze hebben op die markt vooral echte babykleren, helaas.

Spijkerbroeken koop ik het liefste van Name-it, die zijn vrij smal en zitten Seb het mooist, de prijs valt ook wel mee. Heb er ook van de Hema maar die moet ik met de knoopsgatelastiek zover aantrekken dat het als een zak om zijn kont gaat zitten

Seb moet nieuwe schoenen. Deze beginnen te klein te worden. Heb maandag zijn voeten op laten meten en we moeten naar maatje 21. Maar heb gekeken voor goede schoenen, dat vind ik heel belangrijk maar 90 euro gaat me echt te ver Denk maar weer even wachten tot er iets in de uitverkoop is. Hebben jullie nog tips voor leuke betaalbare schoenen?
ti amo più di ieri ma meno di domani
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:03:44 #180
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81093948
Geen schoenentips helaas... behalve dat je op marktplaats soms (bijna) niet gedragen schoentjes hebt.
Helaas slaan schoenen hier ook altijd een flink gat in het budget. Nu heb ik laatst zulke leuke zomersandaaltjes gezien, maar ja 50 euro... en ze heeft al crocs... twijfel, twijfel...
pi_81093952
Ivan heeft vandaag de boten aan (met bijpassende sokken, want ik kwam erachter dat de Hema ook botensokken heeft ). Ik had ernstige twijfels over het shirt maar ik vind het hem toch leuk staan.

pi_81093995
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 22:50 schreef huuphuup het volgende:
haha Tessie Anna heeft hetzelfde setje als Amélie leuk is ie hè?
hij was al uitverkocht in de grotere maten er hing alleen nog "tot 8 kg" maar ik vond hem zo leuk dat ik die maar gewoon meegenomen heb

Gelukkig valt het hemdje redelijk ruim.
[ afbeelding ]
tadaaaam
Ik wil een meisje.

Kun je Amélie niet een weekeinde hier laten logeren?
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:16:58 #183
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81094402
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:04 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ik wil een meisje.

Kun je Amélie niet een weekeinde hier laten logeren?

We komen wel een keer Ivan bewonderen <3

Shirt staat hem inderdaad leuk! en wat schattig dat handje zo onder jouw kin

Estrys ik heb ergens gelezen dat Van Haren een merk heeft met degelijke schoenen Elefanten ofzo? Maar geen idee wat het kost en of het ook geschikt is voor die maten. Anders even vragen in vraag&aanbod? Ik weet nog wel dat Pinq op de ruilbeurs een tijd terug nog een berg schoenen van Max in de aanbieding heeft. En Pinq heeft altijd zulke leuke schoenen vind ik See Kai Run enzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81094843
Elefanten waren vroeger hele degelijke schoenen maar ze zijn nu overgenomen en zijn heel erg achteruit gegaan.
Er zitten best redelijke schoenen tussen hoor maar helaas zijn het niet meer de elefanten van vroeger.
Vooral de kleinere maatjes vind ik zelf minder.. niet erg soepel.
En dan zijn ze nog redelijk duur in verhouding met sommige merkschoenen.

Ik vind de schoenen van shoesme wel goed te betalen en heel soepel zijn die.
Het leer is ook erg fijn.
  donderdag 6 mei 2010 @ 17:39:49 #185
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81095106
oh ok. Ja je moet ook eigk niet naar mij luisteren ik ben nog in de slofjes-fase

maar die See Kai Run schoentjes oh! Daar raak ik straks wel blut aan vermoed ik... en voor jongens zitten er zulke leuke dingen tussen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81095440
Hier bevallen de Elefanten wel goed. Iig Tyler heeft een paar met klittenband.
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:34:38 #187
3011 E.T.
pi_81099572
Dr.Visser van Scapino ben ik (over het algemeen) erg tevreden over
Shoesme vond ik in die kleine maatjes meer slofjes die geen enkele steun boden.. Tijn had ze binnen twee weken stuk gelopen {

Er zijn trouwens maar weinig schoenen 'niet goed' als je kindje normale voeten heeft is de opinie van diverse orthopeden. Goed passen is het belangrijkste
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:43:09 #188
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81099903
Als een schoen goed past en het is van degelijk materiaal is het al snel goed volgens mij Dr. Visser van Scapino is inderdaad wel een aanrader
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:48:29 #189
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81100128
Oh ja elefanten hebben wij ook al eens voor gekeken, maar die waren voor Linde te breed (tenminste dat model dat wij leuk vonden). Vond ze er verder wel redelijk uit zien.

En shoesme vind ik ook heel erg leuk!
  donderdag 6 mei 2010 @ 19:58:36 #190
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81100579
ik had alleen see-kai-run-lookalikes hoor huup en die heeft BE van me overgenomen geloof ik.
heb nog wel een paar ecco's staan in mt 21, maar geen idee of ze dat wat vindt.

verder ben ik ook heel tevreden over dr. visser, maar je moet wel geluk hebben qua leukheid vind ik.

[ Bericht 0% gewijzigd door pinquit op 06-05-2010 20:13:24 ]
pi_81101425
Dr. Visser hebben we hier ook goede ervaring mee met Kim.
Ze past nog schoenen van vorig jaar op het moment. We wachten nog even, misschien komt er een groeispurt aan. Juni/juli kijken we wel voor andere schoentjes.

De Villa Happ broek past goed trouwens. En voor Kim een jurk met 50% korting bij de H&M gekocht en die zit ook goed.
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:15:58 #192
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81101494
ohja ingrid, ik heb net even een blik door mijn mt. 80 broekjes geworpen, maar dat is idd in de max-is-dik-periode, dus smalle modelletjes heb ik niet! sorry
pi_81101669
Jammer, maar bedankt voor het kijken.
pi_81101923
Ohh Huup, die foto van Amélie in dat setje
En Ivan in zn mooie boten shirt, staat hem leuk!
Van schoentjes heb ik nog geen verstand, hier zijn het meer slofjes nog. Heb idd wel al gezien dat ze heel duur zijn, daar was ik nog zo verbaast over
pi_81101977
Staat hem goed hoor Claudia! En wat sta je er zelf leuk op

Wat een super leuk hemd Oeke <3 Ik wil naar de H&M!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_81123792
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 19:34 schreef E.T. het volgende:
Dr.Visser van Scapino ben ik (over het algemeen) erg tevreden over
Shoesme vond ik in die kleine maatjes meer slofjes die geen enkele steun boden.. Tijn had ze binnen twee weken stuk gelopen {

Er zijn trouwens maar weinig schoenen 'niet goed' als je kindje normale voeten heeft is de opinie van diverse orthopeden. Goed passen is het belangrijkste
Shoesme hebben ze ook stevige stappers van Seb heeft deze in het bruin:

Die zijn echt heel stevig. Maar ze kosten dus normaal 65 euro. Ik had ze voor 23 in de aanbieding
Maar onder maat 20 zijn het inderdaad vaak slofjes van shoesme.

dank voor de tips, ik ga eens rondsnuffelen
  vrijdag 7 mei 2010 @ 11:20:45 #197
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81123886
Oh ik had de foto van Ivan gemist Wat een leuk shirt en wat staat het hem mooi zeg die kleur!
pi_81123932
Pinq, ik heb wel interesse in schoenen maat 21 als je hebt?
  vrijdag 7 mei 2010 @ 12:41:32 #199
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81127260
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 11:22 schreef Estrys het volgende:
Pinq, ik heb wel interesse in schoenen maat 21 als je hebt?
ik zet straks wel even foto's in het vraag&aanbodtopic
pi_81131664
Staat Ivan stoer!

Huup, ik ben ook helemaal verliefd op de See Kai Run schoentjes
Die krijgt Wolf zeker weten als hij beetje lopen kan
Fons en Elodie hebben ook van die schoentjes (gehad) zowel de jongetjes als meisjesschoentjes collectie zijn zo gaaf!
Ze hebben sommige modellen ook in babyvariant, een helemaal zacht schoentje
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:28:23 #201
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81132567
@Pinq oh! haha dan had ik bedacht dat je die had ofzo geen idee hoe ik daar bij kom.
ooooh wacht ik weet het al!! Ik ben in de war met Campers! Jij was fan van campers schoentjes toch? Zowel voor jezelf als Max. Of verzin ik nu wéér iets?

Poppejans haha ja ik vind ze ook leuk <3 ze hebben ook rompers nu

En deze schoentjes koop ik als ik ooit een zoon krijg

ik vind ze zo leuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81133020
He die rompers kende ik nog niet, die zijn leuk!

Deze vind ik leuk en alle sandaaltjes ook

Die laatste wil ik echt hebben v Wolf

en v meisjes vind ik al die maryjanes leuk
pi_81133159
Huup! ophouden! Nu wil ik die natuurlijk hebben
  vrijdag 7 mei 2010 @ 14:51:11 #204
56471 pinquit
oh my lama!
pi_81133762
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:
@Pinq oh! haha dan had ik bedacht dat je die had ofzo geen idee hoe ik daar bij kom.
ooooh wacht ik weet het al!! Ik ben in de war met Campers! Jij was fan van campers schoentjes toch? Zowel voor jezelf als Max. Of verzin ik nu wéér iets?

Poppejans haha ja ik vind ze ook leuk <3 ze hebben ook rompers nu
[ afbeelding ]

En deze schoentjes koop ik als ik ooit een zoon krijg
[ afbeelding ]
ik vind ze zo leuk
Jaa dat klopt idd! maar die heb ik ook niet voor max maar ik vind die see-kai-runs ook heel tof
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:09:55 #205
252405 oeke
Moeke
pi_81134799
He, het gaat over schoenen.
Ik heb deze gekocht voor Ko. In maat 20. Geen idee of hij ze gaat passen, maar ik kon ze echt niet laten liggen.
Ze zijn van Levi's en het zijn monstermodellen. Dus er waren alleen maar maat 20 en 21 te koop.
Helemaal van leer en volgens mij ook een goed voetbed.
Voor slechts 15 euro!

Ook al eens aangetrokken maar nog veel te groot:

En die jongensschoentjes van Huup en de eerste van Poppejans vind ik ook heel leuk!
  vrijdag 7 mei 2010 @ 15:14:38 #206
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81135117
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef pinquit het volgende:

[..]

Jaa dat klopt idd! maar die heb ik ook niet voor max maar ik vind die see-kai-runs ook heel tof
ha! dan wist ik het toch een beetje

Estrys sorry
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81138143
Ik moet nog steeds een zomerhoedje scoren...
  vrijdag 7 mei 2010 @ 16:10:10 #208
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81138205
Ik had see kai run schoentjes voor bep, maar die mogen in de verkoop. Ze had te smalle voetjes voor die schoentjes
pi_81142156
Oh wat een leuke schoentjes komen er voorbij! Lijkt me zo leuk om over een tijdje voor Graeme zijn eerste echte schoentjes uit te kiezen

En dit jurkje heb ik net gewonnen voor Anna op ebay
pi_81142795
superleuk tessie
  vrijdag 7 mei 2010 @ 18:03:50 #211
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81142881
oh wauw Tessie geweldig!! hij is echt súperleuk <3

ik begin dus maar gewoon niet aan Ebay hè... ik heb zo al genoeg gat in mn hand

Lily wat voor soort zomerhoedje zoek je? Ik kan wel kijken of ik wat heb liggen anders, ik geloof dat wij een redelijk overschot hebben in alle maten
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81142973
Op ebay kan je juist goed koopjes scoren, en daar bespaar je mee
pi_81143586
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Lily wat voor soort zomerhoedje zoek je? Ik kan wel kijken of ik wat heb liggen anders, ik geloof dat wij een redelijk overschot hebben in alle maten
eh...niets bijzonders denk ik

iets meisjesachtigs
pi_81148763
Mette was erg jaloers op Amelie en wilde ook van die leuke Bloemetje-jurkjes.
Dus heb ik die voor haar besteld
(ik zag dat er al een discussie is geweest, ik zou ze zelf makkelijk kunnen maken, maar het zijn leuke goedgemaakte jurkjes, die dus relatief gezien helemaal niet duur zijn. Steun altijd graag mensen die zelf mooie dingen maken (ben zelf ook ontwerpster en heb een voorliefde voor zelfgemaakte/ontworpen/unieke producten). Je kan dit handwerk niet vergelijken qua prijs met massaproductie.) We zijn absoluut niet rijk en als ik wat over heb mag ik wat specialers kopen van mezelf.
Oja over 'waar voor je geld' gesproken, we krijgen ook nog een fotoshoot

Heb even snel fotos gemaakt

Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:23:17 #215
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81153658
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef lily het volgende:

[..]

eh...niets bijzonders denk ik

iets meisjesachtigs
ghehe, ik heb hier een vissershoedje liggen van spijkerstof in een klein maatje en een witte met vogeltjes voorop met van die touwtjes onder de kin. Die mag je zo hebben mocht je willen hoor

Bij Hema hebben ze overigens hele schattige vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  vrijdag 7 mei 2010 @ 21:23:43 #216
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81153699
Mette poppetje!
Ze zijn mooi hè wickie? En zitten mooi in elkaar vind ik
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81153854
wit is sowieso altijd goed
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[ afbeelding ]
ah, HEMA, ja, die is leuk (ik moet gewoon eens de stad in...dat doe ik veeeel te weinig)

Ik ga wel ff bij de HEMA kijken, bespaart je weer opsturen (wel erg lief van je!)
pi_81154503
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Poppejans het volgende:
Staat Ivan stoer!

Huup, ik ben ook helemaal verliefd op de See Kai Run schoentjes
Die krijgt Wolf zeker weten als hij beetje lopen kan
Fons en Elodie hebben ook van die schoentjes (gehad) zowel de jongetjes als meisjesschoentjes collectie zijn zo gaaf!
Het zijn erg leuke schoentjes, maar ze zijn wel snel versleten vind ik. En ook niet zo geschikt om in de winter buiten te lopen. Ze zijn wel erg soepel, een beetje te voor een schoen om elke dag mee buiten te lopen.
  vrijdag 7 mei 2010 @ 22:28:37 #219
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_81157639
See Kai Run! Zo leuk! Echt te leuk!
Maar wat BM zegt, ze slijten wel heel erg snel als je een kindje hebt dat nog veel kruipt enzo.

Ik wil eig. zo graag nog een keer die toffe sandaaltjes voor Sasha bestellen maar ik heb het geld helaas even niet. 't Is toch weer 45 euro...
pi_81158062

nu moet mijn dochter ook aan de schoentjes
pi_81172906
Gatverdamme ik word onderhand chagerijnig van het weer!
Bovendien had ik echt een aantal leuke t shirts en korte broekjes die hij zo leuk had aangekund en nou misschien helemaal niet meer als hij weer wat groeit.
Tshirts met lange mouw eronder vind ik ook niet altijd leuk staan.
  zaterdag 8 mei 2010 @ 12:26:37 #222
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81173104
Poppejans, ik ben gisteren dat andere pyjamaatje van de zeeman ook nog even gaan halen, wit met autootjes. Ze zitten zo goed bij R . Echt thanks voor de tip .
pi_81173171
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef Groofsken het volgende:
Poppejans, ik ben gisteren dat andere pyjamaatje van de zeeman ook nog even gaan halen, wit met autootjes. Ze zitten zo goed bij R . Echt thanks voor de tip .
Wat leuk Nou moet ik denk ik van de week ook eens even die met de autootjes erop gaan bekijken, die heb ik dan weer niet gezien!
Hier zit hij ook echt super trouwens, ook lekker makkelijk en niet stug met aandoen.
pi_81174082
Ik ben vanmorgen bij Primark geweest. Leuke winkel hoor, maar ik vind de keus voor jongetjes echt erg beperkt. Precies wat Huup zegt, ik zou er niet voor uit A'dam komen Oeke. Onze buit: twee sets van 5 paar sokken, een t-shirt en een paar schoentjes. Voor 9,50, dat dan weer wel.
pi_81174344
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ghehe, ik heb hier een vissershoedje liggen van spijkerstof in een klein maatje en een witte met vogeltjes voorop met van die touwtjes onder de kin. Die mag je zo hebben mocht je willen hoor

[ afbeelding ]
Huup die is van de wibra
  zaterdag 8 mei 2010 @ 13:27:20 #226
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81174992
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Huup die is van de wibra
pi_81177743
haha, nog beter want de wibra ligt veel dichterbij mijn huis

hoewel 'het weer' niet uitnodigt tot het dragen van zomerhoedjes
  zaterdag 8 mei 2010 @ 16:13:14 #228
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81179797
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 13:07 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Huup die is van de wibra
oh! was dat het, dan heb ik hier een andere van de Hema liggen maar die van Hema was ook leuk hoor

Ik heb dat mutsje trouwens in maat 0-6 maanden en hij is nog steeds wat aan de grote kant. Ze is nu 8.5 maand. Ik weet niet of ze gewoon groot vallen of dat Amélie een klein hoofd heeft, wsl van allebei een beetje. Maar ik zou Leah even meenemen en t uitproberen denk k.

Ik zei toch dat ik een hoedjesoverschot had
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 8 mei 2010 @ 21:56:41 #229
257049 Grasjes
met bloemetje
pi_81193022
Voor de Villa Happ fans: de hele week 50% (!) korting op de collectie met uitzondering van de basics.
o.a. een heel schattig jurkje gekocht

[ Bericht 21% gewijzigd door Grasjes op 08-05-2010 22:02:37 ]
pi_81194585
Leuk!

Heb net gekocht

pi_81204632
Hoe kan ik nou weer niet hebben geweten dat die een webshop hebben!
*snel kijken gaat (al hoewel ik er zelf nog nooit wat gekocht heb, Wolf heeft er wel meerdere kleertjes van kraamvisite gekregen)
edit: geen jongetjes leuks vond ik

[ Bericht 3% gewijzigd door DustinHenderson op 09-05-2010 10:01:07 ]
pi_81204888
Mette wat ben je mooi
Welke website was dat nou waar je die biologische kleertjes voor haar koopt Wickie?
pi_81209746
quote:
Op zondag 9 mei 2010 09:47 schreef Poppejans het volgende:
*snel kijken gaat (al hoewel ik er zelf nog nooit wat gekocht heb, Wolf heeft er wel meerdere kleertjes van kraamvisite gekregen)
edit: geen jongetjes leuks vond ik
Nee, inderdaad. En de kleertjes die wel oke zijn gaan tot maat 68. Het valt me vaker op dat 68-80 moeilijke maten zijn.
pi_81211272
Tessie wat een geweldig jurkje voor Anna en al die lieve jongensschoentjes...ohhh moet moet moet
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zondag 9 mei 2010 @ 22:02:30 #235
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81230367
Oh kijk nou Patroon te koop via etsy en ikvinnumzoleukkkkk

Het is alleen een pdf-patroon en ik weet dan niet zo goed hoe ikd at op stof moet doen ivm de maten enzo
  zondag 9 mei 2010 @ 22:17:33 #236
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81231153
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:02 schreef Stiemie het volgende:
Oh kijk nou Patroon te koop via etsy en ikvinnumzoleukkkkk

[ afbeelding ]

Het is alleen een pdf-patroon en ik weet dan niet zo goed hoe ikd at op stof moet doen ivm de maten enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 mei 2010 @ 22:22:35 #237
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81231408
Geweldig issie he? Maar als je nou een linkje van een pdf krijgt via mail, hoe krijg je dat patroon dan zo dat het de juiste maat is? Of zie ik het nou gewoon niet? Valt het op dat ik 'm gewoon wil
  zondag 9 mei 2010 @ 22:28:26 #238
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81231699
quote:
Op zondag 9 mei 2010 22:22 schreef Stiemie het volgende:
Geweldig issie he? Maar als je nou een linkje van een pdf krijgt via mail, hoe krijg je dat patroon dan zo dat het de juiste maat is? Of zie ik het nou gewoon niet? Valt het op dat ik 'm gewoon wil
ja ik weet niet helemaal hoe en wat hoor, het kan op verschillende manieren geloof ik.
Soms krijg je dan bijvoorbeeld een pfd van vier pagina's waarbij je dan op 1 pagina een deel van het voorpand hebt en op pagina 2 het andere deel van t voorpand, en op de andere pagina's de achterpanden. Die moet je dan uitprinten, uitknippen, aan elkaar plakken enz.

Het kan ook dat je een patroon in verhoudingen krijgt zeg maar die je dan over moet trekken op patroonpapier met blokjes.
Ik denk eerlijk gezegd dat het zich wel redelijk vanzelf zal wijzen, alleen je hebt waarschijnlijk wel een printer nodig.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 9 mei 2010 @ 23:28:10 #239
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81234642
Ik heb zo`n patroon, als je zegt in welke maat je het wil hebben trek ik het voor je over
Heb dit jurkje ermee gemaakt
pi_81242047
oh! TF dat jurkje
  maandag 10 mei 2010 @ 09:50:20 #241
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81243132
Jaaa dat issem Wat lief zo met die bambi.

Heb je die toevallig ook nog in een maatje 98/104
  maandag 10 mei 2010 @ 10:00:09 #242
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81243345
Ik zal vanmiddag even kijken
  maandag 10 mei 2010 @ 10:17:02 #243
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81243715
Oh wat lief!!!

En dat doet me weer herinneren aan het patroon dat ik nog voor huup zou overnemen Ik ga het nu meteen doen!
  maandag 10 mei 2010 @ 10:18:29 #244
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81243751
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:17 schreef Stiemie het volgende:
Oh wat lief!!!

En dat doet me weer herinneren aan het patroon dat ik nog voor huup zou overnemen Ik ga het nu meteen doen!
No worries!
Ze zit nog laaaang niet in maat euh, die je over zou nemen

Lily ik ben jou ook niet vergeten hoor!
het is een cirkeltje zo!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 10 mei 2010 @ 10:19:28 #245
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81243781
Hahaha een patronencirkel inderdaad. Ik heb het patroonpapier ondertussen gepakt, dus er zit schot in de zaak Het zit in de envelop!

[ Bericht 6% gewijzigd door Stiemie op 10-05-2010 10:57:55 ]
  dinsdag 11 mei 2010 @ 14:43:13 #246
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81296872
Ik heb het patroon er even bijgezocht en ik heb het in de maten 86-92-98. Wie wil mag me een pm sturen met maatvraag en adresgegevens
pi_81297216
quote:
Op maandag 10 mei 2010 10:18 schreef huuphuup het volgende:

Lily ik ben jou ook niet vergeten hoor!

Ze heeft nog steeds kleding om aan te trekken
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:23:35 #248
265732 Keshet
pi_81301691
Hellup!

Vallen de jumpsuits van GoodMoodKid klein of groot?
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:25:57 #249
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_81301813
Ik vond ze een beetje aan de kleine kant Keshet!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:27:27 #250
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81301888
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:23 schreef Keshet het volgende:
Hellup!

Vallen de jumpsuits van GoodMoodKid klein of groot?
idem, wat frups zegt.

Helemaal na een rondje droger
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:29:08 #251
265732 Keshet
pi_81301979
Mooi!

Ik hou op dit moment nogal van klein vallende kleding!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:38:11 #252
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81302545
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het patroon er even bijgezocht en ik heb het in de maten 86-92-98. Wie wil mag me een pm sturen met maatvraag en adresgegevens
Is het patroon uit de knippie van zomer 2008? Ik heb namelijk net zo'n patroon gevonden en ook in die maten!
Handig ja om eerst je eigen oude bladen eens na te kijken Stiemie
pi_81302820
Oeh, ik heb zojuist jumpsuits van GoodMoodKid besteld.
In maatje 62/82. Mart heeft op dit moment 62.
Vind ze niet zo heel goedkoop, dus hopelijk kan hij ze nog wel een poosje aan

Heb overigens ook al ééntje in huis in maat 68/74.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:45:46 #254
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81302894
oh! Dan ga ik ook es kijken of ik die knippie nog heb liggen, zou zomaar kunnen

Bedankt voor je patroon Stiemie! Super!

Ymme, niet in de droger gooien dan dus
ik had een romper 62/68 met printje voor Amélie vorig jaar. Die heeft 1 keer aangehad en is toen in de droger geweest en nu is ie net zo groot als een zeeman-rompertje in mt 50
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81303172
Oh dan krimpt het goed inderdaad
Gelukkig dat hier toch niets in de droger gaat, behalve dan beddengoed. (oh offtopic )
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:52:00 #256
265732 Keshet
pi_81303200
Das best balen dan idd Huups!

Ik ben juist nu extra blij met m'n droger. Vind het prima als alles ietsjes kleiner wordt enzo.
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:53:33 #257
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81303274
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef Keshet het volgende:
Das best balen dan idd Huups!

Ik ben juist nu extra blij met m'n droger. Vind het prima als alles ietsjes kleiner wordt enzo.
Haha dat kan ik me in jouw geval goed voorstellen!
Hoeveel weegt je kleine meiske nu? Ik zag op de foto dat ze al best wat spekjes heeft gekweekt

In jouw geval zou je kunnen proberen om een 56 in de droger te mikken ofzo. Als ie krimpt kan ze het nu aan, als ie niet krimpt dan kan ze het over een tijdje aan, dan is er ook geen man overboord of geld weggegooid zeg maar
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 mei 2010 @ 16:55:46 #258
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81303369
Ha fijn dat je 'm hebt ontvangen!

Ik ga morgen echt-echt-echt het rokje afmaken, voordat ze 'm straks niet meer past
  dinsdag 11 mei 2010 @ 17:04:20 #259
265732 Keshet
pi_81303720
Ze weegt nu 2400 gram!
Ze is alleen nog niet zo lang, nog maar 40 centimeter. Dus zeker dingen met pijpen zitten soms wat raar.

Zijn jullie trouwens ook zo'n fan van Dirkje? Emma heeft er een rompertje van met vlindertjes er op. Zo cute!
pi_81307007
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Keshet het volgende:
Ze weegt nu 2400 gram!
Ze is alleen nog niet zo lang, nog maar 40 centimeter. Dus zeker dingen met pijpen zitten soms wat raar.

Zijn jullie trouwens ook zo'n fan van Dirkje? Emma heeft er een rompertje van met vlindertjes er op. Zo cute!
Lief! heeft ook een prematuur-lijn

GoodMood hadden we hier 1 setje van, maar ik vond het klein vallen, Wolf heeft het 2x aangehad (en niet eens in de droger geweest) en is echt geen reuzenkind
Rainbowbabies valt daarintegen groot en heeft ook allerlei leuke basics in veel kleuren

Bij H&M vandaag een heel lief zomertuinbroekje gekocht van dun kantoen met van die hele korte pofpijpjes en er is een stukje lint opgenaaid bij de borst met 3 apenhoofdjes
+ hele leuke stoere instapschoentjes,lijken net Vans zwart/rood geblokt. Jammergenoeg staan beide dingen niet in online shop anders kon ik even foto laten zien. misschien maak ik die zo nog even!
  dinsdag 11 mei 2010 @ 18:30:36 #261
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81307096
Uitverkoop bij unit.nl

Deze gekocht voor linde ( als verrassing voor mijn die vespa-liefhebber is)
pi_81308334

dinsdag 11 mei 2010 @ 19:06:22 #263
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81308536
quote:
Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Keshet het volgende:

Ik heb wat bloesjes van Dirkje, en ook wat shirtjes geloof ik... Ik vind ze allemaal erg leuk! Valt wel altijd een beetje apart, ofzo. 68 viel heel groot, 74 wat kleiner, maar wel goede kwaliteit

Ja, wat moet je als omalief ook zo heet
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:32:08 #264
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81309590
Die kleertjes van Dirkje ken ik ook ja. Leuk spul!
Net als Bakkaboe die vind ik ook ontzettend leuke dingen hebben (en wie een online shop vindt voor bakkaboe mag het zeggen... ik kan het hier in de directe buurt niet kopen )

Leuk poppejans! Die schoentjes doen me aan baby-Vans denken <3

Stiemie ik kan je linkje/foto niet zien en de website geeft ook geen kleding weer ofzo.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:33:04 #265
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81309624
Vaag zeg net zag ik nog een plaatje... het gaat om dit shirtje nu maar 12,50

http://www.unitnl.nl/catalog/actie-longsleeve-vespa-p-1065.html
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:37:45 #266
143848 huuphuup
Dorksided
pi_81309832
oh! via de link zie ik hem wel. Leuk <3
Ik zat op www.unit.nl ik vroeg me al af hoe je daar in hemelsnaam kleertjes op gevonden had
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 11 mei 2010 @ 19:42:53 #267
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_81310050
Leuke kleertjes op de unit.... Maar dat ken ik echt allemaal niet betalen, zelfs in de aanbieding niet... Slechte koers, en kleding is hier gewoon heel goedkoop, en heel stom ook...
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  donderdag 13 mei 2010 @ 10:20:03 #268
265732 Keshet
pi_81372954
Stiemie!

Ze hebben daar veel te leuke, onbetaalbare, dingen!

Ik geloof dat ik echt veel te veel kleren voor Teigetje heb.
Sokken/maillots daarentegen ontbreken, ik heb geloof ik maar 4 paar. Die moet ik dus nog even gaan kopen!

Poppejans: Ik ontdekte laatst idd ook dat Lief! een prematuur-lijn heeft. Ik waag me er maar even niet meer aan; ze begint aardig richting de normale maten te groeien en anders doet een rondje heet wassen+droger ook wonderen.
Toffe dingen heb je voor Wolf gekocht!
  donderdag 13 mei 2010 @ 12:59:09 #269
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81377195
Wow, vanochtend op een rommelmarkt stonds gewoon een dame superleuke kinderkleding te verkopen van echt dure merken, voor 1 en 2 euro per stuk. Ik had 25 euro bij me, alles op . Voor allebei echt hele toffe dingen gescoord. En voor S echt lieve stoere bruine meisjeszomersandaaltjes voor 1,50, in hele goede staat.

Echt leuk zo .
pi_81377228
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef Groofsken het volgende:
Wow, vanochtend op een rommelmarkt stonds gewoon een dame superleuke kinderkleding te verkopen van echt dure merken, voor 1 en 2 euro per stuk. Ik had 25 euro bij me, alles op . Voor allebei echt hele toffe dingen gescoord. En voor S echt lieve stoere bruine meisjeszomersandaaltjes voor 1,50, in hele goede staat.

Echt leuk zo .
ja hey! Dit soort posts mogen niet zonder foto's hè

wat een mazzel zeg! En wat leuk om zulke dingen zo te scoren!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:01:30 #271
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81377276
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja hey! Dit soort posts mogen niet zonder foto's hè

wat een mazzel zeg! En wat leuk om zulke dingen zo te scoren!
Ik ga meteen een foto maken . Zo terug!
  donderdag 13 mei 2010 @ 13:11:36 #272
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_81377626
S zit nu in maat 92 meestal. het gekochte spul is maatje 98. R zit in 68 en het gekochte spul is maatje 80 en 86. In het voren dus .

pi_81377776
oh wauw superleuk ja die sandaaltjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:26:50 #274
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81395568
O wat een leuke spullen groofsken

Normaal koop ik ook niks hoor van zulke dure kleertjes, maar een shirtje voor 12,50 kon net vond ik
pi_81395869
Shirtje van Blond&Blond is leuk! Ben benieuwd hoe de pasvorm daarvan is!

Groofsken leuk geslaagd!
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:38:03 #276
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81395950
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:35 schreef Beaker het volgende:
Shirtje van Blond&Blond is leuk! Ben benieuwd hoe de pasvorm daarvan is!

Groofsken leuk geslaagd!
Ik kon alleen nog kiezen uit een 86 en een 122 en nam aan dat ie wel wat kleiner zal vallen dus ben voor de 122 gegaan. Ze draagt nu 98/104 dus dan kan ie mooi komende winter aan
pi_81396013
oeh! Leuk en maar 12,50 altijd mooi meegenomen!

Hoeveel geven jullie uit aan kleding voor de kinderen?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:55:53 #278
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_81396644
geen idee eigenlijk. Meestal is 15/20 euro wel het max voor een shirtje hoor. Meestal is het wel goedkoper. En veel kleertjes heeft ze bv ook van zeeman, hema, name it en 2e hands en van fok natuurlijk

(Goedkoper en 2e hands is handig voor de opvang want mevrouw kleurde laatst ook een hele mooie knalblauwe dikke stip op haar gloedjenieuwe shirtje van billy en lilly Ging er gelukkig nog uit in de was)
  donderdag 13 mei 2010 @ 21:59:23 #279
298315 SacreCoeur
pi_81396781
Blond&Blond valt groooot.
Ik heb 2 jaar geleden een shirtje gekocht (streepjes met roze poedel) en ze past hem nog steeds!
Net als de rokjes van Mim-Pi die vallen ook lekker.

Ik koop voor elk seizoen nieuwe kleding, lente/zomer/herfst/winter zeg maar.
En dat is dan zo 6 a 700 euro (per seizoen) incl. schoentjes.
Maar ik koop geen shirtjes van 50 euro ofzo dat vind ik zonde.

[ Bericht 8% gewijzigd door SacreCoeur op 13-05-2010 22:04:47 ]
pi_81397057
Ik geef 20 a 30 euro per maand uit maximaal. Maar ik verkoop ook weer eea dus netto komt het redeijk uit
Maar goed, mijn kind is nog erg klein en wat kleding betreft dus nog relatief goedkoop dus dat is slecht vergelijken denk ik.

Oh en af en toe heb ik wel eens uitspattingen van dingen die ik móet hebben. Dus als er een DPAM bestelling is dan zit ik zomaar aan de 60 euro ofzo of die jurkjes van laatst die waren ook prijzig, maar al met al ben ik best een cheap-skate

[ Bericht 34% gewijzigd door huuphuup op 13-05-2010 22:14:38 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81397201
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
pi_81397482
oeh zulke grote bedragen doen we hier niet aan hoor....
Ik koop voor Lars vrij veel merkkleertjes, maar dan vaak via Fok of MP,of in de aanbieding.
Meike draagt nu ook soms wat duurdere kleertjes, maar ze kan nu ook lang met haar kleren doen, en ze hoeven niet meer elke dag in de was.
Maar dan heb ik het over een keer een broekje van Villa Happ ofzo. Ik vind Bengh ook supergeweldig, maar als ik zie wat je daarvoor moet neertellen.....laat maar.
pi_81397865
Geen idee eigenlijk, wel iedere maand wat, maar sporadisch dure kledingstukken die niet afgeprijsd zijn.
Maandelijks wel minstens 2 shirtjes ofzo van de H&M of Wibra, en nu heeft hij bijv een merk zomerjas van Pointer en alvast een winterjas van Babyface in de uitverkoop van kleertjes.com

Het liefst veel voor weinig, dan maar 2 dingen die duur zijn. Ze groeien er toch zo weer uit!
Ik koop ook graag tweedehands hier of op rommelmarkt of kringloop.

Dat bruine vest voor R. vind ik een erg leuke vondst Groofsken! en al die kleertjes voor Stella en vooral die sandaaltjes vind ik ook zeer leuk. Echt helemaal blij kan je worden van zo'n vondst he, ik deel dat gevoel helemaal
pi_81397944
Oh stiemie op je linkje stond ook dit jurkje

mét stips
maar dit vind ik dus serieus wel te duur (44.95), er moet minimaal 15 euro van de prijs af en dan ga ik heel hard twijfelen en wikken en wegen maar dan vind k het wel nog steeds duur
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81398031
ik geef veel uit aan kleding voor Jet Het meeste in van Bengh en dat is gewoon heel duur, maar wel heel leuk Koop het overigens nieuw en ook op MP
4FunkyFlavours ( verkoop ik zelf )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_81398121
Och, als k het geld had zou k het ook doen hoewel 600 euro per seizoen zou ik niet doen denk k.
En Jetje ziet er altijd zó verschrikkelijk leuk gekleed uit moet je niet es iets in de verkoop doen ofzo? Zeg maat 74/80...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:31:37 #287
298315 SacreCoeur
pi_81398193
Dat jurkje kan zo in de vorige collectie van Sprout Kingdom vind ik
En jullie weten van vorige/oude collectie betekend, SALE!

pi_81398200
je bent niet de eerste die het vraagt!

Heb alleen niets meer in die maat sorry ....

Sprout Kingdom is ook leuk zeg! Deens zeker?
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:35:09 #289
298315 SacreCoeur
pi_81398360
Nee helemaal Nederlands.

Ik was laatst aan het kwijlen bij een rokje toen ik in de Bijenkorf was.
Een plooi rokje met allemaal mustangs erop, lief & ontiegelijk stoer tegelijk.
Maar de maat ging maar tot 68.
pi_81398581
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:27 schreef Beaker het volgende:
ik geef veel uit aan kleding voor Jet Het meeste in van Bengh en dat is gewoon heel duur, maar wel heel leuk Koop het overigens nieuw en ook op MP
4FunkyFlavours ( verkoop ik zelf )
Verkoop je zelf?
hoewiewatwaar? heddegijeenwebwinkelske?

Nouja, als je wel wat hebt dan weet je ons te vinden haha

Sprout Kingdom kende ik wel, vind ik ook leuk
Maarja, ik vind zoveel leuk... haha muh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_81398654
Ai toen ging ik Googlen. wat een leuk merk is dat SC!
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:44:55 #292
298315 SacreCoeur
pi_81398812
Wie doet z'n kind dit aan.

pi_81398893
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.

Een jongetje is goed voor je portemonnaie.
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
pi_81399006
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:44 schreef SacreCoeur het volgende:
Wie doet z'n kind dit aan.

[ afbeelding ]
Ik vind dat linkerding wel leuk, maar toch is de associatie met Onslow iets te groot.
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:49:23 #295
298315 SacreCoeur
pi_81399009
Jongetje is ook niet goed voor m'n bankrekening, ik zie altijd veel leuks.
Zou 'm de hele dag leuke rolling stones shirtjes aan doen.
En mooie hoodies & skinny jeans met leuke lieve vans eronder.

Ik wil.

omg kijk wat ik net tegen kom:

http://www.simsalakim.nl

Verkoopt onder andere juffrouw Juul outlet collecties.
pi_81399376
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:46 schreef oeke het volgende:
Sprout Kingdom leek me ook leuk. Maar voor meisjes. Bengh, voor meisjes. 4FunkyFlavours zeker ook.

Een jongetje is goed voor je portemonnaie.
Ik geef denk ik net zo veel als Huup uit.
Met dien verstande dat ik op het moment erg veel zelf maak.
Gewoon omdat er bijna niks leuks te krijgen is voor jongens. Naar mijn smaak dan he?
Maar ja zelf maken kost ook geld.
Oh dat is herkenbaar! Ik zie heel vaak veel leuks voor een meisje en dan ga ik spieken en dan vind ik de jongenscollectie toch minder. Beetje jammer. Ik kwam op die Unit site wel leuke dingen tegen trouwens voor jongetjes (tenminste, ik zou het mijn zoon wel aantrekken )

Ik spam even...

(hoewel ik die kleur blauw niet heel geweldig vind...)

sjraf

En deze vind ik ook leuk, ik heb een enorm zwak voor kaplaarsjes

Ik vermoed dat ik een jongetje in het begin vooral veel boxpakjes/kruippakjes aan zou trekken.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 22:57:43 #297
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81399385
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 21:59 schreef SacreCoeur het volgende:
Maar ik koop geen shirtjes van 50 euro ofzo dat vind ik zonde.
Dat geef ik aan het hele gezin nog niet uit per jaar
pi_81399450
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 22:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Dat geef ik aan het hele gezin nog niet uit per jaar
Sloeber
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  donderdag 13 mei 2010 @ 23:01:37 #299
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_81399576
Ik bevind me in goed gezelschap
pi_81399590
Dat zijn inderdaad wel hele lieve dingetjes, Huup.

En kruippakjes houdt ik wel van maar vind ik toch vaak een gedoe met aantrekken. Maar dat komt gewoon door mijn wildemannetje.

Sloebers.
pi_81399814
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: