Ja ik heb een beetje gespiekt, maar het was zo druk dat ik niet echt goed kon kijken.quote:Op maandag 3 mei 2010 17:42 schreef oeke het volgende:
Wauw Huup, wat een vangst! Leuk hoor, en ook goed geslaagd voor de Bepster en B.![]()
Toevallig gezien wat de specs zijn van de jongensafdeling?![]()
Leuke jurken Sjeen. Die eerste vind ik erg leuk!
Oja, Poppejans, dit is ook wel een van mijn favoriete topics!
Laat ik nou net op zoek zijn naar een nieuwe look!quote:Op maandag 3 mei 2010 17:53 schreef huuphuup het volgende:
Aan de andere kant, de dames- en herenkleding is er ook erg goedkoop dus als je het combineert met kleding voor jezelf is het weer wel de moeite waard
Geloof me dat komt niet door de vakantie.quote:Op maandag 3 mei 2010 15:46 schreef huuphuup het volgende:
Woehoe! Wij hebben weer een rondje Primark overleefd
Het was be-la-che-lijk drukhysterische pubermeisjes overal die vakantie hadden... meelurkende mannen, als je 16-jarigen in beha'tjes wil spotten, ga naar primark
![]()
Maar gelukkig hoeven de meeste hysterische pubers niet op de babyafdeling te zijn dus yay voor ons.
De buit is zowel voor Amélie (eerste dingen), als voor het gebakje van TF.
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:52 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Geloof me dat komt niet door de vakantie.
Het is er altijd ongelovelijk druk.
Ik vind de kwaliteit van H&M beter.quote:Op maandag 3 mei 2010 16:00 schreef huuphuup het volgende:
[..]
mijn kind was een speklapjeis er nu wel weer een beetje uitgegroeid maar nog steeds wel spekkig
Financiële schade, zowel voor TF als voor mezelf ongeveer 20,-
de meeste jurkjes zitten rond de 6 a 7 euro. Dat setje met broekje en hemdje was 7,- euh de sokken bijvoorbeeld waren 2,-.
Het is allemaal best aangenaam geprijsdkwaliteit is een beetje vergelijkbaar met H&M. Geen wereldkwaliteit, maar absoluut waar voor je geld.
We hebben voor mn lief ook schoenen en overhemden gekocht, geloof dat zijn schoenen ook iets van 12,- waren ofzo
quote:Op maandag 3 mei 2010 18:51 schreef pinquit het volgende:
oh en er is een primarktopic!! gaat vooralsnog over dameskleding![]()
hee bahquote:Op zaterdag 1 mei 2010 23:11 schreef IemandNiemand het volgende:
Toen ik er van de week (toevallig) was waren er rijen (bij de kassa) waar de Efteling jaloers op zou zijn.
hebben ze niet!quote:Op maandag 3 mei 2010 19:08 schreef lily het volgende:
Ik had er nog nooit van gehoord (Primark dus)
[..]
[..]
hee bah
tijd voor een webshop dus
haha ik ookquote:Op maandag 3 mei 2010 19:15 schreef lily het volgende:
Ik kan er heel slecht tegen![]()
Ik ben dan ook dol op webshops en doe eigenlijk al onze aankopen via internet net als mijn lief (dus wij hebben een ongelooflijk close band met onze postbodehij is hier kind aan huis
)
Ik had de draagdoek meegenomen. B. was er eerst op tegen (draagdoek betekent dat hij niet kan paraderen met zn prinsesjequote:Op maandag 3 mei 2010 19:13 schreef pinquit het volgende:
ja ik heb ook een hekel aan van die hele families die met 5 kinderwagens tegelijk over je tenen rijden enzoasociaal af en toe.
heb het er nog nooit rustig gezien ook, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik er alleen nog maar op zaterdag en zondag geweest ben
quote:Op maandag 3 mei 2010 19:38 schreef Claudia_x het volgende:
Laat me raden: de Primark is een soort Zeeman?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |