dat hemd voor Ko
Huup, ik vind dat je altijd hele leuke kleren kiest voor je dochter. Ik koop ook heel veel dingen in de uitverkoop. Sommige dingen vind ik ook echt te duur voor de tijd dat ze het aankunnen. Koopjes jagen is ook gewoon leuk. Ik heb voor Seb trouwens heel veel van de tweedehandsmarkt die hier 4 keer per jaar is. Heel veel dingen van Mexx voor 1 euro en zo

Maar nu heeft hij maatje 80 en groter en ze hebben op die markt vooral echte babykleren, helaas.
Spijkerbroeken koop ik het liefste van Name-it, die zijn vrij smal en zitten Seb het mooist, de prijs valt ook wel mee. Heb er ook van de Hema maar die moet ik met de knoopsgatelastiek zover aantrekken dat het als een zak om zijn kont gaat zitten
Seb moet nieuwe schoenen. Deze beginnen te klein te worden. Heb maandag zijn voeten op laten meten en we moeten naar maatje 21. Maar heb gekeken voor goede schoenen, dat vind ik heel belangrijk maar 90 euro gaat me echt te ver

Denk maar weer even wachten tot er iets in de uitverkoop is. Hebben jullie nog tips voor leuke betaalbare schoenen?