Sjjjjt, niet zeggen. Wat niet weet, wat niet deertquote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:28 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat hier helemaal niet over kleertjes![]()
Ah, het is míjn schuld?quote:Op zaterdag 1 mei 2010 20:45 schreef Groofsken het volgende:
Dat is echt off-offtopic Serpente.
Oh, ik ben echt heel erg, ga m'n zoon voeden en in bed tv kijken, ja das beter voor mezelf en voor de wereld. Houdoe.
Stom eigenlijk, ik wilde zo graag een jongetje. Maar mijn schoonzusje zei dat een meisje zo leuk zou zijn want dan kon ze samen met mijn nichtje spelen. Die is 2,5 jaar ouder.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 19:38 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, ik ook, maar dan andersom. Ik riep ook heel hard tegen iedereen dat ik misschien toch wel graag een zoon zou willen. "Want die zijn zo lekker ongecompliceerd." Enerzijds riep ik het om mezelf te overtuigen en anderzijds om niet sneu gevonden te worden als tóch een jongetje zou krijgen.
En weet je, ik voel me nog altijd schuldig omdat ik zo'n duidelijke voorkeur had. Ik heb er ook geen moment aan getwijfeld of ze wel gezond zou zijn. Daar ging ik blind van uit.
quote:Op zaterdag 1 mei 2010 21:10 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb een Pacman shirt voor Stef kunnen kopen, en Wolf er ook meteen maar 1 gekocht![]()
Zijn de Hema sokjes met omslag en antislip zool wat? Ik heb er een stapel gekocht, word helemaal gestoord van sokjes die uit gaan en/of te klein zijn. Niks lijkt ineens meer te passendus de 6-12 mnd variant gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |