Is het patroon uit de knippie van zomer 2008? Ik heb namelijk net zo'n patroon gevonden en ook in die maten!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 14:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb het patroon er even bijgezocht en ik heb het in de maten 86-92-98. Wie wil mag me een pm sturen met maatvraag en adresgegevens
Haha dat kan ik me in jouw geval goed voorstellen!quote:Op dinsdag 11 mei 2010 16:52 schreef Keshet het volgende:
Das best balen dan idd Huups!
Ik ben juist nu extra blij met m'n droger. Vind het prima als alles ietsjes kleiner wordt enzo.
Lief! heeft ook een prematuur-lijnquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Keshet het volgende:
Ze weegt nu 2400 gram!![]()
Ze is alleen nog niet zo lang, nog maar 40 centimeter. Dus zeker dingen met pijpen zitten soms wat raar.
Zijn jullie trouwens ook zo'n fan van Dirkje? Emma heeft er een rompertje van met vlindertjes er op. Zo cute!![]()
Ik heb wat bloesjes van Dirkje, en ook wat shirtjes geloof ik... Ik vind ze allemaal erg leuk! Valt wel altijd een beetje apart, ofzo. 68 viel heel groot, 74 wat kleiner, maar wel goede kwaliteitquote:Op dinsdag 11 mei 2010 17:04 schreef Keshet het volgende:
Zijn jullie trouwens ook zo'n fan van Dirkje? Emma heeft er een rompertje van met vlindertjes er op. Zo cute!![]()
ja hey! Dit soort posts mogen niet zonder foto's hèquote:Op donderdag 13 mei 2010 12:59 schreef Groofsken het volgende:
Wow, vanochtend op een rommelmarkt stonds gewoon een dame superleuke kinderkleding te verkopen van echt dure merken, voor 1 en 2 euro per stuk. Ik had 25 euro bij me, alles op. Voor allebei echt hele toffe dingen gescoord. En voor S echt lieve stoere bruine meisjeszomersandaaltjes voor 1,50, in hele goede staat.
Echt leuk zo.
Ik ga meteen een foto makenquote:Op donderdag 13 mei 2010 13:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja hey! Dit soort posts mogen niet zonder foto's hè![]()
wat een mazzel zeg! En wat leuk om zulke dingen zo te scoren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |