Jaa dat klopt idd!quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:28 schreef huuphuup het volgende:
@Pinq oh!haha dan had ik bedacht dat je die had ofzo
geen idee hoe ik daar bij kom.
ooooh wacht ik weet het al!! Ik ben in de war met Campers! Jij was fan van campers schoentjes toch? Zowel voor jezelf als Max. Of verzin ik nu wéér iets?
Poppejans haha ja ik vind ze ook leuk <3 ze hebben ook rompers nu
[ afbeelding ]
En deze schoentjes koop ik als ik ooit een zoon krijg
[ afbeelding ]
ik vind ze zo leuk
ha! dan wist ik het toch een beetjequote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:51 schreef pinquit het volgende:
[..]
Jaa dat klopt idd!maar die heb ik ook niet voor max
maar ik vind die see-kai-runs ook heel tof
eh...niets bijzonders denk ikquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:03 schreef huuphuup het volgende:
Lily wat voor soort zomerhoedje zoek je? Ik kan wel kijken of ik wat heb liggen anders, ik geloof dat wij een redelijk overschot hebben in alle maten
ghehe, ik heb hier een vissershoedje liggen van spijkerstof in een klein maatje en een witte met vogeltjes voorop met van die touwtjes onder de kin. Die mag je zo hebben mocht je willen hoorquote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:23 schreef lily het volgende:
[..]
eh...niets bijzonders denk ik
iets meisjesachtigs
ah, HEMA, ja, die is leukquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
Bij Hema hebben ze overigens hele schattige vind ik
[ afbeelding ]
Het zijn erg leuke schoentjes, maar ze zijn wel snel versleten vind ik. En ook niet zo geschikt om in de winter buiten te lopen. Ze zijn wel erg soepel, een beetje te voor een schoen om elke dag mee buiten te lopen.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 14:11 schreef Poppejans het volgende:
Staat Ivan stoer!
Huup, ik ben ook helemaal verliefd op de See Kai Run schoentjes![]()
![]()
![]()
Die krijgt Wolf zeker weten als hij beetje lopen kan
Fons en Elodie hebben ook van die schoentjes (gehad) zowel de jongetjes als meisjesschoentjes collectie zijn zo gaaf!
Wat leukquote:Op zaterdag 8 mei 2010 12:26 schreef Groofsken het volgende:
Poppejans, ik ben gisteren dat andere pyjamaatje van de zeeman ook nog even gaan halen, wit met autootjes. Ze zitten zo goed bij R. Echt thanks voor de tip
.
Huup die is van de wibraquote:Op vrijdag 7 mei 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe, ik heb hier een vissershoedje liggen van spijkerstof in een klein maatje en een witte met vogeltjes voorop met van die touwtjes onder de kin. Die mag je zo hebben mocht je willen hoor
Bij Hema hebben ze overigens hele schattige vind ik
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |